Nou, qua voorbereiden doe ik het eigenlijk nog gewoon hetzelfde als jaren terug. Ik heb ook geen zin om daar wat aan te veranderen. Bezorgrapporten hebben we hier allang niet meer, maar als er bijzonderheden zijn zoek ik zelf wel een briefje en voeg ik die toe. Ik ben er zelf ook niet blij mee als iemand mijn wijk door elkaar zet qua klein/groot, vol met machinefouten en stapels aan losse post, dus doe ik dat ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:43 schreef lololo het volgende:
[..]
Actie-reactie is dat. Ga je mensen opjagen om zo snel mogelijk te werken en ga je moeilijk doen over het uitbetalen van gewerkte uren, dan gaan je werknemers vroeg of laat ook minder moeite doen om een stukje extra service te leveren.
In de voorbereiding ook, 'vroeger' deed je je best om de bezorger een zo soepel mogelijke 'bezorg-ervaring' te geven. Machinefouten corrigeren, van klein naar groot zetten, niks los mee geven maar eventjes er tussen voegen als er nog wat vuilpost kwam, tassen nummeren (als het erg veel was vaak nog eventjes opschrijven wat er precies in welke tas zat), zoveel mogelijk opbundelen in 'looprondjes', bij de leiding aangeven als een wijk structureel niet goed uit de machine kwam, extra informatie op het bezorgrapport schrijven als er bijzonderheden waren etc etc etc. Nu: zo snel mogelijk die tas vol proppen, vuilpost los mee en alleen het minimale aan informatie op het bezorgrapport.
Eerlijk is eerlijk, alles bij elkaar bespaar je daar inderdaad hopen tijd mee in de voorbereiding maar met kwaliteit leveren naar je collega's en klanten toe heeft het natuurlijk geen zak meer te maken.
Had gisteren voor 1 wijk, 2 hele plus 2 halve met post en 3 keer hah. Al had het wel 4 en half hah mogen wezen,quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
hier juist niet,landelijk zitten er wel verschillen in zie ik.
4hah en 8 zakken over 2 wijken,en een zooi pakketten weer.
Kwestie van communiceren. Als je op tijd aangeeft dat je op een bepaalde dag niet of minder beschikbaar bent dan kan degene die jou in moet plannen daar rekening mee houden.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:23 schreef InekevB het volgende:
Ik heb een vraagje! Ik heb me een tijdje geleden hier al voorgesteld, ben beginnend postbezorger in regio Zeist. Nu heb ik een 8 uren contract, maar krijgen ze het nauwelijks voor elkaar om me die 8 uren ook daadwerkelijk te laten lopen. Ik heb op di en do een vaste wijk en wo / vr moet ik beschikbaar zijn maar kan het ook zijn dat ik niet gebeld word. Nu loop ik nog een beetje af te tasten hoezeer ik mijn tijd zelf mag indelen, als in.. heb ik invloed op het schema? Ik heb namelijk op woensdag een afspraak bij de tandarts staan om 2 uur in de middag (en de tandarts is een uur reizen vanaf mijn huis) . Omdat ik dus geen vaste wijk heb, weet ik van tevoren niet hoe lang ik die dag moet lopen en OF ik uberhaupt moet lopen. Ik wil wel gewoon mijn leven verder kunnen leiden en naar de tandarts kunnen. Is het netjes om morgen te bellen en te vragen of ik een korte wijk kan krijgen op woensdag, of zijn dit soort dingen bij Post NL echt niet mogelijk en moet ik gewoon de hele dag beschikbaar zijn? Ik ben dan wel bereid vrijdag bijvoorbeeld langer te werken om de uren weer recht te trekken. Maar ik vraag me steeds af of ik uberhaupt wel invloed heb op de uren / wijken die me gegeven worden, ben als beginnend postbezorger gewoon erg bang om commentaar te krijgen van mijn TC omdat ik 'zelf iets vraag'. Graag jullie mening
Je hebt natuurlijk altijd te maken met andere postbezorgers. Dus jij kunt wel zeggen dat je dan op vrijdag langer loopt, maar dan moet er wel net iets beschikbaar zijn die vrijdag. Kun je die woensdag niet gewoon verlof nemen? De hele dag beschikbaar zijn hoeft sowieso niet lijkt me, want ik neem aan dat de post gewoon rond een bepaalde tijd wordt aangeleverd iedere dag?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:23 schreef InekevB het volgende:
Ik heb een vraagje! Ik heb me een tijdje geleden hier al voorgesteld, ben beginnend postbezorger in regio Zeist. Nu heb ik een 8 uren contract, maar krijgen ze het nauwelijks voor elkaar om me die 8 uren ook daadwerkelijk te laten lopen. Ik heb op di en do een vaste wijk en wo / vr moet ik beschikbaar zijn maar kan het ook zijn dat ik niet gebeld word. Nu loop ik nog een beetje af te tasten hoezeer ik mijn tijd zelf mag indelen, als in.. heb ik invloed op het schema? Ik heb namelijk op woensdag een afspraak bij de tandarts staan om 2 uur in de middag (en de tandarts is een uur reizen vanaf mijn huis) . Omdat ik dus geen vaste wijk heb, weet ik van tevoren niet hoe lang ik die dag moet lopen en OF ik uberhaupt moet lopen. Ik wil wel gewoon mijn leven verder kunnen leiden en naar de tandarts kunnen. Is het netjes om morgen te bellen en te vragen of ik een korte wijk kan krijgen op woensdag, of zijn dit soort dingen bij Post NL echt niet mogelijk en moet ik gewoon de hele dag beschikbaar zijn? Ik ben dan wel bereid vrijdag bijvoorbeeld langer te werken om de uren weer recht te trekken. Maar ik vraag me steeds af of ik uberhaupt wel invloed heb op de uren / wijken die me gegeven worden, ben als beginnend postbezorger gewoon erg bang om commentaar te krijgen van mijn TC omdat ik 'zelf iets vraag'. Graag jullie mening
Ja, dat ik dus misschien niet langer zou kunnen lopen op vrijdag had ik ook al bedacht, dat is dus wat ik bedoelde inderdaad met 'in hoeverre heb ik uberhaupt invloed op het schema'. Hebben jullie gelijk in, ik bel morgen even en dan kan ik altijd vragen of ze iets kunnen regelen. Zo niet, dan neem ik verlof.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk altijd te maken met andere postbezorgers. Dus jij kunt wel zeggen dat je dan op vrijdag langer loopt, maar dan moet er wel net iets beschikbaar zijn die vrijdag. Kun je die woensdag niet gewoon verlof nemen? De hele dag beschikbaar zijn hoeft sowieso niet lijkt me, want ik neem aan dat de post gewoon rond een bepaalde tijd wordt aangeleverd iedere dag?
Maar je kunt natuurlijk gewoon even bellen en vragen of er iets te regelen valt.
Ik zou dinsdag bellen, maandag is weekend en neemt er niemand opquote:Op zondag 23 maart 2014 23:58 schreef InekevB het volgende:
[..]
Ja, dat ik dus misschien niet langer zou kunnen lopen op vrijdag had ik ook al bedacht, dat is dus wat ik bedoelde inderdaad met 'in hoeverre heb ik uberhaupt invloed op het schema'. Hebben jullie gelijk in, ik bel morgen even en dan kan ik altijd vragen of ze iets kunnen regelen. Zo niet, dan neem ik verlof.
Neen je de telefoon nooit mee naar huis dan? Wij kunnen de teamcoach altijd gewoon bellen op maandag, ondanks dat dat tegenwoordig een vrije dag is.quote:Op maandag 24 maart 2014 06:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou dinsdag bellen, maandag is weekend en neemt er niemand op
Dual sim telefoon dus ik heb m altijd bij me. Je kan gerust bellen op maandag, of ik opneem is een ander verhaal. Leven draait niet om werk dus als ik vrij heb komen werkgerelateerde zaken als laatste op de prioriteiten lijst.quote:Op maandag 24 maart 2014 06:49 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Neen je de telefoon nooit mee naar huis dan? Wij kunnen de teamcoach altijd gewoon bellen op maandag, ondanks dat dat tegenwoordig een vrije dag is.
Thanks voor de hulp! Ik heb idd gebeld maar ook mijn TC heeft volgens mij een dual sim telefoonquote:Op maandag 24 maart 2014 09:00 schreef posje het volgende:
Als ik mijn TC in het weekend mail (meestal over iets dat ook wel tot dinsdag kan wachten, maar dan hoef ik er niet meer aan te denken) krijg ik vaak al meteen antwoord
Ineke, gewoon even bellen/mailen, dan kan de planner er rekening mee houden. Je mag tot 17, soms 18 uur bezorgen (maar als je later begint wel even een seintje geven, anders denken ze dat je wijk blijft staan). Als er echt geen mouw aan te passen is, wat ik me niet kan voorstellen op een woensdag, dan kan je altijd nog vrij nemen of op een andere dag de uren inhalen. Voor die paar k*centen hoef je echt niet hele dagen beschikbaar te zijn.
Klopt ik moest gewoon krabben.quote:
Misschien even langs de dokter gaan dan. Dat lijkt me niet normaalquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:10 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Misschien even langs de dokter gaan dan. Dat lijkt me niet normaal
Gelukkig belooft het een zonnige dag te worden te vandaag.
Het begint hier een beetje bewolkt te worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:49 schreef Herfstblad het volgende:
Zolang het weer blijft zoals het nu is, ben ik tevreden
Wel vreemd, er is dus nu totaal geen extra tijd bijgeboekt uiteindelijk en op het doorsturen van dat document nog geen antwoord. Vraag me af of ze het aan het uitzoeken zijn of wat dan ook. Anders is het wel stom, want ik heb wel bevestiging gehad dat we gewoon netjes extra tijd zouden gaan krijgen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:16 schreef VixenFromHell het volgende:
Kreeg vandaag antwoord dat er idd wel extra tijd gegeven gaat worden voor dat HAH, maar er werd gesproken over 4 minuten ipv 5 ( wat de regeling zou moeten zijn vanaf 2012). Dus daar nog even naar geïnformeerd! Voel me wel een beetje een zeur nu
wen er maar vast aan je moet 24/7 beschikbaar zijnquote:Op zondag 23 maart 2014 21:23 schreef InekevB het volgende:
zo is het maar netquote:Op maandag 24 maart 2014 07:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dual sim telefoon dus ik heb m altijd bij me. Je kan gerust bellen op maandag, of ik opneem is een ander verhaal. Leven draait niet om werk dus als ik vrij heb komen werkgerelateerde zaken als laatste op de prioriteiten lijst.
dat is snel,uit het oog uit het hart,wat een misselijk bedrijf is het af en toequote:Op maandag 24 maart 2014 11:43 schreef gridjuh het volgende:
Nou, vandaag begint het nieuwe werk, maar zal hier nog regelmatig mee kijken.
Tevens kan ik niet meer op de postnl site komen(wel in het begin met inloggen maar niet naar salaris ed, maar goed ik had mijn laatste vakantie kaart al uitgeprint)
blijft allemaal mierenneukerij af en toe.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:11 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Wel vreemd, er is dus nu totaal geen extra tijd bijgeboekt uiteindelijk en op het doorsturen van dat document nog geen antwoord. Vraag me af of ze het aan het uitzoeken zijn of wat dan ook. Anders is het wel stom, want ik heb wel bevestiging gehad dat we gewoon netjes extra tijd zouden gaan krijgen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:46 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
blijft allemaal mierenneukerij af en toe.
zolang ik nog steeds berichten van 500k aan een bestuurster hoor,zal ik never nooit in hun verhaal meegaan
zie hier waarom:
http://www.telegraaf.nl/dft/bedrijven/postnl/
Dan heb jij je best gedaan. Nou, sterkte dan maar, want spoedafspraken bij de tandarts zijn zelden een pretje.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef InekevB het volgende:
[..]
Ze zullen er vast begrip voor hebben, en anders hoor ik 't wel weer!
Ik zou er niet op rekenen. Dat ze je geen duidelijk antwoord kunnen geven is vaak ook niet echt waar, meestal is het meer een kwestie van niet willen. Als ze nu zeggen dat er absoluut niet meer in zit lopen ze natuurlijk meer risico dat je opstapt, en dat willen ze waarschijnlijk voorkomen. Goed, je kan natuurlijk geluk hebben, als ze echt totaal niet aan mensen kunnen komen en structureel mensen tekort hebben, maar van wat ik van onze en een andere vestiging weet van het autobedrijf is dat ze mensen meestal 3 tijdelijke hulpkracht contracten aanbieden en dat ze daarna kunnen vertrekken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:35 schreef bikkie het volgende:
Even een vraagje, ik ben in 2012 begonnen bij het autobedrijf met een 5-uren dtw contract en heb structureel altijd 15 of meer uur gewerkt. Op een gegeven moment moest ik 3 maanden eruit, voor ik weer kon beginnen en nu ben ik weer als tijdelijke hulpkracht aangenomen. Inmiddels ken ik
veel diensten en zo ben ik regelmatig ook cu (coordinator uitvoering). Is er nogeen kans aanwezig dat
ik ooit een beter contract krijg of doen ze daar niet meer aan bij postnl?
Mijn directe leidinggevenden kunnen me helaas geen duidelijk antwoord geven..
Hier hadden we ze er allebei tussen zitten. Zowel de normale folder als dat a4'tje. Ik weet alleen niet of degene die een a4'tje hebben gehad ook een normale folder hebben gehad en vice versa.quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:40 schreef Deezertje het volgende:
Jullie gisteren wel de normale makro folders bezorgd? Hier kreeg ik gisteren 1 A4tje met een selectie van aanbiedingen en de echte folders moest ik maar lezen op de site... Als dit straks bij iedereen zo gaat scheelt dat heel ve gewicht en dus opbrengsten voor ons en kan dit dit weleens een rampjaar worden... Het is nu al zo rustig en ze willen de prijzen daardoor weer omhoog gooien...
Hier bezorgde ik of het een of het ander. Het kan natuurlijk zo zijn dat dat a4'tje ook in het normale pakket zat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier hadden we ze er allebei tussen zitten. Zowel de normale folder als dat a4'tje. Ik weet alleen niet of degene die een a4'tje hebben gehad ook een normale folder hebben gehad en vice versa.
Je miste ze zeker alleen vanwege de strip op de achterkant hè?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:18 schreef posje het volgende:
Ik miste de vpro-gidsen gisteren, hadden jullie ze wel? Zal vandaag wel een steviger dagje worden dan... echt vpro-wijken
Oh? Ik zal kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:07 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Je miste ze zeker alleen vanwege de strip op de achterkant hè?
Zo leuk was ie namelijk niet.
Nee ik alleen A4tje. de folders zaten er niet bij. Misschien een proef?quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:57 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Hier bezorgde ik of het een of het ander. Het kan natuurlijk zo zijn dat dat a4'tje ook in het normale pakket zat.
Ik heb mijn eigen makro folders nog niet geopend...
Ik denk dat ze wel willen, maar van hogerop mogen ze blijkbaar niet. Jammer want het werk bevalt me prima. Het werk ligt alleen wat onder mijn niveau maar daar heb ik mij inmiddels al bij neergelegd. Mijn vorige baan was op hbo-niveau, maar beviel me minder goed aangezien ik 8 uur per dag op kantoor zat. De vrijheid die je als chauffeur hebt is heerlijk, al wordt dat ook minder nu met de handhelds.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen. Dat ze je geen duidelijk antwoord kunnen geven is vaak ook niet echt waar, meestal is het meer een kwestie van niet willen. Als ze nu zeggen dat er absoluut niet meer in zit lopen ze natuurlijk meer risico dat je opstapt, en dat willen ze waarschijnlijk voorkomen. Goed, je kan natuurlijk geluk hebben, als ze echt totaal niet aan mensen kunnen komen en structureel mensen tekort hebben, maar van wat ik van onze en een andere vestiging weet van het autobedrijf is dat ze mensen meestal 3 tijdelijke hulpkracht contracten aanbieden en dat ze daarna kunnen vertrekken.
Van dat rampjaar is volgens mij nu wel al min of meer sprake. De daling is al groter dan ze voorzien hadden en naar het schijnt raken we nog wat andere klanten kwijt dit jaar. Aardig wat weken waarbij de daling ten opzichte van vorig jaar 19% is, terwijl ze waren uitgegaan van 12%.quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:40 schreef Deezertje het volgende:
Jullie gisteren wel de normale makro folders bezorgd? Hier kreeg ik gisteren 1 A4tje met een selectie van aanbiedingen en de echte folders moest ik maar lezen op de site... Als dit straks bij iedereen zo gaat scheelt dat heel ve gewicht en dus opbrengsten voor ons en kan dit dit weleens een rampjaar worden... Het is nu al zo rustig en ze willen de prijzen daardoor weer omhoog gooien...
Ik ben ook chauffeur bij het autobedrijf (meegekomen vanuit Collectie), ik ben begonnen met een 7,5 uurscontract (werkte min. 30 uur in de week), heb toen geclaimd voor 30 uur aangezien het mijn laatste contract was (3 jaar in dienst). Mocht na drie maanden weer terugkomen en heb nu het maximale aan contracturen gehad. Dit is 15 uur in de week. Meer mogen ze niet geven van bovenaf volgens de operationeel planners hier.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:35 schreef bikkie het volgende:
Even een vraagje, ik ben in 2012 begonnen bij het autobedrijf met een 5-uren dtw contract en heb structureel altijd 15 of meer uur gewerkt. Op een gegeven moment moest ik 3 maanden eruit, voor ik weer kon beginnen en nu ben ik weer als tijdelijke hulpkracht aangenomen. Inmiddels ken ik
veel diensten en zo ben ik regelmatig ook cu (coordinator uitvoering). Is er nogeen kans aanwezig dat
ik ooit een beter contract krijg of doen ze daar niet meer aan bij postnl?
Mijn directe leidinggevenden kunnen me helaas geen duidelijk antwoord geven..
dat kan wel zo zijn,maar kijk eens wat je er voor terug krijgt,het aantal misdragingen is de laatste 5 jaar aardig gestegen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:43 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Dat is echt het nadeel van ongeschoold werk. Ze kunnen voor jou zo weer tien goedkopere krachten krijgen. Klinkt hard, maar zo werkt het tegenwoordig bij PostNL.
Dat zijn allemaal incidenten geweestquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:53 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat kan wel zo zijn,maar kijk eens wat je er voor terug krijgt,het aantal misdragingen is de laatste 5 jaar aardig gestegen.
Ik weet 't. De sfeer op de werkvloer is ook een stuk minder geworden. De spanning is laatst zo hoog opgelopen dat een collega mij ten onrechte begon te beschuldigen van dingen die ik helemaal niet had gedaan, maar ik was blijkbaar het makkelijkste doelwit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:53 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat kan wel zo zijn,maar kijk eens wat je er voor terug krijgt,het aantal misdragingen is de laatste 5 jaar aardig gestegen.
Dus je hebt nu 15 uur staan? Zou ik al blij mee zijn, ik heb er namelijk maar 5 op papier.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:43 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Ik ben ook chauffeur bij het autobedrijf (meegekomen vanuit Collectie), ik ben begonnen met een 7,5 uurscontract (werkte min. 30 uur in de week), heb toen geclaimd voor 30 uur aangezien het mijn laatste contract was (3 jaar in dienst). Mocht na drie maanden weer terugkomen en heb nu het maximale aan contracturen gehad. Dit is 15 uur in de week. Meer mogen ze niet geven van bovenaf volgens de operationeel planners hier.
Het maakt ze trouwens echt niet uit of je alle diensten kent en regelmatig cu bent (is in mijn geval ook). Ze gooien je zo weer buiten. Dat is echt het nadeel van ongeschoold werk. Ze kunnen voor jou zo weer tien goedkopere krachten krijgen. Klinkt hard, maar zo werkt het tegenwoordig bij PostNL.
Bij ons is de sfeer nog wel ok. De kwaliteit van het werk gaat wel flink achteruit met al die subco's. Missers en complete bundels die teruggevonden worden in de oranje bussen. Ze komen er altijd wel goed mee weg bij ons.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:38 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Ik weet 't. De sfeer op de werkvloer is ook een stuk minder geworden. De spanning is laatst zo hoog opgelopen dat een collega mij ten onrechte begon te beschuldigen van dingen die ik helemaal niet had gedaan, maar ik was blijkbaar het makkelijkste doelwit.
Eerst drie maanden en heb nu verlenging gehad voor een half jaar. Ik ben een van de meest flexibele medewerkers anders had ik waarschijnlijk niet zo'n groot contract gehad. Ik rij de haalritten (die de vaste medewerkers hier niet willen) en los altijd de problemen op als er een zieke valt. Zodra ik veel eisen ga stellen qua werktijden ben ik bang dat ik geen verlenging meer krijg.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:54 schreef bikkie het volgende:
[..]
Dus je hebt nu 15 uur staan? Zou ik al blij mee zijn, ik heb er namelijk maar 5 op papier.
En voor hoelang heb je nu een contract dan?
Jammer dat je gaat stoppen. Is tc worden niks voor je?quote:Op donderdag 27 maart 2014 06:42 schreef Deezertje het volgende:
Na lang wikken en wegen ga ik toch stoppen bij de post na bijna zeven jaar iedere zaterdag te hebben gewerkt. Het wordt minder leuk en extra werken in de zomer heb ik geen zin meer in voor die paar uurtjes je hele dag opofferen en dan is het waarschijnlijk extreem rustig dus kan je ook gewoon veel minder uren maken en dus minder verdienen... Bovendien bezorg ik eigenlijk alleen nog maar HAH de meeste zaterdagen dus geestelijk geeft het ook weinig voldoening meer. Hoe zit het bij een vast contract? Kan je toch gewoon per maand opzeggen? Dus als ik vandaag opzeg is uiterlijk per 1 mei laatste werkdag? Heb nog een hele sloot aan verlofuren dus ben benieuwd wat ze daarmee gaan doenMijn wijken zijn niet echt gewild dus zullen ze wel niet blij mee zijn dat ze nu iemand moeten vinden daarvoor... maar andere collega's komen niet meer aan de uren dus kunnen ze die mooi plaatsen daar
Jammer voor de post, maar goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Het moet wel leuk blijven en vooral de moeite (of tijd) waard. Nu er zo weinig werk is zullen ze vast niet moeilijk doen over de opzegtermijn. Prettig verlofquote:Op donderdag 27 maart 2014 06:42 schreef Deezertje het volgende:
Na lang wikken en wegen ga ik toch stoppen bij de post na bijna zeven jaar iedere zaterdag te hebben gewerkt.
http://jobs.postnl.nl/quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:35 schreef asabeta1 het volgende:
Hoe word je eigenlijk tc? Zijn daar vacatures voor te vinden?
Er zitten geen pakketbezorgers in dit topic Ötis.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:48 schreef Wehkamp_Webcare het volgende:
Hee luie pakketbezorgers,
Of jullie even willen doorwerken! We krijgen hier klachten dat het lang duurt.
Bedankt,
Willem Kamp
Ik heb nog geen dienst dus NEE!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:53 schreef Wehkamp_Webcare het volgende:
[..]
Toch harder werken!
Xx
Wietske Kamp
kantoorhumorquote:
wil je dat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:35 schreef asabeta1 het volgende:
Hoe word je eigenlijk tc? Zijn daar vacatures voor te vinden?
lekker professioneel weer voor een bedrijf dat 18% rente vraagtquote:
Ik hou wel van een uitdagingquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:17 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
wil je dat?en dat voor niet al te veel geld een hoop gezeik horen/veroorzaken
Verder niet meer op reageren joh, volgens mij is het niet eens de echte Wehkamp Webcarequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:19 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
lekker professioneel weer voor een bedrijf dat 18% rente vraagt
Zou wel willen, maar mijn pakketjes liggen nog niet klaar, dus even doorwerken daar in plaats van zitten te trollen!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:48 schreef Wehkamp_Webcare het volgende:
Hee luie pakketbezorgers,
Of jullie even willen doorwerken! We krijgen hier klachten dat het lang duurt.
Ik had wel een rijbewijs maar geen auto toen ik tc werd. En ik ken tc's zonder rijbewijs. Dus het kan wel. Je kan dan alleen geen tc bezorgen worden. Want daarvoor moet je rondrijden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:49 schreef asabeta1 het volgende:
Het lijkt mij beter werk dan pbz. Ik heb nu een vast contract voor 11 uur in de week en zo af en toe als het echt nodig is sorteer ik ook. Ik denk alleen niet dat ik ooit tc kan worden omdat ik geen rijbewijs heb.
nee want wehkamp word bezorgd door selekt vracht of bij grote pakketten door dhl, of naar dhlpunt gebracht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:24 schreef asabeta1 het volgende:
[..]
Verder niet meer op reageren joh, volgens mij is het niet eens de echte Wehkamp Webcare
Maar ze willen toch ook van tc's af? Want daar hebben ze er volgens mij ook teveel van, wat op zich ook niet geheel onlogisch is, minder kantoren, dus ook minder tc's nodig. De TC's buiten die ik ken zijn in ieder geval niet zeker van hun baan en mijn tc binnen hoopt dat ie nog een paar jaar kan blijven maar dat is ook niet echt zeker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had wel een rijbewijs maar geen auto toen ik tc werd. En ik ken tc's zonder rijbewijs. Dus het kan wel. Je kan dan alleen geen tc bezorgen worden. Want daarvoor moet je rondrijden.
Wat ophaling10 zegt klopt wel, het salaris stelt niet veel voor. Het is dat ik toeslag krijg voor de zaterdag en om 6 uur beginnen. Dat scheelt wel.
Maar als je echt interesse hebt moet je even op de site kijken die ik net gaf of eventueel informeren bij je manager.
Gadver, als het maar niet weer zo'n dikke pil word als de sinterklaas editie, ik heb namelijk geen zin om weer alle straten 2 of 3 keer te moeten lopen...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:19 schreef V__L_N het volgende:
Volgende week donderdag albert heijn paaseditie...
he dat is niet de juiste instelling om voor Tc te gaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:39 schreef asabeta1 het volgende:
Ik heb gekeken op de website en er is op dit moment helemaal niets aan vacatures bij mij in de buurt, ik hou het wel in de gaten.
[..]
Gadver, als het maar niet weer zo'n dikke pil word als de sinterklaas editie, ik heb namelijk geen zin om weer alle straten 2 of 3 keer te moeten lopen...
Ja vreselijk, extra klandizie voor het bedrijf. Het zou verboden moeten worden!quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:39 schreef asabeta1 het volgende:
Gadver, als het maar niet weer zo'n dikke pil word als de sinterklaas editie, ik heb namelijk geen zin om weer alle straten 2 of 3 keer te moeten lopen...
Dat zeg ik nu hier op fok maar als ik aan het werk ben zeg ik dat nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:56 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
he dat is niet de juiste instelling om voor Tc te gaan
jupquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Deezertje het volgende:
In mei krijg je altijd 7% vakantiegeld. Als ik per 1 mei stop krijg ik nog wel het vakantiegeld opgebouwd over voorgaand jaar toch?
Ik zou het (TC) nog geen dag volhouden denk ik. Rijbewijs halen lijkt me nog het makkelijkst....quote:
Vakantiegeld wordt altijd gewoon uitgekeerd bij opzegging van het contract, of dat nou in mei of oktober is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Deezertje het volgende:
In mei krijg je altijd 7% vakantiegeld. Als ik per 1 mei stop krijg ik nog wel het vakantiegeld opgebouwd over voorgaand jaar toch?
178 gram volgens de planning. Ik hop dat we deze keer ook weer om 9 uur kunnen/mogen beginnen en eerst de ah boekjes weg mogen brengen (beviel me met sinterklaas wel goed om het zo te doen).quote:Gadver, als het maar niet weer zo'n dikke pil word als de sinterklaas editie, ik heb namelijk geen zin om weer alle straten 2 of 3 keer te moeten lopen...
Ligt eraan welke regio je zit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:27 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar ze willen toch ook van tc's af? Want daar hebben ze er volgens mij ook teveel van, wat op zich ook niet geheel onlogisch is, minder kantoren, dus ook minder tc's nodig. De TC's buiten die ik ken zijn in ieder geval niet zeker van hun baan en mijn tc binnen hoopt dat ie nog een paar jaar kan blijven maar dat is ook niet echt zeker.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:39 schreef asabeta1 het volgende:
Ik heb gekeken op de website en er is op dit moment helemaal niets aan vacatures bij mij in de buurt, ik hou het wel in de gaten.
[..]
Dat dusquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:56 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
he dat is niet de juiste instelling om voor Tc te gaan
Open breken geen optie?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:19 schreef superkimmi het volgende:
aargh.. mijn partner heeft mijn fietssleutel in zn broekzak zitten.. en zijn fiets in de stalling op het station.. hij werkt 60 km verderop dus ff op en neer zit er niet in.. ik ga straks de wijken die ik doe dus maar lopen.. en het is echt geluk voor hem dat ik voor de tweede week ooit naar het depot moet wat vlakbij mijn huis staat, want anders had hij mooi terug mogen komen van zijn werk XD
Hm, lopen op een daldag is meestal niet erg efficient. Een fiets lenen van iemand zit er ook niet in zeker?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:19 schreef superkimmi het volgende:
aargh.. mijn partner heeft mijn fietssleutel in zn broekzak zitten.. en zijn fiets in de stalling op het station.. hij werkt 60 km verderop dus ff op en neer zit er niet in.. ik ga straks de wijken die ik doe dus maar lopen.. en het is echt geluk voor hem dat ik voor de tweede week ooit naar het depot moet wat vlakbij mijn huis staat, want anders had hij mooi terug mogen komen van zijn werk XD
Normaal gedproken is dit geen optie voor mij ondat mijn standaarddepot 5km verderop ligt. Laten we zeggen dat mijn partner veel geluk heeft dat ik vandaag werk vanuit het depot dat tegenover mijn straat ligtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:53 schreef V__L_N het volgende:
Ik loop altijd. Ook op daldagen. Gewoon zoveel mogelijk in een schoudertas. Rest op me arm. Daarna vrolijk zigzaggen en afsnijden. Over trappetjes, langs smalle steegjes, over het gras en onder een hek door. Ideaal.
Ja hier ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:37 schreef allweather het volgende:
[..]
178 gram volgens de planning. Ik hop dat we deze keer ook weer om 9 uur kunnen/mogen beginnen en eerst de ah boekjes weg mogen brengen (beviel me met sinterklaas wel goed om het zo te doen).
Overigens voor zaterdag 5 april hier meer dan 200 gram aan h.a.h.
Een reservesleutel heb je niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:19 schreef superkimmi het volgende:
als het even kan stap ik over de hekjes heenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef Herfstblad het volgende:
Altijd fijn: Mensen die het hek dichtbinden, omdat hun kinderen er anders vandoor gaan.
Ik ben daar te klein voorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als het even kan stap ik over de hekjes heen
Beter de kinderen vastbinden danquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef Herfstblad het volgende:
Altijd fijn: Mensen die het hek dichtbinden, omdat hun kinderen er anders vandoor gaan.
Hier krijgen we er 15 min extra voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:37 schreef allweather het volgende:
[..]
178 gram volgens de planning. Ik hop dat we deze keer ook weer om 9 uur kunnen/mogen beginnen en eerst de ah boekjes weg mogen brengen (beviel me met sinterklaas wel goed om het zo te doen).
Overigens voor zaterdag 5 april hier meer dan 200 gram aan h.a.h.
Hier staan bij een paar van de depots een leenfiets, met de trein is dat dan overstappen in Almelo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:40 schreef superkimmi het volgende:
Nee we hebben geen gereedschap om open te breken en mensen waar ik een fiets kan lenen zijn aan t werk of willen m niet uitlenen voor de post (snap ik wel). Maar ik herzet de bundeltjes wel zodat ik straten in 1x loop ipv in een rondje (paar keer oversteken gaat sneller :p)
Niet chill, wel chiliquote:Op zaterdag 29 maart 2014 06:19 schreef dud0r het volgende:
Verdomme!
Gisteren lekkere saus gemaakt met knoflook en groene peper. Handen meerdere keren gewassen, branden alsnog m'n ogen uit m'n kop toen ik m'n lenzen uit deed.<- zo zag het er ongeveer uit.
Ik denk vanochtend na het douchen dat al die zooi wel van m'n vingers af zou zijn. Niet dus.
![]()
Waarom trekt dat spul echt in m'n huid ofzo? Niet chill. Lens kwijtgeraakt vanochtend. Kon er ook wel bij. Als dit de toon zet voor het weekend ga ik een heel slecht weekend tegemoet.
Ik heb geen bad, maar ik kan vanavond wel een lekker glas whisky nemen om te zien of ik het van binnenuit eruit kan krijgenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:05 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Niet chill, wel chili![]()
De olie uit pepers kan heel lang in je huid blijven zitten.
Na een stuk of 40 chilipepers van mijn plantje te hebben verwerkt vorig jaar, kon ik ruim een week lang het gebied rond mijn ogen niet aanraken zonder in de fik te vliegen.
Dan kun je nog zo vaak je handen wassen... helpt geen reet.
Oliën lossen wel goed op in alcohol. Wodka bad een idee?
Dan moet je niet zoveel drinken dat je vergeet dat dat spul aan je handen zitquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen bad, maar ik kan vanavond wel een lekker glas whisky nemen om te zien of ik het van binnenuit eruit kan krijgen
Even over het bolletje aaienquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:24 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel drinken dat je vergeet dat dat spul aan je handen zit
Eén voordeel: als je iemand niet mag, gewoon een stevige handdruk geven.
om het niet te kunnen laten...had vanmorgen om 6:30 weekend...moet er wel aan wennen dat ik niets te doen heb zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:15 schreef dud0r het volgende:
Even een dubbel post om het extra duidelijk te maken.
WEEKEND!!
[ afbeelding ]
viel hier nog wel wat mee. Heb een heel eind in het shirt met korte mouwen kunnen fietsenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:00 schreef Hoplahopla het volgende:
Was weer lekker zweten in Herna's vuilniszakken.
Achja. Het is nog wel te doen. Ik ga alleen meteen raar ruiken met dat spul aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
viel hier nog wel wat mee. Heb een heel eind in het shirt met korte mouwen kunnen fietsen
Ach zie het maar als gratis Track & Trace. (Wat ruik ik...? ah de postbezorger komt er aan.)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:29 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Achja. Het is nog wel te doen. Ik ga alleen meteen raar ruiken met dat spul aan.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:43 schreef posje het volgende:
[..]
Ach zie het maar als gratis Track & Trace. (Wat ruik ik...? ah de postbezorger komt er aan.)
toppertje hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:00 schreef Hoplahopla het volgende:
Was weer lekker zweten in Herna's vuilniszakken.
denk dat ooit bij de faillissementsverkoop tevoorschijn komt,he de curator heeft nog iets gevondenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:05 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik draag ze nu ook niet, hopelijk komen de nieuwe snel. Is er eigenlijk een indicatie gegeven toen? Als het maar niet na de zomer is
Ja, dat waren rotdingen. En ik laat regelmatig nog folders vallen en ben er toch al bijna 3 jaarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:55 schreef InekevB het volgende:
Heerlijk weer vandaag, lekker gelopen. Vond het nog best veel, vorige zaterdag was (op de verschrikkelijke rotpakketjes van de Nivea na dan) een stuk rustiger bij ons. Zat een klein rotfoldertje bij van Veronica, maakte het er helaas niet leuker op. Ding schoof overal tussen, glipte tussen m'n vingers door en bij een zuchtje wind... Doei Veronica! Dus menigmaal mijn conditie even getest, we willen uiteraard geen straatvervuiling dus dan maar achter het foldertje aan sprinten. Ik ben duidelijk nieuw zeker, moet er nog handigheid in verkrijgen. Maar: oefening baart kunst zullen we maar zeggen!
WEEKEEEEEND *overwinningsdansje* Geniet ervan iedereen!
Is toch ook geen combi, AH-bonus met die Veronicasnippers. Misschien hebben ze als strooibiljetten ook wel meer attentiewaarde...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:06 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ja, dat waren rotdingen. En ik laat regelmatig nog folders vallen en ben er toch al bijna 3 jaar
zo lang bezig?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:53 schreef Yreal het volgende:
Net nog iemands brievenbus eruit geknald met een bol pakje, terwijl ik al 5.5 uur bezig was
ik zou 5¤ vragen....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:11 schreef posje het volgende:
Met dit mooie weer wordt het weer tijd om mijn bordje om te hangen:
DE WEG VRAGEN: 20 cent
(begraafplaats 50% korting)
had ik het gister makkelijk. Diegene die ik moest hebben kwam net langsfietsen. Wist al dat het niet door de brievenbus pastequote:
Haha, mooiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:11 schreef posje het volgende:
Met dit mooie weer wordt het weer tijd om mijn bordje om te hangen:
DE WEG VRAGEN: 20 cent
(begraafplaats 50% korting)
Je krijgt toch 200% betaald? Ik vond het nooit erg om op zondag te moeten werken. Ff twee uurtjes brievenbussen lichten en je kreeg het dubbele betaaldquote:Op zondag 30 maart 2014 12:23 schreef bikkie het volgende:
Zometeen weer rouwpost ophalen..daar gaat m'n zondag![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:23 schreef bikkie het volgende:
Tja, de ene zijn dood....quote:Op zondag 30 maart 2014 12:23 schreef bikkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag wel weer mooi weer en niet al te drukwel ineens een veel grotere dienst dan de bedoeling was, maar dat betekent wel extra centjes
Nobody ever seems to remember life is a game we play
Bah, klinkt erg vervelend allemaal. Beterschap.quote:Op woensdag 2 april 2014 07:37 schreef gridjuh het volgende:
Goedesmorgens!
nog steeds in ziekenhuis...in de 2dagen maar 6 uur mogen eten en drinken. Nog steeds aan infuus, vandaag weer boel onderzoeken.
Je kunt altijd vragen plaatsen op het forum van de bvpp. Daar moeten ze wel het antwoord weten op de minutenvraag.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:35 schreef VixenFromHell het volgende:
Het wordt wel een apart verhaaltje hier zo met het zware HAH en wel/geen extra tijd....
Herkenbaar. Ik doe nu altijd handschoentjes aan als ik hetere pepers snij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 06:19 schreef dud0r het volgende:
Verdomme!
Gisteren lekkere saus gemaakt met knoflook en groene peper. Handen meerdere keren gewassen, branden alsnog m'n ogen uit m'n kop toen ik m'n lenzen uit deed.<- zo zag het er ongeveer uit.
Ik denk vanochtend na het douchen dat al die zooi wel van m'n vingers af zou zijn. Niet dus.
![]()
Waarom trekt dat spul echt in m'n huid ofzo? Niet chill. Lens kwijtgeraakt vanochtend. Kon er ook wel bij. Als dit de toon zet voor het weekend ga ik een heel slecht weekend tegemoet.
Beterschap zegquote:Op woensdag 2 april 2014 07:37 schreef gridjuh het volgende:
Goedesmorgens!
nog steeds in ziekenhuis...in de 2dagen maar 6 uur mogen eten en drinken. Nog steeds aan infuus, vandaag weer boel onderzoeken.
Ga ik de volgende keer ook doen. Moet nog wel een doosje van die latex handschoenen hebben staan. Gelukkig was ik met 3 dagen er eindelijk vanaf. Misschien dat het schoonmaken van m'n hand met het staal sponsje ook geholpen heeft daarbij. Anders zou ik helemaal gek geworden zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik doe nu altijd handschoentjes aan als ik hetere pepers snij.
Dus toch geen blindedarmontsteking? Rot zeg, geen pretje als je in de medische molen terecht komt. Wat zijn je klachten?quote:Op woensdag 2 april 2014 07:37 schreef gridjuh het volgende:
Goedesmorgens!
Dat is niet de goede instelling voor een tc! Nee hoor, vervelend voor je, als ik nu in de buurt was had ik je best willen helpen.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:12 schreef dud0r het volgende:
Tyfus hah voor morgen. Komt gedeeltelijk binnen op pallets. Dat wist ik al maar het komt nu binnen.
Nu zijn al m'n medewerkers al de straat op. Kan ik die bagger zelf gaan inpakken.![]()
Alsof ik niks beters te doen heb.
Maar al die minuten extra die wij daarvoor uitbetaald krijgen, daar doe je het toch voor! Minus de tijd die ze aftrekken bij degenen die vrijwillig niet meer terugfietsen naar het depot.... ik hoop toch echt dat dat een 1-aprilgrap was (in het MZ-journaal), maar ik vrees het ergste.quote:
ze wilde mij naar huis sturen, omdat de waardes redelijk waren. Maar net daarvoor braakneigingen ed gekregen dus toch CT-scanquote:Op woensdag 2 april 2014 10:54 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Dus toch geen blindedarmontsteking? Rot zeg, geen pretje als je in de medische molen terecht komt. Wat zijn je klachten?
vroeger heel normaal. Toen waren er nog zelfs speciale HAH diensten waarin het binnengekomen HAH in elkaar gedraaid werd. Zelf ook nog wel eens gedaanquote:Op woensdag 2 april 2014 11:12 schreef dud0r het volgende:
Tyfus hah voor morgen. Komt gedeeltelijk binnen op pallets. Dat wist ik al maar het komt nu binnen.
Nu zijn al m'n medewerkers al de straat op. Kan ik die bagger zelf gaan inpakken.![]()
Alsof ik niks beters te doen heb.
Heb ik ook nog wel gedaan ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vroeger heel normaal. Toen waren er nog zelfs speciale HAH diensten waarin het binnengekomen HAH in elkaar gedraaid werd. Zelf ook nog wel eens gedaan
Ik zou ze eerder verdenken van een 1 aprilgrap als er in zou staan dat we loonsverhoging zouden krijgen.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:58 schreef posje het volgende:
[..]
Maar al die minuten extra die wij daarvoor uitbetaald krijgen, daar doe je het toch voor! Minus de tijd die ze aftrekken bij degenen die vrijwillig niet meer terugfietsen naar het depot.... ik hoop toch echt dat dat een 1-aprilgrap was (in het MZ-journaal), maar ik vrees het ergste.
Dat ga je dan ook echt vermelden tegen je baas. Zo van, hé! ik fiets niet meer terug naar het depot, mag ik a.u.b. minder tijd voor mijn dienst krijgen......quote:Op woensdag 2 april 2014 13:58 schreef posje het volgende:
[..]
Minus de tijd die ze aftrekken bij degenen die vrijwillig niet meer terugfietsen naar het depot.... ik hoop toch echt dat dat een 1-aprilgrap was (in het MZ-journaal), maar ik vrees het ergste.
Misschien wel een goed idee ja! Heb inmiddels wel bericht gehad dat ik idd nog recht had op extra tijd. Blijf het wat apart vinden want een heleboel bezorgers hadden daar recht op, maar ja. Niemand gaat ook ooit ergens achteraan, een groot deel kijkt niet eens hoeveel tijd ze krijgen elke keer..quote:Op woensdag 2 april 2014 09:01 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Je kunt altijd vragen plaatsen op het forum van de bvpp. Daar moeten ze wel het antwoord weten op de minutenvraag.
Daarvoor hoef je je niet in te schrijven of aan te melden.
Zeker, al hoefde ik het nooit voor veel wijken te doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:54 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Heb ik ook nog wel gedaan ja.
Hersenen uitschakelen en lekker stapeltjes maken. Was wel makkelijk geld verdienen
Mag de depotchecker zeker de hele middag staan controlerenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:20 schreef Herfstblad het volgende:
Haha, inderdaad. Niemand die weet dat je niet terugfietst.
Ik ben wel eens benieuwd hoe het er daar aan toe gaat... als ik bedenk dat wij de lege grijze tassen nu los op een container moet plaatsen - met de rits naar voren ! - omdat het anders teveel tijd kost (!?! om de ingang te vinden?) dan zullen de omstandigheden daar wel diep triest zijn...quote:Op woensdag 2 april 2014 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vroeger heel normaal. Toen waren er nog zelfs speciale HAH diensten waarin het binnengekomen HAH in elkaar gedraaid werd. Zelf ook nog wel eens gedaan
Dat heb ik ook nog gedaanquote:Op woensdag 2 april 2014 15:54 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Heb ik ook nog wel gedaan ja.
Hersenen uitschakelen en lekker stapeltjes maken. Was wel makkelijk geld verdienen
Heb je nog gekeken hoeveel van die dingen er ongeveer in 1 tas gaan? Kan ik me vast mentaal voorbereiden op hoeveel tassen hah ik morgen ongeveer heb.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog gedaanhele ochtenden die dingen in elkaar steken.
Gelukkig zat de hah wel in tassen op pallets. Ik was bang dat het allemaal nog uitgeteld moest worden.
Hij is wel zwaar dat ding.16 kg de tas ofzo.
Ik wil hierbij iedereen morgen sterkte wensen daarmee.
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:09 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik zou ze eerder verdenken van een 1 aprilgrap als er in zou staan dat we loonsverhoging zouden krijgen.
Ook weer leuk vond ik de "correcte" procedure voor onmogelijke buspakjes:
-Kijk of het pakje door de brievenbus past. (nope)
-Bel aan. (niemand thuis)
-Bel nogmaals aan. (misschien zijn ze geteleporteerd ondertussen)
-Bel aan bij buren. (die zijn nooit thuis)
-Bel nogmaals aan bij buren. (zucht...)
-Bel aan bij de buren aan de andere kant. (waarom?)
-Bel nogmaals aan bij de buren aan de andere kant. (dit meen je toch niet serieus)
-Schrijf een kennisgeving "Te kleine brievenbus" uit. (nadat ik eerst weer terug ben gelopen naar het oorspronkelijke adres)
-Plak de sticker op het pakje en deponeer deze dan vervolgens in een oranje brievenbus. (DAT KAN NIET!!! DAT PAKJE IS VEEL TE DIK!!)
-Als dit niet past of je hebt er 5 of meer, dan neem je het pakje mee terug naar het depot en legt hem in de daarvoor bestemde blauwe bak. (ik wil niet meer leven)
Voor jou heb ik speciaal gekeken, want ik wist dat je het ging vragen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:30 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Heb je nog gekeken hoeveel van die dingen er ongeveer in 1 tas gaan? Kan ik me vast mentaal voorbereiden op hoeveel tassen hah ik morgen ongeveer heb.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor jou heb ik speciaal gekeken, want ik wist dat je het ging vragen.
30 stuks de bundel, 3 bundels is een volle tas. Komt op het mooie totaal van 90 stuks de tas.
maal 170 gram, was het geloof ik? Makkiequote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
30 stuks de bundel, 3 bundels is een volle tas. Komt op het mooie totaal van 90 stuks de tas.
Gewoon alles op 1 hoop. Die van ons durfde er laatst niet uit ivm de honden (die gewoon in hun ren zatten omdat hij er al aan kwam dus ze kon niet bij hem komen) toen moest ik het zelf pakken...quote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef Draailamp het volgende:
Hoe ziet zo'n busje van de pakketbezorger er eigenlijk uit in de laadruimte? Stellages op poatcodes oid?
Het probleem dat er nergens een blauwe bak staat heb ik ook.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:09 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik zou ze eerder verdenken van een 1 aprilgrap als er in zou staan dat we loonsverhoging zouden krijgen.
-Bel nogmaals aan bij de buren aan de andere kant. (dit meen je toch niet serieus)
-Schrijf een kennisgeving "Te kleine brievenbus" uit. (nadat ik eerst weer terug ben gelopen naar het oorspronkelijke adres)
-Plak de sticker op het pakje en deponeer deze dan vervolgens in een oranje brievenbus. (DAT KAN NIET!!! DAT PAKJE IS VEEL TE DIK!!)
-Als dit niet past of je hebt er 5 of meer, dan neem je het pakje mee terug naar het depot en legt hem in de daarvoor bestemde blauwe bak. (ik wil niet meer leven)
Die blauwe is voor het oud papier, toch? De blauwe bak is groen bij ons.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:46 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Het probleem dat er nergens een blauwe bak staat heb ik ook.![]()
Dat het moeilijk is begrijp ik wel, maar wil je er misschien over praten?
Op een hoop? Dat kan lang zoeken zujn danquote:Op donderdag 3 april 2014 07:12 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Gewoon alles op 1 hoop. Die van ons durfde er laatst niet uit ivm de honden (die gewoon in hun ren zatten omdat hij er al aan kwam dus ze kon niet bij hem komen) toen moest ik het zelf pakken...
Ja, in zijn bus lag echt alles gewoon op de grond opgestapeld. Maar het lijkt mij dat bij elke bocht het toch weer omdondert?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:46 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Op een hoop? Dat kan lang zoeken zujn dan
Als het goed is sorteren ze de pakjes op route.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:46 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Op een hoop? Dat kan lang zoeken zujn dan
Als je 150 pakketten hebt dan ben je idd wel even bezig. Ervaren chauffeurs weten wel ongeveer waar ze voor welke straat het pakketje neer moeten leggen in hun busjequote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het goed is sorteren ze de pakjes op route.![]()
Daar zijn ze in de ochtend zo'n drie kwartier mee bezig.
Inderdaad.. werkt hetzelfde als een postwijk lopen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je 150 pakketten hebt dan ben je idd wel even bezig. Ervaren chauffeurs weten wel ongeveer waar ze voor welke straat het pakketje neer moeten leggen in hun busje
Tja, hier hebben we rood gekleurde blauwe bakken op de depots staan. Al heb ik op zaterdag een eigen, die is oranje en nog een rits heeft ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:02 schreef posje het volgende:
[..]
Die blauwe is voor het oud papier, toch? De blauwe bak is groen bij ons.
Ik heb er eigenlijk wel zin in, tenminste weer de moeite waard om je schoenen voor aan te trekken.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef VixenFromHell het volgende:
Succes vandaag! Ik ben ook blij dat ik niet ingepland benstomme boekjes!
Ach heb gelukkig een wijk waar je voor ruim de helft niet van de fiets hoeft. Post voor in en dan grabbel je net zoals met kranten in de fietstas naar een folder.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef VixenFromHell het volgende:
Succes vandaag! Ik ben ook blij dat ik niet ingepland benstomme boekjes!
Dan heb ik dus 3-4 tassen HAH + 3-5 oranje zakken. Leuk. Dat wordt een keer extra fietsen, vrees ikquote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
En waarom houd je je ogen niet gewoon dicht, val je vanzelf weer in slaap!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:37 schreef dud0r het volgende:
Geen idee. Spreek er 1 aan om het te vragen zou ik zeggen. Hier zit er geen een namelijk.
Waarom ben ik alweer wakker?![]()
M'n wekker gaat over 4 uur pas af.....
Nog nieuws over je toestand? Hou ons op de hoogte! Sterkte ermee!quote:Op donderdag 3 april 2014 06:01 schreef gridjuh het volgende:
Goedesmorgens.
nog steeds in het ziekenhuis...het is niet anders
Toen lag ik al een half uur wakker toen ik dat postte. Met m'n ogen dicht.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:41 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
En waarom houd je je ogen niet gewoon dicht, val je vanzelf weer in slaap!
[..]
Nog nieuws over je toestand? Hou ons op de hoogte! Sterkte ermee!
Ik had ze er wel tussen, dus misschien dat mensen het vanwege geldgebrek hebben opgezegd?quote:Het viel me gisteren trouwens op dat de voetbal international er niet tussen zat.
Zijn we die nu ook al kwijt?
O nee sorry, het waren er maar 7,2quote:14 kilometer fietsen?
Dan nog vind ik het veel eerlijk gezegd. Dan zou je bijna mogen verwachten dat er een depot dichterbij ligt ...quote:Op donderdag 3 april 2014 18:43 schreef allweather het volgende:
[..]
O nee sorry, het waren er maar 7,2Ik had net op de een of andere manier een gekke rekenfout gemaakt.
Bedoelt hij niet gewoon het hele rondje? Als het dat is, dan is het ook niet echt bijzonder.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het veel eerlijk gezegd. Dan zou je bijna mogen verwachten dat er een depot dichterbij ligt ...
Heb zelf wel eens wijken die een eind fietsen vanaf kantoor zijn, maar dan ligt er altijd wel een depot in de buurt
Ja de foldertjes van afgelopen dinsdag waren erger. Zonder me te haasten netjes binnen de normale streeftijd gebleven, al hadden we vandaag wel 15 minuten extra gekregen.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:17 schreef gelestipjes het volgende:
Vond het behoorlijk meevallen vandaag, wel veel zwaar spul maar dat ben je ook altijd zo weer kwijt. Die ah boekjes vond ik eigenlijk geen enkel probleem, was makkelijk hanteerbaar en kostte nauwelijks extra tijd
Hier ook binnen de tijd gebleven, ondanks dat we er helemaal geen tijd bij hebben gekregen ten opzichte van een normale donderdag zonder hahquote:Op donderdag 3 april 2014 19:33 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Ja de foldertjes van afgelopen dinsdag waren erger. Zonder me te haasten netjes binnen de normale streeftijd gebleven, al hadden we vandaag wel 15 minuten extra gekregen.
Posten met je ogen dicht?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen lag ik al een half uur wakker toen ik dat postte. Met m'n ogen dicht.
Uiteindelijk rond ik gok een uur of 01.00 weer in slaap gevallen.
Niet echt aan te bevelen neequote:Op donderdag 3 april 2014 20:55 schreef Rafierafie het volgende:
[ afbeelding ]
En zo neem je dus 3 tassen hah en 3 tassen post in één keer mee.
Niet voor beginners
Wel eng als je onderweg naar je wijk over 500 iets te hoge verkeersdrempels moet.
Even voor de duidelijkheid: ik rij niet op een eenwieler! De rest van de fiets zit verstopt.
De voetbal international zat er dus vandaag bij alsmede een deel van de eigen huis magazinesWie dat heeft verzonnen...
En een telling van het aantal pakketjes vandaag leverde een totaal van 13 stuks op. Dat vond ik niet oké!
Het verbaast mij ook dat mijn fiets nog niet volledig in elkaar gestort is. Vooral omdat dat ding volledig van aluminium gemaakt is, bagagedrager incluis. Het grootste voordeel een alu fietsen is toch wel dat die niet kunnen roesten en ze zijn een stuk lichter (ondanks het lage gewicht steigert ie zelden).quote:Op donderdag 3 april 2014 21:26 schreef gelestipjes het volgende:
Zoveel post in 1 keer meenemen doe ik niet meer sinds ze hier steeds meer beginnen te zeuren over declaraties voor fietsreparaties. Zeker met dat zware spul is de kans me te groot dat er iets stuk gaat aan mijn fiets en dat je heel veel moeite moet doen om de kosten vergoedt te krijgen
Crap, zo had ik het niet gelezen. Maar ja ik kan bijna alles. 37 uur werken in de week en m'n nieuwe streefdoel qua training uren ligt op 15 uur in de week. Ben goed op weg met 9 uur in de afgelopen 3 dagenquote:Op donderdag 3 april 2014 20:56 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Posten met je ogen dicht?
Jij kan ook echt alles hè?
De buren van degene met tig pakjes per week willen geeneens de pakjes aannemen, en nu op papier staat dat je bij de directe buren aan moet bellen (ga niet naar de overkant, met een beetje pech sta ik minutenlang te wachten voordat ik kan oversteken x2), bel ik dus niet meer aan en gooi meteen een briefje in de bus.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:09 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Vind je dat veel?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:55 schreef Rafierafie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet voor beginners
Wel eng als je onderweg naar je wijk over 500 iets te hoge verkeersdrempels moet.
Even voor de duidelijkheid: ik rij niet op een eenwieler! De rest van de fiets zit verstopt.
De voetbal international zat er dus vandaag bij alsmede een deel van de eigen huis magazinesWie dat heeft verzonnen...
En een telling van het aantal pakketjes vandaag leverde een totaal van 13 stuks op. Dat vond ik niet oké!
Collega's van mij (Autobedrijf) werken 1 dag in de week voor pakketpost en die krijgen een bus mee waar netjes stellages in zijn gemaakt. Ik gok dat vooral subco's de pakketten zo in de auto gooien. Zo kunnen ze de auto voor meerdere doeleinden gebruiken zoals een haalrit 's avonds.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:12 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Gewoon alles op 1 hoop. Die van ons durfde er laatst niet uit ivm de honden (die gewoon in hun ren zatten omdat hij er al aan kwam dus ze kon niet bij hem komen) toen moest ik het zelf pakken...
eigenlijk is bovenstaande gekkenwerkquote:Op donderdag 3 april 2014 20:55 schreef Rafierafie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet voor beginners
jij kon niet slapen zekerquote:Op vrijdag 4 april 2014 05:52 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Collega's van mij (Autobedrijf) werken 1 dag in de week voor pakketpost en die krijgen een bus mee waar netjes stellages in zijn gemaakt. Ik gok dat vooral subco's de pakketten zo in de auto gooien. Zo kunnen ze de auto voor meerdere doeleinden gebruiken zoals een haalrit 's avonds.
Dus hopelijk loos alarm! Wat moet je nog op de poli, meer onderzoeken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:46 schreef gridjuh het volgende:
[..]
jij kon niet slapen zeker
ik mag naar huis, mogelijk zware buikgriep gehad, bij klachten direct naar eerste hulp. Tevens krijg ik pijnstillers mee en een poli afspraak.
ja naar de chirurg en 1,5 uur van te voren bloed prikken...om eea uit te sluitenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:46 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Dus hopelijk loos alarm! Wat moet je nog op de poli, meer onderzoeken?
Die post in de oranje tassen bovenop kan nog makkelijk in de fietstassen.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:55 schreef Rafierafie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet voor beginners
Welke HAH bij jou morgen dan? Ik had nog gehoopt op 3 rustige zaterdagen...quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:31 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik ga eeeeecht niet met zo'n lading fietsen, heb de fiets al een paar keer stuk gehad
Dat wordt dus herladen morgen, ene wijk 5 tassen HAH en de ander (kleintje) 3. Ik hoop dan maar op wat minder postmaar ik ben bang dat het wel weer tijd is voor Kampioen?
C1000, AH, Karwei en C1000 paasmagazinequote:Op vrijdag 4 april 2014 16:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Welke HAH bij jou morgen dan? Ik had nog gehoopt op 3 rustige zaterdagen...
Lijkt er wel op, vier wijken in vier uur. Straks met het zomerdal kunnen we wel thuis blijven.quote:
Grr kutzooi ik dus ook. Heb morgen twee flinke wijken van ruim 5 uur totaal. Weersvoorspelling is ook niet al te bestquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:05 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
C1000, AH, Karwei en C1000 paasmagazine202 gram......
Het is hier heel vaak zo dat als er erg veel/zware HAH op zaterdag is, dat dat dan ook net de zaterdag met Kampioen is.... En hier proberen ze die nu zoveel mogelijk op dezelfde dag te doen, lijkt het.
Volgende week is die hier ook op donderdag.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:41 schreef superkimmi het volgende:
De karwei is toch altijd op dinsdag?
Ik heb 2 wijken in 1 uur gelopen xD
Er komt een extra karweitje op donderdag ;-)quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:41 schreef superkimmi het volgende:
Ja ging echt nergens over! Heb er de helft vd tijd over gedaan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:59 schreef posje het volgende:
[..]
Er komt een extra karweitje op donderdag ;-)
Goh, jij had echt een maandag!
Karwei staat hier deze week zowel bij dinsdag als zaterdag.. dinsdag was dat volgens mij iets van 1 blaadje of zo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:41 schreef superkimmi het volgende:
Vanaf.. kan dus nog zijn dat ie niet overal op dezelfde dag komt. Maar ik vind het wel vreemd allemaal, deze week hier dan 2 folders van ze en volgende week weer 1quote:De nieuwe Idee van KARWEI ligt vanaf morgen op je deurmat! Dit keer met nieuwe trends en inspiratie voor je tuin en terras. Maak ze klaar voordat de eerste echte zomerse dag eraan komt.
Hier hetzelfde. Heb een grote stadswijk van een dikke 3 uur. + voorbereiding/voorsorteren en ik ben van 05:45 tot ongeveer 15:30 bezig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:07 schreef superkimmi het volgende:
Jeetje, enthousiast. Echt geen zin in morgen. De wijk die ik hier loop heb ik ook nog nooit gedaan en er staat 3,5 uur voor. Dus word lang dagje denk ik, want loop ook nog een wijkje in de stad
De combinatie is dan gewoon rot, met Kampioen. Want dan zijn het hier dus al 5 tassen HAH voor die ene wijk, en dan met wat pech ook 4 tassen met post. En allemaal loodzwaar. Dat is gewoon rukquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:10 schreef Deezertje het volgende:
Kampioen komt volgens de planning wel deze week uit...
Kijk als morgen ALLE kampioens erbij zitten: geen probleem. Alle post is welkom.
Probleem is juist dat er steeds meer en zwaarder of vreemder formaat HAH komt. Snap dat daar geld mee verdiend wordt, maar de balans raakt wel steeds meer kwijt. We zijn op steeds meer dagen folderboy ipv postbezorger. Als het morgen echt 5 HAH is van ruim 200 gram per huis dan weet ik waarom ik stop: ben begonnen om post rond te brengen, geen folders en al helemaal niet als ik daardoor extra rugklachten krijg.. Weet nu al hoe ik me morgenavond en waarschijnlijk zondag voel
Volgens de site is de Idee van Karwei 52 pagina's.
Leuke combi ook met de C1000 paasfolder terwijl er hier dus al maanden geen C1000 meer te vinden is, ook niet in de buurt. Krijgt ieder huis dus 2 tijdschriften morgen.
Ik heb dinsdag voor een aantal adressen de kampioen al voorbij zien komen. De kans dat je 'm morgen tegenkomt is dus aanwezig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:31 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
De combinatie is dan gewoon rot, met Kampioen. Want dan zijn het hier dus al 5 tassen HAH voor die ene wijk, en dan met wat pech ook 4 tassen met post. En allemaal loodzwaar. Dat is gewoon ruk![]()
Ik snap ook wel dat ze moeten verdienen aan die folders, maar zulke stapels dat is voor ons gewoon zwaar.
Zal waarschijnlijk ook wel weer een zere rug heben van het weekend
het betekent dat je nog 10.50 uur verlof open hebt staan dat voor 30 juni opgemaakt moet worden, anders vervalt het.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:48 schreef Puurheid het volgende:
Val hier weer binnen met een vraag: weet iemand hoe je de vakantiekaart(is vervanging van de verlofkaart toch?) af moet lezen?
Ik ben zaterdagbezorger maar bij mij staat bij het eindsaldo achter vervaldatum 30-06-2014 dat ik nog 10:50u heb? Neem gemiddeld 2x per jaar verlof op, zomervakantieuren neem ik ook gewoon op. Werk wel vrijwel altijd over mijn contracturen heen maar zoveel verlofuren nog?
Heb dus het idee dat ik het niet goed aflees.
Dat 'probleem' heb/had ik ook, dacht vier weken verlof per jaar te hebben, maar ook over de overuren bouw je dus verlof op. En omdat ik dit jaar veel minder werk krijg ik het haast niet op. Maar goed, luxeprobleemquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:48 schreef Puurheid het volgende:
Val hier weer binnen met een vraag: weet iemand hoe je de vakantiekaart(is vervanging van de verlofkaart toch?) af moet lezen?
Werk wel vrijwel altijd over mijn contracturen heen maar zoveel verlofuren nog?
Wettelijk verlof mogen ze niet uitkeren, bovenwettelijk wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:09 schreef Puurheid het volgende:
Oh, dat wist ik niet! Bedankt.
Dan zal ik eens gaan mailen, een paar vrije weekenden kan ik wel gebruiken, straks een drukke stageperiode![]()
En anders kijken of het uitbetaald kan worden....?
Zie ook achterzijde van MZ-journaal aprilquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wettelijk verlof mogen ze niet uitkeren, bovenwettelijk wel.
Bij mij hebben ze het vorig jaar juist weggewerkt, maar dit keer gaat dat niet gebeurenquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:14 schreef VixenFromHell het volgende:
Mijn verlof wordt hier langzaam maar zeker weggewerkt nu. Maar goed ook, want vorig jaar ben ik een uurtje of 15 kwijt geraakt zonder waarschuwing
Sterkte superkimmi! Als het niet gaat toch maar je tc bellen. Misschien wil er dolgraag iemand wat extra's lopen!?quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:17 schreef superkimmi het volgende:
Pff net nu voel ik me totaal niet lekker! Kop vol snot en flinke keelpijn. Maar ik
Meldt me pas ziek met koorts over t algemeen. Doe vandaag eerst dat stadswijkjr wel en dan die wijk vlakbij mn huis in etappes
Ik vind het ook knap lullig als je voor je verjaardag een kaartje van vrienden krijgt en daarnaast nog een kaartje van Postnl met het verzoek om 1,92 te betalen. Fijne verjaardag!!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm ik zag net dat iemand bij de webcare nu aangaf dat die portokaart niet betaald hoeft te worden als je niet de afzender bent. Ja dat moet je vooral roepen, er zijn nog steeds mensen die dat als ontvanger gewoon braaf betalen. Is de eerste keer dat ik ze dat zie toegeven iig
Ik durf zelf amper nog een verjaardagskaart te sturenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:28 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik durf zelf amper nog met goed fatsoen die portokaartjes in de bus te gooien.
Je bent een kanjer waar de post op kan rekenen. Nu 'lekker' uitzieken!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:53 schreef superkimmi het volgende:
Thanks nog! Ik ben er doorheen. Voel me flink slecht nu, maar nu twee dagen rust :-). Duik mn bedje in
Hier was het qua post absoluut niet veel, maar ook zeker niet rustig. Om 11.00 uur waren alle wijken klaar. Qua post zorgde de Kampioen voor redelijk wat volume, en de 5 soorten hah deden de rest.quote:
Bij ons zijn het er altijd 2. Onlangs werd ons wel van hogerhand vriendelijk verzocht de kaartjes ook daadwerkelijk op verschillende plekken tussen de post te verstoppen, en niet alletwee met de paperclip er nog aan bovenop de eerste bundel te doen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:30 schreef gelestipjes het volgende:
Oh, ook qua controlekaarten verschilt het per vestiging? Bij ons zijn het er altijd 7 (nou ja, officieel kunnen het er tussen de 5 en de 8 zijn, maar in de praktijk zijn het er altijd 7) maar die worden gewoon per wijk genummerd van 1 tm 7. We hebben die kaarten jaren niet gehad, maar nu ineens zijn er iedere dag wel een aantal wijken met die kaartjes.
Wel raar trouwens dat die kaartjes niet tussen de autobestellingen gezet worden.
Hier ook een tussenindagje. Zat zelf in de voorbereiding op een best lastige kast. Gelukkig kende ik m wel, alleen mis dan net even de routine, omdat ik er maar enkele keren per jaar voor zitquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier was het qua post absoluut niet veel, maar ook zeker niet rustig. Om 11.00 uur waren alle wijken klaar. Qua post zorgde de Kampioen voor redelijk wat volume, en de 5 soorten hah deden de rest.
Tot nu toe heb ik er elke keer maar 1 per wijk gevonden. Laatst kregen we wel een mailtje van onze TC dat er heel veel van de kaartjes niet meer terug komen en we nu ook gelijk via mail/sms/whatever moeten door geven dat we ze gevonden hebben. Het is me wel op gevallen dat ze hier vaak tussen een redelijk stapeltje voor het zelfde adres zitten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:30 schreef gelestipjes het volgende:
Oh, ook qua controlekaarten verschilt het per vestiging? Bij ons zijn het er altijd 7 (nou ja, officieel kunnen het er tussen de 5 en de 8 zijn, maar in de praktijk zijn het er altijd 7) maar die worden gewoon per wijk genummerd van 1 tm 7. We hebben die kaarten jaren niet gehad, maar nu ineens zijn er iedere dag wel een aantal wijken met die kaartjes.
Wel raar trouwens dat die kaartjes niet tussen de autobestellingen gezet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |