quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:11 schreef Awesome_ het volgende:
TUDUDUDTUDUHDHHHU
UUUDTUHUUDDUUUUUU
TUDUDUDTUDUHDHHHU
UUUDTUHUUDDUUUUUU
TUDUDUDTUDUHDHHHU
UUUDTUHUUDDUUUUUU
Dan spreek jij een ander Engels dan ik.quote:
ik mis hem nu al zo erg, hequote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:19 schreef Weissman het volgende:
1 minuut stilte voor no1uknow aka Tim die geband is.
NIET TYPEN, gew stil zijn ff.
Hoezo heeft die ban? Omdat zijn benen niet groot genoeg zijn?quote:
Vriend, ik heb laatst ook gedeeld dat ik 1,92 was. Heb thuis nogmaals gemeten en kwam op 1,93 uit trouwens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:59 schreef Ethanolic het volgende:
Net echt een voor schut momentje gehad. Ik deel m niet
Is JB groter dan jij op haar nieuwe killer heels?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:59 schreef Ethanolic het volgende:
Net echt een voor schut momentje gehad. Ik deel m niet
Enig idee wat het dan kan zijn geweest?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Je had t geproefd als ze er wat ingegooid hadden, zeker na 5 biertjes. Als je al 20 pils in je gezicht had geduwd wast misschien anders geweest maar dan had je al kanjerlam erbij gestaan.
Nope.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is JB groter dan jij op haar nieuwe killer heels?
Geen G, dan had je nog wel ff lekker staan/liggen Spacen. Pep dan was je nog wel een uur of 8 wakker geweest en een lulkick van hier tot Tokioquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Enig idee wat het dan kan zijn geweest?
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo vanavond aan de pillen of single malt lieve menzen?
Pillen, altijd pillen>bier.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo vanavond aan de pillen of single malt lieve menzen?
Denk naar de lokale 40+ bar ff een single mom scorenquote:
Oja, kut. Vergeten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je ging in t weekend toch niet meer fokken?
Oké in beide gevallen zou ik aan de pillen gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Denk naar de lokale 40+ bar ff een single mom scoren
Of anders naar de gaydanzing dat kan natuurlijk ook
Wat is minder schadelijk voor je gains lijntje of pillen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oké in beide gevallen zou ik aan de pillen gaan.
Geen van beiden. Have fun!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat is minder schadelijk voor je gains lijntje of pillen?
Ik ga het doorgeven vriend! Denk dat ze hier heel blij mee gaat zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hee vriendje doe Ff groeten aan je meisie van je beste internet vriend![]()
gebruik je fatburners?quote:
Nee. Nouja dexaprine neem ik dan wel eens een halve, gewoon om wakker te blijven op m'n werk vooral. Jij?quote:
Speedpillen zijn er bijna niet. Sowieso speed only pillen niet. Check de trimbos drugsmonitor maar.quote:
Afvallers en sporters die het middel Dexaprine slikken, moeten daar meteen mee stoppen. Daartoe heeft de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) vrijdag opgeroepen. De oproep komt naar aanleiding van meldingen die zijn binnengekomen bij de NVWA en bij het Nationaal Vergiftingen Informatie Centrum (NVIC) in Utrecht. Het middel zou ervoor zorgen dat mensen afvallen en dat ze meer energie krijgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee. Nouja dexaprine neem ik dan wel eens een halve, gewoon om wakker te blijven op m'n werk vooral. Jij?
DMquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:36 schreef JackieBrown het volgende:
Ik zie een gat in de markt henk. Als jij aan speed kan komen kan ik er sws wel pillen van maken
Dexa is top. De oude nog veel beter.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Afvallers en sporters die het middel Dexaprine slikken, moeten daar meteen mee stoppen. Daartoe heeft de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) vrijdag opgeroepen. De oproep komt naar aanleiding van meldingen die zijn binnengekomen bij de NVWA en bij het Nationaal Vergiftingen Informatie Centrum (NVIC) in Utrecht. Het middel zou ervoor zorgen dat mensen afvallen en dat ze meer energie krijgen.
Sinds maart hebben al 11 mensen zich gemeld met ernstige klachten na het gebruik van Dexaprine. Het middel leidde volgens de mensen die zich meldden tot hartkloppingen, pijn op de borst, misselijkheid, hoofdpijn en zelfs in een geval tot een hartstilstand.
http://www.volkskrant.nl/(...)ddel-Dexaprine.dhtml
Ik weet niet wat voor deal jullie hebben gemaakt met die schattige hondenpics maar ik heb besloten dat we een kat nemen dus er komt een KATquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whenever I have a bad day I just remember that someone did a cosplay of the wacky waving inflatable tube man.
[ afbeelding ]
Hahahaha, dit blijft zo grappig hé. "I'm going to sue that cunt."
u wot m8
[ afbeelding ]
JB & Etha's nieuwe hond?
[ afbeelding ]
of toch maar deze?
[ afbeelding ]
Majestic as fuck.![]()
u wot m8 pt. 2 (nieuwe clip van Lil Jon)
ik voelde mij gewoon Koning onder die manletsquote:Op zondag 23 maart 2014 01:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat had jij te zoeken in thailand meneertje
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor deal jullie hebben gemaakt met die schattige hondenpics maar ik heb besloten dat we een kat nemen dus er komt een KAT
Sick brah. Lemme know wanneer die uit is.quote:
Lkr hoaquote:Op zondag 23 maart 2014 09:32 schreef Montelly het volgende:
Dames wat vinden jullie ervan, streefje ofnie? Armen mogen alleen iets meer
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2014 01:24 schreef THEFXR het volgende:
Een keer op vakantie in Thailand, zo'n saté tentje in het park, echt heerlijke saté, het zat tussen Lam en Kip in, later hoorde ik dat het katten saté was, best wel te eten, die straatkatten.
Yes, 11:00 uur, streefje komt niet vanzelf hea.quote:
Gewoon deze toch:quote:Op zondag 23 maart 2014 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik sloop altijd de gym als ze dit opzetten
In zulke gevallen ben ik gewoon voor een corrigerende stomp als ouderquote:Op zondag 23 maart 2014 12:12 schreef Klokov het volgende:
10-jarige jongetjes die over liefde zingen
Teringquote:Op zondag 23 maart 2014 12:12 schreef Klokov het volgende:
10-jarige jongetjes die over liefde zingen
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:36 schreef RaymondK het volgende:
Hey beautys![]()
Inb4: FAT! Fatty fat fat. Lol
1 week into cutting now
quote:
Sowieso Afrojackquote:Op zondag 23 maart 2014 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik sloop altijd de gym als ze dit opzetten
Wat een kutnummer man. Sowieso negers die over electro gaan zingen, klinkt allemaal fucking gay. Net als Flo-Rida of hoe heet die.
Heheh, geen idee. Zou wel typisch mij zijn. Cut in de winter bulked in the somer.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:17 schreef Curlbrah het volgende:
He Ray ga je dat nog redden voor de zomer?
Ja preciesquote:Op zondag 23 maart 2014 14:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Sowieso Afrojack
Amerikanen met hun 'dance'scene![]()
Zoveel goeie artiesten uit bijv. Detroit en dan en masse losgaan op die kinderdeuntjes
Haha ja schattig stangetje he. Ook die kun je best vol hangen, maar deed het nu ff licht, omdat ik die heup weer begon tevoelenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:29 schreef fathank het volgende:
Ray Animalfull beast mode.
Die lunges op t einde met dat crossfitstangetje
Morgen deadlift dag, met aansluitend 5x10 Squats
Dat wordt hel dinsdag en woensdag. Denk dat ik maar vast een rolstoel ga fixen
Ja gaat weer lekker. Nu een sterke mofo worden. Dat ze over een half jaar op t werk denken 'wat heeft hij uitgespookt de laatste maanden'quote:Op zondag 23 maart 2014 14:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha ja schattig stangetje he. Ook die kun je best vol hangen, maar deed het nu ff licht, omdat ik die heup weer begon tevoelen
Haha, leuk als je vanaf een diepe wc op moet staan ook. :-). Fathank is ook weer ziek aan het buffelen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |