abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137937521
జ్ఞ‌ా
pi_137937533
Wie kan mij uitleggen wat er leuk aan is?

Speel ik het ondertussen nog een keer.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 19 maart 2014 @ 20:31:51 #3
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_137937787
Voor als je van dat soort kutgames houdt, ik kwam laatst nog zoiets tegen: https://play.google.com/s(...)om.gopxl.game.shifts
Ondanks dat het een irritante kutgame is, toch wel verslavend.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_137939588
Er is geen zak aan.
Ура для россии
  woensdag 19 maart 2014 @ 21:01:21 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_137939701


Nou die 2048 tile ga ik nooit halen :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_137940084


:(

Score
5160
జ్ఞ‌ా
pi_137941013
5404, game over :(
జ్ఞ‌ా
  woensdag 19 maart 2014 @ 21:48:39 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_137943094
Leuk spel. 512 is maximale na 3 keer spelen!
The End Times are wild
pi_137943652
hoerenspel
It's not too late to change your hikikomori ways!
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 08:30:43 #10
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137956401
1024 hoogste hokje hier, toen gin ie kut
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_137956815
Grappig spel, ik heb er alleen geen geduld voor :P
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:27:19 #12
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_137959132
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_137959836
Ben tot 1024 gekomen op de DOGE versie met score 17000 en een beetje. Had voor die 2e 1024 al beide vakjes klaar maar toen was het over ;(
pi_137959997
Geinig spel. :D.
pi_137960250
512 hier.



Tweede spel, nadat ik de bedoeling begreep in het eerste.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2014 11:07:17 ]
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:11:57 #16
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_137960408
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_137963048
Ik snapte deze al niet

No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_137964755
Wilde vandaag toch al niet productief zijn :')
pi_137966085
Daar ging mijn productiviteit voor vandaag....
Huh? Cause I can't keep track of your professions honey! Last month you were a wine connoisseur, and now you're an aspiring landscape architect, Isn't that right?
pi_138001733


u mad?
It's not too late to change your hikikomori ways!
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:08:17 #21
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138021546
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:54 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]

u mad?


No
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 22 maart 2014 @ 13:22:12 #22
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138037883


Godver, bijna :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 22 maart 2014 @ 18:46:56 #23
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138049731


Eindelijk :D
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138070645
Score 14668
Best 14668

FUUUUUUUUUUUUUUCK.
జ్ఞ‌ా
pi_138070702
జ్ఞ‌ా
pi_138071017
*O*



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138072311


FUCKING EINDELIJK *G*
జ్ఞ‌ా
  zondag 23 maart 2014 @ 14:47:24 #28
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_138073488
Zelfde principe als Cookie Clicker
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 23 maart 2014 @ 15:04:02 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_138074073
De 1024 haal ik wel. Ik bouw op van boven naar beneden. Maar op zeker moment kom ik op een punt waarbij ik de boel omlaag moet schuiven, waardoor er boven een laag cijfer komt dat ik niet meer op kan ruimen! Hoe pak je dit aan?
The End Times are wild
  zondag 23 maart 2014 @ 18:52:09 #30
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_138082559
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:04 schreef LXIV het volgende:
De 1024 haal ik wel. Ik bouw op van boven naar beneden. Maar op zeker moment kom ik op een punt waarbij ik de boel omlaag moet schuiven, waardoor er boven een laag cijfer komt dat ik niet meer op kan ruimen! Hoe pak je dit aan?
Je moet naar een hoek toe werken, zodat je van 2 kanten kan opbouwen. Soms heb je pech en dan kan het net niet, als er een 4 spawnt ipv een 2 bijvoorbeeld. Af en toe moet je dan inderdaad een klein getal toelaten, en die moet je zo snel mogelijk ophogen. Zorg er voor dat je altijd je hoogste getal in een hoek hebt, de een na grootste naarnaast etc.

Mijn record is 23500 oid, 1x 2048 en meerdere grote getallen.
Chaos is a ladder.
  zondag 23 maart 2014 @ 20:25:28 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_138086984
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:52 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Je moet naar een hoek toe werken, zodat je van 2 kanten kan opbouwen. Soms heb je pech en dan kan het net niet, als er een 4 spawnt ipv een 2 bijvoorbeeld. Af en toe moet je dan inderdaad een klein getal toelaten, en die moet je zo snel mogelijk ophogen. Zorg er voor dat je altijd je hoogste getal in een hoek hebt, de een na grootste naarnaast etc.

Mijn record is 23500 oid, 1x 2048 en meerdere grote getallen.
Ok, die methode volg ik ook.
Is 4096 theoretisch niet haalbaar?
The End Times are wild
  zondag 23 maart 2014 @ 20:59:50 #32
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138089148
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:52 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Je moet naar een hoek toe werken, zodat je van 2 kanten kan opbouwen. Soms heb je pech en dan kan het net niet, als er een 4 spawnt ipv een 2 bijvoorbeeld. Af en toe moet je dan inderdaad een klein getal toelaten, en die moet je zo snel mogelijk ophogen. Zorg er voor dat je altijd je hoogste getal in een hoek hebt, de een na grootste naarnaast etc.

Mijn record is 23500 oid, 1x 2048 en meerdere grote getallen.
Zo doe ik het ook ja.

Mijn record staat nu op 25488 :7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 24 maart 2014 @ 09:06:45 #33
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_138105149
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ok, die methode volg ik ook.
Is 4096 theoretisch niet haalbaar?
Jawel, dat is wel haalbaar maar je moet geen fouten maken, consistent zijn en redelijk veel geluk hebben. Als je bijvoorbeeld al veel grote getallen boven in een hoek hebt wordt het erg krap en kan het voorkomen dat je gedwongen wordt om een keer naar beneden te schuiven zodat er een klein getal achter de grote getallen kan komen. Omdat je niet weet waar het nieuwe getal verschijnt kan je geluk hebben, maar als het vaak genoeg gebeurt wordt de kans wel heel klein dat het altijd precies goed komt. Maar als je vaak genoeg probeert en sowieso geen fouten maakt is het wel mogelijk om 4096 te halen.
Chaos is a ladder.
  maandag 24 maart 2014 @ 11:09:38 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_138107857
Ok. En 4096 is dus ook ingeprogrammeerd. Raar dat ze het dan niet 4096 genoemd hebben.

Het lijkt trouwens wel dat als je (verplicht) naar beneden moet schuiven, het getal altijd boven komt op een ongunstige plaats.
The End Times are wild
pi_138108850
3012 na 1x spelen. Ik snap niet hoe de besturing werkt :')
Children of the night. What music they make.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:02:24 #36
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138109324
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:45 schreef DeHovenier het volgende:
3012 na 1x spelen. Ik snap niet hoe de besturing werkt :')
Je stuurt met de pijltjes. Alle blokken schuiven zo ver als mogelijk door in de gekozen richting. Als twee blokken met het zelfde getal naast elkaar liggen in de gekozen richting vormen die samen één blok met de dubbele waarde. Daarna verschijnt er een nieuw blok van 2 of soms 4 in een lege plek.

Zo moet je dus genoeg blokken laten samengaan om van 2 -> 4 -> 8 naar 512 -> 1028 -> 2048 te gaan.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_138109364
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:02 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Je stuurt met de pijltjes. Alle blokken schuiven zo ver als mogelijk door in de gekozen richting. Als twee blokken met het zelfde getal naast elkaar liggen in de gekozen richting vormen die samen één blok met de dubbele waarde. Daarna verschijnt er een nieuw blok van 2 of soms 4 in een lege plek.

Zo moet je dus genoeg blokken laten samengaan om van 2 -> 4 -> 8 naar 512 -> 1028 -> 2048 te gaan.
Ja dat snap ik wel. Maar je kan dus niet 1 blok verplaatsen met je pijltjes? Dat is dan gelijk een hele rij?
Children of the night. What music they make.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:39:52 #38
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138110409
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:03 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel. Maar je kan dus niet 1 blok verplaatsen met je pijltjes? Dat is dan gelijk een hele rij?
Klopt, anders zou het wel heel makkelijk zijn.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138110485
Ok, op de doge-versie ben ik tot 17k gekomen, en had ik 1024. Toch maar eens proberen te "winnen" :P
  maandag 24 maart 2014 @ 13:45:41 #40
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_138112383
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef LXIV het volgende:
Ok. En 4096 is dus ook ingeprogrammeerd. Raar dat ze het dan niet 4096 genoemd hebben.

Het lijkt trouwens wel dat als je (verplicht) naar beneden moet schuiven, het getal altijd boven komt op een ongunstige plaats.
De schrijver van het script heeft zelf niet eens hoger dan 512 gehaald vertelt hij in een interview :P

De getallen verschijnen volledig willekeurig, de stapelrichting maakt echt niet uit.
Chaos is a ladder.
pi_138113202
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:45 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

De schrijver van het script heeft zelf niet eens hoger dan 512 gehaald vertelt hij in een interview :P

De getallen verschijnen volledig willekeurig, de stapelrichting maakt echt niet uit.
Meer dan 512 halen is toch niet zo moeilijk?
Children of the night. What music they make.
  maandag 24 maart 2014 @ 14:16:13 #42
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_138113405
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:09 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Meer dan 512 halen is toch niet zo moeilijk?
Nee. Maar hij heeft het spel in 10 minuten geprogrammeerd, een paar keer getest en online gegooid. Hij is het daarna zelfs vergeten.
Chaos is a ladder.
pi_138113502
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:16 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Nee. Maar hij heeft het spel in 10 minuten geprogrammeerd, een paar keer getest en online gegooid. Hij is het daarna zelfs vergeten.
Ok.
Children of the night. What music they make.
  maandag 24 maart 2014 @ 15:11:03 #44
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_138115475


Als je het truukje door hebt, gaat het wel ineens een stuk gemakkelijker :)
Robert Moog died for our synths
pi_138116942
Oh hehe, je moet het getal 2048 halen, niet de score :')
Children of the night. What music they make.
pi_138118444
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:16 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Nee. Maar hij heeft het spel in 10 minuten geprogrammeerd, een paar keer getest en online gegooid. Hij is het daarna zelfs vergeten.
10 minute lijkt me stug, hier ben je toch wel een paar avonden zoet mee.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_138166492
జ్ఞ‌ా
pi_138170414
Yes yes yes. FUCK YES! Ein-de-lijk gehaald :D
Uiteindelijk heb ik nog 22.700 als score gehaald _O_

  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:44:32 #49
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138172683
15824 15824
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:51:14 #50
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138176623
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:37 schreef µ het volgende:
Sterkte.
Ik zat al op dit soort varianten te wachten :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138178202
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:37 schreef µ het volgende:
Sterkte.
fuck you. ik was van plan op tijd naar bed te gaan vandaag.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:03:34 #52
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138276937


8-)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_138277270
Verslaafd. ;(

En ik heb een 9 en 10 jarige erin meegesleurd. :@ :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:22:31 #54
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138277973
Volgens de maker zijn er zelfs al mensen die de 8192 gehaald hebben 8)7
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_138468124
Verdomme, dit is een verslavend spel. :9.
  donderdag 3 april 2014 @ 13:16:22 #56
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_138468464
quote:
De kleur klopt niet :P
Robert Moog died for our synths
  donderdag 3 april 2014 @ 13:25:54 #57
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138468719
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:16 schreef Gehenna het volgende:

[..]

De kleur klopt niet :P
Hoe bedoel je?
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_138468890
Is niet van mij, maar op een ander forum claimt iemand dit gehaald te hebben.

pi_138468966
Lijkt mij photoshop.
  donderdag 3 april 2014 @ 13:34:58 #60
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_138469018
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:25 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef Robuustheid het volgende:
Lijkt mij photoshop.
Hij zou redelijk geel moeten zijn, die kleur wordt hij ook als je de 10*10 variant speelt :P
Robert Moog died for our synths
  donderdag 3 april 2014 @ 13:44:24 #61
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138469289
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:34 schreef Gehenna het volgende:

[..]

[..]

Hij zou redelijk geel moeten zijn, die kleur wordt hij ook als je de 10*10 variant speelt :P
Er zijn een aantal fake versies te vinden die soms andere kleuren gebruiken. Misschien dat je daar mee in de war bent.

Of hebben deze mensen ook allemaal precies het zelfde gephotoshopt?

felipewiel twitterde op woensdag 02-04-2014 om 06:21:11 Managed to create a 4096 tile. Pretty cool.: -) #2048 #game #fb http://t.co/xxTNSQQC9b reageer retweet
ReillyTiger twitterde op donderdag 03-04-2014 om 08:10:50 I hit 4096 and got a high score of 50,000. booyah. http://t.co/43Kn6wN4bY reageer retweet
helleras twitterde op maandag 24-03-2014 om 00:46:02 Har I set den, the elusive 4096? Ellers er den her! (Og nu stopper jeg, really!) // @rankenberg http://t.co/xCSMKaqowo reageer retweet


[ Bericht 4% gewijzigd door BrainOverfloW op 03-04-2014 13:51:34 ]
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 3 april 2014 @ 13:56:45 #62
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_138469592
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:44 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Er zijn een aantal fake versies te vinden die soms andere kleuren gebruiken. Misschien dat je daar mee in de war bent.

Of hebben deze mensen ook allemaal precies het zelfde gephotoshopt?

felipewiel twitterde op woensdag 02-04-2014 om 06:21:11 Managed to create a 4096 tile. Pretty cool.: -) #2048 #game #fb http://t.co/xxTNSQQC9b reageer retweet
ReillyTiger twitterde op donderdag 03-04-2014 om 08:10:50 I hit 4096 and got a high score of 50,000. booyah. http://t.co/43Kn6wN4bY reageer retweet
nou ik had zelf de 10x10 versie gespeeld (de broncode daarvan is vrijwel hetzelfde, je geeft bij het opstarten gewoon je veldgrootte mee)

Nog even gecheckt in de source, staat gewoon hard-coded deze gele kleur in:
http://www.color-hex.com/color/edc22e
edit: dat is voor '2048'

Maar dit staat in de css (waar ik eigenlijk niet zo veel verstand van heb..)

Oh wacht.. Of er moet hier iets gebeuren dat het zwart kleurt.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
  &.tile-super .tile-inner {
    color: $bright-text-color;
    background: mix(#333, $tile-gold-color, 95%);

    font-size: 30px;

    @include smaller($mobile-threshold) {
      font-size: 10px;
    }
  }

maar ik weet zelf niet wat de uitkomst van die 'mix(#333, $tile-gold-color, 95%);' is...
Robert Moog died for our synths
  donderdag 3 april 2014 @ 14:23:13 #63
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138470257
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:56 schreef Gehenna het volgende:

[..]

nou ik had zelf de 10x10 versie gespeeld (de broncode daarvan is vrijwel hetzelfde, je geeft bij het opstarten gewoon je veldgrootte mee)

Nog even gecheckt in de source, staat gewoon hard-coded deze gele kleur in:
http://www.color-hex.com/color/edc22e
edit: dat is voor '2048'

Maar dit staat in de css (waar ik eigenlijk niet zo veel verstand van heb..)

Oh wacht.. Of er moet hier iets gebeuren dat het zwart kleurt.
[ code verwijderd ]

maar ik weet zelf niet wat de uitkomst van die 'mix(#333, $tile-gold-color, 95%);' is...
Klopt precies kijk maar: JSfiddle rechtstreeks uit de originele bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 3 april 2014 @ 14:25:54 #64
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_138470341
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:23 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Klopt precies kijk maar: JSfiddle rechtstreeks uit de originele bron
ah top! :D duidelijk

Dan moet er bij die n bij n varianten dus meer veranderden dan de code op het eerste gezicht doet lijken
Robert Moog died for our synths
  donderdag 3 april 2014 @ 14:28:32 #65
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_138470413
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_138473691
quote:
Godver! _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_138518677


Eindelijk *O*
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_138530105
Zo verslavend...
pi_138567743
Voor degenen die het allemaal te lastig vinden.

klik
జ్ఞ‌ా
  zondag 6 april 2014 @ 14:52:43 #70
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_138570230
leuk spel, maar ik moet leren :')
  zondag 6 april 2014 @ 15:00:21 #71
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138570605
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138573685
quote:
snap er niks van
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_138574602
quote:
3s.gif Op zondag 6 april 2014 14:00 schreef µ het volgende:
Voor degenen die het allemaal te lastig vinden.

klik
*O* *O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 6 april 2014 @ 23:34:45 #74
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_138595690


Victory!!

leuk spel! Al heeft het me best wat tijd gekost om er echt te komen.
pi_138764563


Easy.

Was heel makkelijk. In de eerste poging van vandaag al, doordat ik een andere strategie hanteerde.
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 14:54:38 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_138764667
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_138764869
69788
  zondag 13 april 2014 @ 00:52:17 #78
227785 kanem0chi
martijnwester.com
pi_138813481
4069.. #no-life

  zondag 13 april 2014 @ 01:00:41 #79
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_138813705
Hier een doctor who versie. Knap lastig als je niet weet welke Doctor welk nummer heeft

http://games.usvsth3m.com/2048-doctor-who-edition/
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 13 april 2014 @ 13:52:19 #81
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_138824165
nerovetsrethca
  zondag 13 april 2014 @ 14:09:22 #82
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138824740
Zot spel :D
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 13 april 2014 @ 14:15:25 #83
227785 kanem0chi
martijnwester.com
pi_138824949
update :)

pi_138825060
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 00:52 schreef kanem0chi het volgende:
4069.. #no-life

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 14:15 schreef kanem0chi het volgende:
update :)

[ afbeelding ]
Da's een andere versie eh (25 tiles i.p.v. 16), hogere getallen zijn dan makkelijker om te halen (meer ruimte).
  zondag 13 april 2014 @ 14:19:54 #85
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_138825086
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 14:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Da's een andere versie eh (25 tiles i.p.v. 16), hogere getallen zijn dan makkelijker om te halen (meer ruimte).
Heb al iemand gezien die in de 4x4 versie 4096 gehaald heeft...
pi_138825149
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 14:19 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Heb al iemand gezien die in de 4x4 versie 4096 gehaald heeft...
Ik las even terug, ik zie dat er al vele versies zijn. :@. Mijn vorige reactie kun je als niet geplaatst beschouwen. :P.

Je kunt niet doorgaan na de 2048 toch, aangezien 'You win!' verschijnt?
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 april 2014 @ 14:23:17 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_138825199
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 14:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik las even terug, ik zie dat er al vele versies zijn. :@. Mijn vorige reactie kun je als niet geplaatst beschouwen. :P.

Je kunt niet doorgaan na de 2048 toch, aangezien 'You win!' verschijnt?
Jawel, maar dan wordt het wel erg lastig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 13 april 2014 @ 14:32:32 #88
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_138825551
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 14:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik las even terug, ik zie dat er al vele versies zijn. :@. Mijn vorige reactie kun je als niet geplaatst beschouwen. :P.

Je kunt niet doorgaan na de 2048 toch, aangezien 'You win!' verschijnt?
Neehoor, je kunt op verder spelen klikken. Ik moet even zoeken, maar ik heb echt gezien dat iemand dat gehaald heeft. Geloof dat het in de TVSC was.
  zondag 13 april 2014 @ 14:55:27 #89
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138826445
Ik faal wel hard in dit spel en toch vind ik het leuk :)

Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 13 april 2014 @ 15:18:09 #90
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_138827358
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 14:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik las even terug, ik zie dat er al vele versies zijn. :@. Mijn vorige reactie kun je als niet geplaatst beschouwen. :P.

Je kunt niet doorgaan na de 2048 toch, aangezien 'You win!' verschijnt?
Je kunt kiezen voor "doorgaan"
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 13 april 2014 @ 15:32:11 #91
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138827852
Ik ga er een beetje op vooruit :)

Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_138836136
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 14:19 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Heb al iemand gezien die in de 4x4 versie 4096 gehaald heeft...
nog niet eens zo moeilijk, althans dat haalde ik al na een dag spelen
pi_138836344
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:32 schreef Lothiriel het volgende:
Ik ga er een beetje op vooruit :)

[ afbeelding ]
ga systematisch te werk, ga voor een hoog getal in een hoek (ik pak altijd rechterbovenhoek), en probeer dan boven van rechts naar links de hoge getallen te vormen. Bijv 32-128-256-512 in de bovenste rij.
De bovenste rij heeft dan geen bewegingsruimte, zodat het rechtergetal nooit uit zijn hoek komt zolang je niet de getallen naar beneden laat schuiven. Probeer dan onder de 32 een nieuwe 32 te vormen, door juist alle getallen in de (nieuwe) linkerbovenhoek te schuiven. Zodra je daar 32 hebt, naar boven schuiven zodat 64-128-256-512 ontstaat.
Herhaal, maar dan met een 64 in de linkerbovenhoek. Hierna kan je naar rechts blijven schuiven tot je rechtsboven 1024 hebt. Blijf dan weer schuiven tot de bovenste rij gevuld is en op zijn plaats zit, met de getallen van laag naar hoog. Zodra er dubbele getallen naast elkaar zitten op de bovenste rij, altijd naar rechts schuiven zodat het hoogste getal geen kans heeft om te verschuiven.
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:26:43 #94
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138900830
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 18:53 schreef Adames het volgende:

[..]

ga systematisch te werk, ga voor een hoog getal in een hoek (ik pak altijd rechterbovenhoek), en probeer dan boven van rechts naar links de hoge getallen te vormen. Bijv 32-128-256-512 in de bovenste rij.
De bovenste rij heeft dan geen bewegingsruimte, zodat het rechtergetal nooit uit zijn hoek komt zolang je niet de getallen naar beneden laat schuiven. Probeer dan onder de 32 een nieuwe 32 te vormen, door juist alle getallen in de (nieuwe) linkerbovenhoek te schuiven. Zodra je daar 32 hebt, naar boven schuiven zodat 64-128-256-512 ontstaat.
Herhaal, maar dan met een 64 in de linkerbovenhoek. Hierna kan je naar rechts blijven schuiven tot je rechtsboven 1024 hebt. Blijf dan weer schuiven tot de bovenste rij gevuld is en op zijn plaats zit, met de getallen van laag naar hoog. Zodra er dubbele getallen naast elkaar zitten op de bovenste rij, altijd naar rechts schuiven zodat het hoogste getal geen kans heeft om te verschuiven.
Dankje, goede tip ^O^
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:52:41 #95
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_138901711
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 14:32 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Neehoor, je kunt op verder spelen klikken. Ik moet even zoeken, maar ik heb echt gezien dat iemand dat gehaald heeft. Geloof dat het in de TVSC was.
Ik heb wel de 2048 gehaald op de 4x4 versie, inmiddels 4 keer ofzo. Je kan daarna gewoon doorspelen maar de 4096 is extreem lastig te halen omdat je veel heel consequent moet zijn, en je ook nog eens veel geluk moet hebben met waar een nieuwe 4 of 2 verschijnt.
Chaos is a ladder.
pi_138902546
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:52 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Ik heb wel de 2048 gehaald op de 4x4 versie, inmiddels 4 keer ofzo. Je kan daarna gewoon doorspelen maar de 4096 is extreem lastig te halen omdat je veel heel consequent moet zijn, en je ook nog eens veel geluk moet hebben met waar een nieuwe 4 of 2 verschijnt.
Ik ook. Had laatst 2048/1024/512/256 zoongeveer naast elkaar maar kreeghet niet af gemaakt ;(
pi_138972627
Wat ik met mijn wintersportvakantie heb gedaan ;D

"The likelihood of being stuck behind a car in a curve is directly proportional to the funfactor of the curve."
  donderdag 17 april 2014 @ 11:02:16 #98
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_138972772
Ik snap niets van dat kutspel.
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_139040984

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:21:28 #100
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_139041411
Snap er niks van :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')