Je wilt BJ graag alle hoeken van de kamer laten zien? Of is het in dit geval: alle bladzijden van een lesboek?quote:
Ja erg gennig, heb de ballen uit m'n broek gelachen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:19 schreef spierbal het volgende:
Ons vee wordt met hormonen vgespoten zodat ze snel groeien. Dit komt ook bij de pubertjes in hun lichaam.
Daarom zien ze er zo snel geil uit. Maar gaan ook vroeg dood.
Gennig he
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:19 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja erg gennig, heb de ballen uit m'n broek gelachen.
Jij bent geen leraar. Leraar heeft macht. Macht=geil. Dus word leraar!quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:21 schreef jelfrikandel het volgende:
Ja dikke tering met dit soort topics snap ik nooit waarom ik nog maagd benIn zulke verhalen lijken ze allemaal zo makkelijk maar ze doen god domme een partij moeilijk allemaal.
Wat voor ballen? Gehakballen, golfballen, bowlingballen...quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:19 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, met het feit dat ik een verlopen uitgerangeerde lul ben heb ik allang vrede mee gesloten. Ik ken mijn beperkingen, dus die jaloezie heb ik niet.
Daarnaast moet ik er ook absoluut niet aan denken om zo'n clubje pubermeisjes achter je aan te hebben lopen, dat gekwebbel alleen al.
Ah gewoon twee sloopballen, niks bijzonders.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat voor ballen? Gehakballen, golfballen, bowlingballen...
Dat is juist zo geil. Zo'n net iets te bijdehand meisje dat denkt de wereld te hebben ontdekt, maar nog zoveel kan leren van meneer de docent.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, met het feit dat ik een verlopen uitgerangeerde lul ben heb ik allang vrede mee gesloten. Ik ken mijn beperkingen, dus die jaloezie heb ik niet.
Daarnaast moet ik er ook absoluut niet aan denken om zo'n clubje pubermeisjes achter je aan te hebben lopen, dat gekwebbel alleen al.
Auwquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:23 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ah gewoon twee sloopballen, niks bijzonders.
Het is echt gebeurd. Geloof me, dit gebeurt echt vaker dan je denkt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:27 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik geloof er niks van.
Dus je leraar heeft zich laten pijpen door een van z'n minderjarige leerlingen?
Zo hey, jij bent AVI uit of niet?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:27 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik geloof er niks van.
En wat kreeg ze ervoor terug? Hoger cijfer?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:28 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het is echt gebeurd. Geloof me, dit gebeurt echt vaker dan je denkt.
Dat zou betekenenen... dat hij... dat hij de wet overtreedt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:27 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik geloof er niks van.
Ben jij zelf ook minderjarig?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:28 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het is echt gebeurd. Geloof me, dit gebeurt echt vaker dan je denkt.
homoquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:19 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee ik ben 18. Maar ik heb zelf nooit iets met die leraar gedaan.quote:
Jij kan stellig bekennen dat jij dit niet op je geweten hebt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap dat soort leraren nooit. Buiten het feit dat al die pubers nog gewoon kinderen zijn, lijkt het mij de normaalste zaak van de wereld dat je niet op de kalverliefdes van die meisjes ingaat. Een beetje professionaliteit en verstandigheid mag je toch wel verwachten. Maar goed.
Ze kreeg een 7 ipv een 6. Maar de andere keren dat ze iets deden, kreeg ze niksquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:29 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
En wat kreeg ze ervoor terug? Hoger cijfer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |