Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Voordat de consumentenversie op de markt komt, wil Oculus het formaat van de bril nog kleiner maken. Ook moet het makkelijker worden de bril in te stellen. Daarnaast hint Oculus nog naar een geheel nieuwe functionaliteit.
En je scherm, waar is dat gebleven?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:26 schreef Catch22- het volgende:
AR. Cameraatje voorop de OR.
My guess
het beeld van de camera wordt op je scherm geprojecteerd met een overlay.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:07 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
En je scherm, waar is dat gebleven?
Okee, dacht dat je bedoelde op de monitor van de pcquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het beeld van de camera wordt op je scherm geprojecteerd met een overlay.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:09 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Okee, dacht dat je bedoelde op de monitor van de pc
Holy shit dat zou tof zijn.quote:
Dus nog niet verstuurd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:40 schreef ETA het volgende:
Net een status update gekregen over mijn preorder "Status: READY"
Hopelijk over niet al te lange tijd mijn eigen DK2
Wat was je besteldatum?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:40 schreef ETA het volgende:
Net een status update gekregen over mijn preorder "Status: READY"
Hopelijk over niet al te lange tijd mijn eigen DK2
26 juniquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wat was je besteldatum?
Kan ik gaan gokken of die van mij ook een beetje opschiet
Net weer een update: Status:PROCESSING:Your order has been checked out for shipping and will be shipped in the next batch. We'll send you a notification once it's shipped. This typically takes 2-4 business days.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:21 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dus nog niet verstuurd?
Dan kan je ongeveer nog 4 a 5 weken wachten
Dan word het nog 5 weken wachten voor jequote:Op dinsdag 9 september 2014 23:38 schreef ETA het volgende:
[..]
26 juni
[..]
Net weer een update: Status:PROCESSING:Your order has been checked out for shipping and will be shipped in the next batch. We'll send you a notification once it's shipped. This typically takes 2-4 business days.
Status:SHIPPED:Your order has been shippedquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dan word het nog 5 weken wachten voor je
Logischquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:46 schreef Me_Wesley het volgende:
Never mind, werkt alleen als je een Mac hebt____!
Jij was 400 euro kwijt (=517 dollar), maar via de officiele weg is het 485 dollar (=374 euro), dat snap ik niet?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef BurnaBoy het volgende:
Geen 270, Ik was voor mijn DK2 400 euro kwijt, Een deel is daarvan shipping en tax die ze rekenen.
Tevens ietwat ongunstige dollar wissen van paypal.
Officiële weg is 485 dollar
Mag je trouwens wel vanuit gaan dat de dollar weer wat duurder gaat worden. Als de maatregelen van de ECB gaan aanslaan.
De planning voor de consumentenversie is begin 2016, wil het nu wel een keer proberen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wacht mooi tot de uiteindelijke versie er is. Geen zin om kinderziektes af te nemen en daar de hoofdprijs voor te betalen als consument.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |