quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Twitter werd Wilders veelvuldig vergeleken met Adolf Hitler. Een vergelijking waarvan Wilders eerder zei dat hij die niet meer zou pikken en aangifte zal doen.
Wellicht, maar de meerderheid beslist vaak echt niet van de een op andere dag. De PVV is geleidelijk groter en groter geworden. En dat komt echt niet omdat geertje zo lekker licht danst.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:36 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Waarom is de reden ineens belangrijk? De meerderheid beslist, zo is het gewoon. Of het nu zinnig is of niet
Klopt, maar geen enkele partij heeft een absolute meerderheid. Belangrijk verschil is dat de D66 er geen problemen mee heeft om samen te werken met GL, VVD of de PVDA. Ze walgen echter van de PVV en zullen daar niet mee samenwerken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:33 schreef DW457 het volgende:
[..]
Precies, want ze hebben nergens een meerderheid. Dat ze hier en daar de grootste zijn wil niet zeggen dat de meerderheid dit wil. Dat is pas als ze een absolute meerderheid hebben, en laten we hopen dat dat nooit gebeurd.
Nee, dat komt omdat populistisch geblaat goed aanslaat bij het gros van het volk. Maar wanneer je verder kijkt en beter nadenkt over wat hij allemaal roept dan zie je dat er geen bal van klopt. Helaas kan een groot deel van de stemmers die slag niet maken en stemmen ze op onderbuikgevoelens.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar de meerderheid beslist vaak echt niet van de een op andere dag. De PVV is geleidelijk groter en groter geworden. En dat komt echt niet omdat geertje zo lekker licht danst.
Precies.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:38 schreef Basterds het volgende:
[..]
Klopt, maar geen enkele partij heeft een absolute meerderheid. Belangrijk verschil is dat de D66 er geen problemen mee heeft om samen te werken met GL, VVD of de PVDA. Ze walgen echter van de PVV en zullen daar niet mee samenwerken.
In 2010 24 zetels, in 2012 15 zetels. Ook bij deze gemeenteraadsverkiezingen hebben ze weer licht verloren. De groei is eruit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar de meerderheid beslist vaak echt niet van de een op andere dag. De PVV is geleidelijk groter en groter geworden. En dat komt echt niet omdat geertje zo lekker licht danst.
Ga jij dan eens heel snel het land uit!quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:38 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik vond het een verre van sjieke actie van Wilders. Opruiing, en het publiek...daar krijg ik soort van plaatsvervangende schaamte voor.
Maar het zal allemaal wel mogen, en ergens vind ik ook dat men zoiets wel zou moeten kunnen zeggen of denken (wie ben ik tenslotte).
Het is alleen dat ik me dan besef hoe intolerant we met z'n allen geworden zijn. De één weliswaar meer dan de ander. But still.. We moeten het er maar mee doen.
Getver, nu zit ik ineens in een sippe modus.![]()
Ik stel voor om alle sippe mensen dan maar te verminderen. Gewoon niet toelaten.
Of Joden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:38 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik vond het een verre van sjieke actie van Wilders. Opruiing, en het publiek...daar krijg ik soort van plaatsvervangende schaamte voor.
Maar het zal allemaal wel mogen, en ergens vind ik ook dat men zoiets wel zou moeten kunnen zeggen of denken (wie ben ik tenslotte).
Het is alleen dat ik me dan besef hoe intolerant we met z'n allen geworden zijn. De één weliswaar meer dan de ander. But still.. We moeten het er maar mee doen.
Getver, nu zit ik ineens in een sippe modus.![]()
Ik stel voor om alle sippe mensen dan maar te verminderen. Gewoon niet toelaten.
Niet allemaal, maar wel tweederde.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja echt, de bevolkingsgroep nu doet wel iets fout? Echt waar? Allemaal? Sodeflikker toch een eind op. Wilders is keihard aan het discrimineren en je weet het.
Intolerantie is dood? Wat is het nou?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga jij dan eens heel snel het land uit!
Maar je hebt gelijk, intolerantie is dood
Nee, hij wil meer stemmen, en die kan hij krijgen door het stemvee er van te overtuigen dat hij van plan is om ALLE Marokkanen te deporteren. Zo is het en iedereen met een beetje verstand kan dat inzien. Ik zeg niet dat hij dat ook daadwerkelijk van plan is om te doen (deporteren), maar dat wil hij wel overbrengen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen argument, jij denkt dat het anders ligt en hij ze allemaal wil vergassen ofzo.
Iedereen wil meer stemmen hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, hij wil meer stemmen, en die kan hij krijgen door het stemvee er van te overtuigen dat hij van plan is om ALLE Marokkanen te deporteren. Zo is het en iedereen met een beetje verstand kan dat inzien. Ik zeg niet dat hij dat ook daadwerkelijk van plan is om te doen (deporteren), maar dat wil hij wel overbrengen.
Als je gelijk zou hebben zou de gemiddelde binnenstad een oorlogszone zijn. Ik mag aannemen dat je kunt zien dat je onzin praat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar wel tweederde.
Joden riepen niet op tot het van daken gooien van homo's. Joden sloegen geen zwangere vrouwen in elkaar, of riepen ''hoer'' naar luchtig geklede vrouwen. Joden werden op een eerlijke manier rijk en succesvol, niet door tankstations te overvallen of bejaarden onder bedreiging van geweld hun laatste spaarcenten af te pakken.
In plaats van door te zagen over Wilders en zijn oh zo gewaagde uitspraken, kun je je beter daar over opwinden?
*kuch* de buitenwijken van Parijs *kuch*quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je gelijk zou hebben zou de gemiddelde binnenstad een oorlogszone zijn. Ik mag aannemen dat je kunt zien dat je onzin praat.
De snelheid varieert. Maar wat is je punt dan precies? Democratie werkt in sneller of minder snel tempo als een dictatuur van de meerderheid. Om de macht te krijgen hoef je niets anders te doen dan het grootste deel van het volk aan te spreken. Vaak met irrationele stellingen en argumenten, maar de inhoud hoeft in elk geval niet logisch te zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben het altijd wel over de joden enzo, maar de duitsers waren ook geen lieverdjes.quote:
Ik vind de maatschappij stukken intoleranter geworden ja, tot op het onverdraagzame af. Alles en iedereen waar we het niet mee kunnen vinden moet maar verboden en verwijderd worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Intolerantie is dood? Wat is het nou?.
er zijn wel plekken waar je savonds als vrouw niet goed ongewapend over straat kan ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je gelijk zou hebben zou de gemiddelde binnenstad een oorlogszone zijn. Ik mag aannemen dat je kunt zien dat je onzin praat.
Inderdaad. Hitler nam tenminste nog regeringsverantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze hebben het altijd wel over de joden enzo, maar de duitsers waren ook geen lieverdjes.
Kansloze vergelijking trouwens.
Tolerantie is dood bedoel je dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind de maatschappij stukken intoleranter geworden ja, tot op het onverdraagzame af. Alles en iedereen waar we het niet mee kunnen vinden moet maar verboden en verwijderd worden.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Intolerantie is dood? Wat is het nou?.
Pleasequote:Op donderdag 20 maart 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* de buitenwijken van Parijs *kuch*
Ja, maar dat is jouw perceptie. Ik woon in Amsterdam en ik zie toch echt buitensporig veel overlast door Marokkanen, nan kleine jochies van 8 die me de kanker toewensen tot de oudere die vriendinnen lastig vallen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:43 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
De snelheid varieert. Maar wat is je punt dan precies? Democratie werkt in sneller of minder snel tempo als een dictatuur van de meerderheid. Om de macht te krijgen hoef je niets anders te doen dan het grootste deel van het volk aan te spreken. Vaak met irrationele stellingen en argumenten
Ja! Denk het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |