als het even kan stap ik over de hekjes heenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef Herfstblad het volgende:
Altijd fijn: Mensen die het hek dichtbinden, omdat hun kinderen er anders vandoor gaan.
Ik ben daar te klein voorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als het even kan stap ik over de hekjes heen
Beter de kinderen vastbinden danquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef Herfstblad het volgende:
Altijd fijn: Mensen die het hek dichtbinden, omdat hun kinderen er anders vandoor gaan.
Hier krijgen we er 15 min extra voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:37 schreef allweather het volgende:
[..]
178 gram volgens de planning. Ik hop dat we deze keer ook weer om 9 uur kunnen/mogen beginnen en eerst de ah boekjes weg mogen brengen (beviel me met sinterklaas wel goed om het zo te doen).
Overigens voor zaterdag 5 april hier meer dan 200 gram aan h.a.h.
Hier staan bij een paar van de depots een leenfiets, met de trein is dat dan overstappen in Almelo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:40 schreef superkimmi het volgende:
Nee we hebben geen gereedschap om open te breken en mensen waar ik een fiets kan lenen zijn aan t werk of willen m niet uitlenen voor de post (snap ik wel). Maar ik herzet de bundeltjes wel zodat ik straten in 1x loop ipv in een rondje (paar keer oversteken gaat sneller :p)
Niet chill, wel chiliquote:Op zaterdag 29 maart 2014 06:19 schreef dud0r het volgende:
Verdomme!
Gisteren lekkere saus gemaakt met knoflook en groene peper. Handen meerdere keren gewassen, branden alsnog m'n ogen uit m'n kop toen ik m'n lenzen uit deed.<- zo zag het er ongeveer uit.
Ik denk vanochtend na het douchen dat al die zooi wel van m'n vingers af zou zijn. Niet dus.
![]()
Waarom trekt dat spul echt in m'n huid ofzo? Niet chill. Lens kwijtgeraakt vanochtend. Kon er ook wel bij. Als dit de toon zet voor het weekend ga ik een heel slecht weekend tegemoet.
Ik heb geen bad, maar ik kan vanavond wel een lekker glas whisky nemen om te zien of ik het van binnenuit eruit kan krijgenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:05 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Niet chill, wel chili![]()
De olie uit pepers kan heel lang in je huid blijven zitten.
Na een stuk of 40 chilipepers van mijn plantje te hebben verwerkt vorig jaar, kon ik ruim een week lang het gebied rond mijn ogen niet aanraken zonder in de fik te vliegen.
Dan kun je nog zo vaak je handen wassen... helpt geen reet.
Oliën lossen wel goed op in alcohol. Wodka bad een idee?
Dan moet je niet zoveel drinken dat je vergeet dat dat spul aan je handen zitquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen bad, maar ik kan vanavond wel een lekker glas whisky nemen om te zien of ik het van binnenuit eruit kan krijgen
Even over het bolletje aaienquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:24 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel drinken dat je vergeet dat dat spul aan je handen zit
Eén voordeel: als je iemand niet mag, gewoon een stevige handdruk geven.
om het niet te kunnen laten...had vanmorgen om 6:30 weekend...moet er wel aan wennen dat ik niets te doen heb zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:15 schreef dud0r het volgende:
Even een dubbel post om het extra duidelijk te maken.
WEEKEND!!
[ afbeelding ]
viel hier nog wel wat mee. Heb een heel eind in het shirt met korte mouwen kunnen fietsenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:00 schreef Hoplahopla het volgende:
Was weer lekker zweten in Herna's vuilniszakken.
Achja. Het is nog wel te doen. Ik ga alleen meteen raar ruiken met dat spul aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
viel hier nog wel wat mee. Heb een heel eind in het shirt met korte mouwen kunnen fietsen
Ach zie het maar als gratis Track & Trace. (Wat ruik ik...? ah de postbezorger komt er aan.)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:29 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Achja. Het is nog wel te doen. Ik ga alleen meteen raar ruiken met dat spul aan.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:43 schreef posje het volgende:
[..]
Ach zie het maar als gratis Track & Trace. (Wat ruik ik...? ah de postbezorger komt er aan.)
toppertje hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:00 schreef Hoplahopla het volgende:
Was weer lekker zweten in Herna's vuilniszakken.
denk dat ooit bij de faillissementsverkoop tevoorschijn komt,he de curator heeft nog iets gevondenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:05 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik draag ze nu ook niet, hopelijk komen de nieuwe snel. Is er eigenlijk een indicatie gegeven toen? Als het maar niet na de zomer is
Ja, dat waren rotdingen. En ik laat regelmatig nog folders vallen en ben er toch al bijna 3 jaarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:55 schreef InekevB het volgende:
Heerlijk weer vandaag, lekker gelopen. Vond het nog best veel, vorige zaterdag was (op de verschrikkelijke rotpakketjes van de Nivea na dan) een stuk rustiger bij ons. Zat een klein rotfoldertje bij van Veronica, maakte het er helaas niet leuker op. Ding schoof overal tussen, glipte tussen m'n vingers door en bij een zuchtje wind... Doei Veronica! Dus menigmaal mijn conditie even getest, we willen uiteraard geen straatvervuiling dus dan maar achter het foldertje aan sprinten. Ik ben duidelijk nieuw zeker, moet er nog handigheid in verkrijgen. Maar: oefening baart kunst zullen we maar zeggen!
WEEKEEEEEND *overwinningsdansje* Geniet ervan iedereen!
Is toch ook geen combi, AH-bonus met die Veronicasnippers. Misschien hebben ze als strooibiljetten ook wel meer attentiewaarde...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:06 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ja, dat waren rotdingen. En ik laat regelmatig nog folders vallen en ben er toch al bijna 3 jaar
zo lang bezig?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:53 schreef Yreal het volgende:
Net nog iemands brievenbus eruit geknald met een bol pakje, terwijl ik al 5.5 uur bezig was
ik zou 5¤ vragen....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:11 schreef posje het volgende:
Met dit mooie weer wordt het weer tijd om mijn bordje om te hangen:
DE WEG VRAGEN: 20 cent
(begraafplaats 50% korting)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |