Ik speel het SP.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:54 schreef BurnaBoy het volgende:
BF4 met rift, ben je dan uberhaupt competief in multiplayer? Of heb je het over SP?
Ik vond zelf het 3d effect al storend genoeg toen ik dat aanzette
Jahoor, gaan we weer. FUCK FACEBOOKquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:22 schreef Me_Wesley het volgende:
http://m.prnewswire.com/n(...)culus-252328061.html
Godverdomme
JAAAAH, EN PRIVACY DAN? EN RECLAME! EN BLABLABLAquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:51 schreef Catch22- het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat het probleem precies is?
Er komt nu een bak geld vrij waar je u tegen zegt he. De devs kunnen nu dingen gaan doen waar ze eerder niet van konden dromen.
FB heeft niks met VR, dus zoveel gaan ze er niet in steken denk ik. Ze willen gewoon ads tonen op zoveel mogelijk draagbare apparaten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:51 schreef Catch22- het volgende:
Er komt nu een bak geld vrij waar je u tegen zegt he. De devs kunnen nu dingen gaan doen waar ze eerder niet van konden dromen.
"PARODY ACCOUNT"quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:07 schreef I.C.O.N. het volgende:
https://twitter.com/KazHiraiCEO/status/448579292604424192
quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
FB heeft niks met VR, dus zoveel gaan ze er niet in steken denk ik. Ze willen gewoon ads tonen op zoveel mogelijk draagbare apparaten.
Je hebt gelijk. FB doet het voor ons en verwacht totaal geen geld terug te verdienenquote:
Nou inderdaad. Ik heb al vergelijkingen met de duivel en hitler voorbij zien komen. Double u tee eff man!quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:51 schreef Catch22- het volgende:
Kolere, zoveel domheid in één postquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
FB heeft niks met VR, dus zoveel gaan ze er niet in steken denk ik. Ze willen gewoon ads tonen op zoveel mogelijk draagbare apparaten.
Natuurlijk doen ze het voor het geld. Zij zien, net als ons, een grote toekomst in VR. Als je dan dus de grootste speler op de markt opkoopt, kun je veel verdienen aan verkoop van hardware en licenties.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. FB doet het voor ons en verwacht totaal geen geld terug te verdienenFB
Fap Fap lekker glijden op je stoel
wat is FB toch fijn
Je post in dit topic, en toch weet je niet dat de Oculus een beeldscherm is, en niet een camera. Hoe dom.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:45 schreef dexamfetamine het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat je
irisscans bij deze meneer terechtkomen. Ik heb gewoon principieel iets tegen Facebook vanwege hun privacybeleid.
Lol.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je post in dit topic, en toch weet je niet dat de Oculus een beeldscherm is, en niet een camera. Hoe dom.
En hoe denk je dat ze geld verdienen dan? FB heeft nog helemaal geen licenties of hardware verdienmodel, FB verdient alleen maar geld door middel van reclamedeals. Hoe je daar dan ook bijkomt dat ze opeens de licentiemarkt in gaan stappen is mij een groot raadsel. Het is geen tech boer ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze het voor het geld. Zij zien, net als ons, een grote toekomst in VR. Als je dan dus de grootste speler op de markt opkoopt, kun je veel verdienen aan verkoop van hardware en licenties.
Denken dat ze dit doen zodat ze er reclame op kunnen tonen
Wat denk jij dan? Dat The Zuck even 1,5 miljard in een bedrijf pompt om het als advertentiedisplay te gebruiken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hoe denk je dat ze geld verdienen dan? FB heeft nog helemaal geen licenties of hardware verdienmodel, FB verdient alleen maar geld door middel van reclamedeals. Hoe je daar dan ook bijkomt dat ze opeens de licentiemarkt in gaan stappen is mij een groot raadsel. Het is geen tech boer ofzo![]()
Ik denk dat The Zuck doorheeft dat net zoals Google Glass er een grote markt is voor persoonlijke advertenties op wearable gear; telefoon, Google Glass en nu dus ook de Rift.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Dat The Zuck even 1,5 miljard in een bedrijf pompt om het als advertentiedisplay te gebruiken?
Ik zeg niet dat ze het gaan laten falen, ik zeg dat ze een ander doel voor ogen hebben dan de oorspronkelijke makers van de Rift, en die richting vind ik ronduit kut.quote:Ik denk dat ze bij FB prima weten wat OR is, wie het steunen en wat ze moeten doen om het tot een succes te maken. Die gaan echt niet lopen klooien en het platform laten falen, dat geloof ik echt niet.
Dus ja, Zuckerberg zet in op gaming, en ja, hij zet ook in op advertenties via de Rift.quote:[Update: As for exactly how Facebook will monetize Oculus, CEO Mark Zuckerberg said on the call to investors, "We're clearly not a hardware company. We're not going to try to make a profit off of the hardware long-term...but if we can make this a network where people are communicating, and buying virtual goods, [b]and there might be ads down the line...that’s where the business could come from[/b]."]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |