Dankjewelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Congrats
Ot: En daar sta je dan voor een dicht zwembad, omdat er diplomazwemmen is
Kut en blij? ok dat zijn gemengde gevoelens.quote:
Succes morgenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:40 schreef complicate het volgende:
Ik ben helemaal klaar met de voorbereiding van mijn dansoptreden. Van mij, mag het vandaag al morgen zijn
OT: ik voel me helemaal klaar om te knallen
Thanx Jelquote:
Sarcasmequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Kut en blij? ok dat zijn gemengde gevoelens.
Oh sterkte. Morgen is een andere dag.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:32 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Sarcasme
Nee serieus, effe een dag met matige gevoelens en gedachten
Dank jequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh sterkte. Morgen is een andere dag.
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gefrustreerd. Stel je voor dat je je eigen keuzes mag maken zeg! Dat is echt niet van deze tijd namelijk.![]()
![]()
![]()
“The question isn't who is going to let me; it's who is going to stop me.”quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gefrustreerd. Stel je voor dat je je eigen keuzes mag maken zeg! Dat is echt niet van deze tijd namelijk.![]()
![]()
![]()
een ex of wat?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:13 schreef New_Pope het volgende:
Gefrustreerd.
Na vijf jaar nog niet kunnen loslaten. Ik word er gek van.
Ex is wel heel veel gezegdquote:
Een beetjequote:
Goed bezig!quote:Op zondag 23 maart 2014 11:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Walgelijk goed eigenlijk. Niks voor mij.
Dus al die maanden voordat dat besef kwam heb je je tijd verspild aan mensen die je niet leuk vond? Rrrrraarrrr...quote:Op zondag 23 maart 2014 12:12 schreef complicate het volgende:
Nu vertrekken naar mijn dansoptreden en oh heb net ondekt dat er toch leuke mensen zijn op fok.Ik heb goed gelachen! Maar allee nu vertrekeeeeeeeeeeeeeeen. Zo spannend
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:12 schreef complicate het volgende:
Nu vertrekken naar mijn dansoptreden en oh heb net ondekt dat er toch leuke mensen zijn op fok.Ik heb goed gelachen! Maar allee nu vertrekeeeeeeeeeeeeeeen. Zo spannend
Gelieve je UI zo spoedig mogelijk wijzigen in het volgende plaatje. Ik weiger dit soort schaamteloze, haast ordinaire plagiaat te accepteren.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:12 schreef complicate het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelieve je UI zo spoedig mogelijk wijzigen in het volgende plaatje. Ik weiger dit soort schaamteloze, haast ordinaire plagiaat te accepteren.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelieve je UI zo spoedig mogelijk wijzigen in het volgende plaatje. Ik weiger dit soort schaamteloze, haast ordinaire plagiaat te accepteren.
[ afbeelding ]
leg eens uit als je wil? ik begrijp wel wat je bedoelt denk ik. alleen er zo mee blijven zitten gaat niet helpen, en heb je alleen jezelf mee. lastig om het te laten varen misschien, maarja 5 jaar manquote:
quote:
Donequote:Op zondag 23 maart 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 24 maart 2014 13:12 schreef _Dido_ het volgende:
Beetje meh, zit er eindelijk weer een leuk iemand in m'n hoofd, moet ze eruit.
Wordt tijd dat er iemand in komt die ik wél gewoon kan/mag laten zitten
R&P / Oplossing voor uitstelgedrag? Je hele leven uitplannen?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Maar eens aan de slag met hetgeen wat ik al dagen zit uit te stellen
Waarschijnlijk omdat je het er zelf naar maakt?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:32 schreef ToT het volgende:
Waarom moeten vriendschappen zo gecompliceerd zijn?
Okee? En bedankt?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je het er zelf naar maakt?
Goed bezig!quote:Op maandag 24 maart 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Spannend... Morgen moet ik een business case presenteren (en verdedigen).
'Gevallen' voor iemand, 2 keer uit geweest en daarna met volle teugen mogen genieten van de crisis. Ik ben er een beetje aan blijven hangen ook al zag zij verder geen toekomst tussen ons. Misschien als houvast aan betere tijdenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
leg eens uit als je wil? ik begrijp wel wat je bedoelt denk ik. alleen er zo mee blijven zitten gaat niet helpen, en heb je alleen jezelf mee. lastig om het te laten varen misschien, maarja 5 jaar man
Je bent inmiddels 5 jaar ouder.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:46 schreef New_Pope het volgende:
[..]
'Gevallen' voor iemand, 2 keer uit geweest en daarna met volle teugen mogen genieten van de crisis. Ik ben er een beetje aan blijven hangen ook al zag zij verder geen toekomst tussen ons. Misschien als houvast aan betere tijden.
Intussen zit ik me op te vreten dat ik er vijf jaar mee heb verkloot. Ach, ik ben nog jong
.
maar je ziet haar nog steeds?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:46 schreef New_Pope het volgende:
[..]
'Gevallen' voor iemand, 2 keer uit geweest en daarna met volle teugen mogen genieten van de crisis. Ik ben er een beetje aan blijven hangen ook al zag zij verder geen toekomst tussen ons. Misschien als houvast aan betere tijden.
Intussen zit ik me op te vreten dat ik er vijf jaar mee heb verkloot. Ach, ik ben nog jong
.
Alleen lichamelijk, al word ik meestal 10 jaar jonger geschatquote:
Nee al een paar jaar niet meer. Wel op Facebookquote:Op maandag 24 maart 2014 21:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
maar je ziet haar nog steeds?
Goed bezig.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb zonet weer een rondje hardgelopen.
* sylvesterrr heeft energie over.![]()
Misschien toch verlof vragen?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Morgen weer werken gadverdamme ik hou er niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |