Nou ja, ik doe een beroep op jouw betrouwbaarheid als mod. Jij zal nimmer liegen op het internet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kan ik ja. Al zou ik dat ook zeggen als ik het wel op mijn geweten had natuurlijk, dus in die zin heeft die vraag niet zo heel veel nut.
maar wil je niet geestelijk/ emotioneel geraakt worden?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, liever een mooie trut dan een lelijke engel.
Gelukkig kroes. Ik dacht al dat ik de uitzondering was. Heb zitten denken en echt het ergste wat ik me kan herinneren is dat een chick toen haar relatie uitging binnen een uur een nieuwe relatie hadquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik en met mij vele andere leeftijdsgenoten voelen een enorme generatiekloof met de jeugd van tegenwoordig.
Het wordt steeds jonger volwassen en gedraagt zich steeds vreemder, 5 à 10 jaar geleden was het echt anders.
Denk dat mensen het op internet eerder toe durven te geven. Zelfs jij zou (als niemand er ooit achter zou komen en ze gewillig was) een meisje van 16 doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer een internetdingetje, dan dat het echt serieus is.
Ik zag dat jij gepost hadquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jaja je wilde gewoon even komen showen
I will do!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:33 schreef Scuidward het volgende:
Maar goed. PM deze bsc maar als de invaller te wensen over laat.
ja tegenwoordig zijn ze er allemaal vroeg bij ofzo met vriendjesquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig kroes. Ik dacht al dat ik de uitzondering was. Heb zitten denken en echt het ergste wat ik me kan herinneren is dat een chick toen haar relatie uitging binnen een uur een nieuwe relatie hadGrote schande was het. En natuurlijk dan het schoolsletje dat wel 2 jongens op 1 avond zoende
Hm heb wel het gevoel dat het wel altijd dezelfde zijn die de ergste 'schandalen' meemaken en dat er genoeg mensen zijn die 'laat' zijn in de huidige tijd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja tegenwoordig zijn ze er allemaal vroeg bij ofzo met vriendjesik was er in de ogen van mijn generatie al laat bij, laat staan in die van de huidige haha
Gezien je username ben je dus een laatbloeier?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja tegenwoordig zijn ze er allemaal vroeg bij ofzo met vriendjesik was er in de ogen van mijn generatie al laat bij, laat staan in die van de huidige haha
Natuurlijk, maar fysieke aantrekkingskracht is wel de eerste stap vind ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar wil je niet geestelijk/ emotioneel geraakt worden?
haha zoiets ...ik was super verlegen op de middelbare schoolquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gezien je username ben je dus een laatbloeier?
Dat voel ik de hele dag. Autisme is echt kut.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha zoiets ...ik was super verlegen op de middelbare schoolik weet nog dat ik een klasgenoot leuk vond en elke keer als hij bij ons groepje kwam staan ik niks meer durfde te zeggen en dat we een keer op een schooluitje gingen en hij uitgerekend naast mij moest gaan zitten en niks niks durfde te zeggen . er stond een film op die drie uur duurde, ik deed alsof ik heeel aandachtig de film aan het volgen was terwijl ik het een kutfilm vond
Nooit wat geworden dus?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha zoiets ...ik was super verlegen op de middelbare schoolik weet nog dat ik een klasgenoot leuk vond en elke keer als hij bij ons groepje kwam staan ik niks meer durfde te zeggen en dat we een keer op een schooluitje gingen en hij uitgerekend naast mij moest gaan zitten in de bus en ik niks niks durfde te zeggen . er stond een film op die drie uur duurde, ik deed alsof ik heeel aandachtig de film aan het volgen was terwijl ik het een kutfilm vond
I see what you did therequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Jammer, ik ben een sucker voor happy ends.
Deze reactie moest in dit topic. Ik begin het een en ander door elkaar te halenquote:
Ja zo gaat dat altijd, maar wel flirten met een leraar. belachelijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:16 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm, hij heeft nooit geprobeerd/duidelijk gemaakt om verder te gaan dan die aanrakingen, dus zie het probleem niet. En ik zou zoiets nooit doen, ik wilde het immers zelf. HIJ raakt meisjes aan dus is het zijn eigen schuld als hij wordt geschorst. En ja ik ben zo tevreden met mezelf.
Als je ziet hoe die meisjes van 15 zich kleden kan je het hem ook niet echt kwalijk nemen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat altijd, maar wel flirten met een leraar. belachelijk
Nee precies, een man heeft nou ook zo eenmaal zijn behoeftes. Bij mij op de middelbare achool was er ook een keer een leraar geschorst omdat hij de slet van de klas geneukt zou hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je ziet hoe die meisjes van 15 zich kleden kan je het hem ook niet echt kwalijk nemen.
Toen ik 15 was liepen die meisjes in mickeymouse truien
Hehe, schattig wel. Ach, iedereen heeft wel zoiets meegemaakt denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha zoiets ...ik was super verlegen op de middelbare schoolik weet nog dat ik een klasgenoot leuk vond en elke keer als hij bij ons groepje kwam staan ik niks meer durfde te zeggen en dat we een keer op een schooluitje gingen en hij uitgerekend naast mij moest gaan zitten in de bus en ik niks niks durfde te zeggen . er stond een film op die drie uur duurde, ik deed alsof ik heeel aandachtig de film aan het volgen was terwijl ik het een kutfilm vond
Alsof zo'n man 's morgens zijn bed uit komt en denkt van vandaag ga ik een minderjarig meisje verleiden. Daar moet iets aan vooraf gaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee precies, een man heeft nou ook zo eenmaal zijn behoeftes. Bij mij op de middelbare achool was er ook een keer een leraar geschorst omdat hij de slet van de klas geneukt zou hebben
Ja daarom, niet dat ik het goed keur als zoiets gebeurd maar zo'n meisje moet niet ineens doen alsof ze onschuldig was en is verkrachtquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof zo'n man 's morgens zijn bed uit komt en denkt van vandaag ga ik een minderjarig meisje verleiden. Daar moet iets aan vooraf gaan
Precies. Sinds ik Wild Things heb gezien vertrouw ik dit soort zaken niet meerquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja daarom, niet dat ik het goed keur als zoiets gebeurd maar zo'n meisje moet niet ineens doen alsof ze onschuldig was en is verkracht
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef imikethat het volgende:
Jij hebt ook op je knietjes gezeten voor hem, geef het maar toe
Waar haal je dat vandaan? Ik heb nog nooit gehoord van meisjes die dan seks hadden en dan achteraf zeiden: 'Hij heeft me verkracht'. Zij houden het juist stil. Ik hoorde in de onderbouw alleen maar: 'Oh hij raakt me aan, echt vieze pedo' terwijl hij alleen een schouderklopje gaf.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja daarom, niet dat ik het goed keur als zoiets gebeurd maar zo'n meisje moet niet ineens doen alsof ze onschuldig was en is verkracht
Met de jouwe mag jij alleen maar in Viva posten, hup hup kssst...quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
met jouw userfoto mag je alleen in kpd posten
Het vlees is zwak he...quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap dat soort leraren nooit. Buiten het feit dat al die pubers nog gewoon kinderen zijn, lijkt het mij de normaalste zaak van de wereld dat je niet op de kalverliefdes van die meisjes ingaat. Een beetje professionaliteit en verstandigheid mag je toch wel verwachten. Maar goed.
Scheikunde vond ik nooit al te moeilijk, zou weer eens 'n scheikundeboek van de middelbare school moeten zien om weer precies te weten wat Mol en dergelijke inhoudt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
6VWO. Scheikunde. Ik kan niet zo goed opschieten met 'Mol'
Ik heb dat 2 keer meegemaakt, 1 keer bij een jongen en meisje van dezelfde leeftijd waarbij bleek dat ze helemaal niet verkracht was en de andere was dus met die leraarquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:54 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Ik heb nog nooit gehoord van meisjes die dan seks hadden en dan achteraf zeiden: 'Hij heeft me verkracht'. Zij houden het juist stil. Ik hoorde in de onderbouw alleen maar: 'Oh hij raakt me aan, echt vieze pedo' terwijl hij alleen een schouderklopje gaf.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:47 schreef leita het volgende:
[..]
Ik kick eigenlijk wel (heel erg) op wat oudere mannen, lijkt me best spannend![]()
En ach, het is uiteindelijk nooit gebeurd, dus zal het nooit weten
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahaha ja ik kick ook op oudere mannen. Sommige mannen van 40 kunnen nog heel sexy zijn, maar er echt iets mee doen? Nee toch maar niet. Alsnog val ik wel op iets oudere jongens/mannen hoor, doorgaan 21-25 jaar ongeveer terwijl ik zelf 18 ben.
Bijles Nederlands nodig?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ow. Ha. Ja euhm. Ik vind het moeilijk om een goed lopend verhaal te maken en dingen goed te formuleren en zulks.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Chest training afsluiten met pushupsdat pump
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje teleurgesteld![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:38 schreef Sauslepel het volgende:
Nog niemand een grap gemaakt over het feit dat het een leerkracht scheikunde betrof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje teleurgesteld
En altijd het laatste woord.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Chest training afsluiten met pushupsdat pump
Gore pedo!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Zeer toevallig. Er is bij ons vandaag een docent ontslagen omdat hij een leerlinge geneukt zou hebben.Noem geen namen etc. natuurlijk
dat was ook net naast mijn school, gatverdamme wat een ranzig wijfquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:22 schreef Crocodi1e het volgende:
Op de middelbare vlakbij mijn MBO zit een chick die een hont heeft gepijpt voor 20 euro
chinese meidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |