Niks mis mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:44 schreef Euribob het volgende:
De mannen achter Dionne praten over de kont van Dionne.
Ik heb hem even opgezocht en het ziet er wel uit als een goed politicus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Not bad
Ik heb op mijn mannetje gestemd omdat 'ie meer wil uittrekken voor onderwijs en SP meer wil doen tegen leegstand en variëteit in winkels, meer sociale huurwoningen enz
Milieu boeit me niet
Vast wel, maar ik voel me nog jong Tim weet je tochquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doet de ouderenpartij niet mee in Amsterdam dn?
Gezond instinct wil ik dat noemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:44 schreef Euribob het volgende:
De mannen achter Dionne praten over de kont van Dionne.
Wij hebben Stad en Student, wat voor jou geweest?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik voel me nog jong Tim weet je toch
D66quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Zit eigenlijk te twijfelen tussen D66, PVV en Piratenpartij voor de volgende keer...
Johannes.. help me even, op wie stem jij?
Reygod of is het Josgod?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:46 schreef Friek_ het volgende:
Jos van Rey.Zonder Jos zijn we de klos.
Ik heb daar voor de UB nog een prachtige pen van gekregenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben Stad en Student, wat voor jou geweest?
Johan Derksen stemt ook D66, hij heeft het vertrouwen in VVD opgezegd toen ze met Wilders gingen samen werken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Zit eigenlijk te twijfelen tussen D66, PVV en Piratenpartij voor de volgende keer...
Johannes.. help me even, op wie stem jij?
Is ook een machtig mooie vrouw natuurlijk. Erg bijzonder enzo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:45 schreef n00b13 het volgende:
Die mannen stonden lekker te koekeloeren ja.
Maar Derksen is uit Gouda vertrokken wegens de Marokkanenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Derksen stemt ook D66, hij heeft het vertrouwen in VVD opgezegd toen ze met Wilders gingen samen werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |