surequote:Op donderdag 20 maart 2014 20:53 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ew gadver nee, sexuele handelingen met je leraar gaat mij te ver.Beetje flirten oké, ik heb toch niks te doen in de les.
Een dame met een onderdanige aanleg, dat zijn de besten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Mwah sommige meisjes moeten er ook echt niets van hebben. Maar ik denk dat de helft wel interesse/fantasieën zou hebben en misschien een handjevol meisjes van een klas ook echt iets met een leraar zou kunnen doen. Maar toen ik in ieder geval 16 was, was het hartstikke spannend of je bij een les weer een hand langs je rug krijgt en de machtsverhouding goed voelde.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Een dame met een onderdanige aanleg, dat zijn de besten.
simpel; antwoord kan niet berekend worden met gestelde dataquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:50 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Klopt, veel oefenen. Motivatie is vaak erg zoek bij me op dit soort dingen. Maar ja zal er toch ooit weer mee moeten beginnen. Die verhaaltjes van 'Een auto rijdt 50km en tankt 12 liter en rijdt op benzine. Bereken hoeveel m3 benzine in de lucht komt' of zoiets (:') ) komen echt me neus uit.
Ja ik zeg: zo'n soort vraag. Snap zelf ook wel dat er niet genoeg gegevens zijn om het te kunnen berekenen wijsneus!quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
simpel; antwoord kan niet berekend worden met gestelde data
nou dan zet je bij de volgende 'zo'n soort vraag' zie bovenstaandequote:Op donderdag 20 maart 2014 21:53 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja ik zeg: zo'n soort vraag. Snap zelf ook wel dat er niet genoeg gegevens zijn om het te kunnen berekenen wijsneus!
Hoe noem je het dan eigenlijk, want dat is toch de gangbare term voor een mondeling tentamen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vermijd de term 'oral exam' ook in mijn lessen
gewoon mondeling tentamen toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe noem je het dan eigenlijk, want dat is toch de gangbare term voor een mondeling tentamen.
Ow. Ha. Ja euhm. Ik vind het moeilijk om een goed lopend verhaal te maken en dingen goed te formuleren en zulks.quote:
Mondeling of spreektoetsquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe noem je het dan eigenlijk, want dat is toch de gangbare term voor een mondeling tentamen.
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef chroestjov het volgende:
Wat is dat toch met de jeugd van tegenwoordig, een paar jaar terug gebeurde dit allemaal nog niet zo frequent, nu lijkt het wel de normale gang van zaken geworden.
Kom maar terug als je bachelordiploma hebtquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ow. Ha. Ja euhm. Ik vind het moeilijk om een goed lopend verhaal te maken en dingen goed te formuleren en zulks.
In de Engelse les hoort eigenlijk allemaal maar Engelse gesproken te worden natuurlijk. Geen Nederlands.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gewoon mondeling tentamen toch?
Heel misschien ook wel beter met een klas vol baldadige pubers.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kom maar terug als je bachelordiploma hebt.
Kutje.quote:
Tietje.quote:
Yep doeltaal-voertaal, ofwel speaking test voldoet ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de Engelse les hoort eigenlijk allemaal maar Engelse gesproken te worden natuurlijk. Geen Nederlands.
[..]
Heel misschien ook wel beter met een klas vol baldadige pubers.
het gaat om t innerlijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Sommige dames rijpen wel nice en zijn op hun top in de midden-20, maar de meesten worden steeds minder naarmate ze langer meerderjarig zijn inderdaad.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
maar voelen jullie je weleens aangetrokken tot een van de leerlingen ondanks dat jullie er niets mee doen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vermijd de term 'oral exam' ook in mijn lessen
Ja, ik en met mij vele andere leeftijdsgenoten voelen een enorme generatiekloof met de jeugd van tegenwoordig.quote:
Als ze 'nee' antwoorden ga ik echt zo kijken:quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
maar voelen jullie je weleens aangetrokken tot een van de leerlingen ondanks dat jullie er niets mee doen?
Nee, liever een mooie trut dan een lelijke engel.quote:
Maar ff serieus, die leraar heeft dus gewoon al jouw vriendinnen geneukt? Volgens mij ben je gewoon jaloers dat jij geen beurt hebt gehadquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:05 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Als ze 'nee' antwoorden ga ik echt zo kijken:
Kan het me haast niet voorstellen dat dat niet gebeurt, ze blijven mensen!Alleen niet iedereen doet er wat mee.
Hm denk dat dat wel mee valt. Denk dat het er nu meer openlijk over wordt gesproken als er iets gebeurd is. Het verspreidt zich razendsnel nu via social media. En met dat sneller volwassen worden merk ik eigenlijk alleen bij de VMBO-sletjes met hun bontkraagjes die 13 zijn en 20 lijken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik en met mij vele andere leeftijdsgenoten voelen een enorme generatiekloof met de jeugd van tegenwoordig.
Het wordt steeds jonger volwassen en gedraagt zich steeds vreemder, 5 ŕ 10 jaar geleden was het echt anders.
Nou, zeker in de bovenbouw, had ik nog weleens leerlingen erbij zitten die er volwassen uit zagen en niet verkeerd. Natuurlijk zie je dat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
maar voelen jullie je weleens aangetrokken tot een van de leerlingen ondanks dat jullie er niets mee doen?
Nee, hij heeft geen één vriendin geneukt, waar zie jij dat staan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maar ff serieus, die leraar heeft dus gewoon al jouw vriendinnen geneukt? Volgens mij ben je gewoon jaloers dat jij geen beurt hebt gehad.
Frank, ik verwachtte hier heel even een plotwending.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, zeker in de bovenbouw, had ik nog weleens leerlingen erbij zitten die er volwassen uit zagen en niet verkeerd. Natuurlijk zie je dat.
Maar tegelijkertijd weet je ook dat het vrij jonge meisjes zijn en jij een docent bent, die ook nog eens veel ouder is. Daar kun je je wel overheen zetten.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:09 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee, hij heeft geen één vriendin geneukt, waar zie jij dat staan?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahaha ja ik kick ook op oudere mannen. Sommige mannen van 40 kunnen nog heel sexy zijn, maar er echt iets mee doen? Nee toch maar niet. Alsnog val ik wel op iets oudere jongens/mannen hoor, doorgaan 21-25 jaar ongeveer terwijl ik zelf 18 ben.
Qua uiterlijk zeker wel. Voor de rest niet. Geen gevoelens of vlinders.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
Niemand die 13 is lijkt 20. Dat zeggen mannen om hun efebofiele neigingen te verantwoorden. Met make-up en een setje tieten zie je er nog niet meerderjarig uit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:09 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm denk dat dat wel mee valt. Denk dat het er nu meer openlijk over wordt gesproken als er iets gebeurd is. Het verspreidt zich razendsnel nu via social media. En met dat sneller volwassen worden merk ik eigenlijk alleen bij de VMBO-sletjes met hun bontkraagjes die 13 zijn en 20 lijken.
Je snapt m punt toch wel? Dat die meisjes en er nu gewoon volwassener uitzien en ouder lijken dan dat ze werkelijk zijn. Oké meisjes van 14/15 die 17/18 lijken dan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Niemand die 13 is lijkt 20. Dat zeggen mannen om hun efebofiele neigingen te verantwoorden. Met make-up en een setje tieten zie je er nog niet meerderjarig uit.
Jajajajaja en dan geef je de verkeerde signalen en krijg je het verhaal dat hij je aanrakt maar dat wil je niet en word HIJ geschorstquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:53 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ew gadver nee, sexuele handelingen met je leraar gaat mij te ver.Beetje flirten oké, ik heb toch niks te doen in de les.
Nou, nu ik het zo teruglees, kun je het ook anders opvatten, realiseer ik mequote:Op donderdag 20 maart 2014 22:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Frank, ik verwachtte hier heel even een plotwending.
Op FOK! stikt het sowieso van de efebofielenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Niemand die 13 is lijkt 20. Dat zeggen mannen om hun efebofiele neigingen te verantwoorden. Met make-up en een setje tieten zie je er nog niet meerderjarig uit.
Hm, hij heeft nooit geprobeerd/duidelijk gemaakt om verder te gaan dan die aanrakingen, dus zie het probleem niet. En ik zou zoiets nooit doen, ik wilde het immers zelf. HIJ raakt meisjes aan dus is het zijn eigen schuld als hij wordt geschorst. En ja ik ben zo tevreden met mezelf.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jajajajaja en dan geef je de verkeerde signalen en krijg je het verhaal dat hij je aanrakt maar dat wil je niet en word HIJ geschorst
Ben je zo tevreden met jezelf?
Ik heb een jongen van net 14 in de klas die er serieus uitziet als iemand van 17/18. Groot, breed en zware stem.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Euhm, verkeerd topique?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Chest training afsluiten met pushupsdat pump
Volgens mij is dat meer een internetdingetje, dan dat het echt serieus is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:15 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Op FOK! stikt het sowieso van de efebofielen.
Ik snap je punt, snap jij het mijne? Meisjes van 14/15 hebben vrijwel zonder uitzondering overduidelijk een minderjarig gezicht. Dat het lichaam ontwikkeld is en ze kleding dragen die dat toont maakt niet opeens dat ze er volwassen uitzien.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:14 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Je snapt m punt toch wel? Dat die meisjes en er nu gewoon volwassener uitzien en ouder lijken dan dat ze werkelijk zijn. Oké meisjes van 14/15 die 17/18 lijken dan.
Zo weet je dat je nog leeft.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:15 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Op FOK! stikt het sowieso van de efebofielen.
Ik had destijds ook een jongen in mijn klas die door zijn grote verschijning en volle baard zo nu en dan voor leraar werd aangezien. Er zijn wel uitzonderingen ja, maar ik vind dat men (vooral bij dames) al wat snel roept dat ze er ouder uitzien. Ze zien er niet ouder uit, ze zien er uit als wat ze zijn: Jongedames die lichamelijk opbloeien.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb een jongen van net 14 in de klas die er serieus uitziet als iemand van 17/18. Groot, breed en zware stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |