Ook al is 99% van de Marokkanen (of Joden, of vrouwen, of smurfen), dan nog kun je niet 100% daarvoor veroordelen. En dat doet Wilders. En daar hebben we het nu over.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar wel tweederde.
Joden riepen niet op tot het van daken gooien van homo's. Joden sloegen geen zwangere vrouwen in elkaar, of riepen ''hoer'' naar luchtig geklede vrouwen. Joden werden op een eerlijke manier rijk en succesvol, niet door tankstations te overvallen of bejaarden onder bedreiging van geweld hun laatste spaarcenten af te pakken.
In plaats van door te zagen over Wilders en zijn oh zo gewaagde uitspraken, kun je je beter daar over opwinden?
Geert groeit niet, de puist op zijn lip daarentegen...quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat is jouw perceptie. Ik woon in Amsterdam en ik zie toch echt buitensporig veel overlast door Marokkanen, nan kleine jochies van 8 die me de kanker toewensen tot de oudere die vriendinnen lastig vallen.
En nee, natuurlijk niet op dagelijkse basis. Maar ik ken mensen die een paar jaar geleden net zo lulden als jij en inmiddels zijn ze door ervaringen ook "om".
Vind ik dat leuk? Nee, natuurlijk niet, iedereen wil gewoon een normale leefomgeving, maar het geeft dus wel de reden aan waarom het langer duurt voordat Geert groeit.
Waarom niet? Omdat ze in Frankrijk "voorlopen"?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
PleaseDe sociale samenhang van de banlieu's kun je niet vergelijken met Amsterdan en Utrecht. Of mogen we er ook Israel en de bezette gebieden erbij gaan halen? For arguments' sake?
Het draagvlak van Wilders komt inderdaad door 3 decennia zonder succes buurtcoaches inzetten in plaats van draaideurcriminelen, georganiseerde bendes, buurtterreur, geweld tegen zorgverleners, etc aan te pakken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Joden riepen niet op tot het van daken gooien van homo's. Joden sloegen geen zwangere vrouwen in elkaar, of riepen ''hoer'' naar luchtig geklede vrouwen. Joden werden op een eerlijke manier rijk en succesvol, niet door tankstations te overvallen of bejaarden onder bedreiging van geweld hun laatste spaarcenten af te pakken.
In plaats van door te zagen over Wilders en zijn oh zo gewaagde uitspraken, kun je je beter daar over opwinden?
Sociale beloften, deportatie van een complete bevolkingsgroep. Ja, die twee zaken zijn gelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen wil meer stemmen hoor.
De SP en GL liegen ook over sociale beloften die ze toch ook niet nakomen.
En die zijn er altijd geweest, wel of geen Marokkanen. Dus wat is je punt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn wel plekken waar je savonds als vrouw niet goed ongewapend over straat kan ja.
Ja, daar heb je in een ideale wereld prima gelijk in. maar jij doet het mbt Amsterdammers net zo hard. Het is kutvolk, het is een kutstad met Amsterdams tuig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook al is 99% van de Marokkanen (of Joden, of vrouwen, of smurfen), dan nog kun je niet 100% daarvoor veroordelen. En dat doet Wilders. En daar hebben we het nu over.
Ho ho.. heel even wachten. Waar beweer ik precies dat ik het Marokkanenprobleem niet onderken?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat is jouw perceptie. Ik woon in Amsterdam en ik zie toch echt buitensporig veel overlast door Marokkanen, nan kleine jochies van 8 die me de kanker toewensen tot de oudere die vriendinnen lastig vallen.
En nee, natuurlijk niet op dagelijkse basis. Maar ik ken mensen die een paar jaar geleden net zo lulden als jij en inmiddels zijn ze door ervaringen ook "om".
Vind ik dat leuk? Nee, natuurlijk niet, iedereen wil gewoon een normale leefomgeving, maar het geeft dus wel de reden aan waarom het langer duurt voordat Geert groeit.
Ik ben geen volksvertegenwoordiger, ik ben een kerel die op een forum een andere kerel af en toe zit te zieken. Wederom: doe eens niet zo naïef.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar heb je in een ideale wereld prima gelijk in. maar jij doet het mbt Amsterdammers net zo hard. Het is kutvolk, het is een kutstad met Amsterdams tuig.
Maar omdat het autochtonen zijn is het prima?
Goed dat je voorlopen tussen aanhalingstekens zet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ze in Frankrijk "voorlopen"?
Er zijn buurten waar het sterk die kant op gaat, vandaag niet, morgen niet, maar over 5 jaar?
dus het heeft niets met Marokkanen te maken? Of omdat er ook wat "kankernederlanders" zijn maken de "kankermarrokaantjes" niet meer uit?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die zijn er altijd geweest, wel of geen Marokkanen. Dus wat is je punt?
hier moest ik wel om lachen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen volksvertegenwoordiger, ik ben een kerel die op een forum een andere kerel af en toe zit te zieken. Wederom: doe eens niet zo naïef.
Ik ben eerlijk gezegd wel klaar met die goedpraterij. Elke verkiezingen gaat Wilders weer een stapje verder. Zijn uitspraken worden telkens wat extremer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon politiek he? Als he 5 min hebt gooi je je speerpunten eruit, heb je 30 min nuanceer je.
En hij heeft gewoon gezegd dat het om de criminele Marokkanen gaat en dat hij dus paspoorten wil afpakken en uitzetten. En daar mag jij tegen zijn, het mag wellicht zelfs onmogelijk zijn, maar hij mag het best gebruiken.
Dat mogen die Marokkanen toch zelf weten? Ik vind ze achterlijk en debiel, en dat vind ik ook van Tokkies die schreeuwen om minder Marokkanen. Maar wat ze binnenshuis of met hun vrienden vinden is iets waar we geen gedachtenpolitie op in kunnen zetten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Kip of het ei?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:54 schreef LaCatastrophe het volgende:
In mijn beleving is het Marokkanenprobleem een actie-reactie issue. Er bestaan nu eenmaal vooroordelen, maar wat grappig is: als ik in de trein zit en ik vraag bijvoorbeeld een Marokkaan (of ander persoon om op mijn tas te passen omdat ik naar de plee moet dit altijd zichtbaar gewaardeerd wordt door diegene.
En het gaat altijd goed.
Ik weet ook niet hoe ik zou worden/zijn als er altijd tegen mij en mijn identiteit aangeschopt zou worden door omgeving.
Het is ook naief om maar krampachtig te blijven volhouden dat er geen probleem is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen volksvertegenwoordiger, ik ben een kerel die op een forum een andere kerel af en toe zit te zieken. Wederom: doe eens niet zo naïef.
En dat snap ik ook zeker wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kip of het ei?
En goed, als iedereen mij de hele tijd crimineel noemt zal ik ook niet gezelliger worden als persoon, daar heb je gelijk in. Maar als ik de hele tijd dezelfde criminelen zie ga ik ook niet doen alsof het nette mensen zijn.
De moslimpartij bestaat toch al? Kan nooit lang meer duren dan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat mogen die Marokkanen toch zelf weten? Ik vind ze achterlijk en debiel, en dat vind ik ook van Tokkies die schreeuwen om minder Marokkanen. Maar wat ze binnenshuis of met hun vrienden vinden is iets waar we geen gedachtenpolitie op in kunnen zetten.
Wilders heeft politieke macht, en wil die plannen voor minder Marokkanen uitvoeren. Dat zou hetzelfde zijn als een Marokkanenpartij die tot wet wil maken dat we homo's van het dak gaan sodemieteren. Realiteit is dat de eerste wel bestaat, en de tweede (nog) niet.
Niemand doet dat. Heb je de debatten niet gevolgd? Alle partijen willen iets gaan doen aan de veiligheid.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is ook naief om maar krampachtig te blijven volhouden dat er geen probleem is.
De kloof is er al, voor heel veel mensen is het een hele grote issue, hij pakt gewoon de zieltjesquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:57 schreef LaCatastrophe het volgende:
Maar zo'n oproep van Wilders. Niet nodig en maakt de kloof juist breder.
Dat zul je mij niet horen zeggen. Ik weet niet wat je probeert te zeggen met je vragen, het klinkt bijna alsof "kankermarrokaantjes" erger zijn dan "kankernederlanders".quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
dus het heeft niets met Marokkanen te maken? Of omdat er ook wat "kankernederlanders" zijn maken de "kankermarrokaantjes" niet meer uit?
En ik geloof niet dat iemand het daarmee eens is. En terecht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
De moslimpartij bestaat toch al? Kan nooit lang meer duren dan.
Misschien moeten we een wijkcoach instellen. Dat zal wel helpen. De discussie aangaan. Die zachte linkse aanpak is nou net de oorzaak van de grote achterban van Wilders, die daardoor denkt dat hij god is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:58 schreef Basterds het volgende:
[..]
Niemand doet dat. Heb je de debatten niet gevolgd? Alle partijen willen iets gaan doen aan de veiligheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |