Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat vond ik ook het meest onsmakelijk, die platte zinnetjes en dat hooligan-publiek. Van mij mag het allemaal ook wel wat minder multicultureel, dus op zich is die vraag stellen niet schokkend. Of strafbaar, voor de sneue papzakken die aangifte doen en Wilders weer voorzien van bakken gratis publiciteit.
Het verbaast mij dat dit incident moet komen voordat er heel kritisch op die vent wordt gereageerd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:20 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Er is in mijn ogen een groot verschil tussen tegen islam zijn of tegen criminaliteit zijn en een groep uitsluiten puur op basis van afkomst. Dat laatste is nog niet eerder gebeurt, zeker niet zo duidelijk en open. Hoewel ik het niet met zijn mening over de islam eens was, is dat een standpunt waar je over kan debatteren. Nu zegt hij letterlijk dat er een bevolkingsgroep weg moet. Gaat over het zijn van de persoon en niet over zijn daden of geloof.
Jij hebt zitten slapen, de afgelopen 9 jaar?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:29 schreef skrn het volgende:
voordat er heel kritisch op die vent wordt gereageerd.
Je bedoelt als hij zat feitelijk in de regering terwijl we in Nederland GroenLinks of de SP al te extreem vinden? Zoiets? Zonder echt maatschappelijke tegenstand?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt zitten slapen, de afgelopen 9 jaar?
Hij zat niet feitelijk in de regering en wie is "we" dat GroenLinks of SP "te extreem" bevonden worden??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:32 schreef skrn het volgende:
[..]
Je bedoelt als hij zat feitelijk in de regering terwijl we in Nederland GroenLinks of de SP al te extreem vinden? Zoiets? Zonder echt maatschappelijke tegenstand?
Kritisch vanuit andere politieke partijen maar minder vanuit de mensen zelfs. Absoluut niet.
Ik denk niet dat het hem veel zetels gaat kosten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:45 schreef skrn het volgende:
Goed, ik had altijd verwacht dat Geert Wilders zichzelf ging overschreeuwen. Dat is dan gister dan toch gebeurd.
Zeker weten!quote:Blijf erbij dat ik het vreemd vind dat de verontwaardiging - behalve vanuit andere politieke partijen - lang uitbleef. Sterker nog : veel mensen vonden het maar wat grappig hoor, kopvoddentax en een verbod op de Koran.
http://www.nu.nl/politiek(...)nwerken-met-pvv.htmlquote:Rutte wil niet samenwerken met PVV
Premier Mark Rutte (VVD) wil niet langer samenwerken met de PVV van Geert Wilders. Dat heeft Rutte donderdagnacht gezegd op een persconferentie in Brussel.
"Ik zie geen mogelijkheden voor samenwerking als er zulke uitspraken worden gedaan", zei Rutte. Hij doelt op samenwerking in de landelijke politiek. Over samenwerking in Almere en Den Haag moet op lokaal niveau worden besloten.
Rutte zei woensdagavond dat hij een "vieze smaak in zijn mond" krijgt van het optreden van Wilders, maar hij zei ook dat hij nooit partijen uitsluit. Op deze opstelling kwam donderdag veel kritiek.
Onder anderen CDA-leider Sybrand Buma stelde dat Rutte samenwerking met de PVV expliciet moest uitsluiten. "Het verbaast mij dat de premier nog altijd een zekere deur naar hem openhoudt", zei Buma in het tv-programma Nieuwsuur.
Wilders liet woensdagavond zijn aanhangers scanderen dat ze minder Marokkanen willen. Daarop is binnen en buiten de politiek met grote verontwaardiging gereageerd. PVV-Kamerlid Roland van Vliet stapte naar aanleiding van dit optreden van Wilders uit de fractie.
Oneens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:09 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Voor Wilders was die verstikkende angst juist veel erger. Toen zou ik voor de uitspraken die ik hierboven heb gedaan al 10x geband zijn.
Nou, vertel het eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:05 schreef Gia het volgende:
Als Nederlanders roepen: 'minder Marokkanen', dan is dat schandalig.
Maar vraag eens aan Marokkanen wat ze willen: 'meer of minder Polen'.
Wat is dan het antwoord?
Vervang dat maar rustig met joden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:05 schreef Gia het volgende:
Wat is dan het antwoord?
Ja. Dat kan niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik vraag me af hoe Wilders de Marokkanen wilt gaan uitzetten als men enkel de NL nationaliteit heeft, kan iemand dat uitleggen ?
Misschien zijn Marokkanen wat beschaafder dan Geert Wilders, en gaan niet als een blind paard reopen dat er bepaalde bevolkingsgroepen eruit moeten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:05 schreef Gia het volgende:
Wat is dan het antwoord?
Er zijn geen Marokkanen die "enkel" de Nederlandse nationaliteit hebben, ze hebben allemaal een dubbel paspportquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik vraag me af hoe Wilders de Marokkanen wilt gaan uitzetten als men enkel de NL nationaliteit heeft, kan iemand dat uitleggen ?
Dan mag je ze ook niet zomaar uitzetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zijn geen Marokkanen die "enkel" de Nederlandse nationaliteit hebben, ze hebben allemaal een dubbel paspport
Nee dat klopt, ze roepen alleen maar dat alle kankerjoduh dood moetequote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Misschien zijn Marokkanen wat beschaafder dan Geert Wilders, en gaan niet als een blind paard reopen dat er bepaalde bevolkingsgroepen eruit moeten.
Daar kan altijd een passende oplossing voor gevonden worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:18 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Dan mag je ze ook niet zomaar uitzetten.
Link?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:19 schreef theunderdog het volgende:
Dat Rtl late night.....![]()
Die rapper met zijn huilie verhaal over zijn moeder.....och zo ontroerend.![]()
Zou je dat willen? Waar stopt deze haat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar kan altijd een passende oplossing voor gevonden worden.
Wat de Marokkanen zelf willen weet ik niet maar de partij waarop veel allochtonen stemmen wil minder Polen.quote:
Wat is veel? En welke partij is dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wat de Marokkanen zelf willen weet ik niet maar de partij waarop veel allochtonen stemmen wil minder Polen.
Duh, het gaat natuurlijk niet om die Nederlandersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
PvdAquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:32 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Wat is veel? En welke partij is dat?
Nee, want als hun iets verschrikkelijks doen worden ze wel als normale burgers behandeld.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:33 schreef Montagui het volgende:
[..]
Duh, het gaat natuurlijk niet om die Nederlanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |