Schelpdieren, paddestoelen en veel soorten vis vind ik niet lekker, voor de rest.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:29 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik had een prima adresje in Barneveld, ging er meestal 3/4 keer per wildseizoen heen, maar die is failliet....
Overigens vind ik echt alles lekker, uitgezonderd rooie kool/bietjes. Gewoon Hollandse pot ben ik ook tevreden mee.
Beetje zelf koken vind ik ook leuk, vooral Italiaans.
Ahquote:Op maandag 24 maart 2014 21:30 schreef Sarasi het volgende:
Nee, de mossel. Maar hij was niet zo grappig.
Meh Amoeba eet/likt natuurlijk nooit mosselen dus die vind het nog spannend om daar geintjes over te makenquote:
Meh had pas kalfsleer, vond het maar matig.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef Amoeba het volgende:
Witte bonen in tomatensaus
Lever met ui
Bloedworst
Ik denk niet dat jij 'm snapt.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Meh Amoeba eet/likt natuurlijk nooit mosselen dus die vind het nog spannend om daar geintjes over te maken
Boerenkool met uitgebakken spekjes en rookworstquote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef BlackLining het volgende:
Typische groente, vlees en aardappelen maaltijden
Hollandse kneuterigheid
Patat, frikandel en een salade. Mijn favoriete agv'tje.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef BlackLining het volgende:
Typische groente, vlees en aardappelen maaltijden
Mijn favoriete winterkostquote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Boerenkool met uitgebakken spekjes en rookworst![]()
![]()
Oh.quote:
Oooh, das ook een goede.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gedeelde eerste plek met zelfgemaakte erwtensoep
Ja, heerlijkquote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Boerenkool met uitgebakken spekjes en rookworst![]()
![]()
Woaahhh daar heb ik zin in. Net interval training gedaan, ben kapot.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Oooh, das ook een goede.en dan wat brood erin dippen
Food.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |