abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137999817
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:24 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

ik vraag me wel eens af hoe het was gegaan als we in plaats van Marokkanen allemaal Chinezen hier naartoe hadden gehaald.
We hebben genoeg Chinezen, Italianen, Israeliers, Turken etc......... alleen geven die geen problemen. Het gaat steeds om Marokkanen die de boel verzieken. Alleen dat snappen de Marokkanen nog steeds niet.
Pleur die criminelen eruit met een enkele reis naar Marokko. Daar zijn niet alleen de autochtone Nederlanders mee geholpen maar ook de Turken, Fransen etc.. die wel een verrijking zijn voor de Nederlansde samenleving.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_137999907
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:03 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

We hebben genoeg Chinezen, Italianen, Israeliers, Turken etc......... alleen geven die geen problemen. Het gaat steeds om Marokkanen die de boel verzieken. Alleen dat snappen de Marokkanen nog steeds niet.
Pleur die criminelen eruit met een enkele reis naar Marokko. Daar zijn niet alleen de autochtone Nederlanders mee geholpen maar ook de Turken, Fransen etc.. die wel een verrijking zijn voor de Nederlansde samenleving.
Hoe wil je die Marokkanen uitzetten als ze allemaal een NL paspoort hebben? Denk na voordat je wat roept, prutser.
pi_137999951
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Hoe wil je die Marokkanen uitzetten als ze allemaal een NL paspoort hebben? Denk na voordat je wat roept, prutser.
Paspoort afnemen.
pi_137999973
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Paspoort afnemen.
:') x100

Zie hier de simpele gedachtengang van een PVV-stemmer.
pi_137999992
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Maar het doet er wel toe, want Wilders maakt geen aanstalten om iets aan het probleem te willen doen. Al jaren niet. Hij roeptoetert wat onderbuikgevoelens, maar actie ho maar.
ik zei het niet als verkapte steunbetuiging, alleen maar als verklaring waaorm mensen denken dat ze op hem moeten stemmen.
natuurlijk leidt het tot niets. widlers is een man met waanideeen. hij denkt zelf misschien dat ie nederland zo kan maken als hij wil, maar dat gaat hem nooit lukken. vervelend is wel, dat ie nederland wel een stuk slechter kan maken, terijl hij het probeert.
pi_138000036
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Paspoort afnemen.
:')
En meneer de rechtsgeleerde, hoe wil je dat gaan doen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_138000093
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ik zei het niet als verkapte steunbetuiging, alleen maar als verklaring waaorm mensen denken dat ze op hem moeten stemmen.
natuurlijk leidt het tot niets. widlers is een man met waanideeen. hij denkt zelf misschien dat ie nederland zo kan maken als hij wil, maar dat gaat hem nooit lukken. vervelend is wel, dat ie nederland wel een stuk slechter kan maken, terijl hij het probeert.
Wilders heeft zichzelf dankzij zijn Marokkanen-uitspraak handig in een cordon sanitaire gemanouvreerd. Geen enkele partij wil meer met hem samenwerken, dus nu kan hij zijn Calimerohoedje weer opzetten en de schuld geven aan Links. Daar is ie nu al mee bezig. Kerel is zo voorspelbaar als wat.
pi_138000151
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En meneer de rechtsgeleerde, hoe wil je dat gaan doen?
Nederlands paspoort inleveren en ze op Schiphol op het vliegtuig zetten zoals ze ook met illegalen doen. Hup, opzouten.
pi_138000187
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:12 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Nederlands paspoort inleveren en ze op Schiphol op het vliegtuig zetten zoals ze ook met illegalen doen. Hup, opzouten.
Dat mag helemaal niet volgens de grondwet, simpele ziel.
pi_138000374
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:10 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Wilders heeft zichzelf dankzij zijn Marokkanen-uitspraak handig in een cordon sanitaire gemanouvreerd. Geen enkele partij wil meer met hem samenwerken, dus nu kan hij zijn Calimerohoedje weer opzetten en de schuld geven aan Links. Daar is ie nu al mee bezig. Kerel is zo voorspelbaar als wat.
Welnee joh, dit heeft alles te maken met een tactische zet omdat de europese verkiezingen eraan komen. De boodschap die Wilders geeft is ook op Europa gericht en als signaal naar het buitenland.
Nog 2 maanden en dan mogen we stemmen voor de europese verkiezingen, *O* *O* *O*
pi_138000394
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:12 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dat mag helemaal niet volgens de grondwet, simpele ziel.
Moet je die aanpassen. w/
pi_138000584
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ze hebben een dubbel paspoort, het is dus mogelijk.
pi_138000663
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:21 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Ze hebben een dubbel paspoort, het is dus mogelijk.
Niet als ze in Nederland geboren zijn.
pi_138000785
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:24 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

In Nederland zijn bijna een miljoen mensen met een dubbele nationaliteit, dus dat zijn bijna alle allochtonen.
pi_138000888
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:28 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

In Nederland zijn bijna een miljoen mensen met een dubbele nationaliteit, dus dat zijn bijna alle allochtonen.
Lekker simpele redenatie die nergens op slaat. De probleemjongeren zijn bijna allen hier geboren. En het land van herkomst bepaalt de nationaliteit. Die jongens zijn dus gewoon Nederlands met als tweede nationaliteit Marokkaans.
pi_138000921
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:16 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Moet je die aanpassen. w/
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_138000979
1. Zoek zelf het begrip effectieve nationaliteit maar eens op. Je kunt iemand met 2 nationaliteiten niet zomaar de effectieve nationaliteit ontnemen, zelfs niet als het boeven zijn.

2. De botsende culturen spelen m.i. wel een rol, met name in de emotionele ontwikkeling van kinderen die qua belevingswereld zowel thuis als daarbuiten feitelijk nooit echte aansluiting vinden.

Mijn somewhat educated guess is dat enorm veel van die gasten aan stoornissen als borderline lijden doordat ze zich emotioneel niet hebben kunnen ontwikkelen zoals je dat doet wanneer de belevingswereld thuis aansluit op wat je in de buitenwereld tegenkomt en je bb thuis dus normaal kunt bespreken wat je bezig houdt, etc. Maar dan licht ik er dus ff snel iets uit.
You wear your smile like it was going out of fashion...
pi_138001235
Zodra je een tegenargument bedenkt tegen emotionele rethoriek (one-liner) ontstaat er een verdere politiek strijd, die maar blijft verdiepen en dus tot niets leidt dan organisatie van steeds meer burgers met een anti houding.
De oppositie groeit er gestaag door, daar is de sterkste organisatie momenteel gaande (D66 en SP wonnen fors)
Men one liners wordt je populair, door in detail te treden impopulair.
Zodra je een politici met details bestookt krijg je een emotionele one-liner teruggekaatst. De journalistiek gebruikt dezelfde taktiek, tegenstrijdige en uitlokkende vragen op je afvuren.

Rethorische politiek (vol emotie, haat of lachwekkend doet er niet toe) is uitlokking, is je in beweging zettenn, en beweging in een bevolking is de organisatie van een bevolking zonder dat die bevolking het in de gaten heeft (kijk naar Egypte, Oekraine, Turkije, massa's burgers op de been (in beweging), dat is historisch (revolts en politiek zijn historisch), dat gaat einde vrijheid voor een bevolking betekenen op een dag)
pi_138001647
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:41 schreef Synthercell het volgende:
Zodra je een tegenargument bedenkt tegen emotionele rethoriek (one-liner) ontstaat er een verdere politiek strijd, die maar blijft verdiepen en dus tot niets leidt dan organisatie van steeds meer burgers met een anti houding.
De oppositie groeit er gestaag door, daar is de sterkste organisatie momenteel gaande (D66 en SP wonnen fors)
Men one liners wordt je populair, door in detail te treden impopulair.
Zodra je een politici met details bestookt krijg je een emotionele one-liner teruggekaatst. De journalistiek gebruikt dezelfde taktiek, tegenstrijdige en uitlokkende vragen op je afvuren.

Rethorische politiek (vol emotie, haat of lachwekkend doet er niet toe) is uitlokking, is je in beweging zettenn, en beweging in een bevolking is de organisatie van een bevolking zonder dat die bevolking het in de gaten heeft (kijk naar Egypte, Oekraine, Turkije, massa's burgers op de been (in beweging), dat is historisch (revolts en politiek zijn historisch), dat gaat einde vrijheid voor een bevolking betekenen op een dag)
Samenvatting: Emotionele one-liners werkt totalitarisme in de hand.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 13:42:25 #170
295615 the_ring
Klaar voor de strijd
pi_138003558
Was wel grappig. Gisteren zag ik een filmpje van een interview van Wilders met een Australische journalist die hem helemaal de getver in vraagt. Hij werd zelfs uitgelachen.

Wilders avontuur in Australie is op een fiasco uitgelopen, de samenwerking die hij had gehoopt is m niet geworden en dit interview heeft hem belachelijk gemaakt. Good for you Ozzie :)

()

Goed punt dat ie maakte: In Australië zijn de aboriginals oververtegenwoordigd in de criminaliteit. In Amerika de afro-amerikanen. Ligt dat ook aan hun cultuur/ideologie/afkomst? Of ligt dat soms aan onderliggende, sociaal-economische gronden?

Vast niet, dat is veel te ingewikkeld allemaal :')
pi_138004317
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:54 schreef remlof het volgende:

[..]

Prima, ik heb liever dat die tokkies helemaal niet gaan stemmen met hun beperkte verstandelijke vermogens.
Dat zorgt dan voor een spoedig einde voor het democratische gestel omdat de legitimiteit ontbreekt.
Dan kies ik absoluut voor een Geert Wilders die bepaalde stromingen kanaliseert, een stem geeft en ze naar de stembus weet te lokken.
pi_138004899
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:53 schreef Eiwitshake het volgende:
Walgelijke vergelijkingen met Hitler. Dit is zo laag en kansloos.
Je mag best kritiek op Wilders hebben. Ik kan me dat ook goed voorstellen.
Maar vergelijkingen met Hitler zijn echt kortzichtig en dom. Hitler noemde tijdens zijn verkiezingscampagne de Joden al Untermenschen. Ik heb Wilders nergens horen roepen dat Marokkanen onderkruipsels, kakkerlakken, enz. zijn. Iets wat Hitler maar al te graag over joden deed.
Ik zie Wilders ook geen knokploegen oprichten die winkels van Marokkaanse eigenaren in puin meppen.

De vergelijking met Hitler is onsmakelijk en bovenal nergens op gebaseerd. Het plebs heeft ooit een keer van een ome met kleine snor gehoord en zich verder niet in de geschiedenis verdiept.
Probleem is echter dat wij kids geen idee hebben hoe gematigd de mening veranderde van de Duitse bevolking naar Joden toe. Dat Duitsers en Hitler, Joden als kakkerlakken zagen was denk ik al in een vergevorderde stadium van haat. In het begin van Hitler zijn carriere was hij ook de slechtste nog niet net als Wilders. Maar wat nog niet is kan heel snel veranderen en Wilders wordt daar in mee gezogen. Macht kan een mens enorm veranderen, helemaal als je weet dat je alles ongestraft kunt doen.
pi_138005664
https://www.facebook.com/geenaangiftegeertwilders

Om wat tegengeluid te laten horen
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:20:23 #174
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_138007354
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:35 schreef WhiteBeard het volgende:
https://www.facebook.com/geenaangiftegeertwilders

Om wat tegengeluid te laten horen
Toch al 43 likes.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_138019113
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:58 schreef XSbig het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder aangaf als een bepaalde cultuur iemand niet aanstaat, ik zou niemand willen dwingen om dan die cultuur te accepteren. Maar niemand dwingt jou om die cultuur 'mee te maken' om het zo maar even te verwoorden. Wat ik persoonlijk graag zou willen zien is dat de manier om bepaalde culturen te 'omzeilen' (als ik het zo mag benoemen) is dat de manieren om naar een andere plek te verhuizen verbeterd gaan worden. Maar goed zoals ik net aangaf is dat een andere discussie.

Tevens ben ik het wel met het eerste deel van je post eens, maar ik ben van mening dat we juist van elkaar kunnen leren i.p.v. telkens met je eigen vinger naar een andere cultuur wijzen en zeggen dat er iets niet goed is. (Niet persoonlijk bedoeld)
Dit is allemaal theorie. De praktijk is anders. Je hebt te maken met een cultuur die vreedzaam samenleven verbiedt. Het is eenrichtingsverkeer, apartheid, met het doel de andere culturen te onderwerpen. En natuurlijk wordt je wel degelijk tot die onderwerping gedwongen.

De multicultuur is een model waarin verschillende culturen op gelijke voet samen kunnen leven. Bepaalde culturen verwerpen dat model, en zijn hier niet om op gelijke voet samen te leven. Zie het als valsspelen. Dit te benoemen zie jij als met de vinger wijzen naar die cultuur. Maar in feite ben jij degene die met je vinger wijst naar alle andere culturen die zich wel aan die spelregels houden. Die roepen "hij speelt vals!" en jij noemt dat vingerwijzen. Je zegt vervolgens tegen die vingerwijzers dat ze zich aan de spelregels moeten houden, omdat je niet kunt geloven dat degene waarnaar gewezen wordt vals speelt.
pi_138021336
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:24 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Al zou het mogelijk zijn, je moet het niet willen. Om Fortuyn te parafraseren: het zijn onze boefjes, en ze zijn ons probleem.
pi_138021930
Nu op Nieuwsuur het gerucht dat de vandaag opgestapte Joram van Klaveren op dit moment een geheim overleg met andere PVV-fractieleden zou hebben. Het zou kunnen gaan om het overhalen van meer PVV-ers om uit de fractie te stappen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138022157
Dit is te mooi om waar te zijn. :D
pi_138024431
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Lekker simpele redenatie die nergens op slaat. De probleemjongeren zijn bijna allen hier geboren. En het land van herkomst bepaalt de nationaliteit. Die jongens zijn dus gewoon Nederlands met als tweede nationaliteit Marokkaans.
Naast het neerplempen van oneliners ben je ook lekker royaal aan het rondstrooien met het predikaat "simpel".
Doe eens even wat googelen op jus soli, jus sanguinis en nederlanderschap en kom tot de ontdekking dat je eigen "deskundigheid" ook nog al simpel en kort door de bocht is.
-
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:14:25 #180
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_138024556
Wie is eigenlijk die vent (met goudkleurige das) naast Wilders op dat podium?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_138024600
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef quo_ het volgende:

[..]

Naast het neerplempen van oneliners ben je ook lekker royaal aan het rondstrooien met het predikaat "simpel".
Doe eens even wat googelen op jus soli, jus sanguinis en nederlanderschap en kom tot de ontdekking dat je eigen "deskundigheid" ook nog al simpel en kort door de bocht is.
Die deskundigheid heb ik van rijksoverheid.nl gehaald.

http://www.rijksoverheid.(...)ubbele-nationaliteit
pi_138025024
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef hmmmz het volgende:
Wie is eigenlijk die vent (met goudkleurige das) naast Wilders op dat podium?
Leon de Jong, die boos wegliep bij een debat toen een cabaretier de Grote Blonde Leider vergeleek met een smurf. Hij heeft zo'n enge kop als die latente homo van wijlen Nieuw Rechts. Michiel nogwat.
pi_138032814
Ik ben alleen maar meer gemotiveerd geraakt om op de PVV te stemmen bij de Europese verkiezingsronde. Eindelijk een partij die zegt wat ik denk.
pi_138033822
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:04 schreef NDAsilenced het volgende:
Het PVV Argument:

Marokkanen zijn in hogere mate crimineel door voornamelijk hun Marokkaanse culturele achtergrond dat in botsing komt met de Nederlandse.
De lagere socio-economische status van de PVDA als verklaring houdt als argument geen stand wanneer de statistieken erbij worden genomen, blijft over de etnisch-culturele achtergrond als meest plausibele verklaring.
Wilders wil instroom van Marokkanen terugdringen zoniet stopzetten en criminele Marokkanen het Nederlandse paspoort afpakken mits zij beschikken over een Marokkaans paspoort.

Wat is er mis met dit argument en plan? Waar 'wringt de schoen'?
Dit vraag ik mijzelf ook al een tijd af. Alleen maar voordelen als je erover nadenkt.
pi_138038093
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:22 schreef Phalanx300 het volgende:
Dit vraag ik mijzelf ook al een tijd af. Alleen maar voordelen als je erover nadenkt.
En Marokkanen die vrijwillig terugkeren, krijgen ook nog eens 600 euro per maand uitkering levenslang, zonder enige tegenprestatie.
Als een Nederlander uit Nederland vertrekt krijgt ie niets, dat is discriminatie !!

Wat moet er met deze terugkeer uitkering gebeuren? Hoger of Lager?
LAGER, LAGER, LAGER :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_138038225
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:39 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Ik ben alleen maar meer gemotiveerd geraakt om op de PVV te stemmen bij de Europese verkiezingsronde. Eindelijk een partij die zegt wat ik denk.
Dat mag, maar het maakt dat ik jou een minderwaardig mens vind.
pi_138038273
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Het sterkste argument tot nu toe :'(
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_138038294
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:32 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Het sterkste argument tot nu toe :'(
Het is geen argument, maar een constatering. Argumenten zijn er al genoeg voorbij gekomen, de discussie heeft zich de afgelopen tien jaar al te vaak herhaald. Moeten we het echt weer hebben over Kant, Rousseau, Montesquieu, Locke en al dat andere linkse, Verlichte tuig?

De boodschap komt blijkbaar niet over, dus dan maar een jij-bak.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2014 13:38:25 ]
pi_138039210
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:31 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat mag ook. Fijn he, die vrijheid. *O*
pi_138039848
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:57 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Dat mag ook. Fijn he, die vrijheid. *O*
Heerlijk.
pi_138040190
pi_138042642
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:04 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Al zou het mogelijk zijn, je moet het niet willen. Om Fortuyn te parafraseren: het zijn onze boefjes, en ze zijn ons probleem.
Criminelen horen niet vrij rond te lopen. Niet in Nederland, niet in Marokko.
pi_138042862
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 15:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Criminelen horen niet vrij rond te lopen. Niet in Nederland, niet in Marokko.
Dat klopt. Daarom sluiten we Nederlandse criminelen op in Nederland.
pi_138042922
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 15:39 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat klopt. Daarom sluiten we Nederlandse criminelen op in Nederland.
Dat vind ik ook. Je kunt natuurlijk wel mensen die hier niet geboren zijn en niet de Nederlandse nationaliteit hebben tot ongewenst vreemdeling verklaren wanneer ze zich misdragen. Maar goed, dat gebeurt ook nu al.

En de straffen mogen wel wat pittiger en make profit on prisons zou wat meer toegepast mogen worden.
pi_138043966
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:27 schreef Oud_student het volgende:

[..]

En Marokkanen die vrijwillig terugkeren, krijgen ook nog eens 600 euro per maand uitkering levenslang, zonder enige tegenprestatie.
Als een Nederlander uit Nederland vertrekt krijgt ie niets, dat is discriminatie !!

Wat moet er met deze terugkeer uitkering gebeuren? Hoger of Lager?
LAGER, LAGER, LAGER :)
Je moet het nou ook weer niet te bont maken, het is zover ik wet 60 euro, en daar mag naast gewoon geld verdient worden
pi_138044008
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 15:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Je kunt natuurlijk wel mensen die hier niet geboren zijn en niet de Nederlandse nationaliteit hebben tot ongewenst vreemdeling verklaren wanneer ze zich misdragen. Maar goed, dat gebeurt ook nu al.

En de straffen mogen wel wat pittiger en make profit on prisons zou wat meer toegepast mogen worden.
Waarom zouden we strenger moeten straffen?
pi_138044088
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:09 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waarom zouden we strenger moeten straffen?
240 uur taakstraf voor iemand 80% invalide meppen vind ik wat te slap.
pi_138046011
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

240 uur taakstraf voor iemand 80% invalide meppen vind ik wat te slap.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
pi_138050407
Kutmarokkanen

Ik zeg het niet
wilders zei het niet

OUDKERK PVDA zei het

en dan nu Wilders de maat nemen?

links nederland grijpt uitspraak Wilders aan om het niet over de gigantische nederlaag van de PvdA te hoeven hebben.

Wie zouden het meest profiteren van uitzetten criminele Marokkanen?
de Goedwillende Marokkanen

het niet aan werk komen ed hebben ze aan de criminele elementen in hun groep te danken
zij zijn het die discriminatie van Marokkanen aanjagen

Poll: heb ik gelijk of niet
ja
nee
kwee nie
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_138074299
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: