Nou, vertel het eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:05 schreef Gia het volgende:
Als Nederlanders roepen: 'minder Marokkanen', dan is dat schandalig.
Maar vraag eens aan Marokkanen wat ze willen: 'meer of minder Polen'.
Wat is dan het antwoord?
Vervang dat maar rustig met joden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:05 schreef Gia het volgende:
Wat is dan het antwoord?
Ja. Dat kan niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik vraag me af hoe Wilders de Marokkanen wilt gaan uitzetten als men enkel de NL nationaliteit heeft, kan iemand dat uitleggen ?
Misschien zijn Marokkanen wat beschaafder dan Geert Wilders, en gaan niet als een blind paard reopen dat er bepaalde bevolkingsgroepen eruit moeten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:05 schreef Gia het volgende:
Wat is dan het antwoord?
Er zijn geen Marokkanen die "enkel" de Nederlandse nationaliteit hebben, ze hebben allemaal een dubbel paspportquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik vraag me af hoe Wilders de Marokkanen wilt gaan uitzetten als men enkel de NL nationaliteit heeft, kan iemand dat uitleggen ?
Dan mag je ze ook niet zomaar uitzetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zijn geen Marokkanen die "enkel" de Nederlandse nationaliteit hebben, ze hebben allemaal een dubbel paspport
Nee dat klopt, ze roepen alleen maar dat alle kankerjoduh dood moetequote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Misschien zijn Marokkanen wat beschaafder dan Geert Wilders, en gaan niet als een blind paard reopen dat er bepaalde bevolkingsgroepen eruit moeten.
Daar kan altijd een passende oplossing voor gevonden worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:18 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Dan mag je ze ook niet zomaar uitzetten.
Link?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:19 schreef theunderdog het volgende:
Dat Rtl late night.....![]()
Die rapper met zijn huilie verhaal over zijn moeder.....och zo ontroerend.![]()
Zou je dat willen? Waar stopt deze haat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar kan altijd een passende oplossing voor gevonden worden.
Wat de Marokkanen zelf willen weet ik niet maar de partij waarop veel allochtonen stemmen wil minder Polen.quote:
Wat is veel? En welke partij is dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wat de Marokkanen zelf willen weet ik niet maar de partij waarop veel allochtonen stemmen wil minder Polen.
Duh, het gaat natuurlijk niet om die Nederlandersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
PvdAquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:32 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Wat is veel? En welke partij is dat?
Nee, want als hun iets verschrikkelijks doen worden ze wel als normale burgers behandeld.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:33 schreef Montagui het volgende:
[..]
Duh, het gaat natuurlijk niet om die Nederlanders
Ja dus? We moeten ons gedragen als die Marokkanen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:05 schreef Gia het volgende:
Wat is dan het antwoord?
De PvdA wil minder Polen per m2....zelfde geluid als PVV die minder Marokkanen wil per m2.quote:
Omdat Samson niet roept dat hij voor minder Polen in Nederland gaat zorgen. Hij brengt het niet op zo'n idiote manier als Wilders.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
De PvdA wil minder Polen per m2....zelfde geluid als PVV die minder Marokkanen wil per m2.
Alleen de reden is miniem anders.
PvdA wil minder overlast gevende Polen
PVV wil minder criminele Marokkanen
Waarom valt er niemand in dezelfde mate over Samsom?
Met crimineel tuig? Absoluut.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:28 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Zou je dat willen? Waar stopt deze haat?
Nee, 'crimineel tuig' is slechts de schaamlap waarmee mensen hun onderbuik denken te kunnen legitimeren.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, 'crimineel tuig' is slechts de schaamlap waarmee mensen hun onderbuik denken te kunnen legitimeren.
V.
Dat maak jij er van, ik ben het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, 'crimineel tuig' is slechts de schaamlap waarmee mensen hun onderbuik denken te kunnen legitimeren.
V.
Als HUN iets doen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:36 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Nee, want als hun iets verschrikkelijks doen worden ze wel als normale burgers behandeld.
Belachelijk.
Iedereen die fout is moet je bestraffen. Maar wel allen gelijk.
Ik wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Bestaan die dan? Ik weet niet wat ik van "goedwillende en vlijtig werkende Marokkanen" moet vinden, want ik heb nog nooit een "goedwillende en vlijtig werkende Marokkaan" ontmoet.
Wie is Samson? Die van Delilah of van Gert?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 06:39 schreef Peunage het volgende:
Omdat Samson niet roept dat hij voor minder Polen in Nederland gaat zorgen. Hij brengt het niet op zo'n idiote manier als Wilders.
Daarbij is er een groot verschil tussen Polen en Marokkanen. Waarbij de eerste gastarbeiders zijn en van de 2de er al minstens 2 generaties hier zijn geboren.
En volgens mij is dit inmiddels 10 keer uitgelegd, Wilders wil minder Marokkanen, niet specifiek criminele Marokkanen. Zie het interview met RTL daar over, stond op geenstijl.
Sinds wanneer moet je het eens zijn met ALLE punten van een partij waar je op stemt? Is dat uberhaupt mogelijk?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:30 schreef Gia het volgende:
[..]
De PvdA wil het aantal Polen beperken. De meeste Marokkanen stemmen op de PvdA.
Als je PvdA stemt wil je, dus, het aantal Polen beperken.
Als ik nog nooit gewerkt heb, hoe kom ik dan in de WAO?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:40 schreef Nielsch het volgende:
Ach daar heb je gia weer. Nog nooit een dag gewerkt in haar leven... en maar klagen.
gia denkt graag nogal zwart-wit... dat helpt haar de dingetjes een beetje te begrijpen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:42 schreef Asgard het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je het eens zijn met ALLE punten van een partij waar je op stemt? Is dat uberhaupt mogelijk?
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:42 schreef Asgard het volgende:
Sinds wanneer moet je het eens zijn met ALLE punten van een partij waar je op stemt? Is dat uberhaupt mogelijk?
Wordt ie?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Als HUN iets doen?
Leer om te beginnen eens Nederlands.
De PvdA wil het aantal Polen beperken. De meeste Marokkanen stemmen op de PvdA.
Als je PvdA stemt wil je, dus, het aantal Polen beperken.
Verder is het algemeen bekend dat Wilders alleen criminele Marokkanen naar Marokko uit wil zetten. Als een Portugees hier in Nederland, bijvoorbeeld, een roofmoord pleegt, wordt ie, na zijn straf uitgezeten te hebben, ook uitgezet.
Zie niet in waarom dat niet ook voor Marokkanen kan gelden.
Natuurlijk maakt dat wel uit, het is een gevoelig onderwerp, hoe je het brengt is een wereld van verschil. En nogmaals, er is een verschil tussen Poolse gastarbeiders en Marokkanen die hier geboren en opgegroeid zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie is Samson? Die van Delilah?
Hoe Samsom het brengt, maakt niet uit. Hij wil een limiet stellen aan het aantal Polen.
Daarbij heeft Wilders gezegd dat hij minder Marokkanen wil. Hij heeft niet gezegd dat ze allemaal het land uit moeten. Dat maakt links Nederland er maar wat te graag van.
Nee, lang vastzetten, als er plaats is in de gevangenissen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:45 schreef Silmarwen het volgende:
Maar ja, die kun je niet uitzetten he, daar is geen makkelijke oplossing voor.
Door het wegzetten van een groep, bereik je ermee dat die groep zich ernaar gaat gedragen.quote:De kinderen met bruine ogen moesten achter in de klas zitten en werden dom genoemd. De superieure groep begon zich beter te voelen en arroganter te gedragen.
Opvallend is dat de ‘minderwaardige’ groep slechter ging presteren. De juf zei dat ze dom waren, en vervolgens werden ze ook dommer. Toen de volgende dag de rollen werden omgedraaid gaf dit hetzelfde resultaat: de kinderen met blauwe ogen presteerden juist slechter.
Wat een onzin zeg! De Marokkanen waren al oververtegenwoordigd in de criminaliteit voordat het tijdperk Fortuyn en Wilders aanbrak. Toen mocht er niet over gesproken worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:48 schreef Wombcat het volgende:
En de resultaten van een interessant experiment:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)-door-discriminatie/
[..]
Door het wegzetten van een groep, bereik je ermee dat die groep zich ernaar gaat gedragen.
Edit: da's niet helemaal goed geformuleerd, want ze gingen zich niet dommer gedragen, maar werden het.
Het nieuws volgen is niet echt jouw ding, of wel Gia?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, lang vastzetten, als er plaats is in de gevangenissen.
Die zitten echter, helaas, vol met criminele Marokkanen.
Je snapt het punt niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg! De Marokkanen waren al oververtegenwoordigd in de criminaliteit voordat het tijdperk Fortuyn en Wilders aanbrak. Toen mocht er niet over gesproken worden.
Dat zullen we afwachten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:47 schreef Peunage het volgende:
Kan het dan niet zijn dat hij nu gewoon fout zit?
Mannen tussen 18 en 27 jaar zijn ook oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Alle mannen tussen 18 en 27 jaar het land uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg! De Marokkanen waren al oververtegenwoordigd in de criminaliteit voordat het tijdperk Fortuyn en Wilders aanbrak. Toen mocht er niet over gesproken worden.
Nee, want dat kan niet, hè?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:57 schreef Wombcat het volgende:
Mannen tussen 18 en 27 jaar zijn ook oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Alle mannen tussen 18 en 27 jaar het land uit.
Ik vind dat de groep die dit van Wilders goedkeurt (ik meen iets van rond de 45% van de bevolking) wordt gestigmatiseerdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mannen tussen 18 en 27 jaar zijn ook oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Alle mannen tussen 18 en 27 jaar het land uit.
Mijn punt is dat het experiment aantoont, dat als je een groep wegzet, je daarmee de hele groep stigmatiseert en dat dat een negatief effect heeft op het gedrag van de groep. Door een groep mensen weg te zetten als dom, worden ze dommer.
Het is niet zo raar om dan aan te nemen dat als je een groep wegzet als crimineel, de groep crimineler wordt.
je hebt je eigen poll gedaan bij je familiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:13 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ik vind dat de groep die dit van Wilders goedkeurt (ik meen iets van rond de 45% van de bevolking) wordt gestigmatiseerd
Waar staat dat 45% dit goedkeurt?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:13 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ik vind dat de groep die dit van Wilders goedkeurt (ik meen iets van rond de 45% van de bevolking) wordt gestigmatiseerd
Gutmenschquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:15 schreef Re het volgende:
[..]
je hebt je eigen poll gedaan bij je familie
Criminelen het land uit zetten is wel reëel?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, want dat kan niet, hè?
Je moet wel reëel blijven!
ik heb niet het idee dat je weet wat die term nou precies betekent behalve dat je het lekker nablaatquote:
Zo is dat, gutmenschje.. Oog om oog. Perfecte manier om dit te bestrijden. Laat het ook aan de gutmensch om stigmatiseren goed te keuren wanneer het hem/haar uit komt. Lekker als we volgens dit soort willekeurige normen moeten levenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:18 schreef Re het volgende:
[..]
en er is niets mis met het stigmatiseren van racisten eigenlijk...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:17 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dat hoorde ik op t nieuws. Ben de poll nog aan t zoeken.
Het verschil is echter wel dat je er zelf voor kiest om racist te zijn, terwijl de Marokkaanse nationaliteit je wordt opgedrongen. Als je vader of moeder toevallig Marokkaans is, ben jij het volgens de Marokkaanse wet ook Marokkaans. Dit hoeft echter helemaal niet te betekenen dat je 2 paspoorten hebt. Paspoorten zijn boekjes met een beperkte geldigheidsdatum, nationaliteit/burgerschap is een juridisch concept.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Zo is dat, gutmenschje.. Oog om oog. Perfecte manier om dit te bestrijden. Laat het ook aan de gutmensch om stigmatiseren goed te keuren wanneer het hem/haar uit komt. Lekker als we volgens dit soort willekeurige normen moeten leven
flikker toch op met je gutmensch ... en willekeurige normen zoals afkomst? dat valt nog steeds onder de definitie van racismequote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Zo is dat, gutmenschje.. Oog om oog. Perfecte manier om dit te bestrijden. Laat het ook aan de gutmensch om stigmatiseren goed te keuren wanneer het hem/haar uit komt. Lekker als we volgens dit soort willekeurige normen moeten leven
Het is maar hoe je de woorden van Samsom en Wilders wil interpreteren. En ik denk dat dát het punt is. Mensen interpreteren woorden vanuit hun eigen standpunt en eventuele tunnelvisie. Met name de anti Wildersen hebben daar een handje van.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 06:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat Samson niet roept dat hij voor minder Polen in Nederland gaat zorgen. Hij brengt het niet op zo'n idiote manier als Wilders.
Daarbij is er een groot verschil tussen Polen en Marokkanen. Waarbij de eerste gastarbeiders zijn en van de 2de er al minstens 2 generaties hier zijn geboren.
En volgens mij is dit inmiddels 10 keer uitgelegd, Wilders wil minder Marokkanen, niet specifiek criminele Marokkanen. Zie het interview met RTL daar over, stond op geenstijl.
Criminele buitenlanders worden wel vaker het land uitgezet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:18 schreef jajablahblah het volgende:
Criminelen het land uit zetten is wel reëel?
Kan niet, gaat niet gebeuren, droom lekker verder.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zullen we afwachten.
Ben benieuwd.
Maar goed, wat mij betreft mag er een wet komen die mensen met een dubbele nationaliteit, in geval van ernstig crimineel gedrag (geweldsdelicten bijvoorbeeld), het Nederlanderschap kan ontnemen.
En dan kun je hetzelfde bestraft worden als elke andere buitenlander. Met uitzetting naar het eigen land.
Want als je op de PVV stemt, ben je het eens met alles wat Wilders zegt, maar als je op de PvdA stemt wil dat niet zeggen dat je het met alke punten eens bent.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:18 schreef Re het volgende:
ik heb niet het idee dat je weet wat die term nou precies betekent behalve dat je het lekker nablaat
en er is niets mis met het stigmatiseren van racisten eigenlijk...
Je hoeft je kind niet aan te geven bij de Marokkaanse autoriteit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:25 schreef Fides het volgende:
Het verschil is echter wel dat je er zelf voor kiest om racist te zijn, terwijl de Marokkaanse nationaliteit je wordt opgedrongen. Als je vader of moeder toevallig Marokkaans is, ben jij het volgens de Marokkaanse wet ook Marokkaans. Dit hoeft echter helemaal niet te betekenen dat je 2 paspoorten hebt. Paspoorten zijn boekjes met een beperkte geldigheidsdatum, nationaliteit/burgerschap is een juridisch concept.
Verschil is natuurlijk dat Wilders zijn hele partij om zijn aversie jegens Marokkanen en moslims heen heeft gebouwd. Hij dankt zijn bestaan aan het feit dat 'zegt wat mensen denken'.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Want als je op de PVV stemt, ben je het eens met alles wat Wilders zegt, maar als je op de PvdA stemt wil dat niet zeggen dat je het met alke punten eens bent.
Hoezo met twee maten meten?!
En zonder zo'n tweede papiertje is die persoon geen Marokkaan meer in jouw ogen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hoeft je kind niet aan te geven bij de Marokkaanse autoriteit.
Dat doe je toch echt zelf.
Het is de PvdA die tegen de oostblokkers is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:34 schreef Lastpost het volgende:
Het "mooiste" van dit land is nog dat dergelijke kwesties dusdanig worden uitvergroot dat het tokkie-bereik alleen maar groter wordt. Binnenkort weer een mooie oneliner over de euro, de oostblokkers, werkgelegenheid of het aanvallen van een andere partij en hoppa, weer een zetel meer in de peilingen.
Die hele dreiging van oostblokkers, de islam en specifiek Marokkanen herken ik totaal niet en dat terwijl ik in Rotterdam woon/werk.![]()
Wilders hoopt natuurlijk dat die rechtszaak wederom weer van de grond komt, levert hem wéer een hoop media aandacht op én zal politiek alleen maar verder groeien.
Uiteindelijk werken we allemaal mee met het groter maken van Wilders, verdient de beste man helemaal niet.
Als Wilders zegt wat de mensen denken, dan is het klip en klaar dat de PVV bestaansrecht heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
Verschil is natuurlijk dat Wilders zijn hele partij om zijn aversie jegens Marokkanen en moslims heen heeft gebouwd. Hij dankt zijn bestaan aan het feit dat 'zegt wat mensen denken'.
Dat zit bij de PvdA toch net even anders.
Mijn voorouders komen uit Italië, toch ben ik niet Italiaans.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
En zonder zo'n tweede papiertje is die persoon geen Marokkaan meer in jouw ogen?
Dat lijkt me sterk. Gevoelsmatig verandert er niks.
nee degene die zeggen dat marokkanen het land uit moeten... zie je hoe snel het kan gaan met hoe je iets zegt... denk daar maar eens over naquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Want als je op de PVV stemt, ben je het eens met alles wat Wilders zegt, maar als je op de PvdA stemt wil dat niet zeggen dat je het met alke punten eens bent.
Hoezo met twee maten meten?!
In sommige gevallen is dat gewoon door de gemeenteambtenaar gedaan. Lekker dan..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Je verwart politiek met een twitteraccount.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Wilders zegt wat de mensen denken, dan is het klip en klaar dat de PVV bestaansrecht heeft.
Nederland is een democratie.
Ik beweer dan ook niet dat de PVV geen bestaansrecht heeft. Dat heeft de partij intussen wel bewezen. Ik wil die PVV dan ook niet opdoeken of iets in die richting. Dat is de discussie ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Wilders zegt wat de mensen denken, dan is het klip en klaar dat de PVV bestaansrecht heeft.
Jij blijft me keer op keer verbazen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn voorouders komen uit Italië, toch ben ik niet Italiaans.
Ik spreek het niet eens.
Dit draadje ging toch over Wilders, niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is de PvdA die tegen de oostblokkers is.
Nou niet alles op het bordje van Wildes gaan schuiven.
Ja, mijn voorouders komen uit Afrika en ik ben geen Afrikaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn voorouders komen uit Italië, toch ben ik niet Italiaans.
Ik spreek het niet eens.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar kies je als individu (kind dus) toch ook niet voor?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef Gia het volgende:
[..]
In de politiek kan en mag je niet zomaar alles uitkramen. Uitspraken over dat alle Marokkanen wegmoeten mag je best bij de borrel zeggen, maar als politicus kan en mag je dat niet zeggen, omdat je politieke macht hebt en dit soort discriminerende uitspraken tot uitvoer kunt laten brengen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Iedereen z'n voorouders komen uit Afrika.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, mijn voorouders komen uit Afrika en ik ben geen Afrikaan.
O ja, da's waar. De PvdA kwam inderdaad met een Polenmeldpunt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is de PvdA die tegen de oostblokkers is.
Nou niet alles op het bordje van Wilders gaan schuiven.
Verhipt. echt? Ik dacht dat ik speciaal was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen z'n voorouders komen uit Afrika.
Precies. Het is bij mij alleen nog te zien aan m'n lul van 30cm.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, mijn voorouders komen uit Afrika en ik ben geen Afrikaan.
Die zin van mij is trouwens echt om te janken, maar goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Verhipt. echt? Ik dacht dat ik speciaal was.
Alle? Zo, zonder nuance?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de politiek kan en mag je niet zomaar alles uitkramen. Uitspraken over dat alle Marokkanen wegmoeten mag je best bij de borrel zeggen, maar als politicus kan en mag je dat niet zeggen, omdat je politieke macht hebt en dit soort discriminerende uitspraken tot uitvoer kunt laten brengen.
Dat is één van de grondbeginselen van elke democratie.
Wilders is gewoon op heel veel punten niet duidelijk genoeg. Hij doet zijn uitspraken zo dat zijn aanhangers en zijn tegenstanders die zelf naar eigen genoegen kunnen invullen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:30 schreef Montagui het volgende:
Het is maar hoe je de woorden van Samsom en Wilders wil interpreteren. En ik denk dat dát het punt is. Mensen interpreteren woorden vanuit hun eigen standpunt en eventuele tunnelvisie. Met name de anti Wildersen hebben daar een handje van.
Bij de borrel mag dat best. Overigens, zonder nuance melden dat je minder Marokkanen wilt mag ook best binnenshuis, maar als politicus mag dat ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Alle? Zo, zonder nuance?
Dat is inderdaad discriminerend.
Mazzelaar. Ik heb alleen een dikke reet en een lege portomonnee geërft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
Precies. Het is bij mij alleen nog te zien aan m'n lul van 30cm.
Nee, natuurlijk is hij dit niet van plan. Wilders is een prima politicus die zich vast omringt met allerlei media wondertjes en strategen die bepalen wanneer het het beste is om het vuurtje weer even op te laten laaien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:13 schreef Skillsy het volgende:
De uitspraken van Wilders, is dit om aandacht te trekken of is hij dit serieus van plan? Ik ken trouwens een Turk die op hem gaat stemmen. Wtf??
Waarom zou iemand "lul" willen zeggen tegen een politieagent?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:13 schreef Skillsy het volgende:
Minder PVV, weg met Wilders!
Je mag in Nederland alles zeggen , vrijheid van meningsuiting toch? Nee want je mag geen lul tegen de flikken zeggen.
De uitspraken van Wilders, is dit om aandacht te trekken of is hij dit serieus van plan? Ik ken trouwens een Turk die op hem gaat stemmen. Wtf??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |