Nee. Nouja dexaprine neem ik dan wel eens een halve, gewoon om wakker te blijven op m'n werk vooral. Jij?quote:
Speedpillen zijn er bijna niet. Sowieso speed only pillen niet. Check de trimbos drugsmonitor maar.quote:
Afvallers en sporters die het middel Dexaprine slikken, moeten daar meteen mee stoppen. Daartoe heeft de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) vrijdag opgeroepen. De oproep komt naar aanleiding van meldingen die zijn binnengekomen bij de NVWA en bij het Nationaal Vergiftingen Informatie Centrum (NVIC) in Utrecht. Het middel zou ervoor zorgen dat mensen afvallen en dat ze meer energie krijgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee. Nouja dexaprine neem ik dan wel eens een halve, gewoon om wakker te blijven op m'n werk vooral. Jij?
DMquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:36 schreef JackieBrown het volgende:
Ik zie een gat in de markt henk. Als jij aan speed kan komen kan ik er sws wel pillen van maken
Dexa is top. De oude nog veel beter.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Afvallers en sporters die het middel Dexaprine slikken, moeten daar meteen mee stoppen. Daartoe heeft de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) vrijdag opgeroepen. De oproep komt naar aanleiding van meldingen die zijn binnengekomen bij de NVWA en bij het Nationaal Vergiftingen Informatie Centrum (NVIC) in Utrecht. Het middel zou ervoor zorgen dat mensen afvallen en dat ze meer energie krijgen.
Sinds maart hebben al 11 mensen zich gemeld met ernstige klachten na het gebruik van Dexaprine. Het middel leidde volgens de mensen die zich meldden tot hartkloppingen, pijn op de borst, misselijkheid, hoofdpijn en zelfs in een geval tot een hartstilstand.
http://www.volkskrant.nl/(...)ddel-Dexaprine.dhtml
Ik weet niet wat voor deal jullie hebben gemaakt met die schattige hondenpics maar ik heb besloten dat we een kat nemen dus er komt een KATquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whenever I have a bad day I just remember that someone did a cosplay of the wacky waving inflatable tube man.
[ afbeelding ]
Hahahaha, dit blijft zo grappig hé. "I'm going to sue that cunt."
u wot m8
[ afbeelding ]
JB & Etha's nieuwe hond?
[ afbeelding ]
of toch maar deze?
[ afbeelding ]
Majestic as fuck.![]()
u wot m8 pt. 2 (nieuwe clip van Lil Jon)
ik voelde mij gewoon Koning onder die manletsquote:Op zondag 23 maart 2014 01:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat had jij te zoeken in thailand meneertje
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor deal jullie hebben gemaakt met die schattige hondenpics maar ik heb besloten dat we een kat nemen dus er komt een KAT
Sick brah. Lemme know wanneer die uit is.quote:
Lkr hoaquote:Op zondag 23 maart 2014 09:32 schreef Montelly het volgende:
Dames wat vinden jullie ervan, streefje ofnie? Armen mogen alleen iets meer
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2014 01:24 schreef THEFXR het volgende:
Een keer op vakantie in Thailand, zo'n saté tentje in het park, echt heerlijke saté, het zat tussen Lam en Kip in, later hoorde ik dat het katten saté was, best wel te eten, die straatkatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |