abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137957983
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Niet allemaal, maar wel tweederde.

Joden riepen niet op tot het van daken gooien van homo's. Joden sloegen geen zwangere vrouwen in elkaar, of riepen ''hoer'' naar luchtig geklede vrouwen. Joden werden op een eerlijke manier rijk en succesvol, niet door tankstations te overvallen of bejaarden onder bedreiging van geweld hun laatste spaarcenten af te pakken.

In plaats van door te zagen over Wilders en zijn oh zo gewaagde uitspraken, kun je je beter daar over opwinden?
Ook al is 99% van de Marokkanen (of Joden, of vrouwen, of smurfen), dan nog kun je niet 100% daarvoor veroordelen. En dat doet Wilders. En daar hebben we het nu over.
pi_137957986
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar dat is jouw perceptie. Ik woon in Amsterdam en ik zie toch echt buitensporig veel overlast door Marokkanen, nan kleine jochies van 8 die me de kanker toewensen tot de oudere die vriendinnen lastig vallen.

En nee, natuurlijk niet op dagelijkse basis. Maar ik ken mensen die een paar jaar geleden net zo lulden als jij en inmiddels zijn ze door ervaringen ook "om".

Vind ik dat leuk? Nee, natuurlijk niet, iedereen wil gewoon een normale leefomgeving, maar het geeft dus wel de reden aan waarom het langer duurt voordat Geert groeit.
Geert groeit niet, de puist op zijn lip daarentegen... :+

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2014 09:49:59 ]
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:48:25 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_137957992
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Please :') De sociale samenhang van de banlieu's kun je niet vergelijken met Amsterdan en Utrecht. Of mogen we er ook Israel en de bezette gebieden erbij gaan halen? For arguments' sake?
Waarom niet? Omdat ze in Frankrijk "voorlopen"?

Er zijn buurten waar het sterk die kant op gaat, vandaag niet, morgen niet, maar over 5 jaar?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 maart 2014 @ 09:48:44 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137957998
quote:

[..]

Joden riepen niet op tot het van daken gooien van homo's. Joden sloegen geen zwangere vrouwen in elkaar, of riepen ''hoer'' naar luchtig geklede vrouwen. Joden werden op een eerlijke manier rijk en succesvol, niet door tankstations te overvallen of bejaarden onder bedreiging van geweld hun laatste spaarcenten af te pakken.

In plaats van door te zagen over Wilders en zijn oh zo gewaagde uitspraken, kun je je beter daar over opwinden?
Het draagvlak van Wilders komt inderdaad door 3 decennia zonder succes buurtcoaches inzetten in plaats van draaideurcriminelen, georganiseerde bendes, buurtterreur, geweld tegen zorgverleners, etc aan te pakken.
pi_137958002
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Iedereen wil meer stemmen hoor ;).

De SP en GL liegen ook over sociale beloften die ze toch ook niet nakomen.
Sociale beloften, deportatie van een complete bevolkingsgroep. Ja, die twee zaken zijn gelijk.
pi_137958004
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:44 schreef Murdera het volgende:

[..]

er zijn wel plekken waar je savonds als vrouw niet goed ongewapend over straat kan ja.
En die zijn er altijd geweest, wel of geen Marokkanen. Dus wat is je punt?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:49:41 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_137958020
quote:
99s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ook al is 99% van de Marokkanen (of Joden, of vrouwen, of smurfen), dan nog kun je niet 100% daarvoor veroordelen. En dat doet Wilders. En daar hebben we het nu over.
Ja, daar heb je in een ideale wereld prima gelijk in. maar jij doet het mbt Amsterdammers net zo hard. Het is kutvolk, het is een kutstad met Amsterdams tuig.

Maar omdat het autochtonen zijn is het prima?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_137958046
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar dat is jouw perceptie. Ik woon in Amsterdam en ik zie toch echt buitensporig veel overlast door Marokkanen, nan kleine jochies van 8 die me de kanker toewensen tot de oudere die vriendinnen lastig vallen.

En nee, natuurlijk niet op dagelijkse basis. Maar ik ken mensen die een paar jaar geleden net zo lulden als jij en inmiddels zijn ze door ervaringen ook "om".

Vind ik dat leuk? Nee, natuurlijk niet, iedereen wil gewoon een normale leefomgeving, maar het geeft dus wel de reden aan waarom het langer duurt voordat Geert groeit.
Ho ho.. heel even wachten. Waar beweer ik precies dat ik het Marokkanenprobleem niet onderken?

Volgens mij hadden wij een andere discussie, namelijk dat democratie en besluitvorming -zeker- niet op grond van rationele argumenten hoeft te gebeuren. Als het volk maar dom genoeg is
pi_137958054
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, daar heb je in een ideale wereld prima gelijk in. maar jij doet het mbt Amsterdammers net zo hard. Het is kutvolk, het is een kutstad met Amsterdams tuig.

Maar omdat het autochtonen zijn is het prima?
Ik ben geen volksvertegenwoordiger, ik ben een kerel die op een forum een andere kerel af en toe zit te zieken. Wederom: doe eens niet zo naïef.
pi_137958089
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom niet? Omdat ze in Frankrijk "voorlopen"?

Er zijn buurten waar het sterk die kant op gaat, vandaag niet, morgen niet, maar over 5 jaar?
Goed dat je voorlopen tussen aanhalingstekens zet. :) De banlieu's zijn bijna derdewereldlanden, als een werkgever ziet dat je daar woont wordt je al niet meer aangenomen. Zoals ik al zei, het een werkt het ander in de hand. Als jij in een kutwijk woont en de rest van de mensen die er niet wonen doen hun uiterste best om te zorgen dat jij er blijft wonen, dan ontwikkel je vanzelf een aversie tegen hen. Ik zeg niet dat dat de enige reden is hoor. Maar iedereen draagt enige verantwoordelijkheid in dit sociale vraagstuk.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_137958130
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En die zijn er altijd geweest, wel of geen Marokkanen. Dus wat is je punt?
dus het heeft niets met Marokkanen te maken? Of omdat er ook wat "kankernederlanders" zijn maken de "kankermarrokaantjes" niet meer uit?
pi_137958135
In mijn beleving is het Marokkanenprobleem een actie-reactie issue. Er bestaan nu eenmaal vooroordelen, maar wat grappig is: als ik in de trein zit en ik vraag bijvoorbeeld een Marokkaan (of ander persoon om op mijn tas te passen omdat ik naar de plee moet dit altijd zichtbaar gewaardeerd wordt door diegene.
En het gaat altijd goed. Mensen zijn al bij voorbaad wantrouwend, en dat stralen we uit met z'n allen.
Ik weet ook niet hoe ik zou worden/zijn als er altijd tegen mij en mijn identiteit aangeschopt zou worden door omgeving.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_137958148
quote:
99s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben geen volksvertegenwoordiger, ik ben een kerel die op een forum een andere kerel af en toe zit te zieken. Wederom: doe eens niet zo naïef.
hier moest ik wel om lachen. :D
pi_137958171
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar het is gewoon politiek he? Als he 5 min hebt gooi je je speerpunten eruit, heb je 30 min nuanceer je.

En hij heeft gewoon gezegd dat het om de criminele Marokkanen gaat en dat hij dus paspoorten wil afpakken en uitzetten. En daar mag jij tegen zijn, het mag wellicht zelfs onmogelijk zijn, maar hij mag het best gebruiken.
Ik ben eerlijk gezegd wel klaar met die goedpraterij. Elke verkiezingen gaat Wilders weer een stapje verder. Zijn uitspraken worden telkens wat extremer.

Want laten we wel wezen: Wilders kiest er heel bewust voor om telkens te roepen dat hij minder Marokkanen wil, zonder 'crimineel' daar aan toe te voegen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_137958173
ene kant dubbel gevoel!

ik ben het op heel veel punten eens met wilders!

- uit de eu stappen
- eigen (nederlands) volk eerst (dus ook de in sommige mensen zijn ogen de hier geboren buitenlanders)
- grenzen dicht voor bulgaren/hongaren/roemenen die hier komen werken (voornamelijk in de bouw etc) en het geld uitgeven in hun eigen landen en de "nederlander" zonder werk zet.

en zo zijn er nog een aantal punten..
daarnaast ben ik het niet eens met alle punten op islamitisch gebied.

jammer genoeg zijn er geen andere partijen die hetzelfde denken over de punten van wilders (over het eu gebeuren).

maar blijkbaar zijn er heel veel mensen het inmiddels beu dat er zoveel problemen zijn en blijven ontstaan met nederlandse "buitenlanders" (Marokkanen, antilianen etc), wilders moet zich verbreden op dat gebied en niet alleen kijken naar de "marokkanen" en het algehele probleem bestrijden!

[ Bericht 1% gewijzigd door anoniempjeanoniempje op 20-03-2014 10:01:34 ]
pi_137958175
quote:

[..]

Dat mogen die Marokkanen toch zelf weten? Ik vind ze achterlijk en debiel, en dat vind ik ook van Tokkies die schreeuwen om minder Marokkanen. Maar wat ze binnenshuis of met hun vrienden vinden is iets waar we geen gedachtenpolitie op in kunnen zetten.

Wilders heeft politieke macht, en wil die plannen voor minder Marokkanen uitvoeren. Dat zou hetzelfde zijn als een Marokkanenpartij die tot wet wil maken dat we homo's van het dak gaan sodemieteren. Realiteit is dat de eerste wel bestaat, en de tweede (nog) niet.
pi_137958189
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:54 schreef LaCatastrophe het volgende:
In mijn beleving is het Marokkanenprobleem een actie-reactie issue. Er bestaan nu eenmaal vooroordelen, maar wat grappig is: als ik in de trein zit en ik vraag bijvoorbeeld een Marokkaan (of ander persoon om op mijn tas te passen omdat ik naar de plee moet dit altijd zichtbaar gewaardeerd wordt door diegene.
En het gaat altijd goed.
Ik weet ook niet hoe ik zou worden/zijn als er altijd tegen mij en mijn identiteit aangeschopt zou worden door omgeving.
Kip of het ei?

En goed, als iedereen mij de hele tijd crimineel noemt zal ik ook niet gezelliger worden als persoon, daar heb je gelijk in. Maar als ik de hele tijd dezelfde criminelen zie ga ik ook niet doen alsof het nette mensen zijn. :P
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 maart 2014 @ 09:56:30 #143
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_137958191
quote:
99s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het is ook naief om maar krampachtig te blijven volhouden dat er geen probleem is.
pi_137958225
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kip of het ei?

En goed, als iedereen mij de hele tijd crimineel noemt zal ik ook niet gezelliger worden als persoon, daar heb je gelijk in. Maar als ik de hele tijd dezelfde criminelen zie ga ik ook niet doen alsof het nette mensen zijn. :P
En dat snap ik ook zeker wel.
Maar zo'n oproep van Wilders. Niet nodig en maakt de kloof juist breder.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_137958239
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat mogen die Marokkanen toch zelf weten? Ik vind ze achterlijk en debiel, en dat vind ik ook van Tokkies die schreeuwen om minder Marokkanen. Maar wat ze binnenshuis of met hun vrienden vinden is iets waar we geen gedachtenpolitie op in kunnen zetten.

Wilders heeft politieke macht, en wil die plannen voor minder Marokkanen uitvoeren. Dat zou hetzelfde zijn als een Marokkanenpartij die tot wet wil maken dat we homo's van het dak gaan sodemieteren. Realiteit is dat de eerste wel bestaat, en de tweede (nog) niet.
De moslimpartij bestaat toch al? Kan nooit lang meer duren dan. :)
pi_137958243
quote:
13s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het is ook naief om maar krampachtig te blijven volhouden dat er geen probleem is.
Niemand doet dat. Heb je de debatten niet gevolgd? Alle partijen willen iets gaan doen aan de veiligheid.
pi_137958262
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:57 schreef LaCatastrophe het volgende:
Maar zo'n oproep van Wilders. Niet nodig en maakt de kloof juist breder.
De kloof is er al, voor heel veel mensen is het een hele grote issue, hij pakt gewoon de zieltjes :)
pi_137958267
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

dus het heeft niets met Marokkanen te maken? Of omdat er ook wat "kankernederlanders" zijn maken de "kankermarrokaantjes" niet meer uit?
Dat zul je mij niet horen zeggen. Ik weet niet wat je probeert te zeggen met je vragen, het klinkt bijna alsof "kankermarrokaantjes" erger zijn dan "kankernederlanders".

Ik vind dat er tegen overlast en criminaliteit opgetreden moet worden, ongeacht wie de veroorzaker is.
pi_137958283
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

De moslimpartij bestaat toch al? Kan nooit lang meer duren dan. :)
En ik geloof niet dat iemand het daarmee eens is. En terecht.

Behalve dan een paar doorgeslagen moslims. Die neem ik net zo serieus als het electoraat van Wilders.
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 maart 2014 @ 10:00:02 #150
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_137958296
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:58 schreef Basterds het volgende:

[..]

Niemand doet dat. Heb je de debatten niet gevolgd? Alle partijen willen iets gaan doen aan de veiligheid.
Misschien moeten we een wijkcoach instellen. Dat zal wel helpen. De discussie aangaan. Die zachte linkse aanpak is nou net de oorzaak van de grote achterban van Wilders, die daardoor denkt dat hij god is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')