abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138067967
Gisteren battlefield 4 gespeeld.
Alles is echt super mooi alleen beweegt de rift vrij snel als je je hoofd draait.
Wellicht dat dat nog aangepast kan en gaat worden.
Vandaag is het de beurt aan bioshock infinite waar de meeste naar uit zullen kijken (en ikzelf ook :p)
pi_138069074
Palmer heeft aangegeven dat in 2014 de rift niet meer kwam, en laatst zij hij nog, als de OR nog niet voor het einde van 2015 op de markt is dan hebben we een groot probleem.. Waaruit ik dus op maak dat je de consumenten versie echt niet hoeft te verwachten voor het einde van Q1 of Q2 2015.
pi_138075886
Bioshock Infinite is ook getest mensen.
Gek genoeg kon ik alles op de hoogste settings spelen.
Als de deuren open gaan en je Colombia binnen stapt is het echt een momentje om even rond te kijken.
De voordelen zijn dat de tracking via VorpX perfect werkt en alles duidelijk is.
Het geluid is ook erg mooi in dolby surround.
Wat ik nog moet proberen is met de oordopjes in te doen en met de rift spelen waardoor het lijkt alsof je er nog meer inzit en het geluidseffect versterkt word.
Enig nadeel is dat de pixels in dit spel duidelijk te zien zijn waardoor het 'WOW' effect iets minder word.
Bij andere spellen die ik geprobeerd heb zoals The Stanley Parable vielen de pixels juist niet op.
Dit is bij elk spel weer anders.
Even geduld hebben tot eind augustus dat de nieuwe versie DK2 in huis komt en dan nog eens proberen.
Voorlopig blijf ik dit spel spelen met de Rift evenals Battlefield 4.
  zondag 23 maart 2014 @ 16:54:40 #54
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_138078220
BF4 met rift, ben je dan uberhaupt competief in multiplayer? Of heb je het over SP?

Ik vond zelf het 3d effect al storend genoeg toen ik dat aanzette :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_138087050
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:54 schreef BurnaBoy het volgende:
BF4 met rift, ben je dan uberhaupt competief in multiplayer? Of heb je het over SP?

Ik vond zelf het 3d effect al storend genoeg toen ik dat aanzette :P
Ik speel het SP.
Het is even wennen, zoals de meeste spellen met de rift.
In het begin vond ik het met de muis ook erg storend omdat je je hoofd beweegt wat je normaal met de muis doet.
pi_138178172
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_138178263
quote:
Jahoor, gaan we weer. FUCK FACEBOOK
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_138180703
Kak. Kakkakkakkakkakkakkakkakkak!!!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 26 maart 2014 @ 00:51:52 #59
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_138180729
Kan iemand me uitleggen wat het probleem precies is?

Er komt nu een bak geld vrij waar je u tegen zegt he. De devs kunnen nu dingen gaan doen waar ze eerder niet van konden dromen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_138180866
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 00:51 schreef Catch22- het volgende:

Er komt nu een bak geld vrij waar je u tegen zegt he. De devs kunnen nu dingen gaan doen waar ze eerder niet van konden dromen.
JAAAAH, EN PRIVACY DAN? EN RECLAME! EN BLABLABLA

:') Dezelfde huillies die gelijk whatsapp droppen
People assume too much.
pi_138182770
quote:

FB heeft niks met VR, dus zoveel gaan ze er niet in steken denk ik. Ze willen gewoon ads tonen op zoveel mogelijk draagbare apparaten.
pi_138182775
People assume too much.
pi_138182787
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

FB heeft niks met VR, dus zoveel gaan ze er niet in steken denk ik. Ze willen gewoon ads tonen op zoveel mogelijk draagbare apparaten.
:')
Dat zal het zijn inderdaad.
People assume too much.
pi_138182806
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:18 schreef very het volgende:

[..]

:')
Dat zal het zijn inderdaad.
Je hebt gelijk. FB doet het voor ons en verwacht totaal geen geld terug te verdienen _O_ FB _O_ Fap Fap lekker glijden op je stoel _O_ wat is FB toch fijn
pi_138182950
quote:

Nou inderdaad. Ik heb al vergelijkingen met de duivel en hitler voorbij zien komen. Double u tee eff man!
pi_138182953
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kolere, zoveel domheid in één post :')
pi_138182965
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. FB doet het voor ons en verwacht totaal geen geld terug te verdienen _O_ FB _O_ Fap Fap lekker glijden op je stoel _O_ wat is FB toch fijn
Natuurlijk doen ze het voor het geld. Zij zien, net als ons, een grote toekomst in VR. Als je dan dus de grootste speler op de markt opkoopt, kun je veel verdienen aan verkoop van hardware en licenties.

Denken dat ze dit doen zodat ze er reclame op kunnen tonen :')
pi_138183022

Vergeet niet dat je
irisscans bij deze meneer terechtkomen. Ik heb gewoon principieel iets tegen Facebook vanwege hun privacybeleid.
pi_138183078
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:45 schreef dexamfetamine het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat je
irisscans bij deze meneer terechtkomen. Ik heb gewoon principieel iets tegen Facebook vanwege hun privacybeleid.
Je post in dit topic, en toch weet je niet dat de Oculus een beeldscherm is, en niet een camera. Hoe dom.
pi_138183180
quote:
99s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je post in dit topic, en toch weet je niet dat de Oculus een beeldscherm is, en niet een camera. Hoe dom.
Lol.
pi_138183431
quote:
99s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Natuurlijk doen ze het voor het geld. Zij zien, net als ons, een grote toekomst in VR. Als je dan dus de grootste speler op de markt opkoopt, kun je veel verdienen aan verkoop van hardware en licenties.

Denken dat ze dit doen zodat ze er reclame op kunnen tonen :')
En hoe denk je dat ze geld verdienen dan? FB heeft nog helemaal geen licenties of hardware verdienmodel, FB verdient alleen maar geld door middel van reclamedeals. Hoe je daar dan ook bijkomt dat ze opeens de licentiemarkt in gaan stappen is mij een groot raadsel. Het is geen tech boer ofzo :')

Google gaat hetzelfde doen met Glass. Denken dat FB het niet gaat doen met Oculus is nogal ehm...hoe zal ik het netjes zeggen; niet goed doordacht.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 09:17:45 ]
  woensdag 26 maart 2014 @ 09:19:09 #73
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_138183506
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En hoe denk je dat ze geld verdienen dan? FB heeft nog helemaal geen licenties of hardware verdienmodel, FB verdient alleen maar geld door middel van reclamedeals. Hoe je daar dan ook bijkomt dat ze opeens de licentiemarkt in gaan stappen is mij een groot raadsel. Het is geen tech boer ofzo :')
Wat denk jij dan? Dat The Zuck even 1,5 miljard in een bedrijf pompt om het als advertentiedisplay te gebruiken?

Ik denk dat ze bij FB prima weten wat OR is, wie het steunen en wat ze moeten doen om het tot een succes te maken. Die gaan echt niet lopen klooien en het platform laten falen, dat geloof ik echt niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_138183544
quote:
11s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Wat denk jij dan? Dat The Zuck even 1,5 miljard in een bedrijf pompt om het als advertentiedisplay te gebruiken?
Ik denk dat The Zuck doorheeft dat net zoals Google Glass er een grote markt is voor persoonlijke advertenties op wearable gear; telefoon, Google Glass en nu dus ook de Rift.

quote:
Ik denk dat ze bij FB prima weten wat OR is, wie het steunen en wat ze moeten doen om het tot een succes te maken. Die gaan echt niet lopen klooien en het platform laten falen, dat geloof ik echt niet.
Ik zeg niet dat ze het gaan laten falen, ik zeg dat ze een ander doel voor ogen hebben dan de oorspronkelijke makers van de Rift, en die richting vind ik ronduit kut.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 09:21:21 ]
pi_138183572
Sterker nog, Zuckerberg heeft in den lijve gezegd dat hij het niet voor de hardware doet.

http://techcrunch.com/2014/03/25/why-facebook-bought-oculus/

quote:
[Update: As for exactly how Facebook will monetize Oculus, CEO Mark Zuckerberg said on the call to investors, "We're clearly not a hardware company. We're not going to try to make a profit off of the hardware long-term...but if we can make this a network where people are communicating, and buying virtual goods, [b]and there might be ads down the line...that’s where the business could come from[/b]."]
Dus ja, Zuckerberg zet in op gaming, en ja, hij zet ook in op advertenties via de Rift.

Wie is hier nu dom :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 09:23:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')