Misschien zou het HIGH zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
sinds polen niet meer gescrobbled alleen
Onmogelijk. Bovendien weet jij helemaal niet wat ik omzet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, beter xboxlive kaarten verkopen.
Die business doen normaal 13 jarigen.
Het interesseert me eigenlijk ook niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Onmogelijk. Bovendien weet jij helemaal niet wat ik omzet.
mobiel tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan ook geen last.fm doen. Luister amper muziek op pc
[unknown] is voornamelijk green gang bij mij op mobielquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
die [unknown] is papierwerk, op m'n mobiel.
geen tags ingesteld
werkt ook via spotifyquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan ook geen last.fm doen. Luister amper muziek op pc
Ja maar ik luister ook vaak onzin, dus niet erg gelinkt naar mijn smaakquote:
Bij mij staat er emo muziek op van toen ik 14 wasquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik luister ook vaak onzin, dus niet erg gelinkt naar mijn smaak
Dat zal ik zeker doen. Successen moeten worden gedeeld.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar je mag gerust elke dag komen vertellen over je webshop als je je daar beter van gaat voelen.
Ik gun het je helemaal.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen. Successen moeten worden gedeeld.
Ach, luistert lekker weg.quote:
Eensquote:
van Lady Gaga? XDquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
luister nu alleen nog wel eens love game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |