Nou, vertel het eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:05 schreef Gia het volgende:
Als Nederlanders roepen: 'minder Marokkanen', dan is dat schandalig.
Maar vraag eens aan Marokkanen wat ze willen: 'meer of minder Polen'.
Wat is dan het antwoord?
Vervang dat maar rustig met joden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:05 schreef Gia het volgende:
Wat is dan het antwoord?
Ja. Dat kan niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik vraag me af hoe Wilders de Marokkanen wilt gaan uitzetten als men enkel de NL nationaliteit heeft, kan iemand dat uitleggen ?
Misschien zijn Marokkanen wat beschaafder dan Geert Wilders, en gaan niet als een blind paard reopen dat er bepaalde bevolkingsgroepen eruit moeten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:05 schreef Gia het volgende:
Wat is dan het antwoord?
Er zijn geen Marokkanen die "enkel" de Nederlandse nationaliteit hebben, ze hebben allemaal een dubbel paspportquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik vraag me af hoe Wilders de Marokkanen wilt gaan uitzetten als men enkel de NL nationaliteit heeft, kan iemand dat uitleggen ?
Dan mag je ze ook niet zomaar uitzetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zijn geen Marokkanen die "enkel" de Nederlandse nationaliteit hebben, ze hebben allemaal een dubbel paspport
Nee dat klopt, ze roepen alleen maar dat alle kankerjoduh dood moetequote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Misschien zijn Marokkanen wat beschaafder dan Geert Wilders, en gaan niet als een blind paard reopen dat er bepaalde bevolkingsgroepen eruit moeten.
Daar kan altijd een passende oplossing voor gevonden worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:18 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Dan mag je ze ook niet zomaar uitzetten.
Link?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:19 schreef theunderdog het volgende:
Dat Rtl late night.....![]()
Die rapper met zijn huilie verhaal over zijn moeder.....och zo ontroerend.![]()
Zou je dat willen? Waar stopt deze haat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar kan altijd een passende oplossing voor gevonden worden.
Wat de Marokkanen zelf willen weet ik niet maar de partij waarop veel allochtonen stemmen wil minder Polen.quote:
Wat is veel? En welke partij is dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wat de Marokkanen zelf willen weet ik niet maar de partij waarop veel allochtonen stemmen wil minder Polen.
Duh, het gaat natuurlijk niet om die Nederlandersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
PvdAquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:32 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Wat is veel? En welke partij is dat?
Nee, want als hun iets verschrikkelijks doen worden ze wel als normale burgers behandeld.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:33 schreef Montagui het volgende:
[..]
Duh, het gaat natuurlijk niet om die Nederlanders
Ja dus? We moeten ons gedragen als die Marokkanen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:05 schreef Gia het volgende:
Wat is dan het antwoord?
De PvdA wil minder Polen per m2....zelfde geluid als PVV die minder Marokkanen wil per m2.quote:
Omdat Samson niet roept dat hij voor minder Polen in Nederland gaat zorgen. Hij brengt het niet op zo'n idiote manier als Wilders.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
De PvdA wil minder Polen per m2....zelfde geluid als PVV die minder Marokkanen wil per m2.
Alleen de reden is miniem anders.
PvdA wil minder overlast gevende Polen
PVV wil minder criminele Marokkanen
Waarom valt er niemand in dezelfde mate over Samsom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |