Ik heb vier jaar in Zuilen gewoond, twee keer een mes op mijn keel gehad. Ik stem geen PVV, maar zie veel van die Marokkanen van het mannelijke geslacht wel als probleemgeval.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht. Al 34 jaar.
Klein groepje die het voor het overgrote deel verpest, of wil je zeggen dat elke Marokkaan in Utrecht een crimineel is?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:18 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar in Zuilen gewoond, twee keer een mes op mijn keel gehad. Ik stem geen PVV, maar zie veel van die Marokkanen van het mannelijke geslacht wel als probleemgeval.
Belangrijkste is om te kijken hoe het komt dat er mensen stug op Wilders blijven stemmen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
We hebben al sinds de opmars van de PVV een xenofobenprobleem.
In Zuilen zijn het er honderden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Klein groepje die het voor het overgrote deel verpest.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
In Zuilen zijn het er honderden.
Ik wel, als ie gevangenisstraf krijgt moet ie uit het parlement en stort z'n beweging in elkaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:01 schreef Kowloon het volgende:
Ik hoop niet dat Wilders veroordeeld wordt. Het heeft geen enkele zin want hij krijgt hooguit een boete of gevangenisstraf, het geeft Wilders weer een extra stok om mee te slaan en het is slecht om ideeën, toespraken, teksten en opvattingen te bestrijden met wetgeving.
65% van de Marokkaanse jeugd in Nederland zijn tussen hun 12e en 23e wel eens aangehouden. Ik ben nog nooit aangehouden, jij wel?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Klein groepje die het voor het overgrote deel verpest, of wil je zeggen dat elke Marokkaan in Utrecht een crimineel is?
Aangehouden is een breed woord.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:23 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
65% van de Marokkaanse jeugd in Nederland zijn tussen hun 12e en 23e wel eens aangehouden. Ik ben nog nooit aangehouden, jij wel?
(bron: http://www.nrcnext.nl/blo(...)gd-ooit-aangehouden/)
ik vraag me wel eens af hoe het was gegaan als we in plaats van Marokkanen allemaal Chinezen hier naartoe hadden gehaald.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Moet wel zeggen dat de keren dat ik met de trein ging, ik het op een gegeven moment toch wel zat was om continu die mocro's een grote bek te zien hebben tegen de conducteur. Ik krijg daar toch wel jeuk van.
Ik vraag me wel eens af of we zo'n ontzettend probleem zouden hebben met minderheden als we geen economische malaise hadden.
Aangehouden betekent meegenomen naar het bureau. Voor een kapot achterlicht wordt je niet aangehouden, alleen aan de kant gezet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Aangehouden is een breed woord.
Ik ben ook wel eens aangehouden na een verkeersovertreding te hebben begaan. En een keer omdat mijn achterlicht van de auto kapot was.
Ik ben vroeger als puber wel eens aangehouden, voor graffiti.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:25 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Aangehouden betekent meegenomen naar het bureau. Voor een kapot achterlicht wordt je niet aangehouden, alleen aan de kant gezet.
Ja leuk, martelaar Geertje en ruim 1 miljoen mensen die niet meer gaan stemmen omdat "ze de elituh een lesje willuh leruh".quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel, als ie gevangenisstraf krijgt moet ie uit het parlement en stort z'n beweging in elkaar.
Niet. Staat er helemaal los van.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Moet wel zeggen dat de keren dat ik met de trein ging, ik het op een gegeven moment toch wel zat was om continu die mocro's een grote bek te zien hebben tegen de conducteur. Ik krijg daar toch wel jeuk van.
Ik vraag me wel eens af of we zo'n ontzettend probleem zouden hebben met minderheden als we geen economische malaise hadden.
Prima, ik heb liever dat die tokkies helemaal niet gaan stemmen met hun beperkte verstandelijke vermogens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:31 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ja leuk, martelaar Geertje en ruim 1 miljoen mensen die niet meer gaan stemmen omdat "ze de elituh een lesje willuh leruh".
Dat gaat dan nog wat worden als de opkomst bij verkiezingen hard door het putje gaat.
Als de PVV niet mee zou doen bij de EUverkiezingen heb je grove schatting een opkomst van krap 30%.
Over de tweede kamerverkiezingen wil ik liever nog niet over nadenken, want dat zijn dé belangrijkste verkiezingen die we ehbben.
'Dankzij' Wilders stelt die opkomt tenminste nog iets voor.
Dan heeft Partij voor de Allochtenen ook geen stemmers meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, ik heb liever dat die tokkies helemaal niet gaan stemmen met hun beperkte verstandelijke vermogens.
Economische teloorgang staat los van populisme en hogere criminaliteit?quote:
Goeie democratische gedachten!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, ik heb liever dat die tokkies helemaal niet gaan stemmen met hun beperkte verstandelijke vermogens.
Ik zeg niet dat ze niet mogen stemmen, alleen dat ik liever zie dat ze niet stemmen dan dat ze op een fascistische partij stemmenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:04 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Goeie democratische gedachten!![]()
Bevolkingsgroepen uitsluiten van het stemmen!
Laten we vrouwen oook weer stemrecht ontnemen, en zwarten ook!
Ik heb Wilders in al die jaren nog nooit kunnen betrappen om ook echt actief deel te nemen aan de oplossing van dit 'probleem'.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:36 schreef pokkerdepok het volgende:
en mensen stemmen op wilders omdat hij de enige is die duidelijk iets aan het probleem wil doen.
nee, maar dat doet er even niet toe. t gaat erom dat hij de enige in de politiek is die dit soort standpunten onverbloemd aanbiedt. daarom stemmen mensen op hem.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik heb Wilders in al die jaren nog nooit kunnen betrappen om ook echt actief deel te nemen aan de oplossing van dit 'probleem'.
Maar het doet er wel toe, want Wilders maakt geen aanstalten om iets aan het probleem te willen doen. Al jaren niet. Hij roeptoetert wat onderbuikgevoelens, maar actie ho maar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:55 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee, maar dat doet er even niet toe. t gaat erom dat hij de enige in de politiek is die dit soort standpunten onverbloemd aanbiedt. daarom stemmen mensen op hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |