Ik wou morgen ook graag werken, ik draai nu vrolijk 50 uur en dan moet je plannen met andere dingenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, valt voor mij nu nog wel mee..
Morgen om 5.30 alweer beginnen @ work....
was de hele week vrij terwijl ik dat niet wou.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik wou morgen ook graag werken, ik draai nu vrolijk 50 uur en dan moet je plannen met andere dingen
Klaag dan niet, ik moet morgen de halve dag tegen de onderkant van mijn auto aankijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
was de hele week vrij terwijl ik dat niet wou.
1 ding scheelt. Ik krijg zeer waarschijnlijk een gewone taxi mee en dus geen gare rolstoelbus.
klacht is dat ik nu in de kroeg zit en het dus eerder af moet breken..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Klaag dan niet, ik moet morgen de halve dag tegen de onderkant van mijn auto aankijken.
Ik wil rijden![]()
Ach gewoon doorhalen, morgen weer een dagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
klacht is dat ik nu in de kroeg zit en het dus eerder af moet breken..
Uitlaat vervangen ofzo?
vannacht lag ik ook pas om half 3 in bed en was ik om half 8 alweer wakker...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:05 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ach gewoon doorhalen, morgen weer een dag![]()
Koppeling, dus complete bak mag eronder vandaan
Ach nu kun je het nog hebben, ik vind de ervaringen altijd belangrijker dan het energie niveau.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vannacht lag ik ook pas om half 3 in bed en was ik om half 8 alweer wakker...nouja, ben dan ook mooi op tijd weer vrij morgen, en 1e rit is een retourtje groningen naar Eemshaven, dus kost ook direct een ruime uur.
(maar is wel saai..)
Koppeling is wel een flink klusje direct! Heb je de oude op staan branden ofzo?
Mwah, merk al wel dat ik ook steeds minder tegen drank kan...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ach nu kun je het nog hebben, ik vind de ervaringen altijd belangrijker dan het energie niveau.
Niemand schept later op over hoe goede collega hij wel niet was![]()
Nah, een dubbel massa vliegwiel dat klappert. Ik word er gek van dus even vervangen. En het is meer werk om de oude koppeling goed terug te monteren dan er een nieuwe in te drukken.
Al heb ik ooit wel eens een koppelingsplaat verbrand voor de lol, dat doe je sneller dan je denkt.
Gewoon heet stoken en dan liggen hij met 5x wegburnen er wel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon wildkamperen joh.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef Sarasi het volgende:
Als ik kan blijven pitten bij iemand indien ver, is het me allemaal wel best, zolang het niet midden in de tentamenweek is.
De tent waar ik in Rotterdam meestal heen ga heeft de garderobe bij de entreeprijs in zitten, doen vast niet moeilijk over een tentquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Meh. Tent mee de kroeg in is zo lastig.
als ik meega kan de tent wel in de auto liggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Meh. Tent mee de kroeg in is zo lastig.
Ziet er goed uit. Alleen voor films?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:06 schreef joppie_saus het volgende:
Om nog even terug te komen op mijn vraag over geluidssysteempjes: ik heb deze nu op mijn kamer staan:
[ afbeelding ]
http://www.nl.onkyo.com/en/products/ht-s4505-75929.html
Buitenkansje via oud collegaGeen WiFi, geen Bluetooth, maar dat vond ik ook niet écht noodzakelijk. Binnenkort even bijbehorende Blu Ray speler ergens goedkoop vandaan trekken en dan is het weer compleet
luchtbed e.d heb ik zelf wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:00 schreef Amoeba het volgende:
Oke, bij mij kunnen wel 4 mensen pitten, dus ik stel Eindhoven voor.
En Sarasi had de bank al geclaimd. Ik heb alleen geen 3 luchtbedden en dekens.
Een bank en een slaapzak en 3-4 kussens heb ik wel.
Ligt eraan of je muziek of films kijkt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
luchtbed e.d heb ik zelf wel.vervoer vanuit Groningen wil ik ook wel op me nemen, rijd op lpg dus vergoeding is niet echt nodig.
tenzij ik mijn moeders astra meeneem ofcourse.;) maar daar hebben we het dan nog wel over.
Tof geluidssysteem.gebruik zelf een oude versterker van mijn ouders, maar zoiets lijkt mij een nog.beter geluid geven.
Prima. Over exact 4 weken dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Eindhoven lijkt me prima, heeft als het goed is ook nachtnet naar Rotterdam, dus ik neem geen slaapplek in beslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |