Precies, gewoon relax.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Anders ga ik me toch alleen maar stressen voor niets. Ik doe mijn best, maar ik ga mezelf niet pushen om koste wat kost dat tentamen te halen. Hier zijn hers voor bedoeld, tenslotte.
Nou..nee. Dat kan ik niet met je eens zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Precies, gewoon relax.Als je hem wel haalt de eerste keer is dat mooi meegenomen en anders is er altijd de her
Spare ribsquote:Op maandag 24 maart 2014 20:59 schreef Kiprollade het volgende:
Onbeperkt spare ribs gegeten, heb er nu al spijt van, misselijk als de t*ring
quote:
Heb het nog nooit gehad, maar het lijkt mij niks.quote:
Spareribs kunnen ook pittig; hangt heel erg van de marinade af.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:13 schreef BlackLining het volgende:
Spareribs zijn mij te zoet. Sushi te, ehh, visachtig (en vooral dat zeewier wat ze er steeds omheen draaien) Tapas zijn vaak lekker mals vlees met verse knapperige groenten, lekker gekruid en hartig
Kibbeling is(mits goede kibbeling) afkomstig van kabeljauw.. Hoezo geen vis?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik eet trouwens geen vis op kibbeling na, maar iedereen zegt dan altijd dat dat eigenlijk geen vis is
Hertquote:Op maandag 24 maart 2014 21:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Kibbeling is(mits goede kibbeling) afkomstig van kabeljauw.. Hoezo geen vis?![]()
Zalm lust ik ook nog wel, mits echt vers(zoals in Finland.)
Hertenvlees is trouwens ook best weg te krijgen.
Het eerste wat de meeste mensen hier doen als ze zo'n beest aanrijden is de slager bellen...quote:
Ik heb in Finland in een viking restaurant (http://www.ravintolaharald.fi/?lang=en) een menu gehad met rendierbiefstuk, daarna nog een keer in een NL restaurant hertenbiefstuk gegeten.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:18 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hertdat is pas godenvlees.
Al het bovenstaande is allemaal prima, ben een echte Bourgondiėr wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |