quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Je moeder lukt nog. Dus ik neuk je moeder of zo?
Pierdole is toch ook fuck?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
chuj c wi dupe betekend iets van penis in je kont.
gebruikt als fuck off
Ja maar kurwa wordt overal voor gebruikt. Ik had het idee dat combinaties met pierdole net een stapje erger was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en kurwa word er ook voor gebruikt
ja doe maarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar kurwa wordt overal voor gebruikt. Ik had het idee dat combinaties met pierdole net een stapje erger was.
Maar Inso, bedankt voor de les. Ik drink mijn biertje op en ga dan langzaam richting bed.
Of moet ik je eerst nog een geheimpje DM'en?
ja kurwa is een stopwoordjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar kurwa wordt overal voor gebruikt. Ik had het idee dat combinaties met pierdole net een stapje erger was.
Maar Inso, bedankt voor de les. Ik drink mijn biertje op en ga dan langzaam richting bed.
Of moet ik je eerst nog een geheimpje DM'en?
Littlerabbit. Ik verdrink in mijn boeken. Heb medelijden met mij. Ik vermoed dat ik pas rond half 4 klaar ben met het tweede hoofdstuk van de achttien.quote:
RIP Etsuquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Littlerabbit. Ik verdrink in mijn boeken. Heb medelijden met mij. Ik vermoed dat ik pas rond half 4 klaar ben met het tweede hoofdstuk van de achttien.
Hoi Johannes. Je bent weer terug van je ban. Ik heb je gemist. Dit heb ik Pax ook laten weten, maar toen negeerde hij mij.quote:
Pax zegt tegenwoordig wel vaker rare dingen. Zo zei hij bijvoorbeeld dat Pieter-Jan niet grappig isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Je bent weer terug van je ban. Ik heb je gemist. Dit heb ik Pax ook laten weten, maar toen negeerde hij mij.
Slecht. Ze zijn overleden. Ze zaten in het bovenste vakje van mijn koelkastdeur en daarnaast zat een pot met sojasaus en op een of andere onverklaarbare manier is het potje omgevallen en toen zaten de batterijen onder de sojasaus. Toen heb ik ze weggegooid.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de batterijen in je koelkast?
Onacceptabel. De laatste dagen heb ik hem ook vaker kunnen betrappen op opmerkelijke, rare dingen. Maar hierover wil ik niet veel over kwijt, straks gaat hij mij opnieuw dreigDM's sturen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax zegt tegenwoordig wel vaker rare dingen. Zo zei hij bijvoorbeeld dat Pieter-Jan niet grappig is
elke keer in het Harmoniegebouw hoop ik hem weer tegen het lijf te lopen, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onacceptabel. De laatste dagen heb ik hem ook vaker kunnen betrappen op opmerkelijke, rare dingen. Maar hierover wil ik niet veel over kwijt, straks gaat hij mij opnieuw dreigDM's sturen.
Daar heeft hij dit semester geen college volgens mij. Voornamelijk in Academie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
elke keer in het Harmoniegebouw hoop ik hem weer tegen het lijf te lopen, dat dan weer wel.
Ik zou daar een erectie van krijgen zo groot als de Martini toren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar heeft hij dit semester geen college volgens mij. Voornamelijk in Academie.
Maar hey. Wat denk je van een theekransje met z'n drieën?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |