twitter:MarjoleinNOS twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:41:49In Almere is 2,8% van de stemmen geteld. PVV nu op 1 met bijna 20% van de stemmen, VVD 15,4%, D66 14,3% en PvdA 13,2% De kop is eraf! reageer retweet
GroenLinks Goes nr 1.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
SP Zwolle de nummer 3Wat jij?
Ik heb wel eens vakantiewerk gedaan in Doetinchem en daar kreeg ik een keer iemand aan de balie die ik echt niet kon verstaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat zouden ze hier ook doen volgens de overlevering.
Echter heeft een deel van het dorp een soort dialect waar ik me van voor kan stellen dat het voor de buitenstaander ook niet te volgen is.
Omdat NOS.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom nou weer de aandacht naar die drie steden
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:MarjoleinNOS twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:41:49In Almere is 2,8% van de stemmen geteld. PVV nu op 1 met bijna 20% van de stemmen, VVD 15,4%, D66 14,3% en PvdA 13,2% De kop is eraf! reageer retweet
Wou ik ook gaan stemmen maar ik had geen stempas of hoe dat ding ook mag heten, wist ook niet hoe ik eraan moest komen. Te lui om op te zoeken maarja alsof mij stem meeteltquote:
Not badquote:
Moeilijk he, percentages.quote:
Zijn wel belangrijke steden maar ga ook eens naar kleine gemeentes om te kijken hoe het daar (niet?) leeftquote:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:44 schreef Euribob het volgende:
De mannen achter Dionne praten over de kont van Dionne.
Ik heb hem even opgezocht en het ziet er wel uit als een goed politicus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Not bad
Ik heb op mijn mannetje gestemd omdat 'ie meer wil uittrekken voor onderwijs en SP meer wil doen tegen leegstand en variëteit in winkels, meer sociale huurwoningen enz
Milieu boeit me niet
Vast wel, maar ik voel me nog jong Tim weet je tochquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doet de ouderenpartij niet mee in Amsterdam dn?
Gezond instinct wil ik dat noemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:44 schreef Euribob het volgende:
De mannen achter Dionne praten over de kont van Dionne.
Wij hebben Stad en Student, wat voor jou geweest?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik voel me nog jong Tim weet je toch
D66quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Zit eigenlijk te twijfelen tussen D66, PVV en Piratenpartij voor de volgende keer...
Johannes.. help me even, op wie stem jij?
Reygod of is het Josgod?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:46 schreef Friek_ het volgende:
Jos van Rey.Zonder Jos zijn we de klos.
Ik heb daar voor de UB nog een prachtige pen van gekregenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben Stad en Student, wat voor jou geweest?
Johan Derksen stemt ook D66, hij heeft het vertrouwen in VVD opgezegd toen ze met Wilders gingen samen werken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Zit eigenlijk te twijfelen tussen D66, PVV en Piratenpartij voor de volgende keer...
Johannes.. help me even, op wie stem jij?
Is ook een machtig mooie vrouw natuurlijk. Erg bijzonder enzo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:45 schreef n00b13 het volgende:
Die mannen stonden lekker te koekeloeren ja.
Maar Derksen is uit Gouda vertrokken wegens de Marokkanenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Derksen stemt ook D66, hij heeft het vertrouwen in VVD opgezegd toen ze met Wilders gingen samen werken.
D66 strijdt tegen overlast.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar Derksen is uit Gouda vertrokken wegens de Marokkanen
Dat ik de hand van Pechtold niet heb gezien snap ik ook nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Derksen stemt ook D66, hij heeft het vertrouwen in VVD opgezegd toen ze met Wilders gingen samen werken.
twitter:gemeentekatwijk twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:47:27Het eerste stembureau belt de uitkomst al door: Sporthal Rijnsoever. Cijfers straks op http://t.co/PulZad9j5v http://t.co/IxrliqZdTG reageer retweet
ze zullen ook nog wel handmatig tellen voor de officiële uitslag. Ook ivm de voorkeursstemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef OProg het volgende:
De app telt.
Tijd dat iemand de app hackt.
Ridder Pechtold op zijn paard Borisquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
D66 strijdt tegen overlast.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar Derksen is uit Gouda vertrokken wegens de Marokkanen
Hoe zit het trouwens in De Worp? worden daar aan de verkiezingen gedaan of is het nog steeds hard tegen hard?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
D66 strijdt tegen overlast.
Gewoon goed gespeld.quote:
niet zo gemeen doenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
1504 inwoners. Dat zijn toch geen gemeenten meer.
De Straatpartijquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Hoe zit het trouwens in De Worp? worden daar aan de verkiezingen gedaan of is het nog steeds hard tegen hard?
Daar heerst gewoon het recht van de sterkste, geen verkiezingen nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Hoe zit het trouwens in De Worp? worden daar aan de verkiezingen gedaan of is het nog steeds hard tegen hard?
Lijkt mij ook inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ze zullen ook nog wel handmatig tellen voor de officiële uitslag. Ook ivm de voorkeursstemmen.
Nou een leuke studentquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben Stad en Student, wat voor jou geweest?
STOP DE PERSENquote:
In de Worp stemmen de mensen niet daar zijn ze te streetwise voorquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Netjes.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef marcodej het volgende:
twitter:gemeentekatwijk twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:47:27Het eerste stembureau belt de uitkomst al door: Sporthal Rijnsoever. Cijfers straks op http://t.co/PulZad9j5v http://t.co/IxrliqZdTG reageer retweet
Ancil en ik zijn erg close en ik kan doorgeven dat dat klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:50 schreef Zaktabak het volgende:
Ancilla is toch eigenlijk wel een schatje
[ afbeelding ]
Wie zijn die zwervers naast haar?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:50 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Ancillaquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:50 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn groupies.quote:
Nee, dit hebben de kiezers in Schiermonnikoog, Vlieland en Rozendaal op hun stembiljet geschreven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit weer de uitslag van die 4500 mensjes?
twitter:MBreedveld twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:22:48'Willen we meer of minder Marokkanen?' Publiek: Minder! 'Nou dan gaan we dat regelen,' aldus @geertwilderspvv http://t.co/PADviIKE2l reageer retweet
Hm ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is Herman die het zegt dus het moet toch wel waar zijn?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
Oh ik keek even niet en dacht dat het partijen waren, ik dacht al, De Regionale Krant
Oh gelukkig, jij ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
Oh ik keek even niet en dacht dat het partijen waren, ik dacht al, De Regionale Krant
De "nummer 1" en "nummer 2" van de PiratenPartij.quote:
Heeft geertje al een SA?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:52 schreef Evertjan het volgende:
twitter:MBreedveld twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:22:48'Willen we meer of minder Marokkanen?' Publiek: Minder! 'Nou dan gaan we dat regelen,' aldus @geertwilderspvv http://t.co/PADviIKE2l reageer retweet
Jammer, had ik graag willen zien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:52 schreef Studiotje het volgende:
Intens programma. Jammer dat hiervoor Kunst en Kitch is geweken.
Wat wilt hij ermee doen? Op de trein zetten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:52 schreef Evertjan het volgende:
Laatst liep ik door mijn oude volkswijk heen en toen dachten ze dat ik David Livingstone wasquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:52 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Laatst liep ik door mijn oude volkswijk heen en toen dachten ze dat ik David Livingstone was
NO MOSK HERE!!!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat wilt hij ermee doen? Op de trein zetten?
En niet alleen boven vrees ik.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:53 schreef Studiotje het volgende:
Dominique is wel een lekkere politieke pot
Doctor Livingstone, I presume?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Laatst liep ik door mijn oude volkswijk heen en toen dachten ze dat ik David Livingstone was
ongeldig?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:53 schreef Yreal het volgende:
Ik bedoel meer dat als je die 3 partijen in rozendaal optelt je tot 98,8 komt. Wie krijgt die andere 1,2 dan?
Gewoon naar Vlieland of Schiermonnikoog sturen, zijn ze net zo snel klaar met tellen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat wilt hij ermee doen? Op de trein zetten?
Een partij die vorige keer mee deed maar nu niet meer?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:53 schreef Yreal het volgende:
Ik bedoel meer dat als je die 3 partijen in rozendaal optelt je tot 98,8 komt. Wie krijgt die andere 1,2 dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dit zijn inderdaad echt zulke onzinnige dingen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef Wombcat het volgende:
*zucht* maar het zijn geen TK-verkiezingen. Als het dat wel waren geweest, hadden veel mensen ook weer iets gestemd als dat ze nu zeggen dat ze gestemd zouden hebbem.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste 2 stembureaus in Asd Zuid.
Ik zie al bij tokkies op de bankquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Wat een glorieuze overwinning voor Geert vandaag.
Apen genoeg in de grote stedenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:55 schreef Evertjan het volgende:
probeer daar maar eens een stabiele regering van te maken Nederland is geworden tot een bananenrepubliek met het huidige politieke landschap
Waar is de plaatselijke Herman?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste 2 stembureaus in Asd Zuid.
Wij hebben een Jaap de Schermknaap.quote:
Ja, dat zei iedereen twee weken voor de vorige TK-verkiezingen ook. En toen bleek het toch met 2 partijen te kunnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:55 schreef Evertjan het volgende:
probeer daar maar eens een stabiele regering van te maken Nederland is geworden tot een bananenrepubliek met het huidige politieke landschap
Herman kan dit als geen ander, ik denk dat niemand hier dit hem na kan doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker schuiven![]()
Herman doet dit zo goed hé
Bij de volgende landelijke verkiezingen stemt 75%van die 24 stemmen toch strategisch, niet op locale populisten/vriendjes en blijft het een potentiele coalitie partner.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |