niet beta genoegquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten zeker hele interessante dingen bij.
Maar waarom te dom dan? Je hoeft niet superslim te zijn. Kijk mij maar.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet beta genoeg
ik kan alleen wiskunde aardig van betavakken
Ik ben goed in wiskunde maar vind het serieus kanjersaaiquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wiskunde is juist het zwakke punt van de gemiddelde bioloog.
Eerste tentamen, basiswiskunde. Deden 75 mensen mee. 6 voldoendes
Je kunt best slim zijn zonder diploma.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Kan je jezelf slim noemen als je geen diploma`s hebt?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben goed in wiskunde maar vind het serieus kanjersaai
Ik vind het vooral fascinerend hoe weinig mensen ook maar een basisbegrip van evolutie hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond vooral het evolutie gedeelde fascinerend.
Ja, zit daar zo eens over na te denkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt best slim zijn zonder diploma.
[..]
Ja, dan moet je er niks mee doen.
Ik vond vooral het evolutie gedeelde fascinerend.
Als er een tijdperk is geweest waar je diplomas niet aan intelligentie kan hangen is het 2014.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zit daar zo eens over na te denkenaan de ene kant vind ik mezelf absoluut niet dom maar aan de andere kant heb ik geen diploma`s (wat dan niet zozeer een niveau-reden heeft maar oke) daardoor voel je je dan wel weer dom
Soms wel treurig, inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral fascinerend hoe weinig mensen ook maar een basisbegrip van evolutie hebben.
Gewoon een aap die een mens als nageslacht kreeg toch #yolo
Mja, je dom voelen is iets anders dan dom zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zit daar zo eens over na te denkenaan de ene kant vind ik mezelf absoluut niet dom maar aan de andere kant heb ik geen diploma`s (wat dan niet zozeer een niveau-reden heeft maar oke) daardoor voel je je dan wel weer dom
Waarom voel je je niet slim dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms wel treurig, inderdaad.
Maar goed, ieder zijn ding. Ieder zijn forte.
[..]
Mja, je dom voelen is iets anders dan dom zijn.
Ik heb wel IQ testen gedaan waar een nogal hoge score uit kwam. Maar ik voel me niet slim of iets.
Wel wat slimmer dan gemiddeld, maar echt geen genie.
socrates wistquote:I am the wisest man alive, for I know one thing, and that is that I know nothing.
Omdat ik zo vaak van die retarded dingen doe.quote:
sociaal is eqquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik zo vaak van die retarded dingen doe.
Dat, en ik ben sociaal een drama.
Klopt, maar dat hoort ook bij slimheid.quote:
En logisch redeneren, taal, ruimtelijk inzicht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hoort ook bij slimheid.
IQ is slechts patroonherkenning.
Geef de schuld maar aan je ogenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb totaal geen ruimtelijk inzicht. Daar gaat mijn IQ flink van omlaag
Nou het klopt ookquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef de schuld maar aan je ogen
http://www.123test.nl/eq-test/quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn EQ zal ook wel laag zijn als autist
Dat kan je niet ontwikkelenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt kut dat ik autisme heb ontwikkeld :s
Wat? Ik wist niet dat dit echt mee kon spelen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou het klopt ook![]()
Vorige psycholoog zei ook dat ik zonder m`n oogafwijking waarschijnlijk een aardig hoog IQ had.
Jup. Doordat ik geen diepte kan zien is m`n ruimtelijk inzicht natuurlijk 1 groot dramaquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Ik wist niet dat dit echt mee kon spelen.
Maar sociaal ben je aardig goed toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Doordat ik geen diepte kan zien is m`n ruimtelijk inzicht natuurlijk 1 groot drama![]()
Daarbij is m`n perfomale IQ dus ondergemiddeld. en m`n verbale IQ hoog tot begaafd.
En doordat het zo erg uit elkaar ligt krijg je dus struggles.
Vind ik ook. Behalve dat ik door m`n verleden behoorlijke trustissues heb, en ook het gebrek aan initiatief nemen compleet weg is. Wat er dus voor zorgt dat ik een enorm beperkte contactenkring heb.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar sociaal ben je aardig goed toch?
Sociaal gehandicapt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Jezus wat ben ik toch ook een open boekKan me ook echt niet inhouden om dingen niet te zeggen ofzo
Kanker op manquote:
gwn rotterdammer toch hart op de tongquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Jezus wat ben ik toch ook een open boekKan me ook echt niet inhouden om dingen niet te zeggen ofzo
Ja, doe eens meer mysterieus ofzo. Vinden vrouwen spannendquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook. Behalve dat ik door m`n verleden behoorlijke trustissues heb, en ook het gebrek aan initiatief nemen compleet weg is. Wat er dus voor zorgt dat ik een enorm beperkte contactenkring heb.
Provocerend ventje.quote:
Waarschijnlijk alleen achter je beeldschermquote:
Sinterklaas ook, je punt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Kaneelstokje heeft een mooie baard.
Sinterklaas zijn baardquote:
Ik ben niet zo achterlijk om hier op in te gaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen achter je beeldscherm
Hoezo? Ik insinueer alleen iets.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben niet zo achterlijk om hier op in te gaan.
Normaal doen of opzouten.quote:
Dank je.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Kaneelstokje heeft een mooie baard.
quote:
Okeequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik snap dat nooit.
Mensen die zeggen "ik ga hier niet op in." zeg dan gewoon niks, aandachtshoer.
Ik ga hier maar niet op inquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik snap dat nooit.
opdoeken dat feestquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Voor jou, de jeugd kan er van genieten en dat moeten wij ze niet afpakken.
Last.fm doet t weerquote:
Ik ga hier maar niet op in.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik snap dat nooit.
Voorspelbaarquote:
Bovendien heeft de detailhandel er nog altijd profijt van, dus als er plannen zijn om het op te doeken zullen zij er wel een stokje voor steken.quote:
Ik vond hem wel sterk.quote:
Voorspelbaarquote:
Meer of minder Sinterklaas.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bovendien heeft de detailhandel er nog altijd profijt van, dus als er plannen zijn om het op te doeken zullen zij er wel een stokje voor steken.
Trouwens, jij zei aandachtshoer..quote:
En niet alleen maar oppervlakkig schelden zoals die 2 Eindhovense kneuzenquote:
Jij hebt geen recht van spreken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer of minder Sinterklaas.
MINDER
Gaan we regelen
M'n lieve imago is al een tijdje wegquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Trouwens, jij zei aandachtshoer..Daar gaat je lieve imago.
Maar je bent klein en alles. Dan ben je altijd lief.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
M'n lieve imago is al een tijdje weg
Geloof je trouwens nog steeds niet dat ik kan screamen?
Nja vast welquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Welk imago heb je nu dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze geen roetjes.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo niet
ik heb ook last van die roetmoppen
Roeiboot.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk imago heb je nu dan?stoeipoes?
Zwartjoekel!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
JanCees heeft mij het woord roetmoppen geleerd.
Ohquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je bent klein en alles. Dan ben je altijd lief.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nja vast welAls je er zo op aandringt kan ik niks anders dan je te geloven
Surinamers ookquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
antilianen zijn gewoon mislukte slaven toch
#yolo
OG van FOK!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk imago heb je nu dan?stoeipoes?
wat voorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:00 schreef LETMEIN het volgende:
Ga nog wel een keer een partijtje oprichten.
OG?quote:
Was ik zo goed dan?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LB is meer streetwise dan jij fokkie :s
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LB is meer streetwise dan jij fokkie :s
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kun je weer door slotjes heen posten
De watquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ga zelf weg met dat gezicht van je.
Gelhoofd!
goed nummerquote:And if I die before I wake, I pray the lord my soul to take
But please don't cry, just know that I have made these songs for you
And if I die before I wake I pray the lord my soul to take
Cause I'm ready for the funeral
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met rap verpauper je je eigen persoonlijkheid.
Ik hoop dat je failliet gaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met rap verpauper je je eigen persoonlijkheid.
Mensen die rap niet kunnen waarderen kan ik meestal niet serieus nemenquote:
Sorry, ik ben meer een Folk liefhebber.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die rap niet kunnen waarderen kan ik meestal niet serieus nemen
Wat is OG nouquote:
wat is je last fm meisjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Bijna 500 artiesten sinds vorig jaar gescrobbled
Hoe zie je dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Bijna 500 artiesten sinds vorig jaar gescrobbled
Dat is dan ook het verschil tussen iemand die carriere gaat maken en iemand die in de put blijft hangen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die rap niet kunnen waarderen kan ik meestal niet serieus nemen
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is dan ook het verschil tussen iemand die carriere gaat maken en iemand die in de put blijft hangen.
Little_Browniequote:
Ik heb het ook een jaarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe zie je dat?
ik zie alleen totaal aantal artiesten.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:08 schreef JanCees het volgende:
Your musical compatibility with Little_Brownie is HIGH
B&H / Kaya Scodelarioquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik raak altijd in de war alf Fokkie, Inso en LMI tegelijk posten
Huismannenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Allereerst volg ik geen cursus en ten tweede zit ik op school en jij niet.
Whoops, sorry, this page does not exist.quote:
Ik las hooggeleidquote:
Que?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whoops, sorry, this page does not exist.
Laat maar, heb je alquote:
Omgquote:
quote:
Jij gaat blijkbaar voor hoogopgeleid. Daar koop je niks voor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Zelfs een rapluisterende dropout is hogeropgeleid dan LMI.
quote:
Unknownquote:
Wat lurk je dan?quote:
Benieuwd toch ;squote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
sinds polen niet meer gescrobbled alleen
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij gaat blijkbaar voor hoogopgeleid. Daar koop je niks voor.
Nee, beter xboxlive kaarten verkopen.quote:
Misschien zou het HIGH zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
sinds polen niet meer gescrobbled alleen
Onmogelijk. Bovendien weet jij helemaal niet wat ik omzet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, beter xboxlive kaarten verkopen.
Die business doen normaal 13 jarigen.
Het interesseert me eigenlijk ook niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Onmogelijk. Bovendien weet jij helemaal niet wat ik omzet.
mobiel tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan ook geen last.fm doen. Luister amper muziek op pc
[unknown] is voornamelijk green gang bij mij op mobielquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
die [unknown] is papierwerk, op m'n mobiel.
geen tags ingesteld
werkt ook via spotifyquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan ook geen last.fm doen. Luister amper muziek op pc
Ja maar ik luister ook vaak onzin, dus niet erg gelinkt naar mijn smaakquote:
Bij mij staat er emo muziek op van toen ik 14 wasquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik luister ook vaak onzin, dus niet erg gelinkt naar mijn smaak
Dat zal ik zeker doen. Successen moeten worden gedeeld.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar je mag gerust elke dag komen vertellen over je webshop als je je daar beter van gaat voelen.
Ik gun het je helemaal.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen. Successen moeten worden gedeeld.
Ach, luistert lekker weg.quote:
Eensquote:
van Lady Gaga? XDquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
luister nu alleen nog wel eens love game
ziek stuk in love game ditquote:Woke up again and jumped up like fuck it, I've had it, I'm checking into rehab
I confess I'm a static addict, I guess that's why I'm so clingy
Every girl I've ever had either says I got too much baggage
Or I'm too fucking dramatic
Man what the fuck is the matter, I'm just a fucking romantic
I fucking love you, you fucking bitch!
Ik ook Ed Sheeran denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Haha, David heeft Passenger en Ed Sheeran in zijn toplijst
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:23 schreef JanCees het volgende:
1100 x Kendrick Lamar afgelopen halfjaar.
bijna 600 chris webby maar scrobble alleen mobiel tot 3 maanden geledenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:23 schreef JanCees het volgende:
1100 x Kendrick Lamar afgelopen halfjaar.
Opzich niet verkeerd.quote:
Boeiend. Gewoon Stef Ekkel scrobbelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich niet verkeerd.
Ik luister echt tering foute muziek als ik dronken ben
muziek luisteren als je dronken bentquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich niet verkeerd.
Ik luister echt tering foute muziek als ik dronken ben
Trusten.quote:
Nah, maar ligt eraan in wat voor mood ik dronken ben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
documentaires kijken waar je totaal de draad niet van kan volgen
godverdomme wat mis ik die tijden
ik werd nooit happy drunkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, maar ligt eraan in wat voor mood ik dronken ben.
Als ik happy drunk ben, dan wil ik muziek op. Heerlijk dan
Waarom wilde je dat als je dronken was?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
bijbel lezen als je dronken bent
ook zoiets
nooit gelezenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
bijbel lezen als je dronken bent
ook zoiets
geen idee je moet wat als je het elke dag bent tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wilde je dat als je dronken was?
waarom wil je van een dijk af fietsen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wilde je dat als je dronken was?
Dat gebeurt, dat wil je niet zelfquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom wil je van een dijk af fietsen?
Je hebt gratis Bijbel als appquote:
Nederlandse eigenaren wel. En paar Poolse meedewerkers. Wel knap hoe ze binnen een seconde kunnen zien dat je Nederlands bentquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien kun je bijbel kopen bij poolse winkel jc xd
das ook wel te zien hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nederlandse eigenaren wel. En paar Poolse meedewerkers. Wel knap hoe ze binnen een seconde kunnen zien dat je Nederlands bent
wat danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Last.fm doet het nog niet helemaal met Spotify
allemaal terug naar joekellandquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:45 schreef JanCees het volgende:
Betere baan dan in de bloembollen wel. Hebben die dames goed bekeken.
Heb Scrobblen aangezet bij Spotify. Maar hij laat niks zien op m`n last.fmquote:
Even opnieuw spotify opstarten ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb Scrobblen aangezet bij Spotify. Maar hij laat niks zien op m`n last.fm
'quote:
Slaap lekkerquote:
halloquote:
Ik zou vandaag een playlist van wat death metal, Nicki Minaj, Oasis, veel Black Metal en wat folkmuziek krijgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Toch wel weer leuk om met Last.fm bezig te zijn
Haha, Death Metal en Nicki Minajquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou vandaag een playlist van wat death metal, Nicki Minaj, Oasis, veel Black Metal en wat folkmuziek krijgen.
Die site zou volledig in de war raken van mij.
Volgens mij heb ik mijzelf gehersenspoeld door de 'grap' nu al jaren vol te houdenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, Death Metal en Nicki MinajLeuke combi is het wel
Ah ik zat in een lobby net van Left 4 dead 2 en ze spraken allemaal Pools of Russisch en zo en toen ik iets in Engels zij begonnen ze keihard te lachen en FUCK YOU te gillen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vooral oude shooters als counterstrike en shit
gezellig tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah ik zat in een lobby net van Left 4 dead 2 en ze spraken allemaal Pools of Russisch en zo en toen ik iets in Engels zij begonnen ze keihard te lachen en FUCK YOU te gillen.
En dat Ashtley Cole een nigger was.
Tot zover mijn spannende anekdote.
Kurwa mać, odpierdolić sięquote:
Haags dialect daarom goedgekeurd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
https://www.facebook.com/(...)30031&type=3&theater
Mijn Pools stopte daar wel ongeveerquote:
Je moeder lukt nog. Dus ik neuk je moeder of zo?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
jebalem twoja matke is ook een klassieker
mijn poolse schrijven is erg erg matig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Pools stopte daar wel ongeveerZolang je maar kunt schelden toch.
En hem eerst maar definitief overtuigen voordat ik concreet ga plannen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Je moeder lukt nog. Dus ik neuk je moeder of zo?
Pierdole is toch ook fuck?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
chuj c wi dupe betekend iets van penis in je kont.
gebruikt als fuck off
Ja maar kurwa wordt overal voor gebruikt. Ik had het idee dat combinaties met pierdole net een stapje erger was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en kurwa word er ook voor gebruikt
ja doe maarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar kurwa wordt overal voor gebruikt. Ik had het idee dat combinaties met pierdole net een stapje erger was.
Maar Inso, bedankt voor de les. Ik drink mijn biertje op en ga dan langzaam richting bed.
Of moet ik je eerst nog een geheimpje DM'en?
ja kurwa is een stopwoordjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar kurwa wordt overal voor gebruikt. Ik had het idee dat combinaties met pierdole net een stapje erger was.
Maar Inso, bedankt voor de les. Ik drink mijn biertje op en ga dan langzaam richting bed.
Of moet ik je eerst nog een geheimpje DM'en?
Littlerabbit. Ik verdrink in mijn boeken. Heb medelijden met mij. Ik vermoed dat ik pas rond half 4 klaar ben met het tweede hoofdstuk van de achttien.quote:
RIP Etsuquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Littlerabbit. Ik verdrink in mijn boeken. Heb medelijden met mij. Ik vermoed dat ik pas rond half 4 klaar ben met het tweede hoofdstuk van de achttien.
Hoi Johannes. Je bent weer terug van je ban. Ik heb je gemist. Dit heb ik Pax ook laten weten, maar toen negeerde hij mij.quote:
Pax zegt tegenwoordig wel vaker rare dingen. Zo zei hij bijvoorbeeld dat Pieter-Jan niet grappig isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Je bent weer terug van je ban. Ik heb je gemist. Dit heb ik Pax ook laten weten, maar toen negeerde hij mij.
Slecht. Ze zijn overleden. Ze zaten in het bovenste vakje van mijn koelkastdeur en daarnaast zat een pot met sojasaus en op een of andere onverklaarbare manier is het potje omgevallen en toen zaten de batterijen onder de sojasaus. Toen heb ik ze weggegooid.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de batterijen in je koelkast?
Onacceptabel. De laatste dagen heb ik hem ook vaker kunnen betrappen op opmerkelijke, rare dingen. Maar hierover wil ik niet veel over kwijt, straks gaat hij mij opnieuw dreigDM's sturen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax zegt tegenwoordig wel vaker rare dingen. Zo zei hij bijvoorbeeld dat Pieter-Jan niet grappig is
elke keer in het Harmoniegebouw hoop ik hem weer tegen het lijf te lopen, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onacceptabel. De laatste dagen heb ik hem ook vaker kunnen betrappen op opmerkelijke, rare dingen. Maar hierover wil ik niet veel over kwijt, straks gaat hij mij opnieuw dreigDM's sturen.
Daar heeft hij dit semester geen college volgens mij. Voornamelijk in Academie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
elke keer in het Harmoniegebouw hoop ik hem weer tegen het lijf te lopen, dat dan weer wel.
Ik zou daar een erectie van krijgen zo groot als de Martini toren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar heeft hij dit semester geen college volgens mij. Voornamelijk in Academie.
Maar hey. Wat denk je van een theekransje met z'n drieën?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou daar een erectie van krijgen zo groot als de Martini toren.
paxcon vindt dit een leuke opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |