prisoners, met gylenhaal en jackmanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo? Tijd is op zich geen probleem.
Meh, de trailer onthulde best wel veel en ik heb laatst Oblivion van Tom Cruise gezien en dat is een beetje hetzelfde. Wil gewoon een film zien met verhaal en spanning.
Ik houd echt van thrillers waar je op het randje van de stoel zit, maar als ik de IMDB-lijsten zie dan heb ik de meeste goede films al gezien.
Jawel hoor, ben al een tijdje aan het werkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:38 schreef JackieBrown het volgende:
Nog niemand op? Lel
Ik mis Beach wel in dit topic, stond op zaterdagochtend altijd trouw de gym te slopen
Whahha ja, Maury is ook baas.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sapstengel kan zeker van zo'n show genieten lol. Wat een ratchet, en fucking 16 jaar? rip voor die mannen waar ze mee sliep.
Geen zin vandaagquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:38 schreef JackieBrown het volgende:
Nog niemand op? Lel
Ik mis Beach wel in dit topic, stond op zaterdagochtend altijd trouw de gym te slopen
En er zit een piemeltje aanquote:
Hey Fanta, goede billenquote:
Die kunnen wel 110 squatten #Marmarookquote:
Microsoft office 2010 is wel spannendquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat zal ik gaan kijken?
[ afbeelding ]
Hulde aan de Ferrari met pook ipv flippersquote:
De stoel is een extra beenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er is iets vreemd aan die foto, maar wat?
Ziet er uit als een vrij oude Ferrari.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Hulde aan de Ferrari met pook ipv flippers
Lol idd, nu zie ik het pas. Wat is dat witte dan, dacht dat het haar slipje was oid.quote:
haar beide benen zitten links, lolquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziet er uit als een vrij oude Ferrari.
[..]
Lol idd, nu zie ik het pas. Wat is dat witte dan, dacht dat het haar slipje was oid.
Oude Ferrarisquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziet er uit als een vrij oude Ferrari.
[..]
Lol idd, nu zie ik het pas. Wat is dat witte dan, dacht dat het haar slipje was oid.
Rust is ook belangrijkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen zin vandaaggister al zwaar gesquat en gedeadlift (voor mijn doen).
dit gaat me t petje ff te boven weissmanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:52 schreef Weissman het volgende:
Nu snap ik waarom oude mensen doen alsof ze jong zijn, en waarom slimme mensen altijd doen alsof ze dom zijn.
haha denk je walter white ofzo lolquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik gebruik de oude variant 1-maal per week. De crash na gebruik is behoorlijk sterk, dus zeer zeker niet meer dan 1 schepje nemen. Nieuwe nog niet gebruikt, maar schijnt wel ok te zijn. Als m'n potje op is zal ik waarschijnlijk m'n eigen pre-workout samenstellen, gezien dit veel goedkoper is. Veel meer dan beta-alanine, caffeine/chocomine, BCAA, creatine, agamatine en citrulline zal je niet in een PWO nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |