abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138011236
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2014 17:32:44 ]
pi_138011283
Godver, Grolsch en friet was een betere TT geweest.
pi_138011331
Grappig, maandag een kort ritje de directeur van een van de grote LM's chauffeuren. Ben benieuwd wat hij rijdt.
pi_138011532
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 17:33 schreef Amoeba het volgende:
Godver, Grolsch en friet was een betere TT geweest.
Wou al zeggen, matige TT.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_138011690
Wat gaan jullie weer hard.

Hoe print ik een transportformulier kleiner uit zodat hij wel op papier past? Ik heb er een, maar die text staat zowel links, als rechts vrijwel op de rand. En m'n printer vreet dat niet en nu is er dus van 'transportformulier' dat rechtsboven aan het formulier staat 'Transportformuli' over. Dit scherm heeft verder een te kleine resolutie om een screenshot te maken en hem dan in irfanview(of paint oid) wel 100% te laten printen.

Extra klantinfo is verder erg uitgebreid(if u know what I mean), dus wil niet met halve formulieren aankomen :')
pi_138011736
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 17:48 schreef kweenie1 het volgende:

Hoe print ik een transportformulier kleiner uit zodat hij wel op papier past? Ik heb er een, maar die text staat zowel links, als rechts vrijwel op de rand. En m'n printer vreet dat niet en nu
printeigenschappen. :)
pi_138011839
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 17:49 schreef Marco001 het volgende:

[..]

printeigenschappen. :)
Deze HP heeft een voorkeuren menu zo karig als mogelijk. Heb het inmiddels al wel opgelost denk ;). Transportformulier in pdf gedownload, converteren naar jpg en dan maar normaal printen
pi_138012021
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 17:53 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Deze HP heeft een voorkeuren menu zo karig als mogelijk. Heb het inmiddels al wel opgelost denk ;). Transportformulier in pdf gedownload, converteren naar jpg en dan maar normaal printen
In je PDF reader zit waarschijnlijk wel een functie "schalen naar papierformaat"
  vrijdag 21 maart 2014 @ 19:35:30 #9
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138014905
Wanneer is de volgende meeeeeeet?
  vrijdag 21 maart 2014 @ 19:36:44 #10
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138014962
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:35 schreef Kiprollade het volgende:
Gisteren.
pi_138015230
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:35 schreef Kiprollade het volgende:
Morgenavond in Vlaardingen natuurlijk :7
  vrijdag 21 maart 2014 @ 19:43:27 #12
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138015246
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:43 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Helemaal in België? -O-
  vrijdag 21 maart 2014 @ 19:43:54 #13
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138015267
Whoa, ik werd net in Duitsland ingehaald door een Nissan GTR met Martini logo/strepen, wat een gave bak was dat! :D
pi_138015298
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:43 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Helemaal in België? -O-
Nee, gewoon in de bewoonde wereld waar je iedereen gewoon verstaat. Dus geen België en zéker geen Groningen.
pi_138015477
Mijn stamkroeg voor het begin van de avond cq voor middernacht in Vlaardingen heeft trouwens Grolsch op de tap en Hertog Jan in fles.

Mijn stamkroeg voor het einde van de avond cq na middernacht heeft Hertog Jan van de tap en geen flesjes.
pi_138015543
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:43 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

best. Kan ik bij je pitten?
pi_138015602
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, gewoon in de bewoonde wereld waar je iedereen gewoon verstaat. Dus geen België en zéker geen Groningen.
groningen is nog altijd wel beter dan Friesland. :) en heeft een heel tof uitgaansleven
pi_138015686
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:50 schreef Marco001 het volgende:

[..]

best. Kan ik bij je pitten?
Nee, en ik bedenk net dat ik morgen al aan de zuip ga in Rotterdam, dus ik ben ook niet aanwezig
pi_138015871
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, en ik bedenk net dat ik morgen al aan de zuip ga in Rotterdam, dus ik ben ook niet aanwezig
we kunnen beter een datum gaan prikken waarop iedereen kan. Liefst ook ruim van te voren, zodat iedereen rekening kan houden i.v.m week(ik dus. :P )
pi_138016134
Ik heb het al 485849274x gezegd, maar nu ik arbeider ben wil ik alleen op vrijdag- of zaterdagavond :D
pi_138017325
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb het al 485849274x gezegd, maar nu ik arbeider ben wil ik alleen op vrijdag- of zaterdagavond :D
hahaha, dab de zaterdagavond. Vrijdagavond doe ik vrijwilligerswerk
pi_138017488
Blehhhh, ik heb denk een ontstoken bakkes. Lijk net Frieza van DBZ in zijn apenversie :(..
pi_138017647
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:43 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Helemaal in België? -O-
:6
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 21:14:11 #24
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138018930
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Mee eens, ik heb het in mijn normale week al veel te druk

Ow en Hertog Jan _O_
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_138019315
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:14 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Mee eens, ik heb het in mijn normale week al veel te druk
mwah, valt voor mij nu nog wel mee..

Morgen om 5.30 alweer beginnen @ work.... :(
  vrijdag 21 maart 2014 @ 21:22:44 #26
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138019361
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

mwah, valt voor mij nu nog wel mee..

Morgen om 5.30 alweer beginnen @ work.... :(
Ik wou morgen ook graag werken, ik draai nu vrolijk 50 uur en dan moet je plannen met andere dingen :(
pi_138019651
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:22 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik wou morgen ook graag werken, ik draai nu vrolijk 50 uur en dan moet je plannen met andere dingen :(
was de hele week vrij terwijl ik dat niet wou. :(
1 ding scheelt. Ik krijg zeer waarschijnlijk een gewone taxi mee en dus geen gare rolstoelbus.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 21:29:21 #28
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138019725
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef Marco001 het volgende:

[..]

was de hele week vrij terwijl ik dat niet wou. :(
1 ding scheelt. Ik krijg zeer waarschijnlijk een gewone taxi mee en dus geen gare rolstoelbus.
Klaag dan niet, ik moet morgen de halve dag tegen de onderkant van mijn auto aankijken.

Ik wil rijden :r |:(
pi_138020904
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:29 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Klaag dan niet, ik moet morgen de halve dag tegen de onderkant van mijn auto aankijken.

Ik wil rijden :r |:(
klacht is dat ik nu in de kroeg zit en het dus eerder af moet breken.. :(

Uitlaat vervangen ofzo?
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:05:28 #30
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138021394
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:54 schreef Marco001 het volgende:

[..]

klacht is dat ik nu in de kroeg zit en het dus eerder af moet breken.. :(

Uitlaat vervangen ofzo?
Ach gewoon doorhalen, morgen weer een dag :Y)

Koppeling, dus complete bak mag eronder vandaan
pi_138021795
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:05 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ach gewoon doorhalen, morgen weer een dag :Y)

Koppeling, dus complete bak mag eronder vandaan
vannacht lag ik ook pas om half 3 in bed en was ik om half 8 alweer wakker... :( nouja, ben dan ook mooi op tijd weer vrij morgen, en 1e rit is een retourtje groningen naar Eemshaven, dus kost ook direct een ruime uur. :) (maar is wel saai..)

Koppeling is wel een flink klusje direct! Heb je de oude op staan branden ofzo?
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:23:30 #32
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138022237
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:13 schreef Marco001 het volgende:

[..]

vannacht lag ik ook pas om half 3 in bed en was ik om half 8 alweer wakker... :( nouja, ben dan ook mooi op tijd weer vrij morgen, en 1e rit is een retourtje groningen naar Eemshaven, dus kost ook direct een ruime uur. :) (maar is wel saai..)

Koppeling is wel een flink klusje direct! Heb je de oude op staan branden ofzo?
Ach nu kun je het nog hebben, ik vind de ervaringen altijd belangrijker dan het energie niveau.
Niemand schept later op over hoe goede collega hij wel niet was :P

Nah, een dubbel massa vliegwiel dat klappert. Ik word er gek van dus even vervangen. En het is meer werk om de oude koppeling goed terug te monteren dan er een nieuwe in te drukken.

Al heb ik ooit wel eens een koppelingsplaat verbrand voor de lol, dat doe je sneller dan je denkt.
Gewoon heet stoken en dan liggen hij met 5x wegburnen er wel uit.
pi_138022870
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:23 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ach nu kun je het nog hebben, ik vind de ervaringen altijd belangrijker dan het energie niveau.
Niemand schept later op over hoe goede collega hij wel niet was :P

Nah, een dubbel massa vliegwiel dat klappert. Ik word er gek van dus even vervangen. En het is meer werk om de oude koppeling goed terug te monteren dan er een nieuwe in te drukken.

Al heb ik ooit wel eens een koppelingsplaat verbrand voor de lol, dat doe je sneller dan je denkt.
Gewoon heet stoken en dan liggen hij met 5x wegburnen er wel uit.
Mwah, merk al wel dat ik ook steeds minder tegen drank kan... :(

Nog nooit gedaan. Heb wel een aantal keer een meurende koppeling gehad nadat ik flink had doorgereden met een taxibus... :)
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:58:21 #34
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138026667
Oké, invullen maar voor de volgende meet:

SPOILER
pi_138026993
Ik kan alleen 12 augustus.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:14:59 #36
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138027313
Dan ben ik op vakantie, jammer, geen meeting. Doei

SPOILER
pi_138027432
Als ik kan blijven pitten bij iemand indien ver, is het me allemaal wel best, zolang het niet midden in de tentamenweek is. :P
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:33:20 #38
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138027982
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef Sarasi het volgende:
Als ik kan blijven pitten bij iemand indien ver, is het me allemaal wel best, zolang het niet midden in de tentamenweek is. :P
Gewoon wildkamperen joh.
pi_138028179
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:33 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Gewoon wildkamperen joh.
Meh. Tent mee de kroeg in is zo lastig.
pi_138028939
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

De tent waar ik in Rotterdam meestal heen ga heeft de garderobe bij de entreeprijs in zitten, doen vast niet moeilijk over een tent :7
  zaterdag 22 maart 2014 @ 01:32:56 #41
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138029733
Waarom zou je je tent niet meenemen? Hipster togggg

[ Bericht 85% gewijzigd door Kiprollade op 22-03-2014 01:40:29 ]
pi_138030848
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

als ik meega kan de tent wel in de auto liggen. :) neem ook wel een allesbrander mee voor je thee. ;)
Liefste in Mei trouwens. Ga vandaag mijn beschikbaarheid voor april doorgeven op werk. :)

Woohoo. Mag een van de nieuwere tourans mee. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Marco001 op 22-03-2014 07:08:48 ]
pi_138032099
Oke, bij mij kunnen wel 4 mensen pitten, dus ik stel Eindhoven voor. *)

En Sarasi had de bank al geclaimd. Ik heb alleen geen 3 luchtbedden en dekens. :')

Een bank en een slaapzak en 3-4 kussens heb ik wel.
pi_138032134
Karten bij Hezemans, Laserquest, bier drinken en keihard 'kut' roepen. Allemaal in Eindhoven. :Y
  zaterdag 22 maart 2014 @ 10:06:17 #45
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138032198
Om nog even terug te komen op mijn vraag over geluidssysteempjes: ik heb deze nu op mijn kamer staan:

http://www.nl.onkyo.com/en/products/ht-s4505-75929.html

Buitenkansje via oud collega :9 Geen WiFi, geen Bluetooth, maar dat vond ik ook niet écht noodzakelijk. Binnenkort even bijbehorende Blu Ray speler ergens goedkoop vandaan trekken en dan is het weer compleet :+
#26 || Luciano da Silva
pi_138032307
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:06 schreef joppie_saus het volgende:
Om nog even terug te komen op mijn vraag over geluidssysteempjes: ik heb deze nu op mijn kamer staan:

[ afbeelding ]

http://www.nl.onkyo.com/en/products/ht-s4505-75929.html

Buitenkansje via oud collega :9 Geen WiFi, geen Bluetooth, maar dat vond ik ook niet écht noodzakelijk. Binnenkort even bijbehorende Blu Ray speler ergens goedkoop vandaan trekken en dan is het weer compleet :+
Ziet er goed uit. Alleen voor films?
pi_138032397
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:00 schreef Amoeba het volgende:
Oke, bij mij kunnen wel 4 mensen pitten, dus ik stel Eindhoven voor. *)

En Sarasi had de bank al geclaimd. Ik heb alleen geen 3 luchtbedden en dekens. :')

Een bank en een slaapzak en 3-4 kussens heb ik wel.
luchtbed e.d heb ik zelf wel. ;) vervoer vanuit Groningen wil ik ook wel op me nemen, rijd op lpg dus vergoeding is niet echt nodig. ;) tenzij ik mijn moeders astra meeneem ofcourse.;) maar daar hebben we het dan nog wel over.
Tof geluidssysteem. :) gebruik zelf een oude versterker van mijn ouders, maar zoiets lijkt mij een nog.beter geluid geven. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Marco001 op 22-03-2014 10:29:25 ]
pi_138032808
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:17 schreef Marco001 het volgende:

[..]

luchtbed e.d heb ik zelf wel. ;) vervoer vanuit Groningen wil ik ook wel op me nemen, rijd op lpg dus vergoeding is niet echt nodig. ;) tenzij ik mijn moeders astra meeneem ofcourse.;) maar daar hebben we het dan nog wel over.
Tof geluidssysteem. :) gebruik zelf een oude versterker van mijn ouders, maar zoiets lijkt mij een nog.beter geluid geven. :)
Ligt eraan of je muziek of films kijkt.
pi_138033295
Eindhoven lijkt me prima, heeft als het goed is ook nachtnet naar Rotterdam, dus ik neem geen slaapplek in beslag :D
pi_138033487
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Eindhoven lijkt me prima, heeft als het goed is ook nachtnet naar Rotterdam, dus ik neem geen slaapplek in beslag :D
Prima. Over exact 4 weken dan?
Vrijdagavond kenknie
pi_138037948
Gisteren nog een ritje Den Haag - Nieuwegein gehad in zo'n nieuwe Renault Clio. Prima bak dat, alleen een beetje jammer dat je telkens vijf minuten met de handrem zit te kloten voordat ie er eindelijk af wil :')

In die grote in Nieuwegein kunnen ze ook wel efficiënt gebruik maken van de parkeerruimte zeg... overvol, overal milimeters over bij het inparkeren.

Gaan er eigenlijk nog meer AR'ers maandag en dinsdag verkeer regelen in DH?
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_138038122
Zo'n elektrische handrem hoef je niet mee te kloten, dan moet je gewoon wegrijden. Dan gaat ie er vanzelf af.

Weet alleen niet of de Clio zo'n elektrische handrem heeft, maar dat is een ander verhaal :P
pi_138038196
Nee, gewoon een ouderwetse. Maar je kan de hele hendel een paar millimeter opzij heen en weer bewegen, en alleen als hij exact in het midden zit wil die naar beneden. Niet erg praktisch :p
pi_138038393
Ik heb meerdere Clio's gereden en dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik vind het huidige model top, vooral met dat multimedia/navigatiesysteem echt een fijne auto. Maar afgelopen woensdag had ik het vorige model Clio, wat een verschil zit daar tussen.
pi_138038772
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Prima. Over exact 4 weken dan?
Vrijdagavond kenknie
ik ook niet. Lijkt mij goed.
pi_138039820
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:36 schreef Viezze het volgende:
Ik heb meerdere Clio's gereden en dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik vind het huidige model top, vooral met dat multimedia/navigatiesysteem echt een fijne auto. Maar afgelopen woensdag had ik het vorige model Clio, wat een verschil zit daar tussen.
Voor de rest is het inderdaad een fijne auto. Ik had gister de 0.9, klonk alsof het ruk was maar reed best prima en was nog best vooruit te branden. Multimediasysteem werkte erg handig inderdaad.
Wat betreft de handrem, was misschien iets specifieks aan deze Clio wat niet helemaal naar behoren werkte dan.
pi_138040559
Ik had de 1.5 zie ik net. Alleen op de snelweg wordt het een beetje traag.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 15:40:09 #58
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138042892
Elektrische handrem in de (oude?) Renaults waren lastig vond ik. Was m'n lesauto, een laguna. Hendel naar je toe, knop indrukken en hendel weer naar je toe en los? :? Scheelde wel dat je nooit hellingproef hoefde, op het examen gewoon wegrijden en dan gaat ie van de handrem af inderdaad :')
pi_138043115
Nog anderen die vanuit de richting van Groningen naar eindhoven willen, meeten?
pi_138045490
EW helpdesk :') bij autotransport zijn de 'overige kosten' enkel de kosten die tijdens het transport zelf zijn gemaakt toch? Niet de OV kosten. Die ritbon kan ik ook pas morgen invullen omdat de transactiegeschiedenis pas een dag erna op ov-chipkaart.nl staat }:|

Ik trouwens helemaal blij gister, want ik werd gebeld voor een ritje 'omgeving Middelburg' naar 'omgeving Brugge' voor zondag. De klant ging varen, en daarom waren de specifieke adressen/tijden waren nog niet bekend(iets met goede tijd/plek zoeken om uit te varen) en of ze dan mijn nummer aan hem mochten doorgeven zodat hij die adressen/tijden later aan mij zelf door zou geven. Enfin ik dus blij, want het klonk allemaal wel spannend en uniek. Sms't hij vanochtend dat er andere plannen tussen zijn gekomen en dat het niet meer nodig is :'(
  zaterdag 22 maart 2014 @ 16:56:36 #61
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138045748
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ziet er goed uit. Alleen voor films?
Neuh. Zitten vier HDMI uitgangen op, dus TV, Radio, PS3 sluit ik er eerst op aan. Later de Blu Ray speler.
#26 || Luciano da Silva
pi_138046073
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:56 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Neuh. Zitten vier HDMI uitgangen op, dus TV, Radio, PS3 sluit ik er eerst op aan. Later de Blu Ray speler.
Ah, wat ik meer bedoel is CD/vinyl luisteren. De kwaliteit van radio is sowieso al niet hoogdravend..

Die speakerset is voor films prima, maar ik luister juist weer heel veel muziek (via vinyl), dus dan is die speakerset weer niks voor mij denk ik. :P
pi_138046634
Voor muziek gebruik ik meestal Spotify :)
  zaterdag 22 maart 2014 @ 18:33:15 #64
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138049231
Ik snap dat spotify en al die andere streamers niet zo, waarom geld betalen als het gratis kan? Ik download nog steeds zoals altijd gewoon alle muziek.
LimeWire was vroeger het beste voor muziek :)
pi_138049393
Ik download ook alles, enige nadeel is dat het ondertussen een flinke hap ruimte inneemt op m'n harde schijf. Maar ach, dat is te overleven.

Porno natuurlijk wel streamen trouwens :7
pi_138049555
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:33 schreef Kiprollade het volgende:
Ik snap dat spotify en al die andere streamers niet zo, waarom geld betalen als het gratis kan? Ik download nog steeds zoals altijd gewoon alle muziek.
LimeWire was vroeger het beste voor muziek :)
Spotify is gratis ;)
Je hebt alleen af en toe wat reclame er tussendoor. boeiend. ;)
Download(sorry, koop ;) ) ook veel, maar voor de variatie is het wel fijn. (plus al dat gesorteer e.d. :r )
pi_138050063
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:49 schreef kweenie1 het volgende:
EW helpdesk :') bij autotransport zijn de 'overige kosten' enkel de kosten die tijdens het transport zelf zijn gemaakt toch? Niet de OV kosten. Die ritbon kan ik ook pas morgen invullen omdat de transactiegeschiedenis pas een dag erna op ov-chipkaart.nl staat }:|

Ik trouwens helemaal blij gister, want ik werd gebeld voor een ritje 'omgeving Middelburg' naar 'omgeving Brugge' voor zondag. De klant ging varen, en daarom waren de specifieke adressen/tijden waren nog niet bekend(iets met goede tijd/plek zoeken om uit te varen) en of ze dan mijn nummer aan hem mochten doorgeven zodat hij die adressen/tijden later aan mij zelf door zou geven. Enfin ik dus blij, want het klonk allemaal wel spannend en uniek. Sms't hij vanochtend dat er andere plannen tussen zijn gekomen en dat het niet meer nodig is :'(
Volgens mij moet je OV kosten bij overige kosten doen, maar weet het niet zeker. Ik zou ze er gewoon bij zetten en in de opmerkingen zetten dat het OV kosten zijn.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 19:10:45 #68
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138050608
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:42 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Spotify is gratis ;)
Je hebt alleen af en toe wat reclame er tussendoor. boeiend. ;)
Download(sorry, koop ;) ) ook veel, maar voor de variatie is het wel fijn. (plus al dat gesorteer e.d. :r )
Dat laat maar weer zien hoe erg ik meega met de tijd. Ik dacht dat die shit net zoiets was als Netflix, zo'n gare betaalde dienst. :P
pi_138050700
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat laat maar weer zien hoe erg ik meega met de tijd. Ik dacht dat die shit net zoiets was als Netflix, zo'n gare betaalde dienst. :P
Spotify is altijd al gratis geweest ;) alleen eerst met een baggerrestrictie van max. 2 uur muziek per dag ofzo. :') Kan het ook in de auto streamen, maar dan ben je wel een 10tje per maand kwijt.
Hoef je geen cd's meer mee te nemen, ds kan je die ook niet vergeten tijdens het hiken. :P
  zaterdag 22 maart 2014 @ 19:19:52 #70
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138050890
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:13 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Spotify is altijd al gratis geweest ;) alleen eerst met een baggerrestrictie van max. 2 uur muziek per dag ofzo. :') Kan het ook in de auto streamen, maar dan ben je wel een 10tje per maand kwijt.
Hoef je geen cd's meer mee te nemen, ds kan je die ook niet vergeten tijdens het hiken. :P
En hoe zit dat dan met je databundel, want ik neem aan dat het over internet gaat?
pi_138050948
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:19 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

En hoe zit dat dan met je databundel, want ik neem aan dat het over internet gaat?
Geloof dat je het een en ander offline beschikbaar kan maken. (kon i.i.g wel)Anders gaat je data er snel doorheen..
  zaterdag 22 maart 2014 @ 19:26:59 #72
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138051138
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Geloof dat je het een en ander offline beschikbaar kan maken. (kon i.i.g wel)Anders gaat je data er snel doorheen..
Ah, oké, bedankt. Zal het nog wel een keer uitvogelen dan :P

Heb toevallig net een heel relaxed YouTube kanaal gevonden: La Belle Musique
pi_138051322
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:26 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ah, oké, bedankt. Zal het nog wel een keer uitvogelen dan :P

Heb toevallig net een heel relaxed YouTube kanaal gevonden: La Belle Musique
Tof. :) lekkere loungemuziek wel.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 19:57:19 #74
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138052152
Mijn pa kreeg vandaag weer een leuke brief: een boete van 130 euro voor een snelheidsovertreding van 16 km/u (19 - 3 correctie) buiten de bebouwde kom. Was op een dag dat we samen in de auto zaten, ik meende dat ik toen reed en stelde dus eerlijk voor om de boete te betalen, maar mijn vader is heel zeker dat hij het was. Nou ja, ik ben verder maar niet in discussie gegaan. :P

Maar die boete is dus echt wel flink buitenproportioneel. :(
pi_138052266
Laatst had iemand op m'n werk in Duitsland een boete gereden, was iets van 15 euro voor 10 kilometer te hard binnen de bebouwde kom. Dat is wel even iets beter dan hier inderdaad.

En ik ben vanmiddag bijna het veld afgestuurd toen ik een wedstrijd van m'n broertje aan het vlaggen was _O- Sommige scheidsrechters :')
Hopelijk is Fiorano (dacht ik :@ ) een betere scheids :P
pi_138052910
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst had iemand op m'n werk in Duitsland een boete gereden, was iets van 15 euro voor 10 kilometer te hard binnen de bebouwde kom. Dat is wel even iets beter dan hier inderdaad.

En ik ben vanmiddag bijna het veld afgestuurd toen ik een wedstrijd van m'n broertje aan het vlaggen was _O- Sommige scheidsrechters :')
Waarom dat dan? :')
pi_138053047
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waarom dat dan? :')
Hij floot alleen maar voor de thuisspelende ploeg. "Hoogtepunt" was dat de grensrechter van de tegenstander voor buitenspel vlagt, maar onze speler ruim op eigen helft stond. Scheidsrechter nam het over met als argument "de grensrechter vlagt, dus ik fluit". Vervolgens vlag ik voor buitenspel, laat hij doorspelen en komt hij naar me toe rennen met de mededeling dat ik eerlijk moet gaan vlaggen :')
Dus toen heb ik wat tegen 'm gezegd.
pi_138053220
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hij floot alleen maar voor de thuisspelende ploeg. "Hoogtepunt" was dat de grensrechter van de tegenstander voor buitenspel vlagt, maar onze speler ruim op eigen helft stond. Scheidsrechter nam het over met als argument "de grensrechter vlagt, dus ik fluit". Vervolgens vlag ik voor buitenspel, laat hij doorspelen en komt hij naar me toe rennen met de mededeling dat ik eerlijk moet gaan vlaggen :')
Dus toen heb ik wat tegen 'm gezegd.
Oh nouja. :D
pi_138053414
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Oh nouja. :D
En verder sowieso heel veel dubieuze beslissingen. In de eerste helft gaat onze linksbuiten alleen op de keeper af, komt hun laatste man in met een tackle vol op de enkels, zegt ie dat de bal gespeeld wordt. In de tweede helft stuitert een bal tegen iemands schouder, geeft ie een penalty wegens hands en rood _O- _O-

Sowieso stom trouwens, een gele kaart is tegenwoordig in de B-categorie van het amateurvoetbal 10 minuten langs de kant en een rode kaart gewoon de rest van de wedstrijd eruit. Degene die rood had gekregen mocht na 5 minuten weer erin :')
pi_138055519
Toen ik in Duitsland voetbal speelde in een clubje ( 10 jaar terug oid), kwamen ook een keer een team met enkel Turken langs. Wat was dat mooi zeg, 1 tackel na de ander, gele kaarten voor iedereen en hoop geschreeuw aan het eind :D
Nee, toch niet
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:05:48 #81
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138057216
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:59 schreef Irritatie100 het volgende:

Ghe ghe tuurlijk ben ik een prima scheidsrechter. Maar was zijn reden dan?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_138058036
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:05 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ghe ghe tuurlijk ben ik een prima scheidsrechter. Maar was zijn reden dan?
Zie hierboven :P

En het was ook echt buitenspel, ik zou sowieso niet oneerlijk kunnen vlaggen al zou ik willen.
pi_138058509
Iemand van ons die hier gigantisch in zijn ballen gegrepen wordt?

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1406167

Wel ff doorspoelen, iets met Ernst Daniël Smid..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:41:19 #84
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138058703
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Kevindinhinho het volgende:

M'n vader schreeuwde naar me dat ik onmiddelijk de TV aan moest zetten. Vond het wel grappig. Denk dat Amoeba alleen uit z'n slof schiet bij het zien van de beelden :P
pi_138059225
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

M'n vader schreeuwde naar me dat ik onmiddelijk de TV aan moest zetten. Vond het wel grappig. Denk dat Amoeba alleen uit z'n slof schiet bij het zien van de beelden :P
_O-
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:59:04 #86
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138059292
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Kevindinhinho het volgende:

^O^ Best geinig gedaan! Ze laten ze wel lang zweten.. sta je mooi voor lul op tv :Y
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:28:34 #87
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_138060332
Jezus wat zijn dit voor incapabele labiele malloten zeg? Staan nog net niet te janken bij die auto! :{w
pi_138060773
Hahaha, geweldig om te zien. Die reactie van die krullenbol op het moment dat het fout gaat _O-
pi_138062075
Haha, de Jaaaaag! Geen vrouwen. :') Wel echt hilarisch gedaan. Ik begrijp dat je even van de kaart bent, maar die krullenbol is wel echt gewoon in de buurt van een hartaanval. :P
pi_138062147
Die krullenbol, wat een autist zeg :')
pi_138063193
Over exact 4 weken zuipen in Eindhoven lijkt me trouwens prima. Het is dan toch de week voor Koningsdag? Want op Koningsdag prefereer ik zuipen met vrienden.
pi_138064085
Haha wat een kutstreek zeg, ik zie het al voor me, zou me echt geen houding weten te geven
pi_138065509
Mooie wagen wel.
pi_138067580
Haha geniaal mooi stuk, maar die krullebol mag wel ff nieuwe schoenen kopen, dit vind ik echt niet kunnen.
pi_138068059
Eeeeen volgende week weer motorrijles. Morgen weer hiken. Nu sporten en dan studeren.

Nog ergens een duik in beschut water inplannen en zodoende rol ik hard. *)

Iemand morgen ook naar de grote in Almere?
pi_138068212
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:17 schreef DrSnuggle het volgende:
Haha geniaal mooi stuk, maar die krullebol mag wel ff nieuwe schoenen kopen, dit vind ik echt niet kunnen.
Zijn das vond ik ook al net iets te.

Maar het mooiste vond ik nog dat die andere bijna in janken uitbarst :D Dat zal hij nog wel een tijdje te horen krijgen :+
pi_138081940
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:41 schreef Amoeba het volgende:
Eeeeen volgende week weer motorrijles. Morgen weer hiken. Nu sporten en dan studeren.

Nog ergens een duik in beschut water inplannen en zodoende rol ik hard. *)

Iemand morgen ook naar de grote in Almere?
Moet er uberhaupt morgen iemand werken?
pi_138082004
Maart is een rustige maand :(

Vorige week met veel moeite nog 2 ritten kunnen krijgen door om 17:25 te bellen, maar ondanks dat wel 3 volle dagen beschikbaar geweest..
pi_138082537
Ik mag morgen van de bekende in Waalwijk naar de bekende in Breukelen :Y Hoop dat die vent weer klaar is met zijn maandelijkse periode :{ Of liever nog, gewoon vrij is op maandag. Want, immers, maandagochtend :r
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_138082729
Ik heb morgen herkansing voor een tentamen, dat is pas :r
Nee, toch niet
pi_138082809
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:51 schreef BlackLining het volgende:
Ik mag morgen van de bekende in Waalwijk naar de bekende in Breukelen :Y Hoop dat die vent weer klaar is met zijn maandelijkse periode :{ Of liever nog, gewoon vrij is op maandag. Want, immers, maandagochtend :r
Haha, hoop het voor je.

Ik weet nog niet of ik morgen ook nodig ben. ;)

Solidberg, succes!
pi_138083525
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:51 schreef BlackLining het volgende:
maandagochtend :r
Haha ik heb altijd zo'n medelijden met mensen die een hekel hebben aan maandagen. Ik heb een studiegenoot die de hele week vraagt of het al weekend is, dan heb je toch een zwaar leven :+
  zondag 23 maart 2014 @ 19:27:16 #103
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138083983
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:37 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Maart is een rustige maand :(

Vorige week met veel moeite nog 2 ritten kunnen krijgen door om 17:25 te bellen, maar ondanks dat wel 3 volle dagen beschikbaar geweest..
Februari ook al, binnenkort zijn we allemaal werkloos. Jammer.
pi_138084331
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:59 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Haha, hoop het voor je.

Ik weet nog niet of ik morgen ook nodig ben. ;)

Solidberg, succes!
Bedankt!

Overigens, ik ben tot nu toe wel elke beschikbare dag in maart ingezet worden, enkel 1 dag in februari niet
Nee, toch niet
pi_138090910
Ik heb nooit last van die shit dat ik geen werk heb als ik wil werken hoor.
pi_138091357
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:22 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb nooit last van die shit dat ik geen werk heb als ik wil werken hoor.
Ik doordeweeks wel.
Ik werk als oproepkracht dus tja.
pi_138104382
Hij mag weer!!

Maandagochtend :r
pi_138104397
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 07:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Hij mag weer!!

Maandagochtend :r
Arbeider. :')

Zo die Fiat 500 ophalen en wat chicks scoren in Eindhoven. :7
pi_138104419
Als student vond ik maandagochtend ook al niet leuk hoor
pi_138104478
quote:
16s.gif Op maandag 24 maart 2014 08:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Als student vond ik maandagochtend ook al niet leuk hoor
Nee man je hebt gelijk. Ik ga eerst naar dat saaie hoorcollege en daarna die Fiat innemen. Ben ik rond 1 in Almere hoop ik (denk dat ik rond 11 wegrijd), dus rond 4 thuis. Eten, en dan huiswerk Lineaire Algebra II.

Dus kutdag
pi_138104538
I like rijles
pi_138104645
Nu aanwezig op kantoor, om 16:45 naar huis en om 17:00 weer thuis :9

O ja, klacht: vriend van mij heeft elke maandag vrij en verdient alsnog meer dan ik :(
Ik had ook de ICT in moeten gaan ;(
  maandag 24 maart 2014 @ 09:03:43 #113
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_138105104
Ik zou dit werk ook wel willen doen (hiken), had alleen een paar vragen.

- is het op oproepbasis?
- kijken ze naar je bekeuringen en aanrijdingen?
- is die rijtest officieel? (In de zin van twee handen aan het stuur e.d.)
  maandag 24 maart 2014 @ 09:18:22 #114
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138105319
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:03 schreef Amplifier het volgende:
Ik zou dit werk ook wel willen doen (hiken), had alleen een paar vragen.

- is het op oproepbasis?
- kijken ze naar je bekeuringen en aanrijdingen?
- is die rijtest officieel? (In de zin van twee handen aan het stuur e.d.)
Kijk jij wel een in een OP? Nee? Ga dat eerst maar even doen. :*
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 24 maart 2014 @ 09:26:10 #115
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_138105455
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:18 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Kijk jij wel een in een OP? Nee? Ga dat eerst maar even doen. :*
Sorry... Blijft 1 vraag over, die van de bekeuringen en aanrijdingen...
pi_138105503
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 08:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu aanwezig op kantoor, om 16:45 naar huis en om 17:00 weer thuis :9

O ja, klacht: vriend van mij heeft elke maandag vrij en verdient alsnog meer dan ik :(
Ik had ook de ICT in moeten gaan ;(
Moet je wel eerst werk kunnen vinden in de ict. :( (wat mij dus nog niet echt is gelukt.)
Vandaag ook vrij denk ik. :'(
  maandag 24 maart 2014 @ 09:31:08 #117
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138105524
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:26 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Sorry... Blijft 1 vraag over, die van de bekeuringen en aanrijdingen...
Je moet wel een Verklaring omtrent gedrag kunnen overleggen, maar zou niet durven zeggen of boetes en aanrijdingen daar op verschijnen. Kan ook afhangen van de hoogte van de boete. Al is de VOG geloof ik meer gericht op omgaan met gevoelige informatie e.d..
pi_138105551
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:31 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Je moet wel een Verklaring omtrent gedrag kunnen overleggen, maar zou niet durven zeggen of boetes en aanrijdingen daar op verschijnen. Kan ook afhangen van de hoogte van de boete. Al is de VOG geloof ik meer gericht op omgaan met gevoelige informatie e.d..
Denk alleen dat het erop komt te staan als je echt veel te hard hebt gereden.
pi_138105691
Bij AR moet je een verklaring tekenen dat je nog nooit in aanraking bent geweest met de politie, bij EW een VOG inleveren.
  maandag 24 maart 2014 @ 09:46:25 #120
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138105849
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:31 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Als je bv echt met teveel alcohol heb gereden of dat je je rijbewijs moest inleveren omdat je harder dan 50 km/h heb gereden oid dan krijg je je VOG niet
  maandag 24 maart 2014 @ 09:48:35 #121
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_138105885
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:46 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Als je bv echt met teveel alcohol heb gereden of dat je je rijbewijs moest inleveren omdat je harder dan 50 km/h heb gereden oid dan krijg je je VOG niet
Heb 1 parkeerboete en 1 boete voor 8 km te hard rijden op de snelweg.

Verder een keer opgepakt bij het voetbal. Aanklacht was beledegimg ambtenaar in functie. Geen straf maar wel proeftijd van 2 jaar. Geen VOG dus?
pi_138105920
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:48 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Verder een keer opgepakt bij het voetbal. Aanklacht was beledegimg ambtenaar in functie. Geen straf maar wel proeftijd van 2 jaar. Geen VOG dus?
Bij AR kom je er dan in ieder geval niet meer in, denk ik. Iemand die de VOG van EW heeft, kan zien op welke punten ze toetsen.
pi_138105962
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Bij AR kom je er dan in ieder geval niet meer in, denk ik. Iemand die de VOG van EW heeft, kan zien op welke punten ze toetsen.
hoef je bij ar alleen zon formulier in te vullen? Lekker zeg. Vrijwel iedereen is wel eens in aanraking geweest met de politie. ;)
Doen ze dan ook nog onderzoek ernaar?
pi_138105993
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:52 schreef Marco001 het volgende:

[..]

hoef je bij ar alleen zon formulier in te vullen? Lekker zeg. Vrijwel iedereen is wel eens in aanraking geweest met de politie. ;)
Doen ze dan ook nog onderzoek ernaar?
Geen idee, ik ben nog nooit in aanraking geweest met de politie. :') Zelfs nog nooit een boete gehad voor wat dan ook.
pi_138106115
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:39 schreef Sarasi het volgende:
Bij AR moet je een verklaring tekenen dat je nog nooit in aanraking bent geweest met de politie, bij EW een VOG inleveren.
Ik werk er ook en ik heb jaren terug ook een strafblad opgelopen.
pi_138106186
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik werk er ook en ik heb jaren terug ook een strafblad opgelopen.
Sinds wanneer heeft iedereen weleens iets verneukt? :{ Anyhow, heb je die verklaring gewoon ondertekend dan of heb je overlegd met die gast?
pi_138106275
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:00 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft iedereen weleens iets verneukt? :{ Anyhow, heb je die verklaring gewoon ondertekend dan of heb je overlegd met die gast?
Ik zei er wel wat over maar hij wilde het niet eens weten. _O-

Computertjes hacken toen ik 14 was. Best tof. Dacht de directeur anders over. :')
pi_138106323
Je krijgt tegenwoordig ook wel overal een strafblad voor dan... Maar voor 18 zal ook wel anders zijn dan na? Nouja whatever, je kunt het dus ook prima proberen bij AR blijkbaar. :P
  maandag 24 maart 2014 @ 10:08:27 #129
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138106412
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:48 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Denk het wel, heeft namelijk niks te maken met het transporteren van auto's
  maandag 24 maart 2014 @ 10:09:42 #130
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138106445
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:53 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben nog nooit in aanraking geweest met de politie. :') Zelfs nog nooit een boete gehad voor wat dan ook.
Pff, jij bent zo'n echte fokker! heh. Nooit vanaf je zolder kamer komen om een boete te pakken.
pi_138106520
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:09 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Pff, jij bent zo'n echte fokker! heh. Nooit vanaf je zolder kamer komen om een boete te pakken.
:@ Ik voel me best een beetje sneu nu eigenlijk. Gelukkig heb ik geweldige ouders, de zolder was altijd verboden terrein, dat beperkte de schade een beetje. :')
pi_138106539
Wat boeit het nou of je in aanraking bent geweest met de politie :P?
Voor snel rijden ga ik liever naar Duitsland, kost het tenminste niet zoveel
Nee, toch niet
pi_138106642
Nou ja, ik vind in aanraking zijn geweest met de politie best huge... Maar dat zal zijn omdat ik zelf te braaf ben. Verder zal het wel iets te maken hebben met aansprakelijkheid. Als jij een veroordeelde bankovervaller aanneemt als beveiliger voor een geldtransport, denk ik dat je bij een eventuele overval niet meer kunt zeggen dat je 'voldoende bewaking' hebt geleverd en dus zelf als vervoersbedrijf aansprakelijk bent voor het verlies.
  maandag 24 maart 2014 @ 10:18:30 #134
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138106646
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

:@ Ik voel me best een beetje sneu nu eigenlijk. Gelukkig heb ik geweldige ouders, de zolder was altijd verboden terrein, dat beperkte de schade een beetje. :')
Zolder
Verboden terrein
Ouders

Ik denk hele foute dingen nu })

SPOILER
pi_138106647
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O-
Ik heb ooit gesolliciteerd bij de politie, dus dan kom je sowieso al in aanraking met hun.

Hangt er ook een beetje van af met wat je met " in aanraking komen met...." bedoeld. Ik kan inzien dat men staande gehouden worden al zien als " in aanraking komen met.."
(Heb zelf trouwens ook al een aantal x een uur ofzo op het politieburo gezeten. :o
pi_138106699
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:18 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Zolder
Verboden terrein
Ouders

Ik denk hele foute dingen nu })

SPOILER
Haha, mijn vader studeerde in deeltijd, en de zolder was zijn studeerkamer. ;) Tevens de plek waar onze sinterklaarcadeautjes altijd werden verstopt. :P
  maandag 24 maart 2014 @ 10:20:46 #137
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138106716
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Haha, mijn vader studeerde in deeltijd, en de zolder was zijn studeerkamer. ;) Tevens de plek waar onze sinterklaarcadeautjes altijd werden verstopt. :P
Haha die lagen bij altijd achter het schot op zolder :P.
pi_138106725
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Haha, hier ook; en dan brachten mijn ouders die de dag ervoor ofzo naar de buren. Die ze dan s' avonds weer bij ons voor de deur zetten, aanbelden en snel wegrenden. :P
pi_138106742
Wat een criminelen hier :D

Wel eens in aanraking geweest met de politie, maar geen strafblad. Heb vorige week weer een VOG binnen gekregen dus ik glip er telkens nog doorheen :+
pi_138106771
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:21 schreef Viezze het volgende:
Wat een criminelen hier :D

Wel eens in aanraking geweest met de politie, maar geen strafblad. Heb vorige week weer een VOG binnen gekregen dus ik glip er telkens nog doorheen :+
Heb ook geen strafblad hoor. ;)
pi_138106785
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Haha, hier ook; en dan brachten mijn ouders die de dag ervoor ofzo naar de buren. Die ze dan s' avonds weer bij ons voor de deur zetten, aanbelden en snel wegrenden. :P
Ik weet nog steeds niet hoe ze het deden. :{ Mijn vader ging altijd 'even roken' (in de achtertuin), vervolgens ging de bel van de voordeur en stonden de pakjes voor de deur. Er liep nooit iemand over de oprit (dus geen buurman), en van te voren stond de mand ook niet in de garage oid. Nog altijd een groot mysterie. :P
pi_138106808
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet hoe ze het deden. :{ Mijn vader ging altijd 'even roken' (in de achtertuin), vervolgens ging de bel van de voordeur en stonden de pakjes voor de deur. Er liep nooit iemand over de oprit (dus geen buurman), en van te voren stond de mand ook niet in de garage oid. Nog altijd een groot mysterie. :P
Hhhmzzz.... mistery... Ook niet op de zolder van de garage?
pi_138106880
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:25 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Bestaat niet. Ik denk dat ik moet wachten tot ik zelf kinderen heb voordat ik erachter kom. ;(
  maandag 24 maart 2014 @ 10:35:02 #144
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138107011
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:25 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Hier kwam de buurman altijd even via de voordeur naar binnen, gooide een hand pepernoten door het huis en maakte zich uit de voeten. :P
pi_138107013
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Bestaat niet. Ik denk dat ik moet wachten tot ik zelf kinderen heb voordat ik erachter kom. ;(
Haha, bummer. O+
  maandag 24 maart 2014 @ 10:53:57 #146
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138107420
Ik heb mn VOG nog wel ergens liggen. Gaat indd om geheimhouding, omgang met grote bedragen/eigendommen e.d.

Ik heb overigens ook nog nooit een boete gehad, zelfs niet voor een fietslicht dat niet werkt o.i.d. Wel een keer ondervraagd door de politie, maar dat was om 2 ventjes op scooters op te pakken.
  maandag 24 maart 2014 @ 11:00:50 #147
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138107634
Brave Henkies hier, ik heb (helaas) al teveel met de politie contact gehad

1x rood (staande gehouden, lang verhaal toch betalen)
1x rood ( geflitst, terecht)
1x 15 km/h te hard (ging aan de kant voor een Ambulance, maar de rechtbank vond niet dat ik daarvoor een verkeersovertreding hoorde te maken)
5 x onder de 10 te hard, waarvan 1 in Oostenrijk en 1 in Duitsland.

Edit: Ohja, ook nog voor fietsen in het dorp en het illegaal bouwen van een vissteiger :D
pi_138107802
Ik ben ook veel te braaf :@

Nog nooit in aanraking geweest met de politie, en slechts één bekeuring (privé) voor te hard rijden buiten bebouwde kom. Na correctie wel 4 hele km/h te snel! Bekeuring van ¤21 :') :X
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_138108086
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:00 schreef Fiorano het volgende:

1x 15 km/h te hard (ging aan de kant voor een Ambulance, maar de rechtbank vond niet dat ik daarvoor een verkeersovertreding hoorde te maken)

Edit: Ohja, ook nog voor fietsen in het dorp en het illegaal bouwen van een vissteiger :D
Ik alleen computervredemisbruik. Verhoren etc gehad, heel traject met de Raad van Kinderbescherming omdat ik 14 was. Resultaat: schikking met OvJ: 16 uur rolstoelen schoonmaken.

Wat was dat een pittig goor karwei kan ik je verklappen. Vooral die douchestoelen (2 stuks) waren blijkbaar gebruikt door incontinente ouderen. :r
pi_138108126
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik alleen computervredemisbruik. Verhoren etc gehad, heel traject met de Raad van Kinderbescherming omdat ik 14 was. Resultaat: schikking met OvJ: 16 uur rolstoelen schoonmaken.

Wat was dat een pittig goor karwei kan ik je verklappen. Vooral die douchestoelen (2 stuks) waren blijkbaar gebruikt door incontinente ouderen. :r
_O-
pi_138108691
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:00 schreef Fiorano het volgende:

Die derde :') Fuck this country
pi_138108730
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Allemaal voor de veiligheid w/
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 24 maart 2014 @ 11:44:03 #153
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138108793
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  maandag 24 maart 2014 @ 12:14:29 #154
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138109674
Gelukkig nog nooit in aanraking geweest met de politie, wel bijna:

Ik reed 's nachts zo'n 30 km/u te hard op een 80 weg. In m'n spiegel zag ik een auto dichterbij komen, maar op die weg rijden mensen vaak nogal hard en door de led-verlichting dacht ik dat het een Audi was, dus dat zou wel geen politie zijn. Op een gegeven moment zat die auto vlak achter me, maar haalde me niet in. Bleek dus een wit/rood/blauwe Touran te zijn... :{

Toen maar snel van het gas afgegaan. Daarna hebben ze me nog 10 minuten gevolgd, maar ik hield me uiteraard braaf aan de snelheidslimiet. :D
pi_138110224
Ik had dat laatst een keer na een paar (redelijk) asociale inhaalacties, ik was een beetje zat van iemand die steeds links bleef rijden. Toen keek ik in mijn spiegel, twee mannen in een audi dus ik dacht KUT daar gaat mijn loon :') Maar toen ze me inhaalden bleek het geen politie te zijn >:)
pi_138110378
3 verkeersboetes gehad (bij eentje staande gehouden), verder nog nooit met de politie te maken gehad :D
  maandag 24 maart 2014 @ 13:32:12 #157
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138111947
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Geld innen gaat boven levens redden blijkbaar.
  maandag 24 maart 2014 @ 13:39:48 #158
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138112167
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:32 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Geld innen gaat boven levens redden blijkbaar.
Dat was mijn verdediging dus ook, verklaring die ik destijds kreeg was dat ik beter had moeten anticiperen en die ambulance al veel eerder had kunnen zien....

Maarja als ik in de stad rij, wat voor mij als plattelandsjongen al best spannend is, kan ik ook niet overal blijven kijken natuurlijk.
pi_138112344
Vanochtend gewerkt als verkeersregelaar langs de route van de top in DH. In de praktijk hield dit in: bij een kruising staan en op teken een hek op de weg zetten om de toegang te blokkeren. In 6,5 uur tijd twee keer het hek moeten verschuiven; en dat voor een uurloon wat significant hoger is dan bij AR. Winnen.
  maandag 24 maart 2014 @ 13:54:00 #160
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138112630
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:44 schreef driekeerdrie het volgende:
Vanochtend gewerkt als verkeersregelaar langs de route van de top in DH. In de praktijk hield dit in: bij een kruising staan en op teken een hek op de weg zetten om de toegang te blokkeren. In 6,5 uur tijd twee keer het hek moeten verschuiven; en dat voor een uurloon wat significant hoger is dan bij AR. Winnen.
Nice. Hoe kwam je aan zo'n klusje?
pi_138112668
Kreeg een tijdje geleden een mailtje van AR dat het uitzendbureau waarmee ze werken (weet niet of ik daar de naam van mag posten) hiervoor mensen zocht. Verdient prima dus dacht waarom niet. En het is nog chiller werk dan in de omschrijving staat.
pi_138113341
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef driekeerdrie het volgende:
Kreeg een tijdje geleden een mailtje van AR dat het uitzendbureau waarmee ze werken (weet niet of ik daar de naam van mag posten) hiervoor mensen zocht. Verdient prima dus dacht waarom niet. En het is nog chiller werk dan in de omschrijving staat.
Haha lachen, tussendoor beetje internetten op je telefoon om de tijd te doden. Prima baantje, zeker met mooi weer. :)
pi_138113534
Over boetes gesproken... :')
- 2e dag dat ik mijn eerste auto had een kleine boete gehad omdat ik dacht dat die flitspaal alleen één kant van de weg zou flitsen. :')
- Laatste boete die ik heb gehad was ook mijn hoogste (nu 4 a 5 jaar geleden denk ik), 38 kilometer per uur te hard binnen de bebouwde kom: ¤330,- ofzo mogen aftikken.
Hopelijk klinkt het minder erg als ik het probeer uit te leggen, ik reed namelijk richting de snelweg om 23:00 uur, ik moest alleen nog een groot kruispunt over, de banen lagen verspreid van één baan naar links, 3 banen rechtdoor en 2 banen rechtsaf. Ik reed daar dus in mijn uppie op een 50km/u weg met voor mij NA het kruispunt de snelweg. Het licht sprong al op groen terwijl ik kwam aanrijden, dus ik gooide het gas erop, jammer genoeg voor mij dat daar een flitspaal stond. Ik was jong, dom en ik heb er in ieder geval van geleerd.

- Mooiste boete was een boete voor onnodig toeteren (ook hier hangt een verhaal aan),
Mijn broer en ik hebben mee gedaan aan de Carbagerun (google maar ;) ), en zijn auto was een lelijke grote Amerikaanse gezinsbak. Hij had hem voor de tocht omgebouwd tot koeienwagen, inclusief een stierenhoorn voorop en twee koeientoeters.
Na de tocht hebben we een dag voordat de auto naar de sloop zou gaan nog een rit gemaakt, een afscheidsrit zeg maar. Wij reden vrolijk over de weg toen wij plots een politiemotor op een afgescheide fietspad zagen rijden. Wij vonden dat niet kunnen en wilden hem daarop attenderen door allebei een hendel van de toeters te pakken (beide kanten hadden een toeter), en de koe liet duidelijk horen dat wij het er niet mee eens waren dat hij daar reed. Blijkbaar vond de agent het ook niet zo grappig want verderop stond een politiefuik en wij mochten aan de kant. Meneer de agent in zijn opperbeste bui }:| : "wat is de rede dat jullie onnodig toeterden". Wij zaten allebei met zo'n :') gezicht omdat wij niet snapten dat hij zo serieus kon blijven.
Uiteindelijk een boete van 60 euro ofzo die mijn broer en ik gesplit hebben.

Dit was mijn verhaal, hier zouden jullie het mee moeten doen, Mijn SOG is afgelopen, ik moet weer verder.
pi_138113983
60 euro maar? Dat is nu 220 toch?
  maandag 24 maart 2014 @ 14:32:33 #165
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138114005
Ik dacht zelfs 300 nog wat. Wel knap lullig, maar 60 euro valt me nog mee (voor Nederlandse begrippen).
pi_138114007
quote:
6s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:31 schreef Amoeba het volgende:
60 euro maar? Dat is nu 220 toch?
330 zelfs als ik mij niet vergis. :X }:|

Dit land is gek.
pi_138114075
Gelukkig was dit nog voor die opgevoerde boetes. ^^
pi_138114155
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:34 schreef DrSnuggle het volgende:
Gelukkig was dit nog voor die opgevoerde boetes. ^^
Inderdaad. Nu is 't tenminste nog een mooi verhaal voor het nageslacht :+
pi_138114177
Nee mensen, onnodig toeteren staat 90 eu op. Onnodige geluid maken kan bestraft worden met 370. Wordt in praktijk weinig uitgeschreven, is ook weer zo'n typische wet die nogal arbitrair opgevat kan worden: wat is onnodig geluid?
pi_138114278
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:37 schreef RTS91 het volgende:
Nee mensen, onnodig toeteren staat 90 eu op. Onnodige geluid maken kan bestraft worden met 370. Wordt in praktijk weinig uitgeschreven, is ook weer zo'n typische wet die nogal arbitrair opgevat kan worden: wat is onnodig geluid?
Is onnodig toeteren niet gewoon een vorm van onnodig geluid maken? :')
pi_138114569
Jawel, maar claxonneren wordt dus blijkbaar gezien als een uitzondering hierop en lager bestraft. Overigens is de term 'onnodig' ook weer zo subjectief, wat is onnodig toeteren? Wat is dreigend gevaar? Dit wordt verder niet uitgewerkt in het verkeersregelement.
pi_138114669
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:37 schreef RTS91 het volgende:
Wat is onnodig geluid? Optrekken tot toerenbegrenzer?
pi_138115131
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:50 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Wat is onnodig geluid? Optrekken tot toerenbegrenzer?
Bij stilstand kan ik daar inkomen, bij optrekken lijkt mij dit niet van toepassing. Je accelereert namelijk, dus onnodig is het niet, of het nuttig is, is een andere vraag.
pi_138115260
Nog nooit een boete gehad, wel een aantal keer dat de politie komt vragen 'waar we mee bezig zijn.' Van fietsen door de binnenstad(voetgangerszone), open vuur op de scouting terwijl het code oranje was, tot vermoedelijke dierenmishandeling(dit is wel een uniek verhaal trouwens). Ze komen op de een of andere manier altijd aan met 'waar zijn we mee bezig?' :')

Als er nog iemand geïnteresseerd is in een boerderijverhaal:
SPOILER
Net trouwens een ritje Roosendaal-Vlissingen gehad in een BMW 535d :D
  maandag 24 maart 2014 @ 15:10:01 #175
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138115416
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:32 schreef trolley het volgende:

[..]

330 zelfs als ik mij niet vergis. :X }:|

Dit land is gek.
Nee. Dat is onnodig lawaai maken. Toeteren valt daar niet onder. Koppeling in en gas geven bij een stoplicht wel :)
#26 || Luciano da Silva
  maandag 24 maart 2014 @ 15:11:28 #176
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138115506
Ik heb boete's voor:

- Door rood fietsen
- 18km/h te hard op Ring Groningen
- Fout parkeren, maar die leverde me 1260 euro dwangsom op :9

#26 || Luciano da Silva
  maandag 24 maart 2014 @ 15:12:58 #177
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138115575
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb boete's voor:

- Door rood fietsen
- 18km/h te hard op Ring Groningen
- Fout parkeren, maar die leverde me 1260 euro dwangsom op :9

[ afbeelding ]
lolwut, hoezo die dwangsom?
pi_138115875
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:12 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

lolwut, hoezo die dwangsom?
Om gegevens vragen ivm Wet Openbaarheid van Bestuur. Dat negeerden ze en dan mag je eisen gaan stellen.
pi_138115914
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Om gegevens vragen ivm Wet Openbaarheid van Bestuur. Dat negeerden ze en dan mag je eisen gaan stellen.
Dat is makkelijk cashen :o :D
  maandag 24 maart 2014 @ 15:42:29 #180
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138116851
Geweldig, nucleaire top aan de gang, en waar moet Sjouveur morgen heen? Naar een kernreactor! :D
  maandag 24 maart 2014 @ 15:50:24 #181
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138117136
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:42 schreef Sjouveur het volgende:
Geweldig, nucleaire top aan de gang, en waar moet Sjouveur morgen heen? Naar een kernreactor! :D
Moet je toevallig in een gepantserde Cadillac van 9 ton? Zou maar even je J-turn oefenen..
pi_138117760
Volgende week woensdag een avondje naar de politieacademie te Drachten.

Aangemeld voor de voorlichtingsavond om politievrijwilliger te worden! :D :7
  maandag 24 maart 2014 @ 16:12:25 #183
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138117995
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:50 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Moet je toevallig in een gepantserde Cadillac van 9 ton? Zou maar even je J-turn oefenen..
Haha, zou wat zijn :7

Nee, het betreft morgen een normale opdracht die toevallig tijdens die top is, niks spectaculairs. Ik moet trouwens ook naar Groningen toe, weet iemand daar toevallig een prima eettentje waar je met de auto (gratis) kan parkeren?
pi_138118087
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:12 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Nee, het betreft morgen een normale opdracht die toevallig tijdens die top is, niks spectaculairs. Ik moet trouwens ook naar Groningen toe, weet iemand daar toevallig een prima eettentje waar je met de auto (gratis) kan parkeren?
Groningen stad of?
  maandag 24 maart 2014 @ 16:16:26 #185
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138118169
Grondingen stad inderdaad :)
pi_138118366
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:12 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Station Noord heeft een erg gezellig eetcafé. Verder kun je in Paddepoel prima eten en gratis parkeren. :)
  maandag 24 maart 2014 @ 16:21:36 #187
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138118406
Paddepoel _O_

Daar woon ik. :P
pi_138118459
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:21 schreef Schaafkaas het volgende:
Paddepoel _O_

Daar woon ik. :P
I know. :P
  maandag 24 maart 2014 @ 16:28:49 #189
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138118726
Thanks voor de tips, ik zal morgen even kijken wat het gaat worden :Y)
pi_138118825
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:10 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nee. Dat is onnodig lawaai maken. Toeteren valt daar niet onder. Koppeling in en gas geven bij een stoplicht wel :)
Dat zeg ik. :P

Overigens qua boetes niet zoveel bijzonders: 4 snelheidsovertredingen en nog eentje voor wildplassen (wat overigens ook een aantekening is :')).

[ Bericht 11% gewijzigd door RTS91 op 24-03-2014 16:38:25 ]
  maandag 24 maart 2014 @ 16:31:56 #191
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138118874
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef Sjouveur het volgende:
Thanks voor de tips, ik zal morgen even kijken wat het gaat worden :Y)
Het is dat ik druk bezig ben met tentamens, anders had je hier wel even langs kunnen komen. :P
pi_138118963
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Station Noord heeft een erg gezellig eetcafé.
Meen je dit? :')
  maandag 24 maart 2014 @ 16:37:50 #193
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138119085
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:30 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Dag zeg ik. :P

Ik had even niet verder gelezen :+
#26 || Luciano da Silva
pi_138119311
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:34 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Meen je dit? :')
Niet? Is wel een bepaald type eetcafé, a la, maar altijd super gezellig. Bert is een toffe gast en mijn oude rijinstructeur is ook een vaste klant. :)
  maandag 24 maart 2014 @ 16:46:24 #195
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138119423
De hele buurt rondom Station Noord is niet gezellig :')
#26 || Luciano da Silva
pi_138119518
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Station Noord heeft een erg gezellig eetcafé. Verder kun je in Paddepoel prima eten en gratis parkeren. :)
Is paddepoel gratis parkeren? Wist ik helemaal niet. :o Sta er meestal op de taxiparkeerplaats. :P
pi_138119574
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:46 schreef joppie_saus het volgende:
De hele buurt rondom Station Noord is niet gezellig :')
Oh kom op, dat valt best mee. Over het algemeen is het niet 'je van het', inderdaad, maar echt niet alles is rampzalig. :{w
pi_138119660
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oh kom op, dat valt best mee. Over het algemeen is het niet 'je van het', inderdaad, maar echt niet alles is rampzalig. :{w
Lijkt me wel iets netter(maar dan ook maar iets, marginaal dus) als Beijum..
pi_138119725
Geldt hetzelfde voor. Pas na de laatste bushalte is Beijum kak, alles ervoor is prima.
  maandag 24 maart 2014 @ 16:55:00 #200
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138119760
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:52 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Lijkt me wel iets netter(maar dan ook maar iets, marginaal dus) als Beijum..
Paddepoel is trouwens best een grote wijk. Het heeft delen waar je liever niet wilt zijn en delen waar het hartstikke rustig en prettig wonen is. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Schaafkaas op 24-03-2014 17:10:09 ]
  maandag 24 maart 2014 @ 17:11:53 #201
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138120483
WERK

Hehehe, taxiboertje (uitzendbureau) is er nog niet uit met hun nieuwe klant waarvoor ik aangenomen ben, maar hebben ook nog een andere klant waar ze mee werken. Daar wordt ik donderdag ingewerkt en dan kan ik daar ook gaan werken :)
pi_138120541
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:11 schreef Fiorano het volgende:
WERK

Hehehe, taxiboertje (uitzendbureau) is er nog niet uit met hun nieuwe klant waarvoor ik aangenomen ben, maar hebben ook nog een andere klant waar ze mee werken. Daar wordt ik donderdag ingewerkt en dan kan ik daar ook gaan werken :)
Tof!
Ben benieuwd wat je ervan vind.
Weet je al wat over het soort vervoer wat je er gaat doen?
  maandag 24 maart 2014 @ 17:13:34 #203
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138120559
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:13 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Tof!
Ben benieuwd wat je ervan vind.
Weet je al wat over het soort vervoer wat je er gaat doen?
Ha ik ook! Ipc zorgvervoer.
pi_138120614
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:13 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ha ik ook! Ipc zorgvervoer.
Ah, alleen ziekenvervoer dus. Prima. :) Lekker makkelijk, mensen naar ziekenhuizen en weer terug naar huis brengen. Mocht je ooit bij het UMCG komen: hoofdingang rechtdoor, trap af voor gratis koffie. :D
Ik doe alle soorten vervoer, m.u.v. Valys. :D
  maandag 24 maart 2014 @ 17:16:38 #205
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138120652
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:15 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ah, alleen ziekenvervoer dus. Prima. :) Lekker makkelijk, mensen naar ziekenhuizen en weer terug naar huis brengen. Mocht je ooit bij het UMCG komen: hoofdingang rechtdoor, trap af voor gratis koffie. :D
Ik doe alle soorten vervoer, m.u.v. Valys. :D
Ja inderdaad, ik vind het helemaal goed. Maakt me eigenlijk vrij weinig wat ik moet doen.
pi_138121019
Ik leverde die bak af in Almere, whatsapped BlackLining even later dat de de snor niet in Breukelen werkte vandaag. Dus nog even snel een meet georganiseerd op Utrecht CS om gezamenlijk af te zakken naar het prettige Brabant. :7

Verder was die Fiat natuurlijk gewoon kut.

1) Dat uiterlijk :')
2) Die automaat :')
3) Ik schaamde me kapot toen ik voor het stoplicht stond en ze zien een jongen in zo'n wijvenbak zitten. :@
pi_138121120
Die automaat inderdaad, wat een ontzettend kutding is dat. En hij ziet er ook niet tof uit nee :')

Verder was ik positief verrast door het rijgedrag van zo'n 500.
pi_138121360
Die automaat is echt :r :r
  maandag 24 maart 2014 @ 17:46:43 #209
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138121772
Sowieso automaat in kleine auto's :')

Wel leuk dit trouwens, m'n zus woont in Den Haag en werkt buiten Den Haag. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ze weer thuis is in de spits. _O-
pi_138121827
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:46 schreef Kiprollade het volgende:
Sowieso automaat in kleine auto's :')

Wel leuk dit trouwens, m'n zus woont in Den Haag en werkt buiten Den Haag. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ze weer thuis is in de spits. _O-
Ik stapte in. Oh verrek, er zit een automaat in. :')

Dat ding heeft toen ik stopte op de A2 om de achterklep dicht te gooien in z'n manueel gestaan. :Y
pi_138121924
Hebben mensen hier nog wat werk voor morgen gekregen?
Nee, toch niet
pi_138122283
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:50 schreef Solidberg het volgende:
Hebben mensen hier nog wat werk voor morgen gekregen?
Hoor ik vanavond.(bij ons sturen ze altijd rond 20.00 een whatsappje. )

Vrijdagmiddag moet ik de afstudeerpresentatie doen. :D Hopelijk gaat ie goed en krijg ik een voldoende. Dan hoef ik daarna namelijk hopelijk nog maar 1keertje naar Leeuwarden, en dat is om mijn Associate degree op te halen. *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door Marco001 op 24-03-2014 18:04:36 ]
pi_138122595
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:59 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Hoor ik vanavond.

Vrijdagmiddag moet ik de afstudeerpresentatie doen. :D Hopelijk gaat ie goed en krijg ik een voldoende. Dan hoef ik daarna namelijk hopelijk nog maar 1keertje naar Leeuwarden, en dat is om mijn Associate degree op te halen. *O*
Nice, veel geluk! Mijn resit wordt spannend ;(
Maar jij bent overigens geen hiker dus zulke vragen dien jij niet te beantwoorden :{w
Nee, toch niet
pi_138122736
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:05 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Nice, veel geluk! Mijn resit wordt spannend ;(
Maar jij bent overigens geen hiker dus zulke vragen dien jij niet te beantwoorden :{w
Dit topic heet toch studentchauffeurs? :? Ik ben chauffeur en nog student(ga hierna misschien ook nog een bachelor doen. :) )
:P
pi_138122813
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:07 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dit topic heet toch studentchauffeurs? :? Ik ben chauffeur en nog student(ga hierna misschien ook nog een bachelor doen. :) )
:P
Hmm, tijd om TT te veranderen naar hikers!
Nee, toch niet
pi_138123216
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Solidberg het volgende:

[..]

_O-
pi_138123301
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dan worden de pc's boos!
  maandag 24 maart 2014 @ 18:18:21 #218
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138123333
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:05 schreef Solidberg het volgende:
Mijn resit wordt spannend ;(
Die van mij ook. Kan best wel kwaad op mezelf worden want ik wil hoe dan ook mijn P halen dit jaar en toch heb ik de hele periode niks gedaan voor dat hertentamen. |:(
pi_138123357
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dan worden de pc's boos!
Willen jullie meer of minder pc's!? w/
Nee, toch niet
pi_138123422
quote:
6s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Willen jullie meer of minder pc's!? w/
Ik wil minder hertentamens man.

quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Die van mij ook. Kan best wel kwaad op mezelf worden want ik wil hoe dan ook mijn P halen dit jaar en toch heb ik de hele periode niks gedaan voor dat hertentamen. |:(
Eens, ik wil ook P in één jaar. Moet dat hertentamen natuurkunde eigenlijk wel moeilijk hard gaan halen dan. :')

Maar ook nog geen flikker voor gedaan. :')
pi_138123438
Morgen eindelijk weer is een lekkere rit. Van Tienray (Venray/Venlo) naar Groningen in een golfje. Prima!
pi_138123587
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik wil minder hertentamens man.

[..]

Eens, ik wil ook P in één jaar. Moet dat hertentamen natuurkunde eigenlijk wel moeilijk hard gaan halen dan. :')

Maar ook nog geen flikker voor gedaan. :')
Ik heb 3 jaar over mijn P gedaan, mede door een faal van school. :') (dacht namelijk dat ik alle vakken binnen had, maar ze kwamen er pas in jaar 3 achter dat ik 1 cijfer mistte. bleek ik ergens een 5.4 op te hebben gestaan :') )
pi_138123818
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Je kunt het! Je kat support je! *O*

Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat mijn concentratie nog wel even ruk blijft en dat er een kans is op een her voor ontwikkeling.
pi_138126959
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Je kunt het! Je kat support je! *O*

Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat mijn concentratie nog wel even ruk blijft en dat er een kans is op een her voor ontwikkeling.
Niet doen. :)
pi_138127373
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet doen. :)
Anders ga ik me toch alleen maar stressen voor niets. Ik doe mijn best, maar ik ga mezelf niet pushen om koste wat kost dat tentamen te halen. Hier zijn hers voor bedoeld, tenslotte.
pi_138127467
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Anders ga ik me toch alleen maar stressen voor niets. Ik doe mijn best, maar ik ga mezelf niet pushen om koste wat kost dat tentamen te halen. Hier zijn hers voor bedoeld, tenslotte.
Precies, gewoon relax. :) Als je hem wel haalt de eerste keer is dat mooi meegenomen en anders is er altijd de her ;)
pi_138127583
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:37 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Precies, gewoon relax. :) Als je hem wel haalt de eerste keer is dat mooi meegenomen en anders is er altijd de her ;)
Nou..nee. Dat kan ik niet met je eens zijn.
  maandag 24 maart 2014 @ 20:59:08 #228
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138132111
Onbeperkt spare ribs gegeten, heb er nu al spijt van, misselijk als de t*ring :')
pi_138132155
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:59 schreef Kiprollade het volgende:
Onbeperkt spare ribs gegeten, heb er nu al spijt van, misselijk als de t*ring :')
Spare ribs O+
  maandag 24 maart 2014 @ 21:06:46 #230
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138132537
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:59 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Spare ribs O+
Onbeperkt spareribs ^O^
pi_138132649
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:06 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Onbeperkt spareribs ^O^
Goed idee voor de volgende meet. :9
pi_138132700
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:59 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Spare ribs O+
:r

Onbeperkt tapas daarentegen O+
pi_138132751
Spareribs en tapas is allemaal lekker, maar kan uiteraard niet tippen aan het godenvoer kapsalon _O_
pi_138132766
Sushi! O+ Tapas heb ik nog nooit gehad. :P

En spareribs zijn alleen lekker als ze echt goed zijn. Sushi ook trouwens.
pi_138132785
Sushi vind ik dan weer niks.
pi_138132831
quote:
6s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Sushi vind ik dan weer niks.
Heb het nog nooit gehad, maar het lijkt mij niks.
Tapas is opzich wel okay, mits niet teveel vis.
pi_138132851
Spareribs zijn mij te zoet. Sushi te, ehh, visachtig (en vooral dat zeewier wat ze er steeds omheen draaien :r) Tapas zijn vaak lekker mals vlees met verse knapperige groenten, lekker gekruid en hartig O+
pi_138132882
Ik eet trouwens geen vis op kibbeling na, maar iedereen zegt dan altijd dat dat eigenlijk geen vis is _O-
pi_138132904
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:13 schreef BlackLining het volgende:
Spareribs zijn mij te zoet. Sushi te, ehh, visachtig (en vooral dat zeewier wat ze er steeds omheen draaien :r) Tapas zijn vaak lekker mals vlees met verse knapperige groenten, lekker gekruid en hartig O+
Spareribs kunnen ook pittig; hangt heel erg van de marinade af.
pi_138132992
quote:
6s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik eet trouwens geen vis op kibbeling na, maar iedereen zegt dan altijd dat dat eigenlijk geen vis is _O-
Kibbeling is(mits goede kibbeling) afkomstig van kabeljauw.. Hoezo geen vis? ;)
Zalm lust ik ook nog wel, mits echt vers(zoals in Finland. O+ )
Hertenvlees is trouwens ook best weg te krijgen. :D
pi_138133008
Je hebt verschillende marinades voor ribs he. :P Sushi heb je ook in allemaal verschillende soorten en maten. Zeewier is ook niet mijn favoriet...

Tapas klinkt wel goed. Misschien donderdag mijn dinnetje vragen om dat eens uit te proberen na de tentamens. :)
pi_138133066
Dinnetje :')
pi_138133142
:@
  maandag 24 maart 2014 @ 21:18:56 #244
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138133178
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:15 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Kibbeling is(mits goede kibbeling) afkomstig van kabeljauw.. Hoezo geen vis? ;)
Zalm lust ik ook nog wel, mits echt vers(zoals in Finland. O+ )
Hertenvlees is trouwens ook best weg te krijgen. :D
Hert _O_ dat is pas godenvlees.

Al het bovenstaande is allemaal prima, ben een echte Bourgondiër wat dat betreft.
pi_138133267
Ik moet vandaag nog gaan koken trouwens :')

Kipfiletjes in stukken, paar champginons gebakken met wat sjalotjes, pesto er overheen en wat geraspte parmezaanse kaas erover. Zoiets zal het worden denk ik.

Hert :9
Hert stoven :9 :9 :9
pi_138133340
Hert. O+ In rode wijnsaus. :9~

Ik had vanavond andijviestamppot. Je kunt niet altijd culinair zijn he. :Y)
  maandag 24 maart 2014 @ 21:21:46 #247
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138133346
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:18 schreef Fiorano het volgende:

Het eerste wat de meeste mensen hier doen als ze zo'n beest aanrijden is de slager bellen...

En daarna de redneckneef bellen voor de 4x4 waar dat beest inpast.
pi_138133352
Sushi :r
Spareribs…
Biefstuk _O_
Biefstuk topics _O_ _O_

Friet ^O^
  maandag 24 maart 2014 @ 21:22:24 #249
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138133385
Zalm :9
Haring :9~
Vis in het algemeen ^O^

quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef Amoeba het volgende:
Friet ^O^
Patat gvd :(
pi_138133407
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:18 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Al het bovenstaande is allemaal prima, ben een echte Bourgondiër wat dat betreft.
Ik heb in Finland in een viking restaurant (http://www.ravintolaharald.fi/?lang=en) een menu gehad met rendierbiefstuk, daarna nog een keer in een NL restaurant hertenbiefstuk gegeten. :9
pi_138133426
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef Sarasi het volgende:
Hert. O+ In rode wijnsaus. :9~

Ik had vanavond andijviestamppot. Je kunt niet altijd culinair zijn he. :Y)
Haha, heb ik ook gehad vandaag. :)

quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Het eerste wat de meeste mensen hier doen als ze zo'n beest aanrijden is de slager bellen...

En daarna de redneckneef bellen voor de 4x4 waar dat beest inpast.
Zoiu ik denk ik ook doen, en dan zelf een paar filetjes en biefstukjes ervan meenemen naar huis. :P
pi_138133453
Biefstuk :{
Gestoofd rundvlees daarentegen :9

Sowieso stoven O+
pi_138133463
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:22 schreef Schaafkaas het volgende:
Zalm :9
Haring :9~
Vis in het algemeen ^O^
Yes! _O_

Mosselen... O+ :9
pi_138133506
Mosselen :r
Scampi :9
pi_138133520
Vis :')
  maandag 24 maart 2014 @ 21:24:52 #256
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138133534
Eten :')
pi_138133544
Vissticks daarentegen _O_

Zalm :r
pi_138133565
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:24 schreef BlackLining het volgende:
Sowieso van mossel wordt je echt ziek

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2014 21:25:34 ]
  maandag 24 maart 2014 @ 21:25:39 #259
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138133583
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:24 schreef bokkepoot het volgende:
Eten :')
Dit.

Plakband. _O_
  maandag 24 maart 2014 @ 21:25:48 #260
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138133592
quote:
Vissticks daarentegen _O_

Zalm :r
Nou heb ik honger }:|
  maandag 24 maart 2014 @ 21:26:06 #261
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138133602
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:25 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Dit.

Plakband. _O_
Ik loop gewoon op diesel, veel meer energie de liter
pi_138133605
quote:
Scampi! :9~ Ik had laatst in een restaurant als aperitief een scampi in een korstje van popcorn met wasabimayonaise. Goddelijk. O+
pi_138133651
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Scampi! :9~ Ik had laatst in een restaurant als aperitief een scampi in een korstje van popcorn met wasabimayonaise. Goddelijk. O+
Wasabi _O_
pi_138133679
Ik had afgelopen zomer in een restaurant in Zweden antilope, dat was pas lekker vlees :9
pi_138133758
Ik durfde geen krokodil op m'n pizza te bestellen in Zuid-Afrika. :') Wel wildebeest en antilope gegeten, heerlijk inderdaad. Braaien. O+
pi_138133802
Varkens op een spit boven een zelfgemaakt kampvuurtje _O_
pi_138133839
Blacklining die mijn subtiele grap niet spot. :')
pi_138133851
Ze zeggen dat krokodil naar kip smaakt... :o
  maandag 24 maart 2014 @ 21:29:51 #269
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138133852
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:22 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik heb in Finland in een viking restaurant (http://www.ravintolaharald.fi/?lang=en) een menu gehad met rendierbiefstuk, daarna nog een keer in een NL restaurant hertenbiefstuk gegeten. :9
Ik had een prima adresje in Barneveld, ging er meestal 3/4 keer per wildseizoen heen, maar die is failliet....

Overigens vind ik echt alles lekker, uitgezonderd rooie kool/bietjes. Gewoon Hollandse pot ben ik ook tevreden mee.

Beetje zelf koken vind ik ook leuk, vooral Italiaans.
pi_138133873
quote:
13s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:29 schreef Amoeba het volgende:
Blacklining die mijn subtiele grap niet spot. :')
Die Biefstuk topics zeker :') :r
pi_138133905
Nee, de mossel. Maar hij was niet zo grappig. :{
pi_138133907
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:29 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik had een prima adresje in Barneveld, ging er meestal 3/4 keer per wildseizoen heen, maar die is failliet....

Overigens vind ik echt alles lekker, uitgezonderd rooie kool/bietjes. Gewoon Hollandse pot ben ik ook tevreden mee.

Rooie kool _O_ Man man man :9
pi_138133914
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:29 schreef BlackLining het volgende:
Varkens op een spit boven een zelfgemaakt kampvuurtje _O_
Dankzij die 2 Galliërs wil ik nog steeds zo everzwijn eten. Dat zag er altijd zo lekker uit. :@
  maandag 24 maart 2014 @ 21:31:08 #274
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138133939
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:29 schreef Marco001 het volgende:
Ze zeggen dat krokodil naar kip smaakt... :o
Klopt, is echt lekker!
pi_138133946
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:30 schreef Sarasi het volgende:
Kut.
pi_138133947
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:29 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Schelpdieren, paddestoelen en veel soorten vis vind ik niet lekker, voor de rest. :9~ Vooral bij Spareribs of babyback's
pi_138133961
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:30 schreef Sarasi het volgende:
Ah :') Wat slecht ja :P
pi_138134002
Witte bonen in tomatensaus
Lever met ui
Bloedworst

_O_
  maandag 24 maart 2014 @ 21:32:27 #279
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138134032
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ah :') Wat slecht ja :P
Meh Amoeba eet/likt natuurlijk nooit mosselen dus die vind het nog spannend om daar geintjes over te maken :')
pi_138134065
Typische groente, vlees en aardappelen maaltijden ;(

Hollandse kneuterigheid :N
  maandag 24 maart 2014 @ 21:33:07 #281
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138134077
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef Amoeba het volgende:
Witte bonen in tomatensaus
Lever met ui
Bloedworst

_O_
Meh had pas kalfsleer, vond het maar matig.

Engels ontbijt _O_
pi_138134091
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Meh Amoeba eet/likt natuurlijk nooit mosselen dus die vind het nog spannend om daar geintjes over te maken :')
Ik denk niet dat jij 'm snapt. :')
pi_138134220
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef BlackLining het volgende:

Hollandse kneuterigheid :N
Boerenkool met uitgebakken spekjes en rookworst _O_ _O_ _O_
pi_138134230
oja, organen lijken mij ook niks. ;)
Paardenworst(zit een hele goede slager in Groningen) is ook wel lekker.
  maandag 24 maart 2014 @ 21:35:28 #285
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138134259
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef BlackLining het volgende:
Patat, frikandel en een salade. Mijn favoriete agv'tje. :P
pi_138134263
quote:
6s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mijn favoriete winterkost O+
  maandag 24 maart 2014 @ 21:35:50 #287
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138134289
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij 'm snapt. :')
Oh.
pi_138134322
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mijn favoriete winterkost O+
Gedeelde eerste plek met zelfgemaakte erwtensoep :9
pi_138134364
quote:
6s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gedeelde eerste plek met zelfgemaakte erwtensoep :9
Oooh, das ook een goede. :) en dan wat brood erin dippen :D
pi_138134376
Pompoenstoofpotje. O+
pi_138134447
quote:
6s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, heerlijk _O_

Maar ik houd toch meer van stoofschotels. Op de eerste plaats stevig gekruide hazenpeper, vlak daarna bouef bourguignion :9 Zelfgemaakt, natuurlijk. Net als erwtensoep inderdaad.
  maandag 24 maart 2014 @ 21:38:23 #292
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138134485
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:36 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Oooh, das ook een goede. :) en dan wat brood erin dippen :D
Woaahhh daar heb ik zin in. Net interval training gedaan, ben kapot.
pi_138134517
Ik hou vooral van Italiaans eten of anders curry. Het liefst zo pittig mogelijk :9
pi_138134523
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:36 schreef Sarasi het volgende:
Pompoenstoofpotje. O+

_O_
pi_138135193
Jullie geven mij honger.
pi_138135229
Ik heb zin om te koken nu. :P
pi_138135264
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:50 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb zin om te koken nu. :P
Food. :) Ik wil afvallen, dus ik zal me proberen in te houden.
pi_138135371
inb4 lapo hunt ^O^
pi_138135401
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:53 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
inb4 lapo hunt ^O^
Naah. heb het nooit zo op lapo of fipo hunten gehad. :)
pi_138135415
Ik
pi_138135424
Wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')