Stoer hoor, ik bijna 17 jaar!quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik zit bijna vier jaar op het hbo.
Kun jij eens moeilijk praten Mortaxx?Please!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
Stoer doen met hbo. Waar gaat het heen met deze wereld
Mensen die dure woorden als 'stoer' gebruiken omdat ze hbo doenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
Stoer doen met hbo. Waar gaat het heen met deze wereld
Ik ben zo lekker gewoon geblevenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kun jij eens moeilijk praten Mortaxx?Please!
Dat waardeer ik dan wel weer aan jou, dat je gewoon nog wel eens zelf je boodschappen doet en dan ook bij de bakker zelf aangeeft dat je een halfje bruin wil.quote:
Ja precies, als je altijd al zo praat is het heel anders. Maar als je het ineens geforceerd ga doen moet ik even binnensmonds kotsenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:29 schreef madeliefff het volgende:
Sommige mensen proberen daarmee inderdaad interessant te doen, ik hou er ook niet van. Als je dure woorden gebruikt omdat je het met je opvoeding hebt mee gekregen is het wat anders, dan komt t ook natuurlijk over.
Praat eens duur voor mij krijg je een smiley.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja precies, als je altijd al zo praat is het heel anders. Maar als je het ineens geforceerd ga doen moet ik even binnensmonds kotsen
ik stond een keer in een club met een jongen te praten en elke keer startte hij zijn verhaal met normale worden en ging hij over naar dure woorden en dan begon hij weer met normale woorden, zo ging dat door. Ik was op gegeven moment ook alleen maar daarop aan het letten en hij merkte dat want hij zei op geven iets van 'je vind het niet leuk he dat ik zo praat'...haha blijkbaar was het aan me te zien ofzo ,ik denk dat hij er gewoon erg bewust mee bezig was anders zou hij dat niet zo kunnen zien aan mij lijkt me.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja precies, als je altijd al zo praat is het heel anders. Maar als je het ineens geforceerd ga doen moet ik even binnensmonds kotsen
Hahaha wat isdat nou weerquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik stond een keer in een club met een jongen te praten en elke keer startte hij zijn verhaal met normale worden en ging hij over naar dure woorden en dan begon hij weer met normale woorden, zo ging dat door. Ik was op gegeven moment ook alleen maar daarop aan het letten en hij merkte dat want hij zei op geven iets van 'je vind het niet leuk he dat ik zo praat'...haha blijkbaar was het aan me te zien ofzo ,ik denk dat hij er gewoon erg bewust mee bezig was anders zou hij dat niet zo kunnen zien aan mij lijkt me.
Ik weiger hierin mee te doen, en ik verwacht jouw medewerking!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Praat eens duur voor mij krijg je een smiley.
ik weet het niet, ik denk dat hij het nog niet zo lang gebruikte ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hahaha wat isdat nou weer
Hij twijfelde hoe die tegen je moest praten
Prima, je hebt gelijk sorry Eend112.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik weiger hierin mee te doen, en ik verwacht jouw medewerking!
Spongeboss de man van principes.
Vraag het hem, hij is er ookquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik denk dat hij het nog niet zo lang gebruikte ofzo
waarom deed je dat?quote:
Welke film?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dit was een foutje. Ik was die jongen van de film uit het andere topic
Ooh hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij bedoeld de film die ik keek in het topic van bluejeans over die leraar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |