ditquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Tja dat soort woorden komen nou eenmaal duur over als je zelf taal als "swaggerboi" bezigt
Waarom moet je ineens anders gaan praten omdat je een maand op een hbo zit, of nouja ik denk dat dat de reden isquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:42 schreef Geelman het volgende:
Je hebt ergens wel gelijk. Desalniettemin een onterechte klacht aangezien je best je eigen vocubalaire wat kan opvijzelen.
Ik zit bijna vier jaar op het hbo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom moet je ineens anders gaan praten omdat je een maand op een hbo zit, of nouja ik denk dat dat de reden is
Ik quote ook eigenlijk de verkeerdequote:Op donderdag 20 maart 2014 17:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik zit bijna vier jaar op het hbo.
Context in intonatie, mongoolquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:52 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Mogelijk een duur woord? In welke woonvorm leef jij, zwakbegaafde?
erger danquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:51 schreef hoink581 het volgende:
Mijn broertje beweerde anders dat toen ik nog op het VWO zat, dit erger was als toen ik mijn hbo had afgerond.
ambtenaren hebben hier overigens ook een handje vanquote:
Ik hoor dat eerlijk gezegd liever dan dit soort woorden.quote:
Jij bent geen Drake/Justin Bieber fan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoor dat eerlijk gezegd liever dan dit soort woorden.
Zeker een hbo'er datquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dankje. Erger dan. Ik schaam me dat ik deze fout gemaakt heb.
Die eerste ken ik niet en die tweede beluister je volgens mij alleen als je een pubermeisje bent van een jaar of 14.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent geen Drake/Justin Bieber fan?
Drake of hoe die heet heeft yolo aan de man gebracht. In Limburg roepen we 'ach doe leafs maar eine keer.' Sinds ik geboren ben geloof ik. Althans als het weer eens gaat om vette hap naar binnen te werken. Als je het nu zegt denkt iedereen weer gelijk aan yoloquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die eerste ken ik niet en die tweede beluister je volgens mij alleen als je een pubermeisje bent van een jaar of 14.
Ik ben een beetje verliefd op Drakequote:Op donderdag 20 maart 2014 18:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent geen Drake/Justin Bieber fan?
Drake is Engels voor mannetjeseend...quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Drake
Nou nou, wat een wereldprestaties levert die man.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Drake of hoe die heet heeft yolo aan de man gebracht.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Drake
wat een leuk feitjequote:Op donderdag 20 maart 2014 18:16 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Drake is Engels voor mannetjeseend...
haterquote:
Nee joh. Drake is mijn favo emo rapper. Chicks diggen die nummers.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat een leuk feitje
[..]
hater
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee joh. Drake is mijn favo emo rapper. Chicks diggen die nummers.
Die shit is diep.quote:
Haha homooquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik luister nu Hold On, We´re going home.
Toppertje.
Alle nigger-stukjes zijn eruitquote:
HZJB !quote:
Je kan beter fan worden van Kayne West. Dat is ook een tjappie maar die maakt iig nog achterlijk goeie muziek.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alle nigger-stukjes zijn eruit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |