Ik beweer dan ook niet dat de PVV geen bestaansrecht heeft. Dat heeft de partij intussen wel bewezen. Ik wil die PVV dan ook niet opdoeken of iets in die richting. Dat is de discussie ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Wilders zegt wat de mensen denken, dan is het klip en klaar dat de PVV bestaansrecht heeft.
Nederland is een democratie.
Jij blijft me keer op keer verbazen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn voorouders komen uit Italië, toch ben ik niet Italiaans.
Ik spreek het niet eens.
Dit draadje ging toch over Wilders, niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is de PvdA die tegen de oostblokkers is.
Nou niet alles op het bordje van Wildes gaan schuiven.
Ja, mijn voorouders komen uit Afrika en ik ben geen Afrikaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn voorouders komen uit Italië, toch ben ik niet Italiaans.
Ik spreek het niet eens.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hoeft je kind niet aan te geven bij de Marokkaanse autoriteit.
Dat doe je toch echt zelf.
Daar kies je als individu (kind dus) toch ook niet voor?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hoeft je kind niet aan te geven bij de Marokkaanse autoriteit.
Dat doe je toch echt zelf.
In de politiek kan en mag je niet zomaar alles uitkramen. Uitspraken over dat alle Marokkanen wegmoeten mag je best bij de borrel zeggen, maar als politicus kan en mag je dat niet zeggen, omdat je politieke macht hebt en dit soort discriminerende uitspraken tot uitvoer kunt laten brengen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Wilders zegt wat de mensen denken, dan is het klip en klaar dat de PVV bestaansrecht heeft.
Nederland is een democratie.
Iedereen z'n voorouders komen uit Afrika.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, mijn voorouders komen uit Afrika en ik ben geen Afrikaan.
O ja, da's waar. De PvdA kwam inderdaad met een Polenmeldpunt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou niet alles op het bordje van Wilders gaan schuiven.
Verhipt. echt? Ik dacht dat ik speciaal was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen z'n voorouders komen uit Afrika.
Precies. Het is bij mij alleen nog te zien aan m'n lul van 30cm.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, mijn voorouders komen uit Afrika en ik ben geen Afrikaan.
Die zin van mij is trouwens echt om te janken, maar goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Verhipt. echt? Ik dacht dat ik speciaal was.
Alle? Zo, zonder nuance?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de politiek kan en mag je niet zomaar alles uitkramen. Uitspraken over dat alle Marokkanen wegmoeten mag je best bij de borrel zeggen, maar als politicus kan en mag je dat niet zeggen, omdat je politieke macht hebt en dit soort discriminerende uitspraken tot uitvoer kunt laten brengen.
Dat is één van de grondbeginselen van elke democratie.
Wilders is gewoon op heel veel punten niet duidelijk genoeg. Hij doet zijn uitspraken zo dat zijn aanhangers en zijn tegenstanders die zelf naar eigen genoegen kunnen invullen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:30 schreef Montagui het volgende:
Het is maar hoe je de woorden van Samsom en Wilders wil interpreteren. En ik denk dat dát het punt is. Mensen interpreteren woorden vanuit hun eigen standpunt en eventuele tunnelvisie. Met name de anti Wildersen hebben daar een handje van.
Bij de borrel mag dat best. Overigens, zonder nuance melden dat je minder Marokkanen wilt mag ook best binnenshuis, maar als politicus mag dat ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Alle? Zo, zonder nuance?
Dat is inderdaad discriminerend.
Mazzelaar. Ik heb alleen een dikke reet en een lege portomonnee geërft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
Precies. Het is bij mij alleen nog te zien aan m'n lul van 30cm.
Nee, natuurlijk is hij dit niet van plan. Wilders is een prima politicus die zich vast omringt met allerlei media wondertjes en strategen die bepalen wanneer het het beste is om het vuurtje weer even op te laten laaien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:13 schreef Skillsy het volgende:
De uitspraken van Wilders, is dit om aandacht te trekken of is hij dit serieus van plan? Ik ken trouwens een Turk die op hem gaat stemmen. Wtf??
Waarom zou iemand "lul" willen zeggen tegen een politieagent?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:13 schreef Skillsy het volgende:
Minder PVV, weg met Wilders!
Je mag in Nederland alles zeggen , vrijheid van meningsuiting toch? Nee want je mag geen lul tegen de flikken zeggen.
De uitspraken van Wilders, is dit om aandacht te trekken of is hij dit serieus van plan? Ik ken trouwens een Turk die op hem gaat stemmen. Wtf??
PvdA (en SP) zijn niet tegen de oostblokkers. Ze zijn tegen de sociale ongelijkheid binnen Europa (die arbeidsmigratie veroorzaakt).quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou niet alles op het bordje van Wilders gaan schuiven.
Ik wil graag minder mensen die woorden gebruiken waar ze de betekenis niet van kennen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
Willen wij meer of minder narcisten hier op FOK!?
Jij bent de opper narcist!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik wil graag minder mensen die woorden gebruiken waar ze de betekenis niet van kennen.
Hij heeft het niet over alle Marokkanen, maar doelt overduidelijk op de criminele exemplaren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
In de politiek kan en mag je niet zomaar alles uitkramen. Uitspraken over dat alle Marokkanen wegmoeten mag je best bij de borrel zeggen, maar als politicus kan en mag je dat niet zeggen, omdat je politieke macht hebt en dit soort discriminerende uitspraken tot uitvoer kunt laten brengen.
Dat is één van de grondbeginselen van elke democratie.
Dat maak jij ervanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over alle Marokkanen, maar doelt overduidelijk op de criminele exemplaren.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:18 schreef Reya het volgende:
Minder Helmonders, dat lijkt me nog eens een belangrijke zaak.
Daar heeft hij het overduidelijk wel over. In zijn enthousiasme maakt hij dus eindelijk eens een grote fout. En daar kun je hem voor vervolgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over alle Marokkanen, maar doelt overduidelijk op de criminele exemplaren.
Ik ben tegen kopvoddentax, tegen een koranverbod, tegen assimiliatieplicht en tegen het uitzetten van tientallen miljoenen moslims uit Europa.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:14 schreef skrn het volgende:
[..]
Wilders is gewoon op heel veel punten niet duidelijk genoeg. Hij doet zijn uitspraken zo dat zijn aanhangers en zijn tegenstanders die zelf naar eigen genoegen kunnen invullen.
Wilders pleit ook voor een kopvoddentax, een Koranverbod, een assimilatieplicht, en het uitzetten van tientallen miljoen moslims uit Europa. En geweldsretoriek schuwt hij ook niet. Ja, sorry, ik concludeer, na het lezen van het boekje van Bosma en de verkiezingsprogramma's van de PVV, dat de PVV deportatie niet uitsluit als moslims zelf de Koran gaan inleveren of zelf de bladzijdes eruit scheuren. Sterker nog : een moslim zal, volgens Wilders, altijd loyaal zijn aan de oproep om de democratische staat omver te willen werpen, dus hoe meer moslims, hoe groter dat gevaar.
Dus nee, ik ga niet met je mee dat Wilders alleen de criminelen het land uit wil zetten. Dat is absoluut niet in lijn met statements die hij eerder heeft gemaakt.
Wat heeft narcisme hier nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jij bent de opper narcist!
Gefeliciteerd!
Achteraf, een klein beetje. Zoiets als:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:29 schreef Gia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |