Hulde aan de Ferrari met pook ipv flippersquote:
De stoel is een extra beenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er is iets vreemd aan die foto, maar wat?
Ziet er uit als een vrij oude Ferrari.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Hulde aan de Ferrari met pook ipv flippers
Lol idd, nu zie ik het pas. Wat is dat witte dan, dacht dat het haar slipje was oid.quote:
haar beide benen zitten links, lolquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziet er uit als een vrij oude Ferrari.
[..]
Lol idd, nu zie ik het pas. Wat is dat witte dan, dacht dat het haar slipje was oid.
Oude Ferrarisquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziet er uit als een vrij oude Ferrari.
[..]
Lol idd, nu zie ik het pas. Wat is dat witte dan, dacht dat het haar slipje was oid.
Rust is ook belangrijkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen zin vandaaggister al zwaar gesquat en gedeadlift (voor mijn doen).
dit gaat me t petje ff te boven weissmanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:52 schreef Weissman het volgende:
Nu snap ik waarom oude mensen doen alsof ze jong zijn, en waarom slimme mensen altijd doen alsof ze dom zijn.
haha denk je walter white ofzo lolquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik gebruik de oude variant 1-maal per week. De crash na gebruik is behoorlijk sterk, dus zeer zeker niet meer dan 1 schepje nemen. Nieuwe nog niet gebruikt, maar schijnt wel ok te zijn. Als m'n potje op is zal ik waarschijnlijk m'n eigen pre-workout samenstellen, gezien dit veel goedkoper is. Veel meer dan beta-alanine, caffeine/chocomine, BCAA, creatine, agamatine en citrulline zal je niet in een PWO nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |