Die derdequote:Op maandag 24 maart 2014 11:00 schreef Fiorano het volgende:
Brave Henkies hier, ik heb (helaas) al teveel met de politie contact gehad
1x rood (staande gehouden, lang verhaal toch betalen)
1x rood ( geflitst, terecht)
1x 15 km/h te hard (ging aan de kant voor een Ambulance, maar de rechtbank vond niet dat ik daarvoor een verkeersovertreding hoorde te maken)
5 x onder de 10 te hard, waarvan 1 in Oostenrijk en 1 in Duitsland.
Edit: Ohja, ook nog voor fietsen in het dorp en het illegaal bouwen van een vissteiger![]()
Allemaal voor de veiligheidquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik alleen computervredemisbruik. Verhoren etc gehad, heel traject met de Raad van Kinderbescherming omdat ik 14 was. Resultaat: schikking met OvJ: 16 uur rolstoelen schoonmaken.
Wat was dat een pittig goor karwei kan ik je verklappen. Vooral die douchestoelen (2 stuks) waren blijkbaar gebruikt door incontinente ouderen.
Dat was mijn verdediging dus ook, verklaring die ik destijds kreeg was dat ik beter had moeten anticiperen en die ambulance al veel eerder had kunnen zien....quote:Op maandag 24 maart 2014 13:32 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Geld innen gaat boven levens redden blijkbaar.
Nice. Hoe kwam je aan zo'n klusje?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:44 schreef driekeerdrie het volgende:
Vanochtend gewerkt als verkeersregelaar langs de route van de top in DH. In de praktijk hield dit in: bij een kruising staan en op teken een hek op de weg zetten om de toegang te blokkeren. In 6,5 uur tijd twee keer het hek moeten verschuiven; en dat voor een uurloon wat significant hoger is dan bij AR. Winnen.
Haha lachen, tussendoor beetje internetten op je telefoon om de tijd te doden. Prima baantje, zeker met mooi weer.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef driekeerdrie het volgende:
Kreeg een tijdje geleden een mailtje van AR dat het uitzendbureau waarmee ze werken (weet niet of ik daar de naam van mag posten) hiervoor mensen zocht. Verdient prima dus dacht waarom niet. En het is nog chiller werk dan in de omschrijving staat.
330 zelfs als ik mij niet vergis.quote:
Inderdaad. Nu is 't tenminste nog een mooi verhaal voor het nageslachtquote:Op maandag 24 maart 2014 14:34 schreef DrSnuggle het volgende:
Gelukkig was dit nog voor die opgevoerde boetes. ^^
Is onnodig toeteren niet gewoon een vorm van onnodig geluid maken?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:37 schreef RTS91 het volgende:
Nee mensen, onnodig toeteren staat 90 eu op. Onnodige geluid maken kan bestraft worden met 370. Wordt in praktijk weinig uitgeschreven, is ook weer zo'n typische wet die nogal arbitrair opgevat kan worden: wat is onnodig geluid?
Wat is onnodig geluid? Optrekken tot toerenbegrenzer?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:37 schreef RTS91 het volgende:
Nee mensen, onnodig toeteren staat 90 eu op. Onnodige geluid maken kan bestraft worden met 370. Wordt in praktijk weinig uitgeschreven, is ook weer zo'n typische wet die nogal arbitrair opgevat kan worden: wat is onnodig geluid?
Bij stilstand kan ik daar inkomen, bij optrekken lijkt mij dit niet van toepassing. Je accelereert namelijk, dus onnodig is het niet, of het nuttig is, is een andere vraag.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:50 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wat is onnodig geluid? Optrekken tot toerenbegrenzer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net trouwens een ritje Roosendaal-Vlissingen gehad in een BMW 535d![]()
Nee. Dat is onnodig lawaai maken. Toeteren valt daar niet onder. Koppeling in en gas geven bij een stoplicht welquote:Op maandag 24 maart 2014 14:32 schreef trolley het volgende:
[..]
330 zelfs als ik mij niet vergis.![]()
![]()
Dit land is gek.
lolwut, hoezo die dwangsom?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb boete's voor:
- Door rood fietsen
- 18km/h te hard op Ring Groningen
- Fout parkeren, maar die leverde me 1260 euro dwangsom op
[ afbeelding ]
Om gegevens vragen ivm Wet Openbaarheid van Bestuur. Dat negeerden ze en dan mag je eisen gaan stellen.quote:
Dat is makkelijk cashenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Om gegevens vragen ivm Wet Openbaarheid van Bestuur. Dat negeerden ze en dan mag je eisen gaan stellen.
Moet je toevallig in een gepantserde Cadillac van 9 ton? Zou maar even je J-turn oefenen..quote:Op maandag 24 maart 2014 15:42 schreef Sjouveur het volgende:
Geweldig, nucleaire top aan de gang, en waar moet Sjouveur morgen heen? Naar een kernreactor!
Haha, zou wat zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 15:50 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Moet je toevallig in een gepantserde Cadillac van 9 ton? Zou maar even je J-turn oefenen..
Groningen stad of?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:12 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Haha, zou wat zijn![]()
Nee, het betreft morgen een normale opdracht die toevallig tijdens die top is, niks spectaculairs. Ik moet trouwens ook naar Groningen toe, weet iemand daar toevallig een prima eettentje waar je met de auto (gratis) kan parkeren?
Station Noord heeft een erg gezellig eetcafé. Verder kun je in Paddepoel prima eten en gratis parkeren.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:12 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Haha, zou wat zijn![]()
Nee, het betreft morgen een normale opdracht die toevallig tijdens die top is, niks spectaculairs. Ik moet trouwens ook naar Groningen toe, weet iemand daar toevallig een prima eettentje waar je met de auto (gratis) kan parkeren?
Dat zeg ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:10 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee. Dat is onnodig lawaai maken. Toeteren valt daar niet onder. Koppeling in en gas geven bij een stoplicht wel
Het is dat ik druk bezig ben met tentamens, anders had je hier wel even langs kunnen komen.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef Sjouveur het volgende:
Thanks voor de tips, ik zal morgen even kijken wat het gaat worden
Meen je dit?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Station Noord heeft een erg gezellig eetcafé.
Niet? Is wel een bepaald type eetcafé, a la, maar altijd super gezellig. Bert is een toffe gast en mijn oude rijinstructeur is ook een vaste klant.quote:
Is paddepoel gratis parkeren? Wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Station Noord heeft een erg gezellig eetcafé. Verder kun je in Paddepoel prima eten en gratis parkeren.
Oh kom op, dat valt best mee. Over het algemeen is het niet 'je van het', inderdaad, maar echt niet alles is rampzalig.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:46 schreef joppie_saus het volgende:
De hele buurt rondom Station Noord is niet gezellig
Lijkt me wel iets netter(maar dan ook maar iets, marginaal dus) als Beijum..quote:Op maandag 24 maart 2014 16:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Oh kom op, dat valt best mee. Over het algemeen is het niet 'je van het', inderdaad, maar echt niet alles is rampzalig.
Paddepoel is trouwens best een grote wijk. Het heeft delen waar je liever niet wilt zijn en delen waar het hartstikke rustig en prettig wonen is.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets netter(maar dan ook maar iets, marginaal dus) als Beijum..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |