Dat kan je niet ontwikkelenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt kut dat ik autisme heb ontwikkeld :s
Wat? Ik wist niet dat dit echt mee kon spelen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou het klopt ook![]()
Vorige psycholoog zei ook dat ik zonder m`n oogafwijking waarschijnlijk een aardig hoog IQ had.
Jup. Doordat ik geen diepte kan zien is m`n ruimtelijk inzicht natuurlijk 1 groot dramaquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Ik wist niet dat dit echt mee kon spelen.
Maar sociaal ben je aardig goed toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Doordat ik geen diepte kan zien is m`n ruimtelijk inzicht natuurlijk 1 groot drama![]()
Daarbij is m`n perfomale IQ dus ondergemiddeld. en m`n verbale IQ hoog tot begaafd.
En doordat het zo erg uit elkaar ligt krijg je dus struggles.
Vind ik ook. Behalve dat ik door m`n verleden behoorlijke trustissues heb, en ook het gebrek aan initiatief nemen compleet weg is. Wat er dus voor zorgt dat ik een enorm beperkte contactenkring heb.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar sociaal ben je aardig goed toch?
Sociaal gehandicapt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Jezus wat ben ik toch ook een open boekKan me ook echt niet inhouden om dingen niet te zeggen ofzo
Kanker op manquote:
gwn rotterdammer toch hart op de tongquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Jezus wat ben ik toch ook een open boekKan me ook echt niet inhouden om dingen niet te zeggen ofzo
Ja, doe eens meer mysterieus ofzo. Vinden vrouwen spannendquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook. Behalve dat ik door m`n verleden behoorlijke trustissues heb, en ook het gebrek aan initiatief nemen compleet weg is. Wat er dus voor zorgt dat ik een enorm beperkte contactenkring heb.
Provocerend ventje.quote:
Waarschijnlijk alleen achter je beeldschermquote:
Sinterklaas ook, je punt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Kaneelstokje heeft een mooie baard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |