Dit soort shit gebeurt echt vaker dan ik denk geloof ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik weet wie die vriendin is (denk ik)
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:36 schreef BlueJeans het volgende:
Nu verbaast het me niks omdat hij flirterig is tegen elke vrouwelijke leerling ook mij
Nou, die meisjes kunnen wel echt 'verliefd' worden, waar uiteraard ook lust bij komt spelen. Maar jij moet daar als docent boven staan natuurlijk, het is in principe schandalig dat je dan met die kinderen gaat zitten klooien. Dan is het einde zoek.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft vaak niet zoveel met liefde te maken, maar lust.
Elk lesje een ander sletje!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap dat soort leraren nooit. Buiten het feit dat al die pubers nog gewoon kinderen zijn, lijkt het mij de normaalste zaak van de wereld dat je niet op de kalverliefdes van die meisjes ingaat. Een beetje professionaliteit en verstandigheid mag je toch wel verwachten. Maar goed.
Meh.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:53 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ew gadver nee, sexuele handelingen met je leraar gaat mij te ver.Beetje flirten oké, ik heb toch niks te doen in de les.
Nog triester zijn die ouwe leraren die kleine ventjes betastenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:53 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dit soort shit gebeurt echt vaker dan ik denk geloof ikPaupertriest.
Welk vak geef jij les in dan?quote:
Er zijn ook professors in de filosofie die hun handen niet thuis kunnen houden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo zie je maar Guus. Wat de filosoof H. Teeuwen over vrouwen zei is helemaal waar
Zolang er niemand achter komt, houdt het ze niet tegen. Het verbaast me dat dit zoveel gebeurt. Dit gebeurt niet sporadisch maar op grote school denk ik wel hoor. Op elke school zit er denk ik wel 1 a 2 die te ver gaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, die meisjes kunnen wel echt 'verliefd' worden, waar uiteraard ook lust bij komt spelen. Maar jij moet daar als docent boven staan natuurlijk, het is in principe schandalig dat je dan met die kinderen gaat zitten klooien. Dan is het einde zoek.
Het zegt ook wel veel over jouw vriendin, though.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:55 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Zolang er niemand achter komt, houdt het ze niet tegen. Het verbaast me dat dit zoveel gebeurt. Dit gebeurt niet sporadisch maar op grote school denk ik wel hoor. Op elke school zit er denk ik wel 1 a 2 die te ver gaan.
Klopt, op FOK! wel.quote:
Sommige dames rijpen wel nice en zijn op hun top in de midden-20, maar de meesten worden steeds minder naarmate ze langer meerderjarig zijn inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik zie het op Tinder. Die meisjes van 18 zijn echt verreweg het knapst. Vanaf 21 zet het verval ontzettend snel in
Alle vrouwen doen dit soort dingen wel. Of het nu de leraar, hockeytrainer of dominee isquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het zegt ook wel veel over jouw vriendin, though.
Ik zit al in zijn clique.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aanstormend BN'er. Haast je om in zijn clique te komen dan krijg je z'n sloppy seconds
Ware woorden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alle vrouwen doen dit soort dingen wel. Of het nu de leraar, hockeytrainer of dominee is
Gelukkig poepen knappe vrouwen niet. Dus knappe Belgen neuken niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alle vrouwen doen dit soort dingen wel. Of het nu de leraar, hockeytrainer of dominee is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu ik erover nadenk, heb ik best wel sletjes als vriendinnen. De ene neukt haar twee exen op één dag en wisselt om de week afquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het zegt ook wel veel over jouw vriendin, though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |