Al zou het mogelijk zijn, je moet het niet willen. Om Fortuyn te parafraseren: het zijn onze boefjes, en ze zijn ons probleem.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Niet als ze in Nederland geboren zijn.
Naast het neerplempen van oneliners ben je ook lekker royaal aan het rondstrooien met het predikaat "simpel".quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Lekker simpele redenatie die nergens op slaat. De probleemjongeren zijn bijna allen hier geboren. En het land van herkomst bepaalt de nationaliteit. Die jongens zijn dus gewoon Nederlands met als tweede nationaliteit Marokkaans.
Die deskundigheid heb ik van rijksoverheid.nl gehaald.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Naast het neerplempen van oneliners ben je ook lekker royaal aan het rondstrooien met het predikaat "simpel".
Doe eens even wat googelen op jus soli, jus sanguinis en nederlanderschap en kom tot de ontdekking dat je eigen "deskundigheid" ook nog al simpel en kort door de bocht is.
Leon de Jong, die boos wegliep bij een debat toen een cabaretier de Grote Blonde Leider vergeleek met een smurf. Hij heeft zo'n enge kop als die latente homo van wijlen Nieuw Rechts. Michiel nogwat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef hmmmz het volgende:
Wie is eigenlijk die vent (met goudkleurige das) naast Wilders op dat podium?
Dit vraag ik mijzelf ook al een tijd af. Alleen maar voordelen als je erover nadenkt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:04 schreef NDAsilenced het volgende:
Het PVV Argument:
Marokkanen zijn in hogere mate crimineel door voornamelijk hun Marokkaanse culturele achtergrond dat in botsing komt met de Nederlandse.
De lagere socio-economische status van de PVDA als verklaring houdt als argument geen stand wanneer de statistieken erbij worden genomen, blijft over de etnisch-culturele achtergrond als meest plausibele verklaring.
Wilders wil instroom van Marokkanen terugdringen zoniet stopzetten en criminele Marokkanen het Nederlandse paspoort afpakken mits zij beschikken over een Marokkaans paspoort.
Wat is er mis met dit argument en plan? Waar 'wringt de schoen'?
En Marokkanen die vrijwillig terugkeren, krijgen ook nog eens 600 euro per maand uitkering levenslang, zonder enige tegenprestatie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:22 schreef Phalanx300 het volgende:
Dit vraag ik mijzelf ook al een tijd af. Alleen maar voordelen als je erover nadenkt.
Dat mag, maar het maakt dat ik jou een minderwaardig mens vind.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:39 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Ik ben alleen maar meer gemotiveerd geraakt om op de PVV te stemmen bij de Europese verkiezingsronde. Eindelijk een partij die zegt wat ik denk.
Het sterkste argument tot nu toequote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Dat mag, maar het maakt dat ik jou een minderwaardig mens vind.
Het is geen argument, maar een constatering. Argumenten zijn er al genoeg voorbij gekomen, de discussie heeft zich de afgelopen tien jaar al te vaak herhaald. Moeten we het echt weer hebben over Kant, Rousseau, Montesquieu, Locke en al dat andere linkse, Verlichte tuig?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:32 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het sterkste argument tot nu toe
Dat mag ook. Fijn he, die vrijheid.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat mag, maar het maakt dat ik jou een minderwaardig mens vind.
Heerlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:57 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Dat mag ook. Fijn he, die vrijheid.
Criminelen horen niet vrij rond te lopen. Niet in Nederland, niet in Marokko.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Al zou het mogelijk zijn, je moet het niet willen. Om Fortuyn te parafraseren: het zijn onze boefjes, en ze zijn ons probleem.
Dat klopt. Daarom sluiten we Nederlandse criminelen op in Nederland.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Criminelen horen niet vrij rond te lopen. Niet in Nederland, niet in Marokko.
Dat vind ik ook. Je kunt natuurlijk wel mensen die hier niet geboren zijn en niet de Nederlandse nationaliteit hebben tot ongewenst vreemdeling verklaren wanneer ze zich misdragen. Maar goed, dat gebeurt ook nu al.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom sluiten we Nederlandse criminelen op in Nederland.
Je moet het nou ook weer niet te bont maken, het is zover ik wet 60 euro, en daar mag naast gewoon geld verdient wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:27 schreef Oud_student het volgende:
[..]
En Marokkanen die vrijwillig terugkeren, krijgen ook nog eens 600 euro per maand uitkering levenslang, zonder enige tegenprestatie.
Als een Nederlander uit Nederland vertrekt krijgt ie niets, dat is discriminatie !!
Wat moet er met deze terugkeer uitkering gebeuren? Hoger of Lager?
LAGER, LAGER, LAGER
Waarom zouden we strenger moeten straffen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Je kunt natuurlijk wel mensen die hier niet geboren zijn en niet de Nederlandse nationaliteit hebben tot ongewenst vreemdeling verklaren wanneer ze zich misdragen. Maar goed, dat gebeurt ook nu al.
En de straffen mogen wel wat pittiger en make profit on prisons zou wat meer toegepast mogen worden.
240 uur taakstraf voor iemand 80% invalide meppen vind ik wat te slap.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom zouden we strenger moeten straffen?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
240 uur taakstraf voor iemand 80% invalide meppen vind ik wat te slap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |