Onderschat niet hoe volhardend ze zijn daar. Ze zijn nog steeds verbitterd over de naamsverandering.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang de club geen Top meer moet heten voor mensen stoppen dit liedje te zingen.
Pieter Derks zou er ook trots op zijn.quote:
Matthijs van Nieuwkerkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Of hoe die humorloze lul van DWDD ook heet.
Die was best grappig vorige week in het theaterquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pieter Derks zou er ook trots op zijn.
Of misschien toch Nico Dijkshoron.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk
Pieter Derks, ja.
Heb je de negeerfunctie al gevonden?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of misschien toch Nico Dijkshoron.
Een band natuurlijk. Van Excelsior. Het is mij allemaal wat te braafjes.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het gaat over muziek en meteen valt het topic stil.
Wat is Happy Camper?
Daar moet je op dit lollerforum voor betalen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Heb je de negeerfunctie al gevonden?
Is 't een band, ja? Ik dacht dat 't zo'n samenwerkingsproject was met een hele rits aan gastartiesten. Of was dat alleen met die eerste plaat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een band natuurlijk. Van Excelsior. Het is mij allemaal wat te braafjes.
http://www.lohues.nl/web/discografie/d/quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef Moody het volgende:
InDie gaat het worden jongens.
InDie.
OMG
Bob 4 prezident
Ik word er heel enthousiast overquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef Felagund het volgende:
Ik word nog niet heel enthousiast over de nieuwe Happy Camper. Jij wel Norrage?
Sorry voor dit muzikale intermezzo jongens.
Toetsenist die samenwerkt met een aantal Nederlandse artiesten. Resulteert in een album.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het gaat over muziek en meteen valt het topic stil.
Wat is Happy Camper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |