Het is maar goed dat jij niet bij FB werkt, dan waren ze niet zo rijk geworden als dat ze nu zijnquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hoe denk je dat ze geld verdienen dan? FB heeft nog helemaal geen licenties of hardware verdienmodel, FB verdient alleen maar geld door middel van reclamedeals. Hoe je daar dan ook bijkomt dat ze opeens de licentiemarkt in gaan stappen is mij een groot raadsel. Het is geen tech boer ofzo![]()
Google gaat hetzelfde doen met Glass. Denken dat FB het niet gaat doen met Oculus is nogal ehm...hoe zal ik het netjes zeggen; niet goed doordacht.
De Oculus is een totaal andere device dan de Glasses. Echt gast, je hebt geen idee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat The Zuck doorheeft dat net zoals Google Glass er een grote markt is voor persoonlijke advertenties op wearable gear; telefoon, Google Glass en nu dus ook de Rift.
[..]
Ik zeg niet dat ze het gaan laten falen, ik zeg dat ze een ander doel voor ogen hebben dan de oorspronkelijke makers van de Rift, en die richting vind ik ronduit kut.
FB is dom als ze advertenties tijdens het gebruik van de Rift gaan projecteren. Dat weten zij gelukkig ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:23 schreef Scorpie het volgende:
Sterker nog, Zuckerberg heeft in den lijve gezegd dat hij het niet voor de hardware doet.
http://techcrunch.com/2014/03/25/why-facebook-bought-oculus/
[..]
Dus ja, Zuckerberg zet in op gaming, en ja, hij zet ook in op advertenties via de Rift.
Wie is hier nu dom![]()
Ach ja, wat is dom. Als ze in games waarbij je bijv in een stad rondloopt de fake billboards zouden vervangen voor Coca Cola zal het me worst zijn bijv.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FB is dom als ze advertenties tijdens het gebruik van de Rift gaan projecteren. Dat weten zij gelukkig ook.
Dat Oculus is gestart met gedoneerd geld om iets cools te maken en in plaats daarvan het geld hebben gebruikt om zichzelf aan Facebook te verkopen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:51 schreef Catch22- het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat het probleem precies is?
Er komt alleen een bak geld vrij als Facebook er nu in gaat investeren. Die 2 miljard verdwijnt in de zakken van de oprichters, dat wordt niet in de ontwikkeling van het bedrijf gestoken.quote:Er komt nu een bak geld vrij waar je u tegen zegt he. De devs kunnen nu dingen gaan doen waar ze eerder niet van konden dromen.
En dat gaat sowieso niet gebeuren. Anders dan door de game-maker zelf. FB/Oculus gaat echt niet aan de inhoud van games komen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, wat is dom. Als ze in games waarbij je bijv in een stad rondloopt de fake billboards zouden vervangen voor Coca Cola zal het me worst zijn bijv.
En heb je ook bewijs voor deze twee stellingen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat Oculus is gestart met gedoneerd geld om iets cools te maken en in plaats daarvan het geld hebben gebruikt om zichzelf aan Facebook te verkopen.
[..]
Er komt alleen een bak geld vrij als Facebook er nu in gaat investeren. Die 2 miljard verdwijnt in de zakken van de oprichters, dat wordt niet in de ontwikkeling van het bedrijf gestoken.
Zeg nooit nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat gaat sowieso niet gebeuren. Anders dan door de game-maker zelf. FB/Oculus gaat echt niet aan de inhoud van games komen.
Waarom denk je dat FB dit koopt? Om het dood te laten bloeden?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat Oculus is gestart met gedoneerd geld om iets cools te maken en in plaats daarvan het geld hebben gebruikt om zichzelf aan Facebook te verkopen.
[..]
Er komt alleen een bak geld vrij als Facebook er nu in gaat investeren. Die 2 miljard verdwijnt in de zakken van de oprichters, dat wordt niet in de ontwikkeling van het bedrijf gestoken.
Ik zie niet in hoe, anders dan dat de game-maker billboards maakt die kunnen gevuld worden door externe media. Maar dan hebben de gamemakers er helemaal zelf aan mee gewerkt.quote:
Ja, tuurlijk, maar dat kan FB makkelijk als voorwaarde stellen bij gamedevelopers natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe, anders dan dat de game-maker billboards maakt die kunnen gevuld worden door externe media. Maar dan hebben de gamemakers er helemaal zelf aan mee gewerkt.
Bewijs? Het is gewoon hoe een overname werkt. Het bedrag is voor de oprichter die in ruil daarvoor afstand doet van z'n bedrijf.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En heb je ook bewijs voor deze twee stellingen?
Ons geld hebben ze in ontwikkeling gestoken. En ik heb daar een mooi apparaat voor in ruil gekregen.
Nee, maar het lijkt me ook sterk dat Facebook de passie heeft om de beste game-ervaring te bieden, itt de originele oprichters.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Waarom denk je dat FB dit koopt? Om het dood te laten bloeden?
Nee, jij bent dom. Ik geef je een link waar het in staat en nog ontken je het gewoon. Echt, hou gewoon je mond.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FB is dom als ze advertenties tijdens het gebruik van de Rift gaan projecteren. Dat weten zij gelukkig ook.
Als je niet snapt dat het beiden wearable gear is wat tijdens gebruik de gebruiker heel dicht op interactiviteit plaatst, dan heb je echt geen enkel idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De Oculus is een totaal andere device dan de Glasses. Echt gast, je hebt geen idee.
Mijn bedoeling was om een goede VR bril te krijgen. Ik zie totaal niet waarom dat nu niet meer door zou gaan. Sterker nog, ik zie die kans alleen maar groter worden. Jij niet?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bewijs? Het is gewoon hoe een overname werkt. Het bedrag is voor de oprichter die in ruil daarvoor afstand doet van z'n bedrijf.
En je hebt natuurlijk niet alleen gedoneerd om die devkit te krijgen, maar vooral om een cool product mogelijk te maken. Maar dat product is er nog niet, terwijl de mensen achter de Kickstarter van Oculus wel al zwemmen in het geld. Het lijkt me sterk dat dat je bedoeling was toen je hun campagne steunde.
Nee, dat komen we idd niet, zolang jij de Glass en de Rift als hetzelfde ziet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat het beiden wearable gear is wat tijdens gebruik de gebruiker heel dicht op interactiviteit plaatst, dan heb je echt geen enkel idee waar je het over hebt.
Zuckerberg geeft geen zak om het game aspect, hij wil het veel breder trekken en dan is het opeens heel erg interessant voor het verdienmodel van FB. Als je dat echt niet kunt begrijpen verzoek ik je gewoon om te stoppen met deze discussie, dan komen we er namelijk nooit uit.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij niet bij FB werkt, dan waren ze niet zo rijk geworden als dat ze nu zijn
quote:We're clearly not a hardware company.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:39 schreef stbabylon het volgende:
kun je veel verdienen aan verkoop van hardware en licenties.
quote:Denken dat ze dit doen zodat ze er reclame op kunnen tonen
Gast....echt....denk nou gewoon ff 5 minuten na voordat je iets typt. 5 minuutjes maar.quote:and there might be ads down the line
Lezen is een kunst begrijp ik. Als je niet begrijpt wat ik bedoel met wearable gear, dan houdt het simpelweg op.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat komen we idd niet, zolang jij de Glass en de Rift als hetzelfde ziet.
Oh sorry, stom van mij. Een skibril is ook precies hetzelfde als een lasbril.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lezen is een kunst begrijp ik. Als je niet begrijpt wat ik bedoel met wearable gear, dan houdt het simpelweg op.
Een goede VR-bril voor games, ja. Die focus is nu wel weg lijkt me zo. En dat is toch zonde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn bedoeling was om een goede VR bril te krijgen. Ik zie totaal niet waarom dat nu niet meer door zou gaan. Sterker nog, ik zie die kans alleen maar groter worden. Jij niet?
Je snapt het nog steeds niet dus.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh sorry, stom van mij. Een skibril is ook precies hetzelfde als een lasbril.
Mja, ALS dat er uitkomt, so be it. Maar dan nog zal die veel beter zijn dan wanneer je het alleen doet van de donaties. Al dat geneuzel van FB is evil en doet het alleen om de adds is gewoon overdreven gezeik. Jij (en ook Scorpie) vergeten dat je ook prima allebei kunt doen. En dat een bril puur voor de adds sowieso niet verkoopt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een goede VR-bril voor games, ja. Die focus is nu wel weg lijkt me zo. En dat is toch zonde.
Het zal best dat er nog een aardige bril uitkomt, hoor. Zeker de eerste versie, want daar zijn ze natuurlijk al heel ver mee. Maar op de lange termijn denk ik niet dat je hoeft te verwachten dat ze zich op de hardcore gamer blijven richten, terwijl dat wel de mensen zijn die hebben gedoneerd.
We zullen het zien.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:53 schreef Me_Wesley het volgende:
Apps, in-game purchases, ads... Ik heb in ieder geval niet het idee dat ze het in de toekomst mogelijk maken voor ontwikkelaars om stand-alone games te maken en verkopen. Dat gaat allemaal via FB.
Beter? Mwoah. Het is anders dan wat de makers voor ogen hadden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ALS dat er uitkomt, so be it. Maar dan nog zal die veel beter zijn dan wanneer je het alleen doet van de donaties.
Dat mag je vinden, maar als in de overname het expliciet genoemd wordt als interessante optie, dan moet je straks niet raar op staan te kijken als het doorgevoerd gaat worden.quote:Al dat geneuzel van FB is evil en doet het alleen om de adds is gewoon overdreven gezeik.
Volgens mij is er niemand die zegt dat een bril puur ads gaat vertonen.quote:Jij (en ook Scorpie) vergeten dat je ook prima allebei kunt doen. En dat een bril puur voor de adds sowieso niet verkoopt.
Nee ik ben niet zo slim als jij. Ik zie nog steeds niet een businessmodel in een bril voor adds. Maar goed, jouw links tonen helemaal aan dat dat het doel is van de Rift(FB), dus het zal wel goed lopen straks. Jammer dat je er dan geen games meer op kunt spelen en dat daarmee compleet het nut om zo'n ding te kopen, door wie dan ook, verdwijnt. Doet FB dat wel vaker trouwens? Geld weggooien?quote:
Oh ja? Jij weet dat beter dan de makers die het zojuist verkocht hebben?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beter? Mwoah. Het is anders dan wat de makers voor ogen hadden.
Dat is echt maar de vraag. Ze waren zelfstandig, nu niet meer. Het is natuurlijk niet zo dat elk bedrijf gebaat is bij een overname, er zijn genoeg voorbeelden van het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ALS dat er uitkomt, so be it. Maar dan nog zal die veel beter zijn dan wanneer je het alleen doet van de donaties.
Je kunt niet ontkennen dat Facebook gewoon niks heeft met het maken van hardware voor hardcore gamers en dat ze advertenties zien als de primaire manier om omzet te maken. Ik help het je hopen dat dat totaal geen invloed heeft op hoe de Oculus gaat uitpakken.quote:Al dat geneuzel van FB is evil en doet het alleen om de adds is gewoon overdreven gezeik. Jij (en ook Scorpie) vergeten dat je ook prima allebei kunt doen. En dat een bril puur voor de adds sowieso niet verkoopt.
Wie zegt dan dat de bril puur voor ads tonen is? FB gaat een vleugje toevoegen aan een nieuwe ervaring namelijk VR, en dat vleugje gaat (bijvoorbeeld) gepersonaliseerde ads zijn, in-game, of tijdens conferences, of andere meetings. Ze zien dit niet meer puur als een gaming device.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo slim als jij. Ik zie nog steeds niet een businessmodel in een bril voor adds.
Ja hoor, Zuckerberg zegt zelf dat hij de Rift ziet als het apparaat voor het connecten van mensen a la Facebook (waar ook gerichte advertenties op staan), meld vervolgens dat het de next big thing zal zijn en dat hij ads als inkomstenbron ziet, maar verder toont mijn link inderdaad niet aan dat ze dat van plan zijn...quote:Maar goed, jouw links tonen helemaal aan dat dat het doel is van de Rift(FB), dus het zal wel goed lopen straks.
FB gooit miljarden weg met tech overnames per jaar, maar dat is het punt helemaal niet. Ik weet niet waarom je alles in den extreme moet trekken om een punt te maken, want niemand zegt dat de bril puur advertenties gaat tonen, geen games meer kan afspelen en meer van zulke zaken. Dat je dat erbij moet verzinnen om een punt te maken zegt wat dat betreft wel genoeg.quote:Jammer dat je er dan geen games meer op kunt spelen en dat daarmee compleet het nut om zo'n ding te kopen, door wie dan ook, verdwijnt. Doet FB dat wel vaker trouwens? Geld weggooien?
Dat is het nou juist, hier en op de FP zegt juist vrijwel iedereen dat hiermee het gamen op de Rift voorgoed voorbij is. Dat FB de duivel is die geen reet geeft om games. Ik trek het juist in het extreme om aan te tonen hoe belachelijk die gedachte is. Natuurlijk trekt FB het breder, en buiten de games, zullen ze uiteraard proberen er een centje mee te verdienen. Maar er wordt panisch gereageerd dat dat het enige zou zijn wat je er mee kan. Complete nonsens.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:08 schreef Scorpie het volgende:
FB gooit miljarden weg met tech overnames per jaar, maar dat is het punt helemaal niet. Ik weet niet waarom je alles in den extreme moet trekken om een punt te maken, want niemand zegt dat de bril puur advertenties gaat tonen, geen games meer kan afspelen en meer van zulke zaken. Dat je dat erbij moet verzinnen om een punt te maken zegt wat dat betreft wel genoeg.
Letterlijk niemand zegt dat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, hier en op de FP zegt juist vrijwel iedereen dat hiermee het gamen op de Rift voorgoed voorbij is.
Dat geloof ik persoonlijk ook niet. Wel geloof ik dat men de Rift als een veel breder inzetbaar medium ziet, dus dat de focus op den duur gaat verschuiven van hardcore gamers naar een breder publiek en gebruik.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, hier en op de FP zegt juist vrijwel iedereen dat hiermee het gamen op de Rift voorgoed voorbij is.
FB ziet games vooral als inkomstenbron, gekoppeld aan hun advertentiemodel.quote:Dat FB de duivel is die geen reet geeft om games.
Maar daarmee schiet je je punt voorbij imo.quote:Ik trek het juist in het extreme om aan te tonen hoe belachelijk die gedachte is.
Klopt, maar de gedachtegang dat FB die 2 miljard terug wil verdienen blijft natuurlijk overeind. Het is nog te vroeg om te zeggen waar dit heen gaat, maar persoonlijk had ik liever gezien dat Oculus niet opgekocht werd.quote:Natuurlijk trekt FB het breder, en buiten de games, zullen ze uiteraard proberen er een centje mee te verdienen. Maar er wordt panisch gereageerd dat dat het enige zou zijn wat je er mee kan. Complete nonsens.
Als mensen dat zeggen dan is het onzin, maar het hele principe en concept en community wat ik zo mooi vind aan OR, dat ben je kwijt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, hier en op de FP zegt juist vrijwel iedereen dat hiermee het gamen op de Rift voorgoed voorbij is. Dat FB de duivel is die geen reet geeft om games. Ik trek het juist in het extreme om aan te tonen hoe belachelijk die gedachte is. Natuurlijk trekt FB het breder, en buiten de games, zullen ze uiteraard proberen er een centje mee te verdienen. Maar er wordt panisch gereageerd dat dat het enige zou zijn wat je er mee kan. Complete nonsens.
Oculus VR had nu niet veel meer uit de gemeenschap kunnen krijgen. Die mensen die er geld in willen stoppen, hebben dat nu wel gedaan. FB heeft bakken met geld. Ik denk dat dit serieus een hele goede stap is om straks een topproduct neer te zetten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat geloof ik persoonlijk ook niet. Wel geloof ik dat men de Rift als een veel breder inzetbaar medium ziet, dus dat de focus op den duur gaat verschuiven van hardcore gamers naar een breder publiek en gebruik.
[..]
FB ziet games vooral als inkomstenbron, gekoppeld aan hun advertentiemodel.
[..]
Maar daarmee schiet je je punt voorbij imo.
[..]
Klopt, maar de gedachtegang dat FB die 2 miljard terug wil verdienen blijft natuurlijk overeind. Het is nog te vroeg om te zeggen waar dit heen gaat, maar persoonlijk had ik liever gezien dat Oculus niet opgekocht werd.
Die groep kan ik dan op zijn minst naïef noemen. Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij was het nooit bedacht om non-profit dat ding op de markt te brengen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als mensen dat zeggen dan is het onzin, maar het hele principe en concept en community wat ik zo mooi vind aan OR, dat ben je kwijt.
Ook lullig voor de kickstart-backers die het project steunden om de non-profit insteek, maar dat terzijde.
Als het ze alleen om het geld te doen was geweest, hadden ze wel investeerders kunnen vinden, hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oculus VR had nu niet veel meer uit de gemeenschap kunnen krijgen. Die mensen die er geld in willen stoppen, hebben dat nu wel gedaan. FB heeft bakken met geld. Ik denk dat dit serieus een hele goede stap is om straks een topproduct neer te zetten.
Die hebben ze nu toch gevonden?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het ze alleen om het geld te doen was geweest, hadden ze wel investeerders kunnen vinden, hoor.
Je bedrijf over laten nemen en vervolgens als zelfstandige eenheid door blijven gaan is nogal wat anders dan je bedrijf verkopen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, je bedrijf verkopen is nogal wat anders dan investeerders aantrekken.
Nou, niet echt. Hoe dan ook heeft Mark Zuckerberg het nu voor het zeggen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedrijf over laten nemen en vervolgens als zelfstandige eenheid door blijven gaan is nogal wat anders dan je bedrijf verkopen.
Op hele grote lijnen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Hoe dan ook heeft Mark Zuckerberg het nu voor het zeggen.
dat ligt er maar net aan wat ze hebben afgesproken. Het kan ook goed zijn dat ze zelf de leiding houden en Zuckerberg en Facebook hun kennis, netwerk, R&D en vermogen (deels) beschikbaar stellen als ze het nodig hebben.quote:
Het lijkt me niet dat er een afspraak mogelijk is waarin is vastgelegd dat ze tegen de wil van Mark Zuckerberg in kunnen gaan. Dat zou 'm niet erg geloofwaardig maken als directeur.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat ligt er maar net aan wat ze hebben afgesproken. Het kan ook goed zijn dat ze zelf de leiding houden en Zuckerberg en Facebook hun kennis, netwerk, R&D en vermogen (deels) beschikbaar stellen als ze het nodig hebben.
Is hij directeur nu dan? Een overname wil niet zeggen dat ze nu onder Mark's bewind vallen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat er een afspraak mogelijk is waarin is vastgelegd dat ze tegen de wil van Mark Zuckerberg in kunnen gaan. Dat zou 'm niet erg geloofwaardig maken als directeur.
Tuurlijk valt het uiteindelijk onder Marks bewind. Daarom doet Mark ook al allerlei uitspraken richting de aandeelhouders over de plannen met de Oculus, waaronder de mogelijkheid geld te gaan verdienen met advertenties. Zie de eerdere quotes in dit topic.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Is hij directeur nu dan? Een overname wil niet zeggen dat ze nu onder Mark's bewind vallen.
Het gaat om de koers die wordt ingezet. Als je pas schrikt zodra de ijsberg in beeld komt, is het te laatquote:Ik ben meer het type dat zijn twijfels krijgt als daar een reden voor is en dat is er simpelweg niet.
Daarom steun ik ook geen Kickstarters. Ik zou me echt zwaar genaaid voelen als ik Oculus had gebacked.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:19 schreef Catch22- het volgende:
En er is een verschil tussen een ijsberg aan zien komen en bang zijn dat je er misschien ooit 1 tegen gaat komen, dan kan je beter in de haven blijven liggen.
http://www.gamespot.com/a(...)s-rift/1100-6418545/quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk valt het uiteindelijk onder Marks bewind. Daarom doet Mark ook al allerlei uitspraken richting de aandeelhouders over de plannen met de Oculus, waaronder de mogelijkheid geld te gaan verdienen met advertenties. Zie de eerdere quotes in dit topic.
[..]
Het gaat om de koers die wordt ingezet. Als je pas schrikt zodra de ijsberg in beeld komt, is het te laat
Ik vind het vooral jammer dat Oculus z'n focus verliest. Dat de Rift nu een breder publiek moet gaan aanspreken, kan in mijn ogen alleen maar betekenen dat het voor hardcore gamers minder gaat worden.
Waarom? Je weet dat ze het sowieso commercieel op de markt zouden brengen he? En dat je daar als backer helemaal geen cent van had gekregen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom steun ik ook geen Kickstarters. Ik zou me echt zwaar genaaid voelen als ik Oculus had gebacked.
Het gaat voor mijn gevoel in tegen het idee van kickstarter. Kickstarter was volgens mij opgericht met het ideaal dat men geld op kan halen zonder aan te kloppen bij de grote spelers/investeringsmaatschappijen en dus hun eigen ideologie na kunnen streven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Je weet dat ze het sowieso commercieel op de markt zouden brengen he? En dat je daar als backer helemaal geen cent van had gekregen.
Eerste game die sneuvelt.twitter:notch twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 23:25:02We were in talks about maybe bringing a version of Minecraft to Oculus. I just cancelled that deal. Facebook creeps me out. reageer retweet
"game"quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Eerste game die sneuvelt.twitter:notch twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 23:25:02We were in talks about maybe bringing a version of Minecraft to Oculus. I just cancelled that deal. Facebook creeps me out. reageer retweet
Je bedoelt de oorspronkelijke eigenaars van Occulus? Zuck gooit er alleen wat geld tegenaan, Occulus is toch echt degene die de beslissing maakt om 'hun' product zomaar te verkopen aan een kutbedrijf.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom moet Mark Kikeberg alles weer verpesten?
Nounou, wat een verlies, geen MC.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Eerste game die sneuvelt.twitter:notch twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 23:25:02We were in talks about maybe bringing a version of Minecraft to Oculus. I just cancelled that deal. Facebook creeps me out. reageer retweet
Haha, nou ja dat moet hij dan lekker zelf weten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Eerste game die sneuvelt.twitter:notch twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 23:25:02We were in talks about maybe bringing a version of Minecraft to Oculus. I just cancelled that deal. Facebook creeps me out. reageer retweet
Het idee achter de Oculus Rift, en het ideaal van Palmer, was om de Rift kostendekkend te maken, niet om er commercieel winst uit te halen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Je weet dat ze het sowieso commercieel op de markt zouden brengen he? En dat je daar als backer helemaal geen cent van had gekregen.
Ach, als het net zo gaat als AL die mensen die Whatsapp niet meer zouden gebruiken (binnen een week was iedereen weer terug), loopt het wel los.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Eerste game die sneuvelt.twitter:notch twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 23:25:02We were in talks about maybe bringing a version of Minecraft to Oculus. I just cancelled that deal. Facebook creeps me out. reageer retweet
Dat kan ik niet terugvinden, maar goed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het idee achter de Oculus Rift, en het ideaal van Palmer, was om de Rift kostendekkend te maken, niet om er commercieel winst uit te halen.
Minecraft is al een lange tijd voor de Oculus Rift.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Eerste game die sneuvelt.twitter:notch twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 23:25:02We were in talks about maybe bringing a version of Minecraft to Oculus. I just cancelled that deal. Facebook creeps me out. reageer retweet
Minecrift is een onofficiele uitvoering van Minecraft voor de OR. Neem ook aan dat die wel blijft bestaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:56 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Minecraft is al een lange tijd voor de Oculus Rift.
Ik speel het best vaak met de Rift op.
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Minecrift is een onofficiele uitvoering van Minecraft voor de OR. Neem ook aan dat die wel blijft bestaan.
Idd. "we" hadden het kunnen voorkomen...quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:29 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.reddit.com/r/o(...)_my_friend_works_in/
Wat heeft ie nu weer precies verpest, volgens jou?quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom moet Mark Kikeberg alles weer verpesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |