quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:27 schreef nikk het volgende:
[..]![]()
Je baseert op basis van één post dat ik kortzichtig ben en je reageert vervolgens vrij arrogant zonder iets van mij te weten.
Je hoeft je mening niet bij te stellen, ik zoek geen validering van domoren.
Ja, maar het is gewoon politiek he? Als he 5 min hebt gooi je je speerpunten eruit, heb je 30 min nuanceer je.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn problemen met Marokkanen. Dat klopt. Ik word er overigens schijtziek van dat telkens te moeten herhalen. Voor de triljoenste keer: dat ontkent ook helemaal niemand.
Wat Wilders doet, is echter een complete bevolkingsgroep wegzetten. En daar gaat het fout. Dat meer mensen het met hem eens zijn, doet daar niets aan af. Dat toont slechts aan dat er steeds meer mongolen rondlopen in dit land.
Dan moeten politici het goed voorbeeld geven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weggooien is volkomen bullshit, gewoon mensen die normaal doen is al meer dan genoeg,
Dan gaan wmb hele andere belangen spelen. Als de meerderheid van het volk de democratie wil afschaffen en een dictatuur mogelijk wil maken dan heb je als democraat de plicht hier tegen te ageren, op welke manier ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het was ook mijn eerste vraag, als de meerderheid dat nou wil. Wat dan?
Er is niets mis met heftig discussieren, er is wel iets mis met "iedereen steelt wel eens een tasje"quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moeten politici het goed voorbeeld geven.
[ afbeelding ]
De meerderheid moet helemaal niks van Wilders en zijn partij hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het was ook mijn eerste vraag, als de meerderheid dat nou wil. Wat dan?
De democratie heeft altijd gelijk, toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:30 schreef Dingflofbips het volgende:
Dat 'ze' zijn blijven hangen hebben we te danken aan de kortzichtigheid van het stemvee.
Soms lijkt het alsof de PVV-verontschuldigers lijden aan battered-wife-syndrome. Nee, hij meent het heus niet! Je begrijpt hem niet! Laat hem met rust!quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon politiek he? Als he 5 min hebt gooi je je speerpunten eruit, heb je 30 min nuanceer je.
En hij heeft gewoon gezegd dat het om de criminele Marokkanen gaat en dat hij dus paspoorten wil afpakken en uitzetten. En daar mag jij tegen zijn, het mag wellicht zelfs onmogelijk zijn, maar hij mag het best gebruiken.
Als de meerderheid wil dat Amsterdam tegen de vlakte wordt gegooid, ook maar doen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik vind het een kutsysteemquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
De democratie heeft altijd gelijk, toch?
Precies, want ze hebben nergens een meerderheid. Dat ze hier en daar de grootste zijn wil niet zeggen dat de meerderheid dit wil. Dat is pas als ze een absolute meerderheid hebben, en laten we hopen dat dat nooit gebeurd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:31 schreef Basterds het volgende:
[..]
De meerderheid moet helemaal niks van Wilders en zijn partij hebben.
Maar geen 'mentaliteitsgenoten'. Het grote fundamentele verschil tussen Nederlandse kuthangjeugd en die van Marokkaanse afkomst is respect en een gebrek daaraan voor gezagshebbers.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:29 schreef Luigi het volgende:
even los van het feit dat het landgenoten zijn
Gast, kom op, je bent niet zo naïef.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon politiek he? Als he 5 min hebt gooi je je speerpunten eruit, heb je 30 min nuanceer je.
En hij heeft gewoon gezegd dat het om de criminele Marokkanen gaat en dat hij dus paspoorten wil afpakken en uitzetten. En daar mag jij tegen zijn, het mag wellicht zelfs onmogelijk zijn, maar hij mag het best gebruiken.
Oh ja. Ik geloof dat een CDA bewindsman nogal wat poep over zich heen kreeg toen hij zoiets beweerde in samenhang met de invoering van de shariaquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
De democratie heeft altijd gelijk, toch?
Ze hoeven alleen maar Den Haag uit hoor. Laat ze maar mooi lopenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:34 schreef Leonos het volgende:
Zal Geertje al wat treinen besteld hebben? Ik weet nog wat Italiaanse treinen ergens te koop staan!
Nou ja, waarom niet idd? Als op een gegeven moment de hele bevolking daar een reden voor zou hebben, en dan niet van die petty achterhoekse jaloerse "wie binnen klien en hunnie groot" redenen, maar oprechte redenen, dan is er wellicht wel iets voor te zeggen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als de meerderheid wil dat Amsterdam tegen de vlakte wordt gegooid, ook maar doen?
Donnerquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja. Ik geloof dat een CDA bewindsman nogal wat poep over zich heen kreeg toen hij zoiets beweerde in samenhang met de invoering van de sharia
Waarom is de reden ineens belangrijk? De meerderheid beslist, zo is het gewoon. Of het nu zinnig is of nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, waarom niet idd? Als op een gegeven moment de hele bevolking daar een reden voor zou hebben, en dan niet van die petty achterhoekse jaloerse "wie binnen klien en hunnie groot" redenen, maar oprechte redenen, dan is er wellicht wel iets voor te zeggen.
Geen argument, jij denkt dat het anders ligt en hij ze allemaal wil vergassen ofzo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast, kom op, je bent niet zo naïef.
Wil ie ook, zegt ie alleen nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen argument, jij denkt dat het anders ligt en hij ze allemaal wil vergassen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |