ziek stuk in love game ditquote:Woke up again and jumped up like fuck it, I've had it, I'm checking into rehab
I confess I'm a static addict, I guess that's why I'm so clingy
Every girl I've ever had either says I got too much baggage
Or I'm too fucking dramatic
Man what the fuck is the matter, I'm just a fucking romantic
I fucking love you, you fucking bitch!
Ik ook Ed Sheeran denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Haha, David heeft Passenger en Ed Sheeran in zijn toplijst
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:23 schreef JanCees het volgende:
1100 x Kendrick Lamar afgelopen halfjaar.
bijna 600 chris webby maar scrobble alleen mobiel tot 3 maanden geledenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:23 schreef JanCees het volgende:
1100 x Kendrick Lamar afgelopen halfjaar.
Opzich niet verkeerd.quote:
Boeiend. Gewoon Stef Ekkel scrobbelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich niet verkeerd.
Ik luister echt tering foute muziek als ik dronken ben
muziek luisteren als je dronken bentquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich niet verkeerd.
Ik luister echt tering foute muziek als ik dronken ben
Trusten.quote:
Nah, maar ligt eraan in wat voor mood ik dronken ben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
documentaires kijken waar je totaal de draad niet van kan volgen
godverdomme wat mis ik die tijden
ik werd nooit happy drunkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, maar ligt eraan in wat voor mood ik dronken ben.
Als ik happy drunk ben, dan wil ik muziek op. Heerlijk dan
Waarom wilde je dat als je dronken was?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
bijbel lezen als je dronken bent
ook zoiets
nooit gelezenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
bijbel lezen als je dronken bent
ook zoiets
geen idee je moet wat als je het elke dag bent tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wilde je dat als je dronken was?
waarom wil je van een dijk af fietsen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wilde je dat als je dronken was?
Dat gebeurt, dat wil je niet zelfquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom wil je van een dijk af fietsen?
Je hebt gratis Bijbel als appquote:
Nederlandse eigenaren wel. En paar Poolse meedewerkers. Wel knap hoe ze binnen een seconde kunnen zien dat je Nederlands bentquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien kun je bijbel kopen bij poolse winkel jc xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |