Het vlees is zwak he...quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap dat soort leraren nooit. Buiten het feit dat al die pubers nog gewoon kinderen zijn, lijkt het mij de normaalste zaak van de wereld dat je niet op de kalverliefdes van die meisjes ingaat. Een beetje professionaliteit en verstandigheid mag je toch wel verwachten. Maar goed.
Scheikunde vond ik nooit al te moeilijk, zou weer eens 'n scheikundeboek van de middelbare school moeten zien om weer precies te weten wat Mol en dergelijke inhoudt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
6VWO. Scheikunde. Ik kan niet zo goed opschieten met 'Mol'
Ik heb dat 2 keer meegemaakt, 1 keer bij een jongen en meisje van dezelfde leeftijd waarbij bleek dat ze helemaal niet verkracht was en de andere was dus met die leraarquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:54 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Ik heb nog nooit gehoord van meisjes die dan seks hadden en dan achteraf zeiden: 'Hij heeft me verkracht'. Zij houden het juist stil. Ik hoorde in de onderbouw alleen maar: 'Oh hij raakt me aan, echt vieze pedo' terwijl hij alleen een schouderklopje gaf.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:47 schreef leita het volgende:
[..]
Ik kick eigenlijk wel (heel erg) op wat oudere mannen, lijkt me best spannend![]()
En ach, het is uiteindelijk nooit gebeurd, dus zal het nooit weten
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahaha ja ik kick ook op oudere mannen. Sommige mannen van 40 kunnen nog heel sexy zijn, maar er echt iets mee doen? Nee toch maar niet. Alsnog val ik wel op iets oudere jongens/mannen hoor, doorgaan 21-25 jaar ongeveer terwijl ik zelf 18 ben.
Bijles Nederlands nodig?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ow. Ha. Ja euhm. Ik vind het moeilijk om een goed lopend verhaal te maken en dingen goed te formuleren en zulks.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Chest training afsluiten met pushupsdat pump
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje teleurgesteld![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:38 schreef Sauslepel het volgende:
Nog niemand een grap gemaakt over het feit dat het een leerkracht scheikunde betrof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje teleurgesteld
En altijd het laatste woord.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Chest training afsluiten met pushupsdat pump
Gore pedo!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Zeer toevallig. Er is bij ons vandaag een docent ontslagen omdat hij een leerlinge geneukt zou hebben.Noem geen namen etc. natuurlijk
dat was ook net naast mijn school, gatverdamme wat een ranzig wijfquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:22 schreef Crocodi1e het volgende:
Op de middelbare vlakbij mijn MBO zit een chick die een hont heeft gepijpt voor 20 euro
chinese meidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |