Dat zijn allemaal incidenten geweestquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:53 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat kan wel zo zijn,maar kijk eens wat je er voor terug krijgt,het aantal misdragingen is de laatste 5 jaar aardig gestegen.
Ik weet 't. De sfeer op de werkvloer is ook een stuk minder geworden. De spanning is laatst zo hoog opgelopen dat een collega mij ten onrechte begon te beschuldigen van dingen die ik helemaal niet had gedaan, maar ik was blijkbaar het makkelijkste doelwit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:53 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat kan wel zo zijn,maar kijk eens wat je er voor terug krijgt,het aantal misdragingen is de laatste 5 jaar aardig gestegen.
Dus je hebt nu 15 uur staan? Zou ik al blij mee zijn, ik heb er namelijk maar 5 op papier.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:43 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Ik ben ook chauffeur bij het autobedrijf (meegekomen vanuit Collectie), ik ben begonnen met een 7,5 uurscontract (werkte min. 30 uur in de week), heb toen geclaimd voor 30 uur aangezien het mijn laatste contract was (3 jaar in dienst). Mocht na drie maanden weer terugkomen en heb nu het maximale aan contracturen gehad. Dit is 15 uur in de week. Meer mogen ze niet geven van bovenaf volgens de operationeel planners hier.
Het maakt ze trouwens echt niet uit of je alle diensten kent en regelmatig cu bent (is in mijn geval ook). Ze gooien je zo weer buiten. Dat is echt het nadeel van ongeschoold werk. Ze kunnen voor jou zo weer tien goedkopere krachten krijgen. Klinkt hard, maar zo werkt het tegenwoordig bij PostNL.
Bij ons is de sfeer nog wel ok. De kwaliteit van het werk gaat wel flink achteruit met al die subco's. Missers en complete bundels die teruggevonden worden in de oranje bussen. Ze komen er altijd wel goed mee weg bij ons.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:38 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Ik weet 't. De sfeer op de werkvloer is ook een stuk minder geworden. De spanning is laatst zo hoog opgelopen dat een collega mij ten onrechte begon te beschuldigen van dingen die ik helemaal niet had gedaan, maar ik was blijkbaar het makkelijkste doelwit.
Eerst drie maanden en heb nu verlenging gehad voor een half jaar. Ik ben een van de meest flexibele medewerkers anders had ik waarschijnlijk niet zo'n groot contract gehad. Ik rij de haalritten (die de vaste medewerkers hier niet willen) en los altijd de problemen op als er een zieke valt. Zodra ik veel eisen ga stellen qua werktijden ben ik bang dat ik geen verlenging meer krijg.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:54 schreef bikkie het volgende:
[..]
Dus je hebt nu 15 uur staan? Zou ik al blij mee zijn, ik heb er namelijk maar 5 op papier.
En voor hoelang heb je nu een contract dan?
Jammer dat je gaat stoppen. Is tc worden niks voor je?quote:Op donderdag 27 maart 2014 06:42 schreef Deezertje het volgende:
Na lang wikken en wegen ga ik toch stoppen bij de post na bijna zeven jaar iedere zaterdag te hebben gewerkt. Het wordt minder leuk en extra werken in de zomer heb ik geen zin meer in voor die paar uurtjes je hele dag opofferen en dan is het waarschijnlijk extreem rustig dus kan je ook gewoon veel minder uren maken en dus minder verdienen... Bovendien bezorg ik eigenlijk alleen nog maar HAH de meeste zaterdagen dus geestelijk geeft het ook weinig voldoening meer. Hoe zit het bij een vast contract? Kan je toch gewoon per maand opzeggen? Dus als ik vandaag opzeg is uiterlijk per 1 mei laatste werkdag? Heb nog een hele sloot aan verlofuren dus ben benieuwd wat ze daarmee gaan doenMijn wijken zijn niet echt gewild dus zullen ze wel niet blij mee zijn dat ze nu iemand moeten vinden daarvoor... maar andere collega's komen niet meer aan de uren dus kunnen ze die mooi plaatsen daar
Jammer voor de post, maar goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Het moet wel leuk blijven en vooral de moeite (of tijd) waard. Nu er zo weinig werk is zullen ze vast niet moeilijk doen over de opzegtermijn. Prettig verlofquote:Op donderdag 27 maart 2014 06:42 schreef Deezertje het volgende:
Na lang wikken en wegen ga ik toch stoppen bij de post na bijna zeven jaar iedere zaterdag te hebben gewerkt.
http://jobs.postnl.nl/quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:35 schreef asabeta1 het volgende:
Hoe word je eigenlijk tc? Zijn daar vacatures voor te vinden?
Er zitten geen pakketbezorgers in dit topic Ötis.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:48 schreef Wehkamp_Webcare het volgende:
Hee luie pakketbezorgers,
Of jullie even willen doorwerken! We krijgen hier klachten dat het lang duurt.
Bedankt,
Willem Kamp
Ik heb nog geen dienst dus NEE!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:53 schreef Wehkamp_Webcare het volgende:
[..]
Toch harder werken!
Xx
Wietske Kamp
kantoorhumorquote:
wil je dat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:35 schreef asabeta1 het volgende:
Hoe word je eigenlijk tc? Zijn daar vacatures voor te vinden?
lekker professioneel weer voor een bedrijf dat 18% rente vraagtquote:
Ik hou wel van een uitdagingquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:17 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
wil je dat?en dat voor niet al te veel geld een hoop gezeik horen/veroorzaken
Verder niet meer op reageren joh, volgens mij is het niet eens de echte Wehkamp Webcarequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:19 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
lekker professioneel weer voor een bedrijf dat 18% rente vraagt
Zou wel willen, maar mijn pakketjes liggen nog niet klaar, dus even doorwerken daar in plaats van zitten te trollen!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:48 schreef Wehkamp_Webcare het volgende:
Hee luie pakketbezorgers,
Of jullie even willen doorwerken! We krijgen hier klachten dat het lang duurt.
Ik had wel een rijbewijs maar geen auto toen ik tc werd. En ik ken tc's zonder rijbewijs. Dus het kan wel. Je kan dan alleen geen tc bezorgen worden. Want daarvoor moet je rondrijden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:49 schreef asabeta1 het volgende:
Het lijkt mij beter werk dan pbz. Ik heb nu een vast contract voor 11 uur in de week en zo af en toe als het echt nodig is sorteer ik ook. Ik denk alleen niet dat ik ooit tc kan worden omdat ik geen rijbewijs heb.
nee want wehkamp word bezorgd door selekt vracht of bij grote pakketten door dhl, of naar dhlpunt gebracht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:24 schreef asabeta1 het volgende:
[..]
Verder niet meer op reageren joh, volgens mij is het niet eens de echte Wehkamp Webcare
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |