prisoners, met gylenhaal en jackmanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo? Tijd is op zich geen probleem.
Meh, de trailer onthulde best wel veel en ik heb laatst Oblivion van Tom Cruise gezien en dat is een beetje hetzelfde. Wil gewoon een film zien met verhaal en spanning.
Ik houd echt van thrillers waar je op het randje van de stoel zit, maar als ik de IMDB-lijsten zie dan heb ik de meeste goede films al gezien.
Jawel hoor, ben al een tijdje aan het werkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:38 schreef JackieBrown het volgende:
Nog niemand op? Lel
Ik mis Beach wel in dit topic, stond op zaterdagochtend altijd trouw de gym te slopen
Whahha ja, Maury is ook baas.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sapstengel kan zeker van zo'n show genieten lol. Wat een ratchet, en fucking 16 jaar? rip voor die mannen waar ze mee sliep.
Geen zin vandaagquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:38 schreef JackieBrown het volgende:
Nog niemand op? Lel
Ik mis Beach wel in dit topic, stond op zaterdagochtend altijd trouw de gym te slopen
En er zit een piemeltje aanquote:
Hey Fanta, goede billenquote:
Die kunnen wel 110 squatten #Marmarookquote:
Microsoft office 2010 is wel spannendquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat zal ik gaan kijken?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |