niet beta genoegquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten zeker hele interessante dingen bij.
Maar waarom te dom dan? Je hoeft niet superslim te zijn. Kijk mij maar.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet beta genoeg
ik kan alleen wiskunde aardig van betavakken
Ik ben goed in wiskunde maar vind het serieus kanjersaaiquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wiskunde is juist het zwakke punt van de gemiddelde bioloog.
Eerste tentamen, basiswiskunde. Deden 75 mensen mee. 6 voldoendes
Je kunt best slim zijn zonder diploma.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Kan je jezelf slim noemen als je geen diploma`s hebt?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben goed in wiskunde maar vind het serieus kanjersaai
Ik vind het vooral fascinerend hoe weinig mensen ook maar een basisbegrip van evolutie hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond vooral het evolutie gedeelde fascinerend.
Ja, zit daar zo eens over na te denkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt best slim zijn zonder diploma.
[..]
Ja, dan moet je er niks mee doen.
Ik vond vooral het evolutie gedeelde fascinerend.
Als er een tijdperk is geweest waar je diplomas niet aan intelligentie kan hangen is het 2014.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zit daar zo eens over na te denkenaan de ene kant vind ik mezelf absoluut niet dom maar aan de andere kant heb ik geen diploma`s (wat dan niet zozeer een niveau-reden heeft maar oke) daardoor voel je je dan wel weer dom
Soms wel treurig, inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral fascinerend hoe weinig mensen ook maar een basisbegrip van evolutie hebben.
Gewoon een aap die een mens als nageslacht kreeg toch #yolo
Mja, je dom voelen is iets anders dan dom zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zit daar zo eens over na te denkenaan de ene kant vind ik mezelf absoluut niet dom maar aan de andere kant heb ik geen diploma`s (wat dan niet zozeer een niveau-reden heeft maar oke) daardoor voel je je dan wel weer dom
Waarom voel je je niet slim dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms wel treurig, inderdaad.
Maar goed, ieder zijn ding. Ieder zijn forte.
[..]
Mja, je dom voelen is iets anders dan dom zijn.
Ik heb wel IQ testen gedaan waar een nogal hoge score uit kwam. Maar ik voel me niet slim of iets.
Wel wat slimmer dan gemiddeld, maar echt geen genie.
socrates wistquote:I am the wisest man alive, for I know one thing, and that is that I know nothing.
Omdat ik zo vaak van die retarded dingen doe.quote:
sociaal is eqquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik zo vaak van die retarded dingen doe.
Dat, en ik ben sociaal een drama.
Klopt, maar dat hoort ook bij slimheid.quote:
En logisch redeneren, taal, ruimtelijk inzicht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hoort ook bij slimheid.
IQ is slechts patroonherkenning.
Geef de schuld maar aan je ogenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb totaal geen ruimtelijk inzicht. Daar gaat mijn IQ flink van omlaag
Nou het klopt ookquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef de schuld maar aan je ogen
http://www.123test.nl/eq-test/quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn EQ zal ook wel laag zijn als autist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |