http://www.coversproject.com/artist/White+Stripesquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Nou....een aantal van de eerste albums, maar niet super-veel toch?
B-kantjes en live-performances meegerekendquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.coversproject.com/artist/White+Stripes
25 covers tel ik.
Elliott. Tenzij iedereen dit cool vindt, dan heet mijn debuut Als/dan of Their/They're/There of Vindt/vindquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Loop je nou te haten op mij of op Elliott?
Either/Or is een meesterwerk en een indie-klassieker. Je bent behoorlijk aan het vloeken nuquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elliott. Tenzij iedereen dit cool vindt, dan heet mijn debuut Als/dan of Their/They're/There of Vindt/vind
Ik zeg ook niets over de muziek, ik zeg dat ik het een slechte titel vind.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Either/Or is een meesterwerk en een indie-klassieker. Je bent behoorlijk aan het vloeken nu
Valt wel mee. Either/Or is een heel bekend werk uit de filosofie van Kierkegaard.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elliott. Tenzij iedereen dit cool vindt, dan heet mijn debuut Als/dan of Their/They're/There of Vindt/vind
Oh, dan moet ik het toch iets nuanceren. Die kende ik niet. En je album noemen naar een invloedrijk filosofisch werk is bonuspunten in mijn boekje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:16 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Either/Or is een heel bekend werk uit de filosofie van Kierkegaard.
Goede albumtitels zijn dan ook eerder een zeldzaamheid dan de norm, vind ik. Het ergste is als het album heet naar het nummer dat het is (ik kijk naar jullie, Bloc Party en Johan) of een self titled die niet het eerste album isquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:18 schreef Moody het volgende:
Beetje zaniken over een album titel
Alsof Wilco (The Album) zo'n geniale titel is....of Illinois (lekker makkelijk)....of elke self titled album
Oh oké.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:16 schreef DO2 het volgende:
T moet op de strafbank. Hij mag de komende 10 minuten niet posten in deze reeks.
Minder mensen dan je denkt. De meeste gaan voor goede nummers.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Ik denk dat je de enige bent. Wie houdt er nou van goede albums.
Met ook mooie albumcovers.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:35 schreef Moody het volgende:
Andrew Bird heeft ook fijne albumtitels:
The Mysterious Production of Eggs
Armchair Apocrypha
Nobel Beast
Ken ik de ideale band voor je:quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik het toch iets nuanceren. Die kende ik niet. En je album noemen naar een invloedrijk filosofisch werk is bonuspunten in mijn boekje.
[..]
Goede albumtitels zijn dan ook eerder een zeldzaamheid dan de norm, vind ik. Het ergste is als het album heet naar het nummer dat het is (ik kijk naar jullie, Bloc Party en Johan) of een self titled die niet het eerste album is
Oh en meerdere albums met dezelfde titel. Ook irritant.
[..]
Oh oké.Tik tak. Duurt lang.
edit: Kut, vier seconden te vroeg. Laptopklok loopt voor.
Chicagoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ken ik de ideale band voor je:
https://rateyourmusic.com/artist/chicago
Laat concernrecht het niet horen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Nu is er een uur tijdsverschil, maar hier is de zon toch alweer een paar uur weg, T.
Biertje. In de zon, maar morgen geen zon meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:13 schreef Tchock het volgende:
Tame Impala wil dat ik in de zon ga liggen met een biertje en concernrecht wil dat ik ga huilen in een hoekje. Ik weet nog niet welke in mijn hoofd wint.
Toen ze nog wel eens aardige liedjes produceerden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:56 schreef Tchock het volgende:
Ik zoek een liedje. Redelijk indie denk ik, kwam veel langs op KinK FM, centrale lyric 'i'll be there waiting/with you/for you'. Best lage stem. En een stukje met met meerdere vocalen waarbij eentje 'beee there' zingt.
Iemand? Googlen op lyrics helpt niet echt omdat er veel liedjes over zijn.
Edit: en iets met 'i'm on call' zit er ook in.
edit: Verrek. Het zijn de Kings of Leon.
Ik ben absoluut geen Kings of Leon-fan, maar af en toe doen ze best leuke dingen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen ze nog wel eens aardige liedjes produceerden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas
[ Bericht 2% gewijzigd door Norrage op 21-03-2014 14:22:43 ]"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Mjah. Lekker is het inderdaad. Daar is alles mee gezegd. En dat 3.08 momentje is inderdaadquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:06 schreef DO2 het volgende:
Ik vind het best een lekker nummer, eigenlijk. En, euh, 3.08 is een wtf-momentje,.
Debuutalbum is echt prima. Niet heel spannend en een beetje een kopie van wat andere bands maar wel uitstekend uitgevoerd. Het tweede album is echt bar slecht. De derde heb ik geen aandacht meer aan besteed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
White Lies is eigenlijk best geinig
Ik luister de laatstequote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Debuutalbum is echt prima. Niet heel spannend en een beetje een kopie van wat andere bands maar wel uitstekend uitgevoerd. Het tweede album is echt bar slecht. De derde heb ik geen aandacht meer aan besteed.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Metacritic is het overigens niet met me eens.
[ afbeelding ]
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tamelijk bizarIk dacht die eerste heeft een 7, en die anderen een 4.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die is echt verschrikkelijk.
Wat heeft dat met White Lies te maken? Noem dan Editors/Interpol/Joy Division.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Ik houd ook wel van Coldplay. Dat zal het zijn.
Stuk voor stuk veertig keer beter dan White Lies trouwens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat heeft dat met White Lies te maken? Noem dan Editors/Interpol/Joy Division.
Ik bedoel, Editors, Interpol en Joy Division.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat heeft dat met White Lies te maken? Noem dan Editors/Interpol/Joy Division.
Staat nu op...maar wel...een beetje....uuh.... ik weet niet...heel gayquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:31 schreef DO2 het volgende:
Die nieuwe plaat van Liars klinkt overigens ook verdomd lekker:
Ik ben er bijquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen we met dit topic niet een Peter Adams festival houden? Als tegenwicht voor pinkpop
Ik denk dat ik het tamelijk verschrikkelijk vindquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Staat nu op...maar wel...een beetje....uuh.... ik weet niet...heel gay
Jij vindt eigenlijk alles gay wat je niet bevalt of niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Staat nu op...maar wel...een beetje....uuh.... ik weet niet...heel gay
Moody bevalt me wel hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij vindt eigenlijk alles gay wat je niet bevalt of niet?
quote:
Terwijl alleen vrouwen bevallen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een erg gaye opmerking.
Ik moet al die solodingen van Greenwood nog luisteren. Heb There Will Be Blood en die duoplaat met Dessner van The National maar vast binnengehaald.quote:
Idd, wat was de naam van de band? Ik schakelde net in.quote:
Days of Youth of zoiets? Was echt best wel heel goedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, wat was de naam van de band? Ik schakelde net in.
Betwijfel ik. Volgens mij vind ranja het net zo slap als ik.quote:
Met jou praat ik niet meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat een ontzettende slappe kutzooi, zeg, dat Bells Of Youth.
Ik heb het album beluisterd op de Luisterpaal, begint best leuk maar verveelt ontzettend snel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:08 schreef Norrage het volgende:
Nu schiet je denk ik wel ietsje door in je negativismeMaar het is wel opvallend pakkend, leuke samenzang, interessant gitaar-rifjes, goed uiterlijk
Maar voor Ranja wellicht net te lief
Tis wel veel van hetzelfde ja. Maar daar had ik bij Tessa Rose veel meer last van eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb het album beluisterd op de Luisterpaal, begint best leuk maar verveelt ontzettend snel.
Ze hebben wel een paar leuke nummers maar dat is het dan ook.
quote:
In dat geval houd ik er verder mijn mond over, want wil je uiteraard niet tegen het zere been stoten. Niet mijn kop thee, daar houd ik 't maar op.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben echt verliefd op dat debuut..
Ach, smaken verschillen he.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:22 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
In dat geval houd ik er verder mijn mond over, want wil je uiteraard niet tegen het zere been stoten. Niet mijn kop thee, daar houd ik 't maar op.
Earl grey toch het lekkerst.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, smaken verschillen he.
Sommige mensen hier hebben een hekel aan Radiohead, snap ook niet hoe dát kan.
Wedden van wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:22 schreef Norrage het volgende:
Het deed mij vooral denken aan een vrolijke versie van Warpaint, en niet omdat het vrouwen zijn.
Het deed mij ook denken aan Warpaint, omdat het vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:22 schreef Norrage het volgende:
Het deed mij vooral denken aan een vrolijke versie van Warpaint, en niet omdat het vrouwen zijn. En dat verveelt ook na 2 nummers.
quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:22 schreef Norrage het volgende:
Het deed mij vooral denken aan een vrolijke versie van Warpaint, en niet omdat het vrouwen zijn. En dat verveelt ook na 2 nummers.
Ik vraag me bij jou soms serieus af of wij wel naar hetzelfde album luisteren. Maar goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het tamelijk verschrikkelijk vind
Die vorige elektronische plaat vond ik geweldig, maar dit? Eigenlijk alleen dat nummer hierboven, tevens het openingsnummer, is wel te doen.
DO2, volgens mij is dit een film die jij moet gaan zien:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik vraag me bij jou soms serieus af of wij wel naar hetzelfde album luisteren. Maar goed.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik vraag me bij jou soms serieus af of wij wel naar hetzelfde album luisteren. Maar goed.
Hoop lovende woorden in de trailer. Ben wel benieuwd. Ziet er wel interessant uit, ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
DO2, volgens mij is dit een film die jij moet gaan zien:
Ik heb 'm vanmiddag gezien, en het was soms alsof ik naar Kubrick zat te kijken. En dat bedoel ik dan ook qua kwaliteit, niet alleen qua stijl.
knap meisje 9/10. zou daten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef Norrage het volgende:
Wat is Kate Bush toch
Hier kreeg ik destijds kippenvel van
en dit is gewoon goed:
Dat kan. Iedereen neemt zijn eigen bier mee?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Locatie is ook bekendBij Moody in de achtertuin
Mits Grolsch. Anders niet welkomquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat kan. Iedereen neemt zijn eigen bier mee?
Ik drink de laatste tijd eigenlijk geen Grolsch meerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mits Grolsch. Anders niet welkom
Oh?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Bij The War on Drugs zitten we wel op 1 lijn, sinds tijden
Voor hoeveel zou Peter Adams komen? 2k + onkosten?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd eigenlijk geen Grolsch meer
Terwijl ik er jarenlang vakantiewerk heb gedaan
Ben overgestapt op Hertog Jan
Oja, muziek. Bloom - Milky Water....leuk plaatje
Gratis te downloaden: http://bloombc.bandcamp.com/album/milky-water
Geen idee. Dit is zo'n moment dat ik niet op dat soort linkjes kan klikkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is saai
Milky Water, Norrage? King Tony is een leuk nummertje
Als hij een kratje bier meeneemt, mag hij komen. We moeten geen onderscheid maken tussen artiesten en bezoekers. Dat is indie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor hoeveel zou Peter Adams komen? 2k + onkosten?
Maar serieus. Hoe zou dat gaan? Stel wij halen met 20 man 2000 euro bij elkaar ofzo. Kunnen we dan een kleine popzaal huren om hem te laten optreden? Verkopen we nog wat extra kaartjes en zoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Als hij een kratje bier meeneemt, mag hij komen. We moeten geen onderscheid maken tussen artiesten en bezoekers. Dat is indie.
Ik zit op mijn telefoonquote:
Voor 2k huur je geen popzaal. Dat zijn alleen al de kosten voor zijn vlucht incl. zijn apparatuur.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar serieus. Hoe zou dat gaan? Stel wij halen met 20 man 2000 euro bij elkaar ofzo. Kunnen we dan een kleine popzaal huren om hem te laten optreden? Verkopen we nog wat extra kaartjes en zo
Budweiser Budvar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mits Grolsch. Anders niet welkom
Ik denk dat we Moody het mailcontact moeten laten doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar serieus. Hoe zou dat gaan? Stel wij halen met 20 man 2000 euro bij elkaar ofzo. Kunnen we dan een kleine popzaal huren om hem te laten optreden? Verkopen we nog wat extra kaartjes en zo
Naja. Maar iets hypothetisch. Stel, je haalt genoeg geld op? Natuurlijk moet dat kunnen? maar wellicht niet in de echte popzalen, maar in een of andere minizaal of cultuurpodium?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Voor 2k huur je geen popzaal. Dat zijn alleen al de kosten voor zijn vlucht incl. zijn apparatuur.
Maar we kunnen een poppodium inlichten. Suggesties?
Het helpt als we garanderen dat we in ieder geval 100 kaarten afnemen o.i.d. Dat moet wel te doen zijn met een actie op Fok
Je moet natuurlijk ook zijn vliegreis betalen, dus het kost wel iets meer lijkt me.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Naja. Maar iets hypothetisch. Stel, je haalt genoeg geld op? Natuurlijk moet dat kunnen? maar wellicht niet in de echte popzalen, maar in een of andere minizaal of cultuurpodium?
Moet zeker kunnen denk ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Naja. Maar iets hypothetisch. Stel, je haalt genoeg geld op? Natuurlijk moet dat kunnen? maar wellicht niet in de echte popzalen, maar in een of andere minizaal of cultuurpodium?
Als je echt iets wil kan je toch een deal maken met een kleine concertzaal en afspraken een x aantal kaarten af te nemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeg ik. Jij typt sneller.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:43 schreef Norrage het volgende:
Kunnen we een mini-fok festival organiseren. Met Peter Adams, Brasstronaut en andere mini-artiesten die we kennen![]()
Vraag: welke artiesten zouden we dan uitnodigen inderdaad, behalve Peter Adams op het Peter Adams festival?
Het probleem is dat een Amerikaanse artiest nooit voor één willekeurig zaaloptreden naar Europa zal vliegen, zelfs al heeft hij garantie dat het uitverkocht is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is Peter Adams. En er is nog geen datum. Hij mag kiezen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het probleem is dat een Amerikaanse artiest nooit voor één willekeurig zaaloptreden naar Europa zal vliegen, zelfs al heeft hij garantie dat het uitverkocht is.
Petertje welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het probleem is dat een Amerikaanse artiest nooit voor één willekeurig zaaloptreden naar Europa zal vliegen, zelfs al heeft hij garantie dat het uitverkocht is.
Ik ben zijn vriend, ik haal hem wel over.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Peter wil dat wel doen voor Moody, die hebben al mailcontact sinds 2009 of zo. Eigenlijk zijn het gewoon penvrienden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een eerste keer Europa ook wel ziet zitten. Wellicht kan Atzegod een lovende recensie schrijven en gaan we viral op Fokquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Peter wil dat wel doen voor Moody, die hebben al mailcontact sinds 2009 of zo. Eigenlijk zijn het gewoon penvrienden.
Bij dat mailcontact is het ook gebleven vrees ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Peter wil dat wel doen voor Moody, die hebben al mailcontact sinds 2009 of zo. Eigenlijk zijn het gewoon penvrienden.
Dit ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:48 schreef Moody het volgende:
Nieuwste album is al uitverkocht: http://peteradamsmusic.com/news/
Zijn nog 21 LP's beschikbaar. Wees er snel bij
quote:I’ve been getting some emails asking about where the Planets vinyl went. I’m not sold out, but I’m in the middle of a move and won’t be able to mail any out until early January.
"a few orders"quote:hank you to everyone who has purchased either a CD or a download of Fifteen Fires – after a few orders in the last 48 hours, I’m officially sold out!
As I figure out what my next step is in terms of new music, I’m extremely appreciative of the support people have shown for this album. I didn’t plan on doing any shows or promotions in support of it, and thought it would take at least a year to sell out.
And If you missed out on the CD, you can still grab a download of the album.
Volgens mij 5000 stuks per album. Bijna alles is al uitverkocht. 2e druk doet hij (voor alsnog) niet aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
"a few orders"
Hoeveel zou ie er in totaal verkopen?
Als hij solo speelt moet het nog gaan, maar ik weet van bijvoorbeeld de Belgische cultheld Jan Swerts (Moody is ook fan) dat hij graag zijn muziek goed speelt en dus met een grote band op het podium staat, waardoor hij met elk optreden verlies maakt. Tja, dan heeft het weinig zin.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kan trouwens oprecht geen tourdata vinden
quote:
Toch een 4.04 op bijna 30 ratingsquote:Verenigde Staten
Folk / Rock
Uitgebracht in eigen beheer
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:58 schreef Norrage het volgende:
Op MM ook
Door jou toegevoegd Moody?
[..]
Toch een 4.04 op bijna 30 ratings
http://www.musicmeter.nl/album/151804/info/
Debuut heeft iemand anders toegevoegd.quote:toegevoegd: 26 januari 2009
toegevoegd door: Mctijn
aantal stemmen: 21
gemiddelde: 4,04
standaardafwijking: 0,67
nr. 23 in de toplijst van 2008
http://www.last.fm/music/Peter+Adamsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:02 schreef Norrage het volgende:
Holy shit. Er is een fan die onafhankelijk van jou fan is ?????
Doe niet zo eng.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:03 schreef Moody het volgende:
[..]
http://www.last.fm/music/Peter+Adams
4367 listeners.
En een boel lurkers hier die 'm vast ook wel eens beluisterd hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:05 schreef Norrage het volgende:
7 of your friends listen to Peter Adams
Dat is bijna zo ongeveer die hele luister-lijst
Ben een slapende fan op het moment. In 2009 lukt het niet, toen ben ik gestopt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef Norrage het volgende:
Een video-review wtf
Er zijn grotere fans dan jij Moody
Jij hebt ook nog familie van Moody als friend op Last.FM? Bij mij zijn het er maar 5.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:05 schreef Norrage het volgende:
7 of your friends listen to Peter Adams
Dat is bijna zo ongeveer die hele luister-lijst
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef Moody het volgende:
[..]
En een boel lurkers hier die 'm vast ook wel eens beluisterd hebben.
"89% of the fans are from The Netherlands"
Nee, ik weet dat hij hier wel OK wordt bevonden. Heb weinig kritiek gehoord de afgelopen jaren. Daar verbaas ik me soms wel over, want het is toch vrij "zeurderige" muziek. Iemand die even vluchtig een aantal nummertjes luistert, kan heel eenvoudig een zeer negatieve mening vormenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:15 schreef Norrage het volgende:
Als hij een nieuw album uitbrengt, wil ik hem best reviewen
En volgens mij weet je ondertussen wel dat er best wel wat liefhebbers zijn hier? Ik weet bv ook van TJLinden (die zie je trouwens nooit meer) dat ie mega-fan is
Ik zag dat zelfs Gehenna het heeft geluisterd. Maar weet niet of hij er positief over is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat hij hier wel OK wordt bevonden. Heb weinig kritiek gehoord de afgelopen jaren. Daar verbaas ik me soms wel over, want het is toch vrij "zeurderige" muziek. Iemand die even vluchtig een aantal nummertjes luistert, kan heel eenvoudig een zeer negatieve mening vormen
ik ben al druk genoeg met alle nieuwe releasesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat hij hier wel OK wordt bevonden. Heb weinig kritiek gehoord de afgelopen jaren. Daar verbaas ik me soms wel over, want het is toch vrij "zeurderige" muziek. Iemand die even vluchtig een aantal nummertjes luistert, kan heel eenvoudig een zeer negatieve mening vormen
Jammer dat je geen "indie klassiekers" reviewed op je blog. Is toch geweldig dat je jullie lezers kan laten kennis maken met dit soort artiesten?
Welke allemaal? Ben wel weer toe aan wat nieuwe muziek.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik ben al druk genoeg met alle nieuwe releasesstaan al 15 albums in de queue haha.
Maar mijn blog-maatje schrijft af en toe wel wat klassiekers op
Oud stadsgenoot. Kan zijn dat ik het hem door de strot heb gedruktquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zag dat zelfs Gehenna het heeft geluisterd. Maar weet niet of hij er positief over is.
Ah beter.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik ben al druk genoeg met alle nieuwe releasesstaan al 15 albums in de queue haha.
Maar mijn blog-maatje schrijft af en toe wel wat klassiekers op
Ik mocht al een keer gratis naar een concert, en ik heb een review-cd ontvangen. Meer niet. Maar wie weet wat er nog komtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Ah beter.
Ik lees jullie reviews altijd wel. Goed initiatief
Levert het nog iets op of is het puur uit liefde voor het vak?
Marike moet ik nog luisteren, maar daar heb ik niet veel zin in na jou en Ranja zijn commentaar. Happy Camper klinkt interessant, net als Mac de Marco en Hallo Venray. Kevin Drew is Hip Hop?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:22 schreef Norrage het volgende:
Momenteel staan Zita Swoon, Mac De Marco, Kevin Drew, Happy camper, Hello Venray, Tycho, Marike Jager en School is Cool in de queue. (en nog een paar andere dingen)
Je weet waar ik naar toe werk toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik mocht al een keer gratis naar een concert, en ik heb een review-cd ontvangen. Meer niet. Maar wie weet wat er nog komt
Kevin Drew is van Broken Social Scene. Lekker album hoor!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marike moet ik nog luisteren, maar daar heb ik niet veel zin in na jou en Ranja zijn commentaar. Happy Camper klinkt interessant, net als Mac de Marco en Hallo Venray. Kevin Drew is Hip Hop?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Je weet waar ik naar toe werk toch?
Als we Peter beloven dat jullie zijn albums reviewen, wil hij vast wel komen
Ja, album gehoord. Vond eigenlijk alleen dat nummer lekker. De rest een beetje middelmaat. Niet iets dat ik nog vaker zal opzetten vrees ik. Teveel nieuwe releases.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kevin Drew is van Broken Social Scene. Lekker album hoor!
Je houdt van ons.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:26 schreef Norrage het volgende:
Mensen. Dit is al de 50e keer in een paar weken dat ik een film of serie wil kijken, maar in dit topic blijf hangen waardoor het ondertussen te laat wordt om de film nog op te zettenik moet even vroeg naar bed want was de hele dag ziek
Ik wilde ook nog een film gaan kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:26 schreef Norrage het volgende:
Mensen. Dit is al de 50e keer in een paar weken dat ik een film of serie wil kijken, maar in dit topic blijf hangen waardoor het ondertussen te laat wordt om de film nog op te zettenik moet even vroeg naar bed want was de hele dag ziek
Valentin Stip niet gedaan. Francis Harris was een uitzondering, omdat het zo ongelooflijk goed is. Maar ergens houdt het ook wel op om dingen te reviewen waar je misschien 10 views voor krijgtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:26 schreef Felagund het volgende:
Had je Valentin Stip al gedaan? En Lope and Antilope van Get The Blessing is ook wel leuk.
Heb je nu Have a Nice Life geluisterd? Of nog steeds niet?
Antarctica is mijn favorietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:02 schreef Moody het volgende:
Vind dit wel een van zijn betere:
Dit is zijn epos:
Ik denk dat het Pat-Sounds was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:31 schreef Moody het volgende:
Sivert **** op jullie blog Norrage
Dit heb jij vast niet geschreven
[..]
Annabel Lee of Ziggurat zijn toch juist mooie popliedjesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Jammer dat je geen "indie klassiekers" reviewed op je blog. Is toch geweldig dat je jullie lezers kan laten kennis maken met dit soort artiesten?
Daniel Lohuesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:24 schreef Norrage het volgende:
Jullie mogen ook altijd met een request-recensie komen hier hoor
Deze ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Annabel Lee of Ziggurat zijn toch juist mooie popliedjes
Niet weten dat hij elk jaar een nieuwe heeftquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:36 schreef Norrage het volgende:
Aah hij heeft een nieuwe in 2014. Wellicht
Weet da'k wat vergeten ben, mar ben vergeten wat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet weten dat hij elk jaar een nieuwe heeftIk vind deze serieus sterker dan Ericana. Ik vraag me dan af hoe anderen dat ervaren.
Inderdaad..vooral de eerste 2 nummers....het wordt al snel wat irritant.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:55 schreef BoerBert het volgende:
Ja Sisyphus is wel tof. Vooral eerste twee nummers, maar misschien moet ik dat album eens vanaf nummertje vijf beginnen ofzo
Soms slaat ie wat door jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet da'k wat vergeten ben, mar ben vergeten wat.Sterke titel van een nummer.
Als je de banden maar vol met wind hebt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Soms slaat ie wat door jaDat zinnetje is gewoon irritant.
Hey, dat Get The Blessing is wel leuk. Het is jazzquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:26 schreef Felagund het volgende:
Had je Valentin Stip al gedaan? En Lope and Antilope van Get The Blessing is ook wel leuk.
Heb je nu Have a Nice Life geluisterd? Of nog steeds niet?
Met leden van Portishead.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey, dat Get The Blessing is wel leuk. Het is jazz
Zooooo...Vet hoorquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je de banden maar vol met wind hebt.
Ja, die is goed he.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
Nou jongens, muzikale mijlpaal bereikt die de meesten in dit topic ooit wel eens gehad hebben. Het moment dat je verliefd wordt op There is a Light that Never Goes Out
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
Nou jongens, muzikale mijlpaal bereikt die de meesten in dit topic ooit wel eens gehad hebben. Het moment dat je verliefd wordt op There is a Light that Never Goes Out
Haha, dan zit de hele dag het refrein in je hoofd hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
Kingdom of Rust is een van de beste nummers ooit.quote:
Dat vind ik dan weer een vreselijk nummerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kingdom of Rust is een van de beste nummers ooit.
Woooooooooowquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een vreselijk nummer
Kingdom of Rustquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Woooooooooow
Hebben we hier op fok een negeerlijst?
Neuh. Kingdom of Rust vind ik zeurderig. Niet extreem kut, gewoon niet bij de beste 10-15 nummers van ze.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar als je Kingdom of Rust kut vindt, vind je dan niet alles van Doves kut?
Checkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar als je Kingdom of Rust kut vindt, vind je dan niet alles van Doves kut?
Cool man. Jijzelf ook dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Get the Blessing speelde paar weken terug in een klein zaaltje in Londen. Studiegenoot heeft nog een tijd met de gitarist van Portishead staan praten.
Het zeurderige haal ik er niet uit. Of nouja, je kan het wel zeurderig vinden, maar dan moet je bijna al hun nummers zeurderig vinden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh. Kingdom of Rust vind ik zeurderig. Niet extreem kut, gewoon niet bij de beste 10-15 nummers van ze.
Ik moet de rest ook nog luisteren. Ze zijn een aantal jaren terug ook genomineerd bij de BBC Jazz awards, volgens mij hebben ze zelfs een award gewonnen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:55 schreef Norrage het volgende:
Wat is dat Get The Blessing vet zeg Fela
En het is al hun 4e album. SOmmige muziek krijg je gewoon niet mee![]()
Nee, ik was die avond naar Jungle. Wat trouwens ook een ontzettend tof concert was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Cool man. Jijzelf ook dan?
Maar wat is dit tof
Jungle is ook wel een van de albums waar ik het allermeest naar uitkijk dit jaarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:04 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nee, ik was die avond naar Jungle. Wat trouwens ook een ontzettend tof concert was.
Het best of album.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Ken ik nietWelke album?
Kingdom Of Rust vind ik als album hun minste trouwens.
Dank. Staat aanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
The Places Between: The Best of Doves
Ja, wel aardig inderdaad. Zou wel spectaculair zijn als de rest van 't album een mix van doom metal en ska-punk is, maar dat verwacht ik niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens is de zanger van Doves solo gegaan, komt binnenkort met een album.
Best aardig, maar zal niet heel spectaculair worden denk ik.
Dat lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja, wel aardig inderdaad. Zou wel spectaculair zijn als de rest van 't album een mix van doom metal en ska-punk is, maar dat verwacht ik niet.
Sinds FC Oss met 8-0 heeft gewonnen sluit ik niets meer uit op deze knotsgekke aardkloot.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk.
De UEFA wil wel het een en ander uitsluiten, dus zijn ze een onderzoekje gestart naar die wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Sinds FC Oss met 8-0 heeft gewonnen sluit ik niets meer uit op deze knotsgekke aardkloot.
Die staat wel in MyAt, maar ik reageer er idd nauwelijks.quote:
Echte onderzoeksbazen zijn natuurlijk de FIFA. Wat, we zijn corrupt tot op 't bot? Geen zorgen, we doen wel een intern onderzoek.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De UEFA wil wel het een en ander uitsluiten, dus zijn ze een onderzoekje gestart naar die wedstrijd.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:16 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Echte onderzoeksbazen zijn natuurlijk de FIFA. Wat, we zijn corrupt tot op 't bot? Geen zorgen, we doen wel een intern onderzoek.
WC-Eend.quote:
Wij (FC rechterkant van het bureau) hebben van FC linkerkant van het bureau gewonnen bij kicker (tafelvoetbal) met 7-5 terwijl we 5-1 achter stonden. Daar kan FC Oss nog wat van leren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Sinds FC Oss met 8-0 heeft gewonnen sluit ik niets meer uit op deze knotsgekke aardkloot.
Wilko.comquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:19 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
In de UK heb ik deze fraaie uitvoering:
[ afbeelding ]
Jij denkt serieus na over de vormgeving van WC Eend?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:19 schreef Moody het volgende:
[..]
WC-Eend.
Ik heb die zwanenhals nooit begrepen bij een eend.
Daarbij had er ook gewoon een schuine tuit rechtstreeks op de fles kunnen zitten, zonder die kronkel.
Metsjfiksing.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wij (FC rechterkant van het bureau) hebben van FC linkerkant van het bureau gewonnen bij kicker (tafelvoetbal) met 7-5 terwijl we 5-1 achter stonden. Daar kan FC Oss nog wat van leren.
Indie he.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij denkt serieus na over de vormgeving van WC Eend?
Vrees dat het mijn werk isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij denkt serieus na over de vormgeving van WC Eend?
Je bent schoonmaker?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Vrees dat het mijn werk is
WC-Eend is gewoon geniaal bedacht.
Een cheap ass wc reiniger in een flashy fles + goede campagne = dikke vette winst
TAAAAAAAKE MEE OOUUUUT TOONIIIIGGHT.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:58 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Haha, dan zit de hele dag het refrein in je hoofd he.
Soort van Peter Adams dus. Wat voor producten geef je vorm?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Iedereen is schoonmaker. Is maar goed ook.
Nee, vormgever / product ontwerper.
Vrij waardeloze, ongeïnspireerde en slecht-verkopende producten in het algemeen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Soort van Peter Adams dus. Wat voor producten geef je vorm?
Zolang Blaudzun maar blij met je is, toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Vrij waardeloze, ongeïnspireerde en slecht-verkopende producten in het algemeen.
Heb je wel plezier in je werk?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Vrij waardeloze, ongeïnspireerde en slecht-verkopende producten in het algemeen.
Wat ons weer bij de FIFA brengt.quote:
Dit is pas een top-os:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:39 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wat ons weer bij de FIFA brengt.![]()
Wat ons weer bij de UEFA brengt.![]()
Wat ons weer bij FC Oss brengt.![]()
IK SPRING VOOR TOP, JIJ SPRINGT VOOR TOP, WIJ SPRINGEN VOOR TOP TOP TOP TOP TOP!
Top Oss -> topos -> Wie is de Mol?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:39 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wat ons weer bij de FIFA brengt.![]()
Wat ons weer bij de UEFA brengt.![]()
Wat ons weer bij FC Oss brengt.![]()
IK SPRING VOOR TOP, JIJ SPRINGT VOOR TOP, WIJ SPRINGEN VOOR TOP TOP TOP TOP TOP!
Wat is de beste plaat van Elvis?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:42 schreef Kerftminister het volgende:
Nou tijd voor mijn 5e Elvis Costello plaat: Trust. Vind ze allemaal nog niet zo goed als This Year's Model, misschien verandert dat nog.
Wie is de Mol? heb ik eigenlijk überhaupt nooit gevolgd. Is daar niet ondertussen een keer de rek uit?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:41 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Top Oss -> topos -> Wie is de Mol?
Wat een kutseizoen
Je bent pas een baas als je jezelf Txurruka noemt. Wat moet je nou weer met een of andere Deen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:42 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Tja noem eens iets van hem dat niet klachtwaardig is. De origine van zn naam?
Altijd.quote:
Ja, ik ben het ook zat. Door internet is het leuke niet leuk meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:43 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wie is de Mol? heb ik eigenlijk überhaupt nooit gevolgd. Is daar niet ondertussen een keer de rek uit?
Ik vraag me af hoe lang de club geen Top meer moet heten voor mensen stoppen dit liedje te zingen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieminen die Tomic van de baan mept binnen het half uur. Dat zou zelfs Norrage niet zijn overkomen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:45 schreef Maxerazzi het volgende:
Het moet hier natuurlijk gaan over De Bakker die even Verdasco een klop geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |