Wat je wil.quote:
Bijles nemen. Scheikunde is wel te doen, natuurkunde is ook niet zo moeilijk, wiskunde kan pittig zijn.quote:
6VWO. Scheikunde. Ik kan niet zo goed opschieten met 'Mol'quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:41 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Kom maar. Ik ben beta student. Welk niveau?
Mol is gewoon een getal (6.02 tot de zoveelste) wat je als handigheidje kan gebruiken om vanquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
6VWO. Scheikunde. Ik kan niet zo goed opschieten met 'Mol'
Nee hij moet mij niet zo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef imikethat het volgende:
Jij hebt ook op je knietjes gezeten voor hem, geef het maar toe
Juist ja, ik snap dat ook niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap dat soort leraren nooit. Buiten het feit dat al die pubers nog gewoon kinderen zijn, lijkt het mij de normaalste zaak van de wereld dat je niet op de kalverliefdes van die meisjes ingaat. Een beetje professionaliteit en verstandigheid mag je toch wel verwachten. Maar goed.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:45 schreef BlueJeans het volgende:
Nee hij moet mij niet zo. Blijft enkel bij aanrakingen bij rug en hand en bovenbeen wat ik op zich niet zo héééél erg vind.
Aha dat is niet zo heel lastig als je het doorhebt. Je bedoelt bepaald aantal mol omzetten tijdens een reactie en dergelijke?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
6VWO. Scheikunde. Ik kan niet zo goed opschieten met 'Mol'
Ja dat snap ik. En die formules ook; beetje invullen, dat is niet zo moeilijk. Maar meer het inzicht wat ik doen en de vraag/het verhaal begrijpen en dan de goede stappen zetten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mol is gewoon een getal (6.02 tot de zoveelste) wat je als handigheidje kan gebruiken om van
gram
naar aantal moleculen te gaan.
En weer terug.
Gvdquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:45 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee hij moet mij niet zo.Blijft enkel bij aanrakingen bij rug en hand en bovenbeen wat ik op zich niet zo héééél erg vind.
![]()
Ahja, dat is oefening.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. En die formules ook; beetje invullen, dat is niet zo moeilijk. Maar meer het inzicht wat ik doen en de vraag/het verhaal begrijpen en dan de goede stappen zetten.
Lolwatquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:45 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee hij moet mij niet zo.Blijft enkel bij aanrakingen bij rug en hand en bovenbeen wat ik op zich niet zo héééél erg vind.
![]()
Op YouTube is zo'n scheikunde leraar die alle stof in Jip en Janneke taal uitlegt, gouden vent. Scheikundelessen heet die channel of zo. Heb een keer 6,9 gehaald door alleen zijn filmpjes te kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. En die formules ook; beetje invullen, dat is niet zo moeilijk. Maar meer het inzicht wat ik doen en de vraag/het verhaal begrijpen en dan de goede stappen zetten.
Dat is wel baas ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Op YouTube is zo'n scheikunde leraar die alle stof in Jip en Janneke taal uitlegt, gouden vent. Scheikundelessen heet die channel of zo. Heb een keer 6,9 gehaald door alleen zijn filmpjes te kijken
Klopt, veel oefenen. Motivatie is vaak erg zoek bij me op dit soort dingen. Maar ja zal er toch ooit weer mee moeten beginnen. Die verhaaltjes van 'Een auto rijdt 50km en tankt 12 liter en rijdt op benzine. Bereken hoeveel m3 benzine in de lucht komt' of zoiets (:') ) komen echt me neus uit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ahja, dat is oefening.
- Eerst alles even noteren, wat weet je. Dus is het of in gram, of in aantal moleculen.
- Dan naar de reactievergelijking kijken die vaak gegeven is
- Dan de vooraf gegeven gegevens omrekenen naar de gevraagde gegevens
- De gevraagde gegevens in de juiste eenheid zetten (g / L, dichtheid, ppm, you name it).
Jouw vriendin heeft hem gepijpt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:36 schreef BlueJeans het volgende:
Hey Lieve FOK!ers,
TS heeft een bepaald vak van een leraar. Niet onknap, kan goed les geven, kontje waar je U tegen zegt () en op zich wel aardig al kan hij soms echt een kutwijf zijn. Maar goed, hoorde dat hij dus geschorst is omdat hij dus zijn handen niet kan thuishouden van de jonge vrouwelijke scholieren. Nu verbaast het me niks omdat hij flirterig is tegen elke vrouwelijke leerling ook mij en er wel vaker roddels over hem zijn als hij weer eens een meisje betastte. Zo ook mijn vriendin, zij is zelfs op haar knieën voor hem gegaan na de les
![]()
Maar goed, geen gevolgen want als iedereen zijn mondje houdt is er niks aan de hand want er zijn geen bewijzen. Maar nu is er een onderzoek gesteld naar hem omdat de school erachter is gekomen en er volgens mij ook bewijzen zijn. En die vent is al getrouwd.
Maar nu de klacht dan !![]()
Omdat hij zijn handen niet kan thuishouden valt hij nu uit terwijl de toetsweek (en eindexamen!) er bijna aankomen en hij nu dus afwezig is. Godver!En we moeten nog 2 PO's doen en heb nog maar paar lessen voordat de meivakantie begint en ik helemaal geen les meer heb. En ik ben al zo slecht in het vak, haal de laatste tijd alleen maar 4'en voor dat vak echt kutzooi
En ik heb dan weer zo'n school die niks regels en ons gewoon verwaarloost van 'zoek het zelf maar uit'
![]()
Groetjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel leuk hoor. Als je exact ingesteld bent dan. Beetje filosofisch naar een boom kijken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:50 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Klopt, veel oefenen. Motivatie is vaak erg zoek bij me op dit soort dingen. Maar ja zal er toch ooit weer mee moeten beginnen. Die verhaaltjes van 'Een auto rijdt 50km en tankt 12 liter en rijdt op benzine. Bereken hoeveel m3 benzine in de lucht komt' of zoiets (:') ) komen echt me neus uit.
Maar ik weet wie die vriendin is (denk ik)quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ze heeft z'n veters gestrikt. Seriously Toto
Je kent haar niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik weet wie die vriendin is (denk ik)
Heeft vaak niet zoveel met liefde te maken, maar lust.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap dat soort leraren nooit. Buiten het feit dat al die pubers nog gewoon kinderen zijn, lijkt het mij de normaalste zaak van de wereld dat je niet op de kalverliefdes van die meisjes ingaat. Een beetje professionaliteit en verstandigheid mag je toch wel verwachten. Maar goed.
Zulke verzetjes maken het hongerloon wel een stuk draaglijker.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan omschakelen naar maatschappijleer Piye
No way, tot zover ga ik echt niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef eend112 het volgende:
Volgens mij was jij de gene die de BJ gaf.
Maar aftrekken nog wel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:52 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
No way, tot zover ga ik echt niet.![]()
Waarom ken jij iedereen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik weet wie die vriendin is (denk ik)
Ja ik zie het op Tinder. Die meisjes van 18 zijn echt verreweg het knapst. Vanaf 21 zet het verval ontzettend snel inquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Zulke verzetjes maken het hongerloon wel een stuk draaglijker.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef KaoloJoeka het volgende:
Foto van betaste sletjes:GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En altijd het laatste woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |