Tof!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:11 schreef Fiorano het volgende:
WERK
Hehehe, taxiboertje (uitzendbureau) is er nog niet uit met hun nieuwe klant waarvoor ik aangenomen ben, maar hebben ook nog een andere klant waar ze mee werken. Daar wordt ik donderdag ingewerkt en dan kan ik daar ook gaan werken
Ha ik ook! Ipc zorgvervoer.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tof!
Ben benieuwd wat je ervan vind.
Weet je al wat over het soort vervoer wat je er gaat doen?
Ah, alleen ziekenvervoer dus. Prima.quote:
Ja inderdaad, ik vind het helemaal goed. Maakt me eigenlijk vrij weinig wat ik moet doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ah, alleen ziekenvervoer dus. Prima.Lekker makkelijk, mensen naar ziekenhuizen en weer terug naar huis brengen. Mocht je ooit bij het UMCG komen: hoofdingang rechtdoor, trap af voor gratis koffie.
![]()
Ik doe alle soorten vervoer, m.u.v. Valys.
Ik stapte in. Oh verrek, er zit een automaat in.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:46 schreef Kiprollade het volgende:
Sowieso automaat in kleine auto's![]()
Wel leuk dit trouwens, m'n zus woont in Den Haag en werkt buiten Den Haag. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ze weer thuis is in de spits.
Hoor ik vanavond.(bij ons sturen ze altijd rond 20.00 een whatsappje. )quote:Op maandag 24 maart 2014 17:50 schreef Solidberg het volgende:
Hebben mensen hier nog wat werk voor morgen gekregen?
Nice, veel geluk! Mijn resit wordt spannendquote:Op maandag 24 maart 2014 17:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hoor ik vanavond.
Vrijdagmiddag moet ik de afstudeerpresentatie doen.Hopelijk gaat ie goed en krijg ik een voldoende. Dan hoef ik daarna namelijk hopelijk nog maar 1keertje naar Leeuwarden, en dat is om mijn Associate degree op te halen.
Dit topic heet toch studentchauffeurs?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:05 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Nice, veel geluk! Mijn resit wordt spannend
Maar jij bent overigens geen hiker dus zulke vragen dien jij niet te beantwoorden
Hmm, tijd om TT te veranderen naar hikers!quote:Op maandag 24 maart 2014 18:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dit topic heet toch studentchauffeurs?Ik ben chauffeur en nog student(ga hierna misschien ook nog een bachelor doen.
)
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Hmm, tijd om TT te veranderen naar hikers!
Dan worden de pc's boos!quote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Hmm, tijd om TT te veranderen naar hikers!
Die van mij ook. Kan best wel kwaad op mezelf worden want ik wil hoe dan ook mijn P halen dit jaar en toch heb ik de hele periode niks gedaan voor dat hertentamen.quote:
Ik wil minder hertentamens man.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder pc's!?
Eens, ik wil ook P in één jaar. Moet dat hertentamen natuurkunde eigenlijk wel moeilijk hard gaan halen dan.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Die van mij ook. Kan best wel kwaad op mezelf worden want ik wil hoe dan ook mijn P halen dit jaar en toch heb ik de hele periode niks gedaan voor dat hertentamen.
Ik heb 3 jaar over mijn P gedaan, mede door een faal van school.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil minder hertentamens man.
[..]
Eens, ik wil ook P in één jaar. Moet dat hertentamen natuurkunde eigenlijk wel moeilijk hard gaan halen dan.
Maar ook nog geen flikker voor gedaan.
Je kunt het! Je kat support je!quote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Die van mij ook. Kan best wel kwaad op mezelf worden want ik wil hoe dan ook mijn P halen dit jaar en toch heb ik de hele periode niks gedaan voor dat hertentamen.
Niet doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je kunt het! Je kat support je!![]()
Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat mijn concentratie nog wel even ruk blijft en dat er een kans is op een her voor ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |