Niet relevant, wel leuk om te weten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
VVD, maar dat is niet echt relevant he?
Of mensen proberen aan te geven dat er iets drastisch moet gaan veranderen, niet zozeer dat ze denken dat hij het wel ff zal fixen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dit topic momenteel ja, maar de verkiezingsuitslag zegt helaas wat anders
Bij de komende Europese verkiezingen zijn die er wel degelijk. Artikel 50 bijvoorbeeld. Goede kans dat die ook een zetel zullen halen vanwege hun kritische EU houding.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:56 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
jammer genoeg zijn er geen andere partijen die hetzelfde denken over de punten van wilders (over het eu gebeuren).
Proteststemmers? God beware onsquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of mensen proberen aan te geven dat er iets drastisch moet gaan veranderen, niet zozeer dat ze denken dat hij het wel ff zal fixen.
Omdat de media bepaald wie er aan het woord komen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:11 schreef Kreator het volgende:
Maar wat ik gewoon niet snap. Totaal niet. Waar zijn de 'goede' Marokkanen nu? Waarom spreken zij zich maar zo zelden uit tegen de kutjeugd die zij hebben opgevoed?
Als ik in Australië zou wonen en men zou zo tegen mijn 'soort' zijn, dan zou ik er toch alles aan doen om die perceptie te veranderen.
Ik hoor ze alleen maar klagen en in de slachtofferrol kruipen.
Nah, er is niet alleen zwart wit he? Mensen die weten dat hij zijn grootse ideeën toch niet echt zal kunnen uitvoeren, dat hij dan een middenweg gaat zoeken waar andere partijen mee in kunnen stemmen, en dat er zo iets zal gebeuren.quote:
Volgens mij hebben die dezelfde houding als de "goede" Nederlanders. Moet jij je verontschuldigen of schamen als er een Nederlander wordt opgepakt voor een inbraak?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:11 schreef Kreator het volgende:
Maar wat ik gewoon niet snap. Totaal niet. Waar zijn de 'goede' Marokkanen nu? Waarom spreken zij zich maar zo zelden uit tegen de kutjeugd die zij hebben opgevoed?
Als ik in Australië zou wonen en men zou zo tegen mijn 'soort' zijn, dan zou ik er toch alles aan doen om die perceptie te veranderen.
Ik hoor ze alleen maar klagen en in de slachtofferrol kruipen.
Doe dan Rottermerplaat, Ameland is nog te mooi voor t oogquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:13 schreef Maxerazzi het volgende:
Kunnen we de PVV en haar aanhang niet gewoon Ameland geven? Dan kunnen ze daar lekker gek gaan doen met hun zwaar gehandicapte ideaalstaat.
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Doe dan Rottermerplaat, Ameland is nog te mooi voor t oog
Dat snap ik niet zo goed. Je stemt op een discriminerende hatemonger, omdat je ontevreden bent? Stel dat hij op wonderlijke wijze toch beleid kan gaan maken en die dingen ook echt uitvoert. Daar sta je dan, met je proteststem...quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of mensen proberen aan te geven dat er iets drastisch moet gaan veranderen, niet zozeer dat ze denken dat hij het wel ff zal fixen.
Texel. Krijgen ze een maand per jaar de zuipjeugd op bezoek.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Doe dan Rottermerplaat, Ameland is nog te mooi voor t oog
Ah. Het is de schuld van de media.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
Omdat de media bepaald wie er aan het woord komen?
Wel als ik te gast ben met een kleine minderheid in een ander land en er zo ontzettend veel negatiefs gebeurt. Ik zou me kapot schamen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:13 schreef Barbusse het volgende:
Moet jij je verontschuldigen of schamen als er een Nederlander wordt opgepakt voor een inbraak?
Groepen van honderdduizenden (Marokkanen) zijn qua orde van grootte te vergelijken met groepen van miljoenen (Nederlanders). Stel je zou een enquête willen houden (hypothetisch gezien vult iedereen de waarheid in) over criminaliteitscijfers onder Marokkanen en Nederlanders, heb je voor de Nederlanders bij dezelfde foutmarge maar marginaal meer enquêtes nodig (een paar). Bij een groep van 10 personen heb je best kans dat er een bias plaatsvindt, je pikt immers mensen uit op straat en bejaarden zijn minder mobiel en volwassenen aan het werk. Maar als je gewoon de hele groep van een paar honderdduizend man pakt heb je gecorrigeerd voor die bias en kan je de resultaten van Nederlanders en Marokkanen vergelijken. Ik heb wel eens een onderzoek gelezen (kan het niet meer terugvinden helaas maar zal het wel proberen) dat zelfs na correctie voor sociaal-economische omstandigheden Marokkanen alsnog crimineler waren dan Nederlanders. Dat geeft toch te denken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:05 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik ben er geen expert in, zeker waar. Maar de basis klopt wel, daar kan ook jij niet omheen, of wel? Leg me anders eens uit...waar zit ik fout?
Nee! Niet Texel, daar kom ik te graag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Texel. Krijgen ze een maand per jaar de zuipjeugd op bezoek.
Bekijk het maar, dat ligt hier aan de overkant.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Texel. Krijgen ze een maand per jaar de zuipjeugd op bezoek.
Om in de juiste sferen te blijven: kunnen we het PVV-electoraat niet naar Madagaskar deporteren?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:16 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee! Niet Texel, daar kom ik te graag.
Dat maak jij er weer van en dat is niet wat ik zeg. Maar t is wel zo dat een tevreden mens minder nieuwswaarde heeft dan een hard protesterende mens, waar of niet? Dus niet te snel oordelen aub.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Het is de schuld van de media..
[..]
Wel als ik te gast ben met een kleine minderheid in een ander land en er zo ontzettend veel negatiefs gebeurt. Ik zou me kapot schamen.
Zit wat in.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Groepen van honderdduizenden (Marokkanen) zijn qua orde van grootte te vergelijken met groepen van miljoenen (Nederlanders). Stel je zou een enquête willen houden (hypothetisch gezien vult iedereen de waarheid in) over criminaliteitscijfers onder Marokkanen en Nederlanders, heb je voor de Nederlanders bij dezelfde foutmarge maar marginaal meer enquêtes nodig (een paar). Bij een groep van 10 personen heb je best kans dat er een bias plaatsvindt, je pikt immers mensen uit op straat en bejaarden zijn minder mobiel en volwassenen aan het werk. Maar als je gewoon de hele groep van een paar honderdduizend man pakt heb je gecorrigeerd voor die bias en kan je de resultaten van Nederlanders en Marokkanen vergelijken. Ik heb wel eens een onderzoek gelezen (kan het niet meer terugvinden helaas maar zal het wel proberen) dat zelfs na correctie voor sociaal-economische omstandigheden Marokkanen alsnog crimineler waren dan Nederlanders. Dat geeft toch te denken.
Maar dan? Ga jij dan naar de pers om te zeggen dat je je schaamt? Een Facebookpagina oprichten? Wat kan jij eraan doen dat anderen zo'n puinzooi veroorzaken?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Het is de schuld van de media..
[..]
Wel als ik te gast ben met een kleine minderheid in een ander land en er zo ontzettend veel negatiefs gebeurt. Ik zou me kapot schamen.
Als het SP-electoraat naar de goelag gaat dan, om toch in die sferen te blijven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om in de juiste sferen te blijven: kunnen we het PVV-electoraat niet naar Madagaskar deporteren?
Geen problemen mee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als het SP-electoraat naar de goelag gaat dan, om toch in die sferen te blijven.
Zie gated communities in de VS. De Vinexwijk is het Nederlandse equivalent. De achterban van Wilders is ook groot in dorpjes waar drie Marokkanen wonen met een kebabzaak (Mohammed? Ja, maar da's een goeie!!). Dat is omdat mensen bang zijn dat die plaag van kutmarokkanen overwaait uit de grote stad. Een dorpje is een soort natuurlijk ontstane gated community.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:18 schreef Toefjes het volgende:
Tja, het is een vraag die je met meer of minder kunt beantwoorden. Waarom trekt iedereen met een redelijke baan uit de stad weg richting de vinex woningen? Allemaal mensen die ook "minder" antwoorden.
Kan ook voor de "kids" zijn he. In de stad kan je nou eenmaal niet spelen. Dat is de reden dat mijn ouders destijds uit Den Haag zijn weggegaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:18 schreef Toefjes het volgende:
Tja, het is een vraag die je met meer of minder kunt beantwoorden. Waarom trekt iedereen met een redelijke baan uit de stad weg richting de vinex woningen? Allemaal mensen die ook "minder" antwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |