Ja, doe eens meer mysterieus ofzo. Vinden vrouwen spannendquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Jezus wat ben ik toch ook een open boekKan me ook echt niet inhouden om dingen niet te zeggen ofzo
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook. Behalve dat ik door m`n verleden behoorlijke trustissues heb, en ook het gebrek aan initiatief nemen compleet weg is. Wat er dus voor zorgt dat ik een enorm beperkte contactenkring heb.
Provocerend ventje.quote:
Waarschijnlijk alleen achter je beeldschermquote:
Sinterklaas ook, je punt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Kaneelstokje heeft een mooie baard.
Sinterklaas zijn baardquote:
Ik ben niet zo achterlijk om hier op in te gaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen achter je beeldscherm
Hoezo? Ik insinueer alleen iets.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben niet zo achterlijk om hier op in te gaan.
Normaal doen of opzouten.quote:
Dank je.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Kaneelstokje heeft een mooie baard.
quote:
Okeequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik snap dat nooit.
Mensen die zeggen "ik ga hier niet op in." zeg dan gewoon niks, aandachtshoer.
Ik ga hier maar niet op inquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik snap dat nooit.
opdoeken dat feestquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Voor jou, de jeugd kan er van genieten en dat moeten wij ze niet afpakken.
Last.fm doet t weerquote:
Ik ga hier maar niet op in.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik snap dat nooit.
Voorspelbaarquote:
Bovendien heeft de detailhandel er nog altijd profijt van, dus als er plannen zijn om het op te doeken zullen zij er wel een stokje voor steken.quote:
Ik vond hem wel sterk.quote:
Voorspelbaarquote:
Meer of minder Sinterklaas.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bovendien heeft de detailhandel er nog altijd profijt van, dus als er plannen zijn om het op te doeken zullen zij er wel een stokje voor steken.
Trouwens, jij zei aandachtshoer..quote:
En niet alleen maar oppervlakkig schelden zoals die 2 Eindhovense kneuzenquote:
Jij hebt geen recht van spreken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer of minder Sinterklaas.
MINDER
Gaan we regelen
M'n lieve imago is al een tijdje wegquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Trouwens, jij zei aandachtshoer..Daar gaat je lieve imago.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |