quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oculus_Rift
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:25 schreef Leonos het volgende:
[..]Zit een beetje rond te bladeren op die site, staat echt alles op!
Thanks!
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaat is deze
Nooit van gehoord die site. Vette shizzle
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Much info
Such learning
Very wow.
De DK1 was al een hele toffe ervaringen voor velen. Dus dit moet ZEKER goed zijn. Maar dan nog wacht ik op de "echte" versie (die koop ik dag 1).quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:11 schreef DieselTank het volgende:
Hoe goed zou die dev kit 2 zijn? Of zijn die nieuwe OLED dingen wel gewoon goed genoeg om een potje te gamen
Ondanks dat kan je me vast niet vertellen dat het GEEN toffe ervaring was.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol ik was zeer teleurgesteld na de DK1 op te hebben gehad.
Dat hangt heeeel erg van de response af. Bij de DK1 waren er redelijk veel mensen gevoelig voor (vooral na lange tijd spelen) maar de DK2 zou beter moeten zijn, en de echte versie natuurlijk nog beter.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:15 schreef DieselTank het volgende:
Als ik hem ga kopen koop ik hem het liefst wel bij een winkel met niet goed geld terug garantie want als ik er ziek van word
Maar zou het meevallen dat ziek zijn? Want bijv zeeziek ben ik totaal niet...
Ik vond het eerlijk gezegd niet zo heel boeiend. Ik heb een aantal dagen zitten rommelen maar het effect dat je het gevoel hebt in de game te zitten heb ik nooit kunnen krijgen. Resolutie was veel te laag en ik had last van de FoV. Het gewoon prettige ervaring. M'n ouders vonden het wel leuk maar die zijn niks gewend qua gaming.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ondanks dat kan je me vast niet vertellen dat het GEEN toffe ervaring was.
Je kan misselijk worden omdat de wereld die je ziet niet gelijk is aan de wereld waar je werkelijk in zit. In je hoofd klopt het dan ff niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:15 schreef DieselTank het volgende:
Als ik hem ga kopen koop ik hem het liefst wel bij een winkel met niet goed geld terug garantie want als ik er ziek van word
Maar zou het meevallen dat ziek zijn? Want bijv zeeziek ben ik totaal niet...
Ja maar dat word vast wel gefixt bij de ''echte'' oculus.. En hopelijk komt er genoeg concurentie zodat het wel verbeterd MOET worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd niet zo heel boeiend. Ik heb een aantal dagen zitten rommelen maar het effect dat je het gevoel hebt in de game te zitten heb ik nooit kunnen krijgen. Resolutie was veel te laag en ik had last van de FoV. Het gewoon prettige ervaring. M'n ouders vonden het wel leuk maar die zijn niks gewend qua gaming.
Dat PLUS als de response wat trager is dan merk je het extra goed. Een snel scherm maakt het al veeeeeeeeel beter.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan misselijk worden omdat de wereld die je ziet niet gelijk is aan de wereld waar je werkelijk in zit. In je hoofd klopt het dan ff niet.
Of om het wat scherper te zeggen,quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan misselijk worden omdat de wereld die je ziet niet gelijk is aan de wereld waar je werkelijk in zit. In je hoofd klopt het dan ff niet.
Ja zo werkt het dus niet hèquote:
Motions sickness is op te lossenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Elke reeks moet handmatig aangemaakt worden. Dit is nog geen reeks en ik heb het al aangevraagd. Alleen nieuw topic klikken (wat ik dus wel heb gedaan) is niet genoegquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:31 schreef Scrummie het volgende:
Moeilijk of niet, topics linken? Was het topic alweer kwijt.
Hij wou heel graag een nieuw topic openen alleen wist hij niet hoe het moestquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:31 schreef Scrummie het volgende:
Moeilijk of niet, topics linken? Was het topic alweer kwijt.
Als je het knopje "Open nieuw deel" in het gesloten topic gebruikt word het toch automatisch een reeks?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Elke reeks moet handmatig aangemaakt worden. Dit is nog geen reeks en ik heb het al aangevraagd. Alleen nieuw topic klikken (wat ik dus wel heb gedaan) is niet genoeg![]()
Daarnaast staat het linkje in de lapo, dus niet zeuren
Dat heb ik gedaan. Ook dat topic van jou is niet gereekst hoor. Moet je altijd aanvragen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je het knopje "Open nieuw deel" in het gesloten topic gebruikt word het toch automatisch een reeks?
Check: GAM / Oculus Rift #2 Reeks test
Jij moet niet praten want jij opent na 11 seconden een nieuw topic terwijl je niet de lapo de kans geeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:47 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hij wou heel graag een nieuw topic openen alleen wist hij niet hoe het moest![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:47 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hij wou heel graag een nieuw topic openen alleen wist hij niet hoe het moest![]()
Paar maandjes geduldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:21 schreef JDx het volgende:
Zo gauw als iemand die DK2 heeft en er zat van is, neem maar contact op met mij
Kijk op Marktplaats, daar staan ze voor 200 euro en goedkoper.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:23 schreef Scrummie het volgende:
Geld ook voor mij; zo gauw iemand DK1 zat is en er vanaf wil. Betaal er alleen geen 250 euro voor.
Linkjes? Zit al 2 dagen marktplaatsa af te speuren naar die prijs mara kan ze niet vinden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:23 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Kijk op Marktplaats, daar staan ze voor 200 euro en goedkoper.
http://www.marktplaats.nl(...)code=9744&distance=0quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Linkjes? Zit al 2 dagen marktplaatsa af te speuren naar die prijs mara kan ze niet vinden.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)code=9744&distance=0
?
Op Ebay heb ik er laatst 1 gekocht voor 165 euro + 12 euro verzendkosten totaal 177 euro.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]Wat :S. Wat doe ik dan fout
. Noiuja. Dank. Eens even neuzen (no pun intended hoor, catch) daar.
Netjes! Ook dat even in de gaten houden dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:07 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Op Ebay heb ik er laatst 1 gekocht voor 165 euro + 12 euro verzendkosten totaal 177 euro.
geen idee. Ik heb gewoon "Oculus rift" ingetypt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]Wat :S. Wat doe ik dan fout
. Noiuja. Dank. Eens even neuzen (no pun intended hoor, catch) daar.
Indrukwekkende software, dat vorpx. Zag ook dat je Assassins Creed kon spelen. Magisch lijkt me dat, qua uitzicht en verre afstanden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:10 schreef 0108daniel het volgende:
Vanmiddag heb ik de VorpX software gewonnen waar ik op geabboneerd was.
Gelijk geprobeerd met het spel the stanley parable.
Dat is echt geweldig, de pixels lijken gek genoeg niet meer op te vallen.
Met VorpX kunnen veel meer spellen gespeeld worden, dus ik zal me dit weekend niet vervelen.
Uiteraard breng ik weer verslag van de games die ik gespeeld heb.
Inderdaad, dat zeker!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Indrukwekkende software, dat vorpx. Zag ook dat je Assassins Creed kon spelen. Magisch lijkt me dat, qua uitzicht en verre afstanden.
Ziet er goed uit hoor, Delano. Zal ik een Fok! Oculus header maken te vervanging van de 3 afbeeldingen? Als je dat waardeert? Als je dat wil verklein ik het plaatje met specificaties ook even naar een juist formaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:57 schreef delano.888 het volgende:
Maarre jullie missen dus niks in de op? Gewoon zo laten?
Als jij dat kan en wil doen, lijkt me top!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoor, Delano. Zal ik een Fok! Oculus header maken te vervanging van de 3 afbeeldingen? Als je dat waardeert? Als je dat wil verklein ik het plaatje met specificaties ook even naar een juist formaat.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:04 schreef delano.888 het volgende:
Mooie ontdekkingen werden gedaan in het laatste topic:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je mag dit gebruiken, puur vrijblijvend, voor nu; https://dl.dropboxusercontent.com/u/33041396/or.jpgquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als jij dat kan en wil doen, lijkt me top!
Specs heb ik in mekaar geflanst van 2 screenshots van de site boven mekaar geplakt, dus is inderdaad niet super. Als jij dat beter kan, graag!
Ik dacht je gaat wat tofs shoppen manquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je mag dit gebruiken, puur vrijblijvend, voor nu; https://dl.dropboxusercontent.com/u/33041396/or.jpg
VI is begonnen dus daar gaat nu mijn aandacht naar uit
Doe 't dan lekker zelf, gozer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik dacht je gaat wat tofs shoppen manja een fok logootje plakken in een bestaand plaatje kan ik ook nog wel haha
Ik laat hem wel zoals hij is![]()
Ook goed.quote:
Ik speel het SP.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:54 schreef BurnaBoy het volgende:
BF4 met rift, ben je dan uberhaupt competief in multiplayer? Of heb je het over SP?
Ik vond zelf het 3d effect al storend genoeg toen ik dat aanzette
Jahoor, gaan we weer. FUCK FACEBOOKquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:22 schreef Me_Wesley het volgende:
http://m.prnewswire.com/n(...)culus-252328061.html
Godverdomme
JAAAAH, EN PRIVACY DAN? EN RECLAME! EN BLABLABLAquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:51 schreef Catch22- het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat het probleem precies is?
Er komt nu een bak geld vrij waar je u tegen zegt he. De devs kunnen nu dingen gaan doen waar ze eerder niet van konden dromen.
FB heeft niks met VR, dus zoveel gaan ze er niet in steken denk ik. Ze willen gewoon ads tonen op zoveel mogelijk draagbare apparaten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:51 schreef Catch22- het volgende:
Er komt nu een bak geld vrij waar je u tegen zegt he. De devs kunnen nu dingen gaan doen waar ze eerder niet van konden dromen.
"PARODY ACCOUNT"quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:07 schreef I.C.O.N. het volgende:
https://twitter.com/KazHiraiCEO/status/448579292604424192
quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
FB heeft niks met VR, dus zoveel gaan ze er niet in steken denk ik. Ze willen gewoon ads tonen op zoveel mogelijk draagbare apparaten.
Je hebt gelijk. FB doet het voor ons en verwacht totaal geen geld terug te verdienenquote:
Nou inderdaad. Ik heb al vergelijkingen met de duivel en hitler voorbij zien komen. Double u tee eff man!quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:51 schreef Catch22- het volgende:
Kolere, zoveel domheid in één postquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
FB heeft niks met VR, dus zoveel gaan ze er niet in steken denk ik. Ze willen gewoon ads tonen op zoveel mogelijk draagbare apparaten.
Natuurlijk doen ze het voor het geld. Zij zien, net als ons, een grote toekomst in VR. Als je dan dus de grootste speler op de markt opkoopt, kun je veel verdienen aan verkoop van hardware en licenties.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. FB doet het voor ons en verwacht totaal geen geld terug te verdienenFB
Fap Fap lekker glijden op je stoel
wat is FB toch fijn
Je post in dit topic, en toch weet je niet dat de Oculus een beeldscherm is, en niet een camera. Hoe dom.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:45 schreef dexamfetamine het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat je
irisscans bij deze meneer terechtkomen. Ik heb gewoon principieel iets tegen Facebook vanwege hun privacybeleid.
Lol.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je post in dit topic, en toch weet je niet dat de Oculus een beeldscherm is, en niet een camera. Hoe dom.
En hoe denk je dat ze geld verdienen dan? FB heeft nog helemaal geen licenties of hardware verdienmodel, FB verdient alleen maar geld door middel van reclamedeals. Hoe je daar dan ook bijkomt dat ze opeens de licentiemarkt in gaan stappen is mij een groot raadsel. Het is geen tech boer ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze het voor het geld. Zij zien, net als ons, een grote toekomst in VR. Als je dan dus de grootste speler op de markt opkoopt, kun je veel verdienen aan verkoop van hardware en licenties.
Denken dat ze dit doen zodat ze er reclame op kunnen tonen
Wat denk jij dan? Dat The Zuck even 1,5 miljard in een bedrijf pompt om het als advertentiedisplay te gebruiken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hoe denk je dat ze geld verdienen dan? FB heeft nog helemaal geen licenties of hardware verdienmodel, FB verdient alleen maar geld door middel van reclamedeals. Hoe je daar dan ook bijkomt dat ze opeens de licentiemarkt in gaan stappen is mij een groot raadsel. Het is geen tech boer ofzo![]()
Ik denk dat The Zuck doorheeft dat net zoals Google Glass er een grote markt is voor persoonlijke advertenties op wearable gear; telefoon, Google Glass en nu dus ook de Rift.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Dat The Zuck even 1,5 miljard in een bedrijf pompt om het als advertentiedisplay te gebruiken?
Ik zeg niet dat ze het gaan laten falen, ik zeg dat ze een ander doel voor ogen hebben dan de oorspronkelijke makers van de Rift, en die richting vind ik ronduit kut.quote:Ik denk dat ze bij FB prima weten wat OR is, wie het steunen en wat ze moeten doen om het tot een succes te maken. Die gaan echt niet lopen klooien en het platform laten falen, dat geloof ik echt niet.
Dus ja, Zuckerberg zet in op gaming, en ja, hij zet ook in op advertenties via de Rift.quote:[Update: As for exactly how Facebook will monetize Oculus, CEO Mark Zuckerberg said on the call to investors, "We're clearly not a hardware company. We're not going to try to make a profit off of the hardware long-term...but if we can make this a network where people are communicating, and buying virtual goods, [b]and there might be ads down the line...that’s where the business could come from[/b]."]
Het is maar goed dat jij niet bij FB werkt, dan waren ze niet zo rijk geworden als dat ze nu zijnquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hoe denk je dat ze geld verdienen dan? FB heeft nog helemaal geen licenties of hardware verdienmodel, FB verdient alleen maar geld door middel van reclamedeals. Hoe je daar dan ook bijkomt dat ze opeens de licentiemarkt in gaan stappen is mij een groot raadsel. Het is geen tech boer ofzo![]()
Google gaat hetzelfde doen met Glass. Denken dat FB het niet gaat doen met Oculus is nogal ehm...hoe zal ik het netjes zeggen; niet goed doordacht.
De Oculus is een totaal andere device dan de Glasses. Echt gast, je hebt geen idee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat The Zuck doorheeft dat net zoals Google Glass er een grote markt is voor persoonlijke advertenties op wearable gear; telefoon, Google Glass en nu dus ook de Rift.
[..]
Ik zeg niet dat ze het gaan laten falen, ik zeg dat ze een ander doel voor ogen hebben dan de oorspronkelijke makers van de Rift, en die richting vind ik ronduit kut.
FB is dom als ze advertenties tijdens het gebruik van de Rift gaan projecteren. Dat weten zij gelukkig ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:23 schreef Scorpie het volgende:
Sterker nog, Zuckerberg heeft in den lijve gezegd dat hij het niet voor de hardware doet.
http://techcrunch.com/2014/03/25/why-facebook-bought-oculus/
[..]
Dus ja, Zuckerberg zet in op gaming, en ja, hij zet ook in op advertenties via de Rift.
Wie is hier nu dom![]()
Ach ja, wat is dom. Als ze in games waarbij je bijv in een stad rondloopt de fake billboards zouden vervangen voor Coca Cola zal het me worst zijn bijv.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FB is dom als ze advertenties tijdens het gebruik van de Rift gaan projecteren. Dat weten zij gelukkig ook.
Dat Oculus is gestart met gedoneerd geld om iets cools te maken en in plaats daarvan het geld hebben gebruikt om zichzelf aan Facebook te verkopen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:51 schreef Catch22- het volgende:
Er komt alleen een bak geld vrij als Facebook er nu in gaat investeren. Die 2 miljard verdwijnt in de zakken van de oprichters, dat wordt niet in de ontwikkeling van het bedrijf gestoken.quote:Er komt nu een bak geld vrij waar je u tegen zegt he. De devs kunnen nu dingen gaan doen waar ze eerder niet van konden dromen.
En dat gaat sowieso niet gebeuren. Anders dan door de game-maker zelf. FB/Oculus gaat echt niet aan de inhoud van games komen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, wat is dom. Als ze in games waarbij je bijv in een stad rondloopt de fake billboards zouden vervangen voor Coca Cola zal het me worst zijn bijv.
En heb je ook bewijs voor deze twee stellingen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat Oculus is gestart met gedoneerd geld om iets cools te maken en in plaats daarvan het geld hebben gebruikt om zichzelf aan Facebook te verkopen.
[..]
Er komt alleen een bak geld vrij als Facebook er nu in gaat investeren. Die 2 miljard verdwijnt in de zakken van de oprichters, dat wordt niet in de ontwikkeling van het bedrijf gestoken.
Zeg nooit nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat gaat sowieso niet gebeuren. Anders dan door de game-maker zelf. FB/Oculus gaat echt niet aan de inhoud van games komen.
Waarom denk je dat FB dit koopt? Om het dood te laten bloeden?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat Oculus is gestart met gedoneerd geld om iets cools te maken en in plaats daarvan het geld hebben gebruikt om zichzelf aan Facebook te verkopen.
[..]
Er komt alleen een bak geld vrij als Facebook er nu in gaat investeren. Die 2 miljard verdwijnt in de zakken van de oprichters, dat wordt niet in de ontwikkeling van het bedrijf gestoken.
Ik zie niet in hoe, anders dan dat de game-maker billboards maakt die kunnen gevuld worden door externe media. Maar dan hebben de gamemakers er helemaal zelf aan mee gewerkt.quote:
Ja, tuurlijk, maar dat kan FB makkelijk als voorwaarde stellen bij gamedevelopers natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe, anders dan dat de game-maker billboards maakt die kunnen gevuld worden door externe media. Maar dan hebben de gamemakers er helemaal zelf aan mee gewerkt.
Bewijs? Het is gewoon hoe een overname werkt. Het bedrag is voor de oprichter die in ruil daarvoor afstand doet van z'n bedrijf.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En heb je ook bewijs voor deze twee stellingen?
Ons geld hebben ze in ontwikkeling gestoken. En ik heb daar een mooi apparaat voor in ruil gekregen.
Nee, maar het lijkt me ook sterk dat Facebook de passie heeft om de beste game-ervaring te bieden, itt de originele oprichters.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Waarom denk je dat FB dit koopt? Om het dood te laten bloeden?
Nee, jij bent dom. Ik geef je een link waar het in staat en nog ontken je het gewoon. Echt, hou gewoon je mond.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FB is dom als ze advertenties tijdens het gebruik van de Rift gaan projecteren. Dat weten zij gelukkig ook.
Als je niet snapt dat het beiden wearable gear is wat tijdens gebruik de gebruiker heel dicht op interactiviteit plaatst, dan heb je echt geen enkel idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De Oculus is een totaal andere device dan de Glasses. Echt gast, je hebt geen idee.
Mijn bedoeling was om een goede VR bril te krijgen. Ik zie totaal niet waarom dat nu niet meer door zou gaan. Sterker nog, ik zie die kans alleen maar groter worden. Jij niet?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bewijs? Het is gewoon hoe een overname werkt. Het bedrag is voor de oprichter die in ruil daarvoor afstand doet van z'n bedrijf.
En je hebt natuurlijk niet alleen gedoneerd om die devkit te krijgen, maar vooral om een cool product mogelijk te maken. Maar dat product is er nog niet, terwijl de mensen achter de Kickstarter van Oculus wel al zwemmen in het geld. Het lijkt me sterk dat dat je bedoeling was toen je hun campagne steunde.
Nee, dat komen we idd niet, zolang jij de Glass en de Rift als hetzelfde ziet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat het beiden wearable gear is wat tijdens gebruik de gebruiker heel dicht op interactiviteit plaatst, dan heb je echt geen enkel idee waar je het over hebt.
Zuckerberg geeft geen zak om het game aspect, hij wil het veel breder trekken en dan is het opeens heel erg interessant voor het verdienmodel van FB. Als je dat echt niet kunt begrijpen verzoek ik je gewoon om te stoppen met deze discussie, dan komen we er namelijk nooit uit.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij niet bij FB werkt, dan waren ze niet zo rijk geworden als dat ze nu zijn
quote:We're clearly not a hardware company.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:39 schreef stbabylon het volgende:
kun je veel verdienen aan verkoop van hardware en licenties.
quote:Denken dat ze dit doen zodat ze er reclame op kunnen tonen
Gast....echt....denk nou gewoon ff 5 minuten na voordat je iets typt. 5 minuutjes maar.quote:and there might be ads down the line
Lezen is een kunst begrijp ik. Als je niet begrijpt wat ik bedoel met wearable gear, dan houdt het simpelweg op.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat komen we idd niet, zolang jij de Glass en de Rift als hetzelfde ziet.
Oh sorry, stom van mij. Een skibril is ook precies hetzelfde als een lasbril.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lezen is een kunst begrijp ik. Als je niet begrijpt wat ik bedoel met wearable gear, dan houdt het simpelweg op.
Een goede VR-bril voor games, ja. Die focus is nu wel weg lijkt me zo. En dat is toch zonde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn bedoeling was om een goede VR bril te krijgen. Ik zie totaal niet waarom dat nu niet meer door zou gaan. Sterker nog, ik zie die kans alleen maar groter worden. Jij niet?
Je snapt het nog steeds niet dus.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh sorry, stom van mij. Een skibril is ook precies hetzelfde als een lasbril.
Mja, ALS dat er uitkomt, so be it. Maar dan nog zal die veel beter zijn dan wanneer je het alleen doet van de donaties. Al dat geneuzel van FB is evil en doet het alleen om de adds is gewoon overdreven gezeik. Jij (en ook Scorpie) vergeten dat je ook prima allebei kunt doen. En dat een bril puur voor de adds sowieso niet verkoopt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een goede VR-bril voor games, ja. Die focus is nu wel weg lijkt me zo. En dat is toch zonde.
Het zal best dat er nog een aardige bril uitkomt, hoor. Zeker de eerste versie, want daar zijn ze natuurlijk al heel ver mee. Maar op de lange termijn denk ik niet dat je hoeft te verwachten dat ze zich op de hardcore gamer blijven richten, terwijl dat wel de mensen zijn die hebben gedoneerd.
We zullen het zien.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:53 schreef Me_Wesley het volgende:
Apps, in-game purchases, ads... Ik heb in ieder geval niet het idee dat ze het in de toekomst mogelijk maken voor ontwikkelaars om stand-alone games te maken en verkopen. Dat gaat allemaal via FB.
Beter? Mwoah. Het is anders dan wat de makers voor ogen hadden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ALS dat er uitkomt, so be it. Maar dan nog zal die veel beter zijn dan wanneer je het alleen doet van de donaties.
Dat mag je vinden, maar als in de overname het expliciet genoemd wordt als interessante optie, dan moet je straks niet raar op staan te kijken als het doorgevoerd gaat worden.quote:Al dat geneuzel van FB is evil en doet het alleen om de adds is gewoon overdreven gezeik.
Volgens mij is er niemand die zegt dat een bril puur ads gaat vertonen.quote:Jij (en ook Scorpie) vergeten dat je ook prima allebei kunt doen. En dat een bril puur voor de adds sowieso niet verkoopt.
Nee ik ben niet zo slim als jij. Ik zie nog steeds niet een businessmodel in een bril voor adds. Maar goed, jouw links tonen helemaal aan dat dat het doel is van de Rift(FB), dus het zal wel goed lopen straks. Jammer dat je er dan geen games meer op kunt spelen en dat daarmee compleet het nut om zo'n ding te kopen, door wie dan ook, verdwijnt. Doet FB dat wel vaker trouwens? Geld weggooien?quote:
Oh ja? Jij weet dat beter dan de makers die het zojuist verkocht hebben?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beter? Mwoah. Het is anders dan wat de makers voor ogen hadden.
Dat is echt maar de vraag. Ze waren zelfstandig, nu niet meer. Het is natuurlijk niet zo dat elk bedrijf gebaat is bij een overname, er zijn genoeg voorbeelden van het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ALS dat er uitkomt, so be it. Maar dan nog zal die veel beter zijn dan wanneer je het alleen doet van de donaties.
Je kunt niet ontkennen dat Facebook gewoon niks heeft met het maken van hardware voor hardcore gamers en dat ze advertenties zien als de primaire manier om omzet te maken. Ik help het je hopen dat dat totaal geen invloed heeft op hoe de Oculus gaat uitpakken.quote:Al dat geneuzel van FB is evil en doet het alleen om de adds is gewoon overdreven gezeik. Jij (en ook Scorpie) vergeten dat je ook prima allebei kunt doen. En dat een bril puur voor de adds sowieso niet verkoopt.
Wie zegt dan dat de bril puur voor ads tonen is? FB gaat een vleugje toevoegen aan een nieuwe ervaring namelijk VR, en dat vleugje gaat (bijvoorbeeld) gepersonaliseerde ads zijn, in-game, of tijdens conferences, of andere meetings. Ze zien dit niet meer puur als een gaming device.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo slim als jij. Ik zie nog steeds niet een businessmodel in een bril voor adds.
Ja hoor, Zuckerberg zegt zelf dat hij de Rift ziet als het apparaat voor het connecten van mensen a la Facebook (waar ook gerichte advertenties op staan), meld vervolgens dat het de next big thing zal zijn en dat hij ads als inkomstenbron ziet, maar verder toont mijn link inderdaad niet aan dat ze dat van plan zijn...quote:Maar goed, jouw links tonen helemaal aan dat dat het doel is van de Rift(FB), dus het zal wel goed lopen straks.
FB gooit miljarden weg met tech overnames per jaar, maar dat is het punt helemaal niet. Ik weet niet waarom je alles in den extreme moet trekken om een punt te maken, want niemand zegt dat de bril puur advertenties gaat tonen, geen games meer kan afspelen en meer van zulke zaken. Dat je dat erbij moet verzinnen om een punt te maken zegt wat dat betreft wel genoeg.quote:Jammer dat je er dan geen games meer op kunt spelen en dat daarmee compleet het nut om zo'n ding te kopen, door wie dan ook, verdwijnt. Doet FB dat wel vaker trouwens? Geld weggooien?
Dat is het nou juist, hier en op de FP zegt juist vrijwel iedereen dat hiermee het gamen op de Rift voorgoed voorbij is. Dat FB de duivel is die geen reet geeft om games. Ik trek het juist in het extreme om aan te tonen hoe belachelijk die gedachte is. Natuurlijk trekt FB het breder, en buiten de games, zullen ze uiteraard proberen er een centje mee te verdienen. Maar er wordt panisch gereageerd dat dat het enige zou zijn wat je er mee kan. Complete nonsens.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:08 schreef Scorpie het volgende:
FB gooit miljarden weg met tech overnames per jaar, maar dat is het punt helemaal niet. Ik weet niet waarom je alles in den extreme moet trekken om een punt te maken, want niemand zegt dat de bril puur advertenties gaat tonen, geen games meer kan afspelen en meer van zulke zaken. Dat je dat erbij moet verzinnen om een punt te maken zegt wat dat betreft wel genoeg.
Letterlijk niemand zegt dat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, hier en op de FP zegt juist vrijwel iedereen dat hiermee het gamen op de Rift voorgoed voorbij is.
Dat geloof ik persoonlijk ook niet. Wel geloof ik dat men de Rift als een veel breder inzetbaar medium ziet, dus dat de focus op den duur gaat verschuiven van hardcore gamers naar een breder publiek en gebruik.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, hier en op de FP zegt juist vrijwel iedereen dat hiermee het gamen op de Rift voorgoed voorbij is.
FB ziet games vooral als inkomstenbron, gekoppeld aan hun advertentiemodel.quote:Dat FB de duivel is die geen reet geeft om games.
Maar daarmee schiet je je punt voorbij imo.quote:Ik trek het juist in het extreme om aan te tonen hoe belachelijk die gedachte is.
Klopt, maar de gedachtegang dat FB die 2 miljard terug wil verdienen blijft natuurlijk overeind. Het is nog te vroeg om te zeggen waar dit heen gaat, maar persoonlijk had ik liever gezien dat Oculus niet opgekocht werd.quote:Natuurlijk trekt FB het breder, en buiten de games, zullen ze uiteraard proberen er een centje mee te verdienen. Maar er wordt panisch gereageerd dat dat het enige zou zijn wat je er mee kan. Complete nonsens.
Als mensen dat zeggen dan is het onzin, maar het hele principe en concept en community wat ik zo mooi vind aan OR, dat ben je kwijt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, hier en op de FP zegt juist vrijwel iedereen dat hiermee het gamen op de Rift voorgoed voorbij is. Dat FB de duivel is die geen reet geeft om games. Ik trek het juist in het extreme om aan te tonen hoe belachelijk die gedachte is. Natuurlijk trekt FB het breder, en buiten de games, zullen ze uiteraard proberen er een centje mee te verdienen. Maar er wordt panisch gereageerd dat dat het enige zou zijn wat je er mee kan. Complete nonsens.
Oculus VR had nu niet veel meer uit de gemeenschap kunnen krijgen. Die mensen die er geld in willen stoppen, hebben dat nu wel gedaan. FB heeft bakken met geld. Ik denk dat dit serieus een hele goede stap is om straks een topproduct neer te zetten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat geloof ik persoonlijk ook niet. Wel geloof ik dat men de Rift als een veel breder inzetbaar medium ziet, dus dat de focus op den duur gaat verschuiven van hardcore gamers naar een breder publiek en gebruik.
[..]
FB ziet games vooral als inkomstenbron, gekoppeld aan hun advertentiemodel.
[..]
Maar daarmee schiet je je punt voorbij imo.
[..]
Klopt, maar de gedachtegang dat FB die 2 miljard terug wil verdienen blijft natuurlijk overeind. Het is nog te vroeg om te zeggen waar dit heen gaat, maar persoonlijk had ik liever gezien dat Oculus niet opgekocht werd.
Die groep kan ik dan op zijn minst naïef noemen. Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij was het nooit bedacht om non-profit dat ding op de markt te brengen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als mensen dat zeggen dan is het onzin, maar het hele principe en concept en community wat ik zo mooi vind aan OR, dat ben je kwijt.
Ook lullig voor de kickstart-backers die het project steunden om de non-profit insteek, maar dat terzijde.
Als het ze alleen om het geld te doen was geweest, hadden ze wel investeerders kunnen vinden, hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oculus VR had nu niet veel meer uit de gemeenschap kunnen krijgen. Die mensen die er geld in willen stoppen, hebben dat nu wel gedaan. FB heeft bakken met geld. Ik denk dat dit serieus een hele goede stap is om straks een topproduct neer te zetten.
Die hebben ze nu toch gevonden?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het ze alleen om het geld te doen was geweest, hadden ze wel investeerders kunnen vinden, hoor.
Je bedrijf over laten nemen en vervolgens als zelfstandige eenheid door blijven gaan is nogal wat anders dan je bedrijf verkopen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, je bedrijf verkopen is nogal wat anders dan investeerders aantrekken.
Nou, niet echt. Hoe dan ook heeft Mark Zuckerberg het nu voor het zeggen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedrijf over laten nemen en vervolgens als zelfstandige eenheid door blijven gaan is nogal wat anders dan je bedrijf verkopen.
Op hele grote lijnen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Hoe dan ook heeft Mark Zuckerberg het nu voor het zeggen.
dat ligt er maar net aan wat ze hebben afgesproken. Het kan ook goed zijn dat ze zelf de leiding houden en Zuckerberg en Facebook hun kennis, netwerk, R&D en vermogen (deels) beschikbaar stellen als ze het nodig hebben.quote:
Het lijkt me niet dat er een afspraak mogelijk is waarin is vastgelegd dat ze tegen de wil van Mark Zuckerberg in kunnen gaan. Dat zou 'm niet erg geloofwaardig maken als directeur.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat ligt er maar net aan wat ze hebben afgesproken. Het kan ook goed zijn dat ze zelf de leiding houden en Zuckerberg en Facebook hun kennis, netwerk, R&D en vermogen (deels) beschikbaar stellen als ze het nodig hebben.
Is hij directeur nu dan? Een overname wil niet zeggen dat ze nu onder Mark's bewind vallen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat er een afspraak mogelijk is waarin is vastgelegd dat ze tegen de wil van Mark Zuckerberg in kunnen gaan. Dat zou 'm niet erg geloofwaardig maken als directeur.
Tuurlijk valt het uiteindelijk onder Marks bewind. Daarom doet Mark ook al allerlei uitspraken richting de aandeelhouders over de plannen met de Oculus, waaronder de mogelijkheid geld te gaan verdienen met advertenties. Zie de eerdere quotes in dit topic.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Is hij directeur nu dan? Een overname wil niet zeggen dat ze nu onder Mark's bewind vallen.
Het gaat om de koers die wordt ingezet. Als je pas schrikt zodra de ijsberg in beeld komt, is het te laatquote:Ik ben meer het type dat zijn twijfels krijgt als daar een reden voor is en dat is er simpelweg niet.
Daarom steun ik ook geen Kickstarters. Ik zou me echt zwaar genaaid voelen als ik Oculus had gebacked.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:19 schreef Catch22- het volgende:
En er is een verschil tussen een ijsberg aan zien komen en bang zijn dat je er misschien ooit 1 tegen gaat komen, dan kan je beter in de haven blijven liggen.
http://www.gamespot.com/a(...)s-rift/1100-6418545/quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk valt het uiteindelijk onder Marks bewind. Daarom doet Mark ook al allerlei uitspraken richting de aandeelhouders over de plannen met de Oculus, waaronder de mogelijkheid geld te gaan verdienen met advertenties. Zie de eerdere quotes in dit topic.
[..]
Het gaat om de koers die wordt ingezet. Als je pas schrikt zodra de ijsberg in beeld komt, is het te laat
Ik vind het vooral jammer dat Oculus z'n focus verliest. Dat de Rift nu een breder publiek moet gaan aanspreken, kan in mijn ogen alleen maar betekenen dat het voor hardcore gamers minder gaat worden.
Waarom? Je weet dat ze het sowieso commercieel op de markt zouden brengen he? En dat je daar als backer helemaal geen cent van had gekregen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom steun ik ook geen Kickstarters. Ik zou me echt zwaar genaaid voelen als ik Oculus had gebacked.
Het gaat voor mijn gevoel in tegen het idee van kickstarter. Kickstarter was volgens mij opgericht met het ideaal dat men geld op kan halen zonder aan te kloppen bij de grote spelers/investeringsmaatschappijen en dus hun eigen ideologie na kunnen streven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Je weet dat ze het sowieso commercieel op de markt zouden brengen he? En dat je daar als backer helemaal geen cent van had gekregen.
Eerste game die sneuvelt.twitter:notch twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 23:25:02We were in talks about maybe bringing a version of Minecraft to Oculus. I just cancelled that deal. Facebook creeps me out. reageer retweet
"game"quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Eerste game die sneuvelt.twitter:notch twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 23:25:02We were in talks about maybe bringing a version of Minecraft to Oculus. I just cancelled that deal. Facebook creeps me out. reageer retweet
Je bedoelt de oorspronkelijke eigenaars van Occulus? Zuck gooit er alleen wat geld tegenaan, Occulus is toch echt degene die de beslissing maakt om 'hun' product zomaar te verkopen aan een kutbedrijf.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom moet Mark Kikeberg alles weer verpesten?
Nounou, wat een verlies, geen MC.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Haha, nou ja dat moet hij dan lekker zelf weten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Het idee achter de Oculus Rift, en het ideaal van Palmer, was om de Rift kostendekkend te maken, niet om er commercieel winst uit te halen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Je weet dat ze het sowieso commercieel op de markt zouden brengen he? En dat je daar als backer helemaal geen cent van had gekregen.
Ach, als het net zo gaat als AL die mensen die Whatsapp niet meer zouden gebruiken (binnen een week was iedereen weer terug), loopt het wel los.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Dat kan ik niet terugvinden, maar goed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het idee achter de Oculus Rift, en het ideaal van Palmer, was om de Rift kostendekkend te maken, niet om er commercieel winst uit te halen.
Minecraft is al een lange tijd voor de Oculus Rift.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Minecrift is een onofficiele uitvoering van Minecraft voor de OR. Neem ook aan dat die wel blijft bestaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:56 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Minecraft is al een lange tijd voor de Oculus Rift.
Ik speel het best vaak met de Rift op.
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Minecrift is een onofficiele uitvoering van Minecraft voor de OR. Neem ook aan dat die wel blijft bestaan.
Idd. "we" hadden het kunnen voorkomen...quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:29 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.reddit.com/r/o(...)_my_friend_works_in/
Wat heeft ie nu weer precies verpest, volgens jou?quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom moet Mark Kikeberg alles weer verpesten?
Als het goed is niet wat ik heb gelezen van Palmer Lucky. Ook geen Facebook integratie of iets dergelijks.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:04 schreef BurnaBoy het volgende:
Het enige scenario waar ik bang voor ben is dat facebook zich gaat bemoeien met hoe de hardware werkt zegmaar.
Dus dat je specifiek door de software van oculus/facebook heen moet.
Ik zou meer willen dat ze een soort van samsung/lg/ilyama worden en dus puur hardware doen. Ik hoop iig dat dat het wordt en dan is die overname gewoon supergoed nieuws. Gewoon meer cash, meer kracht aan de onderhandelingstafel en de mogelijkheid om het groot aan te pakken.
Aan de andere kant: het is natuurlijk niet erg logisch dat Facebook 2 miljard betaalt en er vervolgens helemaal niks mee te maken wil hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als het goed is niet wat ik heb gelezen van Palmer Lucky. Ook geen Facebook integratie of iets dergelijks.
Ja inderdaad. Zie door de bomen het bos niet meer hoor als ik eerlijk mag zijn. De een zegt dat het erg is de andere niet. Weet alleen dat veel game-devs nu niet erg blij zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het is natuurlijk niet erg logisch dat Facebook 2 miljard betaalt en er vervolgens helemaal niks mee te maken wil hebben.
Niemand weet natuurlijk hoe dit gaat uitpakken. Dat weten we over een paar jaar pas, als het duidelijk is geworden hoe virtual reality zich heeft ontwikkeld tot iets dat mainstream beschikbaar is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
De een zegt dat het erg is de andere niet.
Inderdaad hij scheet in zijn broek :pquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Van Nieuwkerk met de Oculus Rift op net bij DWDD![]()
Niet mee eens, maar wel geniaal haha!quote:
Naja je zou kunnen zeggen dat die 2 miljard een gok is. Als Oculus een CV kan neerzetten wat beter is dan morpheus dan hebben zij die hele markt alleen te pakken natuurlijk. En niets verdient zo goed als een monopolie. Dat is ook waar FB op gokt denk ik. Beetje zoals de iPhone van apple die de eerste paar jaren de smartphone markt compleet domineerde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het is natuurlijk niet erg logisch dat Facebook 2 miljard betaalt en er vervolgens helemaal niks mee te maken wil hebben.
Dat is juist het mooie van vr, het wordt allemaal juist meer immersive. Dat is al zo met DK1 die superpixelig is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou een game als bijvoorbeeld The Last of Us niet durven spelen met zo'n ding op. Steeds opzij en achter je kijken of er infected aankomen, te eng.
Veel? Ik heb alleen de maker van Minecraft zien whinen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zie door de bomen het bos niet meer hoor als ik eerlijk mag zijn. De een zegt dat het erg is de andere niet. Weet alleen dat veel game-devs nu niet erg blij zijn.
Behalve winst. Maar dat gaan we pas merken als het aanslaat. Het belangrijkste is dat het een open standaard houdt...quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
'echte' versie? je bedoeld de consumenten versie?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:09 schreef delano.888 het volgende:
TOCH ga ik de echte versie op dag 1 bestellen.
Hurrdurrdurrr als je me begrijpt waarom vraag je het dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:10 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
'echte' versie? je bedoeld de consumenten versie?
Ehm ik begreep het niet daarom vroeg ik het.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hurrdurrdurrr als je me begrijpt waarom vraag je het dan.
Kan me dus echt niet voorstellen dat die 2 een of ander Facebook georiënteerde VR bril gaan maken...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Michael Abrash, de VR-dude van Valve en wellicht belangrijker nog algemene programmeergod, is nu ook bij Oculus. Samen met John Carmack het oude dreamteam.
http://www.oculusvr.com/b(...)lus-chief-scientist/
Heb er weer gemengde gevoelens over: aan de ene kant: CARMACK EN ABRASH, SAMEN, MET DIKKE CENTEN ERACHTER, HAYOOOOOOOOO!!!! Aan de andere kant ben ik teleurgesteld dat het van een klein tof bedrijfje met belachelijk potentieel naar een van de vele projecten van Facebook is veranderd...
Quote uit z'n blogpost, wil 'm echt graag geloven, wil echt graag dat ie gelijk heeft:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan me dus echt niet voorstellen dat die 2 een of ander Facebook georiënteerde VR bril gaan maken...
quote:A lot of what it will take to make VR great is well understood at this point, so it's engineering, not research; hard engineering, to be sure, but clearly within reach. For example, there are half a dozen things that could be done to display panels that would make them better for VR, none of them pie in the sky. However, it's expensive engineering. And, of course, there's also a huge amount of research to do once we reach the limits of current technology, and that's not only expensive, it also requires time and patience – fully tapping the potential of VR will take decades. That's why I've written before that VR wouldn't become truly great until some company stepped up and invested the considerable capital to build the right hardware – and that it wouldn't be clear that it made sense to spend that capital until VR was truly great. I was afraid that that Catch-22 would cause VR to fail to achieve liftoff.
That worry is now gone. Facebook's acquisition of Oculus means that VR is going to happen in all its glory. The resources and long-term commitment that Facebook brings gives Oculus the runway it needs to solve the hard problems of VR – and some of them are hard indeed. I now fully expect to spend the rest of my career pushing VR as far ahead as I can.
Dus je koopt er zelf ook één?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef Catch22- het volgende:
Die getallen zijn onzin. Die jankballen gaan gewoon betalen als dat ding uitkomt met support van games.
denk t wel ja. Maar ik heb me niet negatief uitgelaten over de acquisitie door fb.quote:
Dit gebeurenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef Catch22- het volgende:
Die getallen zijn onzin. Die jankballen gaan gewoon betalen als dat ding uitkomt met support van games.
Miljarden? Wut?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef 0108daniel het volgende:
Van de 3,8 miljard mensen die oren hebben naar de Rift zijn er na bekendmaking van Facebook nog 2,3 miljard mensen over.
Facebook is een geldwolf, dus de prijs voor de consumenten versie zal hoger liggen dan VR wilt.
3,8 miljard mensen vertoonden interesse? Serieus? Weet je extreem veel dat is, niet normaal.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:11 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Over de wereld he....
In Nederland wonen er niet eens miljarden.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
3,8 miljard mensen vertoonden interesse? Serieus? Weet je extreem veel dat is, niet normaal.
Heb je ook een bron?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:13 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alles wat nieuw is trekt veel kijkers/kopers/geintresseerde.
Maar het aantal zal nog wel verder afnemen.
Volg dagelijks de VR contra op de voet.
Nee dus. Mooi verzinsel, maar een beetje te obvious.quote:
Mensen reageren fel omdat ze vrezen dat facebook het ding gaat verneuken óf gaat uitmelken. Niet geheel onterecht.quote:
Klopt, daardoor zal het ook langer gaan duren voordat de consumenten versie gaan uitbrengen omdat ze nu geen beperkingen en limieten hebben en doen kunnen wat ze willen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:56 schreef bjorntju het volgende:
Ik schrok in eerste instantie ook erg, maar nu ik er wat meer over gelezen heb kan het best wel goed uitpakken. Zover ik weet blijft Oculus gewoon zelfstandig., maar ze hebben nu wel praktisch onbeperkte funding en ze kunnen doen wat ze willen en dat kan de headset alleen maar beter maken. Zolang ik maar geen facebook account aan hoef te maken, of heel het ding vol zit met facebook branding tenminste
Ik dacht zelfs gelezen te hebben dat ze de Rift dankzij de overname door FB sneller op de markt kunnen brengen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:22 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Klopt, daardoor zal het ook langer gaan duren voordat de consumenten versie gaan uitbrengen omdat ze nu geen beperkingen en limieten hebben en doen kunnen wat ze willen.
Voordeel is wel dat ze dingen kunnen verbeteren maar daar is het wachten ook naar.
http://www.oculusvr.com/blog/the-future-of-virtual-reality/quote:In the end, I kept coming back to a question we always ask ourselves every day at Oculus: whats best for the future of virtual reality? Partnering with Mark and the Facebook team is a unique and powerful opportunity. The partnership accelerates our vision, allows us to execute on some of our most creative ideas and take risks that were otherwise impossible. Most importantly, it means a better Oculus Rift with fewer compromises even faster than we anticipated.
Hmm apart.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:13 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs gelezen te hebben dat ze de Rift dankzij de overname door FB sneller op de markt kunnen brengen.
[edit]
Dit dus:
[..]
http://www.oculusvr.com/blog/the-future-of-virtual-reality/
Niet zo gek toch? Als VR echt een markt blijkt te zijn is dit pas het begin.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:48 schreef delano.888 het volgende:
Het word steeds gekker met de toepassingen voor de oculus:
https://www.kickstarter.com/projects/37135808/loading-human
twitter:markvdk twitterde op woensdag 11-06-2014 om 06:33:13Oculus Rift is zó 2013. Dus ging @tweakerpaul @ E3 aan de slag met Project Morpheus. Video coming soon @tweakers! http://t.co/N2hd2Z3pjq reageer retweet
Doen ze ook lekker lang over die video.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:43 schreef Catch22- het volgende:
twitter:markvdk twitterde op woensdag 11-06-2014 om 06:33:13Oculus Rift is zó 2013. Dus ging @tweakerpaul @ E3 aan de slag met Project Morpheus. Video coming soon @tweakers! http://t.co/N2hd2Z3pjq reageer retweet
Ik ga niet iets bestellen waar ik op moet wachten, wordt bestellen in augustus dusquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:49 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Die kon je allang bestellen (pre order) dan zou je deze in juli of augustus in huis hebben.
Doe ik ook, echter verwacht ik hem over 3 a 4 weken al te hebben ivm het vip pasje.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:00 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ga niet iets bestellen waar ik op moet wachten, wordt bestellen in augustus dus
Achja eerst WK, zomer, vakantie, daarna genoeg tijd ervoor!quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:05 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Doe ik ook, echter verwacht ik hem over 3 a 4 weken al te hebben.
http://tweakers.net/revie(...)-de-oculus-rift.htmlquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Doen ze ook lekker lang over die video.
En dan bestel je hem in augustus, sta je in de wachtrij tot novemberquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:00 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ga niet iets bestellen waar ik op moet wachten, wordt bestellen in augustus dus
Nouja, Marktplaats dan maar, enige reden dat ik geen PS4 heb nog is de wachtlijst, als ik iets wil, dan wil ik het meteen hebben, niet wachten, dan annuleer ik altijd weer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En dan bestel je hem in augustus, sta je in de wachtrij tot november
had je hem vandaag voor 15:00 moeten bestellen, toen was ie blijkbaar nog voorradigquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Nouja, Marktplaats dan maar, enige reden dat ik geen PS4 heb nog is de wachtlijst, als ik iets wil, dan wil ik het meteen hebben, niet wachten, dan annuleer ik altijd weer.
Hij zegt het zelf ook: if you're not a developer, DO NOT buy DK2.quote:
Vreemde redenatie, want als je niet besteld moet je nóg langer wachten. Zoveel moeite is de handeling niet toch lijkt me?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Nouja, Marktplaats dan maar, enige reden dat ik geen PS4 heb nog is de wachtlijst, als ik iets wil, dan wil ik het meteen hebben, niet wachten, dan annuleer ik altijd weer.
Klopt, maar dan ga je wel balen als de final release er is, want dan wil je die ook. En dat is dan weer ~300 euro. Ik vind dat 1x uitgeven wel genoeg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Vreemde redenatie, want als je niet besteld moet je nóg langer wachten. Zoveel moeite is de handeling niet toch lijkt me?
Overigens, @delano, heb ik DK1 ook gekocht terwijl ik geen dev ben, en heb er nog steeds veel lol mee. Dat zal met DK2 niet anders zijn, zolang je in je achterhoofd houdt dat ze nog aan het werken zijn.
Ja, kwa geld heb je wel gelijk, gadgets zijn altijd de zwakke plek van mijn portemonnee geweestquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ga je wel balen als de final release er is, want dan wil je die ook. En dat is dan weer ~300 euro. Ik vind dat 1x uitgeven wel genoeg.
Naja, ik heb zelf zoiets van de games die ik er mee wel spelen hebben nog geen rift support.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij zegt het zelf ook: if you're not a developer, DO NOT buy DK2.
Ik wacht lekker op de final versie, het zal het wachten waard zijn.
Dan kan je nog 1 a 2 jaar gaan wachten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij zegt het zelf ook: if you're not a developer, DO NOT buy DK2.
Ik wacht lekker op de final versie, het zal het wachten waard zijn.
En de verkoper heeft de DK2 al in huis?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:50 schreef JDx het volgende:
Zie net de eerste DK2 op Marktplaats verschijnen, al biedingen van 430, dus die zal wel niet voor minder dan 500 euro de deur uit gaan.
Wat komt er eigenlijk nog meer bij als je hem via de site koopt, 350 dollar is 260 euro, shipping en douane kosten?
bij mij $55 shipping + $80 tax, dus je mag nog een flinke hap bovenoptellen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:50 schreef JDx het volgende:
Zie net de eerste DK2 op Marktplaats verschijnen, al biedingen van 430, dus die zal wel niet voor minder dan 500 euro de deur uit gaan.
Wat komt er eigenlijk nog meer bij als je hem via de site koopt, 350 dollar is 260 euro, shipping en douane kosten?
Die tax is dat nederlands of niet? Want in principe hoef je die niet te betalen eigenlijk, eigenlijk komt dat bij de douane erbij op, inklaring enzo. iig dat is wat ik er van begrijp zover ik weet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:27 schreef ETA het volgende:
[..]
bij mij $55 shipping + $80 tax, dus je mag nog een flinke hap bovenoptellen.
41%...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die tax is dat nederlands of niet? Want in principe hoef je die niet te betalen eigenlijk, eigenlijk komt dat bij de douane erbij op, inklaring enzo. iig dat is wat ik er van begrijp zover ik weet.
Het is de BTW die erbij opkomt (VAT).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die tax is dat nederlands of niet? Want in principe hoef je die niet te betalen eigenlijk, eigenlijk komt dat bij de douane erbij op, inklaring enzo. iig dat is wat ik er van begrijp zover ik weet.
Ja maar die mag je toch bij inklaring betalen? Of doet oculus dat zelf? Lijkt me niet toch, naja indien wel hoef je je er zelf niet druk om te maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is de BTW die erbij opkomt (VAT).
Die met je dus altijd betalen als particulier.
https://twitter.com/OculusRealPornquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:48 schreef delano.888 het volgende:
Het word steeds gekker met de toepassingen voor de oculus:
https://www.kickstarter.com/projects/37135808/loading-human
#NSFWquote:
Twitter is blijkbaar niet zo preuts als Facebook of Youtubequote:
Nou zulke meuk blijft meestal niet lang op twitter staan, vandaar dat ik durfde te klikkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:45 schreef JDx het volgende:
[..]
Twitter is blijkbaar niet zo preuts als Facebook of Youtube
Link stond in een artikel over Oculus Rift, schrok er ook even van
Ja, maar eerst even lekker dokken om zo'n filmpje met de bril te kunnen zien....quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou zulke meuk blijft meestal niet lang op twitter staan, vandaar dat ik durfde te klikken
Kunnen we straks ook allemaal vinden op de torrentjes tochquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:23 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ja, maar eerst even lekker dokken om zo'n filmpje met de bril te kunnen zien....
Dat is waar!quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Kunnen we straks ook allemaal vinden op de torrentjes toch
Maar gewoon die hele ervaring, niet specifiek porn, maar gewoon om je heen kunnen kijken in een film lijkt me geniaal!
Lijkt mij ook geweldig grappig om bijvoorbeeld een film te kijken in je eigen huiskamer (virtueel) met wat gezelschap om je heen, allerlei figuren die op je bank zitten, gewoon dat soort dingen, realiteit combineren met virtueel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:44 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dat is waar!
En inderdaad, nu kan je al een film in 3D bekijken in een virtuele bioscoop waar je doorheen kan lopen.
Kan je nagaan over 1, 5 en 10 jaar wat er dan al niet allemaal voor is.
Ik heb deze graag en met deze voel je heel erg goed de 'echtheid' in je buik :pquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:25 schreef delano.888 het volgende:
Word wel steeds verleidelijker om een DK2 te bestellen.. Maar ik wil zo graag wachten op de full release
quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:25 schreef delano.888 het volgende:
Word wel steeds verleidelijker om een DK2 te bestellen.. Maar ik wil zo graag wachten op de full release
Er zijn er ook maar een aantal compatible met de DK2.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:02 schreef Seroczynski het volgende:
Heb er Team Fortress 2 en een lading demo's mee kunnen uitproberen. Werkt geinig, maar helaas is niet al het DK1 spul compatible met de DK2 versie (ondanks de legacy support).
Nu wachten tot Star Citizen DK2 support heeft
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Voordat de consumentenversie op de markt komt, wil Oculus het formaat van de bril nog kleiner maken. Ook moet het makkelijker worden de bril in te stellen. Daarnaast hint Oculus nog naar een geheel nieuwe functionaliteit.
En je scherm, waar is dat gebleven?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:26 schreef Catch22- het volgende:
AR. Cameraatje voorop de OR.
My guess
het beeld van de camera wordt op je scherm geprojecteerd met een overlay.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:07 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
En je scherm, waar is dat gebleven?
Okee, dacht dat je bedoelde op de monitor van de pcquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het beeld van de camera wordt op je scherm geprojecteerd met een overlay.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:09 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Okee, dacht dat je bedoelde op de monitor van de pc
Holy shit dat zou tof zijn.quote:
Dus nog niet verstuurd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:40 schreef ETA het volgende:
Net een status update gekregen over mijn preorder "Status: READY"
Hopelijk over niet al te lange tijd mijn eigen DK2
Wat was je besteldatum?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:40 schreef ETA het volgende:
Net een status update gekregen over mijn preorder "Status: READY"
Hopelijk over niet al te lange tijd mijn eigen DK2
26 juniquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wat was je besteldatum?
Kan ik gaan gokken of die van mij ook een beetje opschiet
Net weer een update: Status:PROCESSING:Your order has been checked out for shipping and will be shipped in the next batch. We'll send you a notification once it's shipped. This typically takes 2-4 business days.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:21 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dus nog niet verstuurd?
Dan kan je ongeveer nog 4 a 5 weken wachten
Dan word het nog 5 weken wachten voor jequote:Op dinsdag 9 september 2014 23:38 schreef ETA het volgende:
[..]
26 juni
[..]
Net weer een update: Status:PROCESSING:Your order has been checked out for shipping and will be shipped in the next batch. We'll send you a notification once it's shipped. This typically takes 2-4 business days.
Status:SHIPPED:Your order has been shippedquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dan word het nog 5 weken wachten voor je
Logischquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:46 schreef Me_Wesley het volgende:
Never mind, werkt alleen als je een Mac hebt____!
Jij was 400 euro kwijt (=517 dollar), maar via de officiele weg is het 485 dollar (=374 euro), dat snap ik niet?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef BurnaBoy het volgende:
Geen 270, Ik was voor mijn DK2 400 euro kwijt, Een deel is daarvan shipping en tax die ze rekenen.
Tevens ietwat ongunstige dollar wissen van paypal.
Officiële weg is 485 dollar
Mag je trouwens wel vanuit gaan dat de dollar weer wat duurder gaat worden. Als de maatregelen van de ECB gaan aanslaan.
De planning voor de consumentenversie is begin 2016, wil het nu wel een keer proberen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wacht mooi tot de uiteindelijke versie er is. Geen zin om kinderziektes af te nemen en daar de hoofdprijs voor te betalen als consument.
Ik heb daar allemaal geen behoefte aan maar wil wel het toestel gebruiken, dus ik wacht. (recent werd overigens nog steeds 2015 aangehaald als releasedatum, kan aan mij liggen)quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:44 schreef JDx het volgende:
[..]
De planning voor de consumentenversie is begin 2016, wil het nu wel een keer proberen.
En zelf ook klooien met 3D.
Er heb recent gelezen dat van de DK1 naar DK2 anderhalf jaar duurde en dat van de DK2 naar de consumentenversie ongeveer dezelfde tijd in beslag zou nemen. Dan reken ik ruim gezien begin 2016.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb daar allemaal geen behoefte aan maar wil wel het toestel gebruiken, dus ik wacht. (recent werd overigens nog steeds 2015 aangehaald als releasedatum, kan aan mij liggen)
iWatch komt ook begin volgend jaar, weet niet of ze rekening houden met feestdagen. Ik ga altijd uit van een beetje vertraging, maar het zou kunnen, december 2015 of januari 2016 boeit ook niet, duurt beide nog langquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Anderhalf jaar zou eind 2015 betekenen, strategisch ook een handiger keuze dan begin 2016 ná alle feestdagen...
iPad kwam ook uit de pas, maar denk dat dat ook een ander feestje is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:13 schreef JDx het volgende:
[..]
iWatch komt ook begin volgend jaar, weet niet of ze rekening houden met feestdagen. Ik ga altijd uit van een beetje vertraging, maar het zou kunnen, december 2015 of januari 2016 boeit ook niet, duurt beide nog lang
Is het nog storend dan? Op m'n 1280x720 beamer zag je vroeger de pixels ook, maar nam niet weg dat het geweldig film kijken was.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat de DK2 in heel veel opzichten al een stuk prettiger en immersiever is dan de DK1.
Alleen die resolutie mag nog wel wat verder omhoog, al vraag ik me sterk af of je de pixels helemaal kunt elimineren... Denk ook niet dat dat realistisch is voor de consumentenversie.
Nee, veel minder dan de DK1. Het 'raster' is ook verdwenen en dat scheelt al een hoop. Als je eenmaal een demo hebt opgestart ben je het binnen de kortste keren vergeten. Maar als je erop let, is het wel nog duidelijk zichtbaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Is het nog storend dan? Op m'n 1280x720 beamer zag je vroeger de pixels ook, maar nam niet weg dat het geweldig film kijken was.
Ga er maar vanuit dat je in de nabije toekomst nog wel pixels zult zien hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:45 schreef Forbry het volgende:
Het lijkt me op zich helemaal geweldig en wil het ook heel graag eens uitproberen, maar zo lang het beeld nog vol met pixels zit, ga ik zo'n ding echt (nog) niet, zeker niet voor zo veel geld, aanschaffen...
Ja, daar ga ik ook vanuit, dus zal waarschijnlijk ook héél lang duren voordat er hier echt één in huis komtquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je in de nabije toekomst nog wel pixels zult zien hoor
Misschien kun je ergens een keer een demo bekijken? SightLine-The Chair is ongelovelijk indrukwekkend
Jep, dat is inderdaad het hele eieren eten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:49 schreef 0108daniel het volgende:
De pixels zul je altijd blijven zien, maar steeds in fijnere maten.
Er zit natuurlijk een vergrootglas vlak op het scherm.
Probeer het maar eens met de nieuwste scherpste 4K schermen een vergrootglas op te leggen of de glaasjes van de DK1/DK2.
Je zult zien dat de pixels uiteraard vergroot worden en dus zichtbaar zijn.
En misschien is dit ook wel zo. Zal nog eens nader dat Sightline, The Chair kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, veel minder dan de DK1. Het 'raster' is ook verdwenen en dat scheelt al een hoop. Als je eenmaal een demo hebt opgestart ben je het binnen de kortste keren vergeten. Maar als je erop let, is het wel nog duidelijk zichtbaar.
Naja ik heb goede ogen (als in ik kon bijna altijd alle openingen zien op die rondjes borden op school vroeger) en dat raster is bij DK 2 ook nog steeds wel duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, veel minder dan de DK1. Het 'raster' is ook verdwenen en dat scheelt al een hoop. Als je eenmaal een demo hebt opgestart ben je het binnen de kortste keren vergeten. Maar als je erop let, is het wel nog duidelijk zichtbaar.
Deze heb ik pas geleden voordat de DK2 uit kwam nog verkocht.quote:Op maandag 22 september 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Is er nog iemand die interesse heeft in de eerste versie?
Ja, dat idee had ik ook wel idd, maar kwam hem eigenlijk gisteren weer tegenquote:Op maandag 22 september 2014 10:47 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Deze heb ik pas geleden voordat de DK2 uit kwam nog verkocht.
Misschien was het beter om hem daarvoor te verkopen want momenteel is deze niet veel waard meer
Maar wat zou je ervoor willen hebben?
Gewoon bewaren man, mooi collectors-item als VR over 20 jaar gemeengoed isquote:Op maandag 22 september 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook wel idd, maar kwam hem eigenlijk gisteren weer tegen.
Geen idee eigenlijk, was maar een balletje opgooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |